Joillekin tuntuu tälläkin palstalla olevan mahdottomuus hyväksyä erilaista seksuaalista suuntautuneisuutta. Homo nimitystä käytetään halventavana haukkumasanana. Homoja on kaikissa ihmisryhmissä. Myös hoppareissa ja räppäreissä. Itse olen siitä esimerkki. Meitä on muitakin. Jopa tunnettuja artisteja. Ei kai hoppareissa ole homofobiaa havaittavissa? Eikö ne housut ole vihon viimeinen asia joka liittyy hip hoppiin. Teeskentelijät pukeutukoot isoihin housuihin jos tykkäävät. Musa on pääasia, ei housut eikä seksuaalinen suuntautuminen. Rauhaa ja kunnioitusta kaikille erilaisille ihmisille, myös muille kuin heteroille ja hoppareille!
Homo hoppari!
Hopparihomo
2
281
Vastaukset
- musta vähän
tuntuu, että sulla ei oo kaikki iha kotona.
- ja katsoa totuutta silmästä...
Homoseksuaalisuus hoppareiden välisissä suhteissa ja hopparihomot yleisesti, lienee liian vaikea asia käsittää pinnallisten hopparien muotipiireissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821635- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201936- 53862
- 61853
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.66838Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830- 34784
- 37779