Onko Rainbow tulossa Suomeen?
Rainbow Suomeen?
4
406
Vastaukset
- Never rising again
Blackmorella on omat juttunsa ja Powell on kuollut
joten se ei voi olla se Rainbow jonka me olemme oppineet tunnistamaan..................... - Risto
No HTP on tulossa 30.3. Helsinkiin Nosturiin. Mukanahan on myös Joe Lynn Turner (T), mutta onneksi tässä projektissa (P) on myös SOLISTI ja LAULAJA mukana. Mukana nimittäin on jäsenenä (H) Glenn Hughes. Toivottavasti vinkuvalla Joella on kunnon flunssa, jotta Glenn joutuu laulamaan suurimman osan. Onhan bändin setti todennäköisesti kova, ainakin viimeksi he soittivat juuri ilmestyneeltä levyltään yhden biisin ja loput olivat sitten Rainbowta ja Purplea sekä Glenin soolojuttuja. Että eikun paikanpäälle tarkistamaan tilanne.
- Apinalaumaojoon
Työntäkää.ne kännykkänne pyllyynne Helsinki 2018Rainbow.Sitten vislataan buuataan.itse olette kusivaipoissa 73vuotiaana ja rollaattorilla kävelette
- Terve.vaanmenoa
Toivottavasti annetaan valtakunnallinen varoitus, että voin kiertää 100 km mokomasta "esiintymisestä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841255
- 561211
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...311110Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121719- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89457Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38336Vielä vähän lirttinkiä
tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä5214