Kysymys...

Kukkonen.

Millainen on nainen joka turvautuu mieheen - luottaa ja antautuu miehen varaan täysin. Antaa miehelle pelkonsa, surunsa, ilonsa, onnensa vaikka mies ei sitä edes pyydä?

31

878

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äärimmäisen rakastunut nainen

• tee-

tön.

• Kukkonen.

Pyyteetön? En ymmärrä, voitko jotenkin selittää? Mun mielestä tossa vaiheessa nainen voi pyydellä vaikka mitä.

• pyydä mitään,
        Kukkonen. kirjoitti:

Pyyteetön? En ymmärrä, voitko jotenkin selittää? Mun mielestä tossa vaiheessa nainen voi pyydellä vaikka mitä.

hän antaa sitä pois, mitä hän haluaa itselleen. ....toimien pyyteetömästi asiansa eteen.

• Kukkonen.
        pyydä mitään, kirjoitti:

hän antaa sitä pois, mitä hän haluaa itselleen. ....toimien pyyteetömästi asiansa eteen.

No toi kuulostaa kyl jotenkin oikealta.

• ...

nainen.

• Kukkonen.

Äärimmäisen rohkea, upea, ihana, mahtava ja sellainen joka haluaa antaa miehelle niin paljon arvoa kuin mies kykenee ikinä saamaan. Nainen joka haluaa Rakastaa ja antaa miehellekin tilaa Rakastaa.

• sininen_sitruuna

Varmaankin korviaan myöden imelästi rakastunut. :)

• Kukkonen.

Siinä ei ole mitään imelyyttä - vain ääretöntä kaunista luottavaisuutta. Nykynaiseudessa on sellainen vika että mitään aitoa ei saa kokea oikeasti ja syvästi.

• tarkoittaa "vaikka mies ei sitä edes pyydä"? Jos se tarkoittaa sitä että mies ei tee samoin ,ei vastaa naisen tuntemuksiin, niin silloin uskaltaisin väittää että nainen on hieman läheisriippuvainen.. Muutoin on kyseessä umpirakastunut nainen.

• Kukkonen.

"Jos se tarkoittaa sitä että mies ei tee samoin ,ei vastaa naisen tuntemuksiin, niin silloin uskaltaisin väittää että nainen on hieman läheisriippuvainen." Naisen olisi mahdotonta tietää miehen tunteita etukäteen, tilanne siis olisi mitä luultavimmin se että kaksi toisiinsa tutustunutta ja toisistaan pitävää ihmistä... ja nainen avautuu miehelle täysin tunteistaan ilman kuitenkaan tietoa siitä että miehellä olisi mitään tunteita naista kohtaan. Se miten mies vastaa tapahtuu vasta tämän luottamuksenosoituksen jälkeen. Sitä emme tiedä, eikä tiedä nainenkaan. Eli ymmärsinkö oikein, tuossa tilanteessa nainen olisi mielestäsi läheisriippuvainen?

• Kukkonen. kirjoitti:

"Jos se tarkoittaa sitä että mies ei tee samoin ,ei vastaa naisen tuntemuksiin, niin silloin uskaltaisin väittää että nainen on hieman läheisriippuvainen." Naisen olisi mahdotonta tietää miehen tunteita etukäteen, tilanne siis olisi mitä luultavimmin se että kaksi toisiinsa tutustunutta ja toisistaan pitävää ihmistä... ja nainen avautuu miehelle täysin tunteistaan ilman kuitenkaan tietoa siitä että miehellä olisi mitään tunteita naista kohtaan. Se miten mies vastaa tapahtuu vasta tämän luottamuksenosoituksen jälkeen. Sitä emme tiedä, eikä tiedä nainenkaan. Eli ymmärsinkö oikein, tuossa tilanteessa nainen olisi mielestäsi läheisriippuvainen?

Et maininnut että tilanne olisi tavallaan uusi. Tuosta "mies ei edes pyydä" nousi vain mielikuva miehen välinpitämätömyydestä ja sen johdosta ajatus että nainen tuhlaisi aikaansa. Ok. Tuossa tapauksessa nainen on mielestäni uskalias ja luottavainen.

• Kukkonen.
        emanuela kirjoitti:

Et maininnut että tilanne olisi tavallaan uusi. Tuosta "mies ei edes pyydä" nousi vain mielikuva miehen välinpitämätömyydestä ja sen johdosta ajatus että nainen tuhlaisi aikaansa. Ok. Tuossa tapauksessa nainen on mielestäni uskalias ja luottavainen.

Sillä tosiaan hain sitä että nainen valitsee itse tehdä sen ja mies on sitten se joka kuuntelee.

• Papeete1

Täysin seuraavanlainen peli eli venäläistä rulettia maksimisykkeellä. Paljon siihen revolveriin mahtuu luoteja?? Leikitään että 6. Normaalistihan sinne laitetaan yksi luoti. Tuossa miehelle täysin antautumispelissä se venäläinen ruletti tehdään sillain että laitetaan 5 luotia, ja katotaan miten käy. Aika hyvällä prosentilla käy erittäin huonosti. Itse en sitä riskiä ottaisi koskaan. En edes usko että voisi olla ketään toista ihmistä, niin miestä kuin naistakaan, johon voisin kuvitella luottavani noin paljon. Enkä usko että sen tason luottamuksen arvoisiakaan (joka ei käyttäisi sitä _ikinä_ väärin) olisi kovin montaa joka kylässä. Kysehän on kuitenkin ihmisistä. Se on silkka itsemurha, ja en edes silkkaa korrektiuttani viitsi sanoa millainen nainen siihen lähtisi. Olen kylläkin varma että aikas vähänlaisesti niitä ihan 100% antautuvia löytyy ihan oikeasti.

• "silkkaa itsemurhaa"

tarvitaakin, ennenkuin kahdesta tulee yksi.

• Kukkonen.
        "silkkaa itsemurhaa" kirjoitti:

tarvitaakin, ennenkuin kahdesta tulee yksi.

Kahdesta ei tuu koskaan yhtä. Kahdesta tulee kolme. minä - me - sinä

• yksi =
        Kukkonen. kirjoitti:

Kahdesta ei tuu koskaan yhtä. Kahdesta tulee kolme. minä - me - sinä

pari. Ja pari/pariskunta on yksi.

• Kukkonen.
        yksi = kirjoitti:

pari. Ja pari/pariskunta on yksi.

Pari koostuu kahdesta yksilöstä kuitenkin. Ei niistä mitään siiamilaisia kaksosia tule fyysisesti eikä henkisesti vaikka ne ajatukset ja tunteet toisilleen kertoisikin ja olisivat yhdessä kunnes kuolema (jos sekään) heidät erottaa. Jos hukkaa itsensä suhteessa siitä tulee vain vitummoisia ongelmia. Se kuitenkaan ei tarkoita että mitään tarvis pantata.

• KoppavaHoro

optimisti.

• Kukkonen.

Noin toimiva nainen johtaa itse omaa elämäänsä. Hän on valmis ottamaan vastuuta itsestään ja omasta tulevaisuudestaan ja omalta osaltaan tekemään ne asiat jotka tekevät hänet onnelliseksi (jos siis hän haluaa tuon miehen). Minusta sellainen nainen on voimakastahtoinen ja luotettava.

• StippaS

Nainen, joka turvautuu mieheen, luottaa ja antautuu miehen varaan täysin, antaa tyystin kaikki koko elämänsä, on sanalla sanoen tyhmä. Pakko myöntää, vaikka se ikävältä ja julmalta kuullostaakin, jotta ainakaan minä en pysty sellaista ihmistä arvostamaan kuka laittaa oman itsensä toisen varaan. Enkä myöskään ihmistä, kuka suostuu sellaisen vastaan ottamaan. Kukaan ei ole sen arvoinen, että annat itsesi, kaikkesi jollekin muulle. Itseänsä pitää ensimmäisenä rakastaa ja kunnioittaa, arvostaa ja itseensä turvata, jotta voi rakastaa muita ja osaa kohdella heitä ihmisinä. Toisen kautta ei voi omaa elämäänsä elää tai sitä on silloin sitä on todella heikossa hapessa.

• Kukkonen.

Että kyse on tunteiden tunnustamisesta eikä suinkaan miehen rievuksi heittäytymisestä? Vai ovatko ne naiselle sama asia? Tunnustaessaan tunteet miehelle naisesta tulee veltto rätti jota raahataan paikasta toiseen ja naisen elämä on ohi jos mies jolle tunteet on tunnustettu ei sitten skulaakaan?

• Jos nainen tosiaan "antaa" kaikkensa sieluaan ja tunteitaan myöten se ei välttämättä tarkoita etteikö tämä pysyisi omilla jaloillaan joten ei se välttämättä ole turvautumisesta kiinni. Avoimuus, rehellisyys ja aito läsnäolo.. Antaa miehelle itsensä sellaisena kuin on pyytämättä samaa takaisin, musta se on avoimuutta ja tietyllä tavalla kypsää, oikeaa kanssakäymistä ihmisen kanssa.

• Kukkonen.

Tähän voi aina luottaa :D :D :D

• Kukkonen. kirjoitti:

Tähän voi aina luottaa :D :D :D

kokisin asian, koska mä nyt tykkään olla vähän semmonen "avoin kirja" kun mä oikeetsi luotan miehene ja ei kyse ole ainakaan mun kohdalla siitä, että mä turvaudun vaan olen oma itseni :)

• vänksy

... Vain rakkaudesta tietysti, ei muissa olosuhteissa.

• ...

Oikeesti? Kuka sä olet?

• Kukkonen.

Ihan kuka sä vaan haluat mun olevan jos hinnasta sovitaan *silmänisku*

• Kukkonen.

Pistetään tää nyt vähän niinkuin rautalangasta. Kukkonen on oletettavasti Kukkomies. Kukkomiehen profiili on pois käytöstä - mutta rekisteröidyllä nimimerkillä voit avata hänen galleriansa. Kun avaat gallerian mullottaa siellä kohta OSOITE jossa on sähköpostiosoite. Sähköpostiosoiteeseen viestin lähettämällä voit ainakin varmistua onko tämä omituinen "kukkonen." hahmo jotenkin liitoksissa kukkomieheen. Luultavinta on että häntä kannattaisi myös lähestyä jonkinlaisella selityksellä miksi asia oikeasti kiinnostaa. Oletan kuitenkin että asia ei sinua niin paljoa vaivaa että tälläistä rutiinia kävisit läpi joten helpointa on kysyä : Onko Sillä Oikeasti Väliä?

• ...
        Kukkonen. kirjoitti:

Pistetään tää nyt vähän niinkuin rautalangasta. Kukkonen on oletettavasti Kukkomies. Kukkomiehen profiili on pois käytöstä - mutta rekisteröidyllä nimimerkillä voit avata hänen galleriansa. Kun avaat gallerian mullottaa siellä kohta OSOITE jossa on sähköpostiosoite. Sähköpostiosoiteeseen viestin lähettämällä voit ainakin varmistua onko tämä omituinen "kukkonen." hahmo jotenkin liitoksissa kukkomieheen. Luultavinta on että häntä kannattaisi myös lähestyä jonkinlaisella selityksellä miksi asia oikeasti kiinnostaa. Oletan kuitenkin että asia ei sinua niin paljoa vaivaa että tälläistä rutiinia kävisit läpi joten helpointa on kysyä : Onko Sillä Oikeasti Väliä?

Ei mitään. Erehdyin. Unohda.

• -l-l-l-l-

Sen sijaan laadukas nainen antaa huippuseksiä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      156
      1172
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1119
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      47
      963
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      43
      813
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      757
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      63
      750
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      71
      644
    8. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      37
      636
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      609
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76