Feikkihopparit!

Isot housut piiloon!

Tuntuu, että monelle meistä hoppareista tähän musiikkikulttuuriin kuuluu vain muotijutut. Haetaan isoja hoppihousuja, sillä pääasialla eli musiikilla ei ole mitään väliä. Juostaan vaan muodin perässä ja ollaan oikeasti henkisesti täysin pihalla. Gangstat ja muut ääliöilmiöt ei kuulu oikeaan hyvään musiikkiin. No jokainen tykkää mistä tykkää, jotkut pitää jopa jostain Cheekistä, no se on jokaisen oma asia. Mutta itse vaihdan tänään pillihousuihin koska en halua tulla sekoitetuksi näihin isohousuisiin wannabe hoppareihin. Aito hoppari ei tarvitse jotain muotiuniformua! Kaikki hopparit näyttää nykyään samanlaisilta isoine housuineen ja samanlaisine muotivaatteineen. Alun perin se ei ollut tarkoitus.

6

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Majestikko

      Joo monet on vaan jos on muodissa olla hoppari itse en käytä hirveänä mitään kania tai muuta sellaista sillä ne on aivan helvetin kalliita ja rumia

      • Nimetön

        ensinnäkin hopperit: meis ei näytä kukaa samalt. toiseks: jos tykkää esim. vaik siit kanin uusimmasta t-paidast tottakai sen ostaa ja sitä käyttää. eli mun mielest ei mikään muoti juttu. Kolmanneks: jos tykkää käyttää isoi housui nii sit käyttää. Neljänneks: Kani ei oo ruma merkki, hintaan en ota kantaa ja ihan tiedokses vaan etmä teen täl hetkel ittelleni sellasii lökäpöksyi minne mahtuu Kanit alle ja jos niit roikuttaa nii ne roikkuu polven alapuolel.


      • kieliopi?
        Nimetön kirjoitti:

        ensinnäkin hopperit: meis ei näytä kukaa samalt. toiseks: jos tykkää esim. vaik siit kanin uusimmasta t-paidast tottakai sen ostaa ja sitä käyttää. eli mun mielest ei mikään muoti juttu. Kolmanneks: jos tykkää käyttää isoi housui nii sit käyttää. Neljänneks: Kani ei oo ruma merkki, hintaan en ota kantaa ja ihan tiedokses vaan etmä teen täl hetkel ittelleni sellasii lökäpöksyi minne mahtuu Kanit alle ja jos niit roikuttaa nii ne roikkuu polven alapuolel.

        ei ne vaatteet, vaan ne aatteet. Miksi helvetissä tyypit sit pukeutuu sen näkösiks, ettei kaupoista pienempia vaatekokoja löytyisi? Itse pidän normaaleja pikkasen rennompia farkkuja ja hieman rennompia vaatteita, muttei ylilöysiä. Silti musavalikoimista löytyy 2Pacia, Dilated Peoplesia, Kemmurua, Solosta, Steen1:stä, Cooliota, Ice Cubea, Notorious B.I.G:iä jne... Minä oon miettinyt, että miksi ylipäätään pitää pitää ylisuuria vaatteita jos rap/hiphopmusaa kuuntelee.


      • highstead
        kieliopi? kirjoitti:

        ei ne vaatteet, vaan ne aatteet. Miksi helvetissä tyypit sit pukeutuu sen näkösiks, ettei kaupoista pienempia vaatekokoja löytyisi? Itse pidän normaaleja pikkasen rennompia farkkuja ja hieman rennompia vaatteita, muttei ylilöysiä. Silti musavalikoimista löytyy 2Pacia, Dilated Peoplesia, Kemmurua, Solosta, Steen1:stä, Cooliota, Ice Cubea, Notorious B.I.G:iä jne... Minä oon miettinyt, että miksi ylipäätään pitää pitää ylisuuria vaatteita jos rap/hiphopmusaa kuuntelee.

        16 vuotta hiphopin parissa ja vaatteet ei näytä löysiltä, hupparia pidän mutta housut voi olla iha mikkä vain, hoppariksi ei tulla vaan synnytään on mun mielipide...


      • pökälee
        highstead kirjoitti:

        16 vuotta hiphopin parissa ja vaatteet ei näytä löysiltä, hupparia pidän mutta housut voi olla iha mikkä vain, hoppariksi ei tulla vaan synnytään on mun mielipide...

        hopparit ovat muutenki täysiä tonttuja..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe