Ei ole elämässä mitään mieltä enää.
Ranteet auki!
11
444
Vastaukset
- sinulla
hätänä? Älä nyt noin ajattele, kyllähän me aikanamme päästään täältä jokainen..Itse ainakin tahdon nähdä tämän "elokuvan" loppuun vaikka joskus tuntuu et vois lopettaa jo..
ajattelet?
- ------------
Epäonnistun kaikessa, en ole koskaan onnistunut missään. En jaksa enään edes yrittää, koska se on ihan turhaa.
------------ kirjoitti:
Epäonnistun kaikessa, en ole koskaan onnistunut missään. En jaksa enään edes yrittää, koska se on ihan turhaa.
Miksi ei voisi vain seurata mitä tapahtuu, kun lakkaa yrittämästä? Kuunnella, katsella, maistaa ja haistaa.
- väsynyt...
------------ kirjoitti:
Tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu. Itse en koskaan myöskään onnistu missään vaikka yrittämisen puutteesta ei ole kyse. Elämäni on yhtä pään hakkaamista seinään. Olen niin kateellinen ihmisille, joille asiat vain tapahtuvat.
- vänksy
------------ kirjoitti:
On meitä epäonnisten tähtien alla syntyneitä sitten muitakin. Me ollaan oltu pahoja edellisessä elämässämme ja maksellaan karman velkaa nyt. Tai noin ainakin itse uskon sen olevan. Muuten ei ole mitään järjellistä selitystä sille, miksi KAIKKI menee pieleen.
väsynyt... kirjoitti:
Tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu. Itse en koskaan myöskään onnistu missään vaikka yrittämisen puutteesta ei ole kyse. Elämäni on yhtä pään hakkaamista seinään. Olen niin kateellinen ihmisille, joille asiat vain tapahtuvat.
viittasitko mun vastaukseen, mutta en tarkoittanut sitä, että odotetaan että asiat "tapahtuvat". Tarkoitin, että jos lakkaisi yrittämästä ja suorittamasta ja alkaisi vain havannoida ja hengittää, katsoa vain maailmaa uteliaana, mitään odottamatta. Silloin se saattaa joskus yllättää iloisestikin. Toki pahasti masentuneelle tämä on mahdotonta, silloin kannattaa mennä lääkärin puheille ja pyytää jotakin lisäapua asiaan, että näin voisi tehdä. En ole mikään terveysalan ihminen, joten puhun vain miltä itsestä tuntuu.
- ------------
vänksy kirjoitti:
On meitä epäonnisten tähtien alla syntyneitä sitten muitakin. Me ollaan oltu pahoja edellisessä elämässämme ja maksellaan karman velkaa nyt. Tai noin ainakin itse uskon sen olevan. Muuten ei ole mitään järjellistä selitystä sille, miksi KAIKKI menee pieleen.
Mikä selitys sit otetaan käyttöön, jos ei usko sielunvaellukseen? Sit on varmaan vaan pelkkä luuseri?
- Nakka
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Miksi ei voisi vain seurata mitä tapahtuu, kun lakkaa yrittämästä? Kuunnella, katsella, maistaa ja haistaa.
Ei ihmisellä ole lopultakaan mitään suoriutumisen tai onnistumisen pakkoa tässä elämässä. Sellainen kulttuuri on ihan ulkoa leivottua. Enpä ole minäkään suuria saavuttanut ja vuosi vuodelta kirkastuu, ettei onnellisuus ole onnistumisista kiinni.
- asvdssvs
vapun jälkeen.
- postia :???
pankilta että pitäis löytyä niitä lisävakuuksia ja vähän sassiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122236- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251085Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4937Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573