kumpi parempi?

vaimoksi...

Kaunis kynnenviilaajanainen vai vähemmän kaunis "poikatyttö" joka harrastaa kalastusta ja on muutenkin vähän epänaisellinen... Kynnenviilaaja ei voi harrastaa villiä seksiä ettei kynnet katkeile ja tämä vähän vaatimattomampi nainen on oikea seksipeto.. Kumman esittelisit mieluummin kavereillesi?

14

363

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulle kylläkin olisi kaikki kaikessa se, minkä väriset kynnet sillä naisella on!

• en tuu toimeen prinsessojen kanssa :)

• Et ole vissiin tavannut pitkäkynttä, joka harrastaa villiä seksiä. ;-)

• ap..

Koska olen se poikatyttö joka harrastaa villiä seksiä, kalastusta, hirvimetsällä käyntiä, penkkiurheilua formulaa katsellen, ja paskaojan kaivaminenkin luonnistuu ym vähemmän naisellinen. ihmettelen vaan että miehet ottavat mieluummin sen pitkäkynnen ja minunkin pitäisi kuulemma luontoni vastaisesti sellaiseksi muuttua:(

• ........

hyi helvetti... Valitsisin kynnenviilaajan. Lähden mielummin kalaan faijani taikka kavereideni kanssa kuin naisen.

• ap..

Eikös olisi kivaa ensin käydä naisen kanssa kalassa, paistella makkaraa nuotiolla ja harrastaa villiä seksiä teltassa, vai teetkö senkin mieluummin kaveriporukassa? Kynnenviilaajallehan ei makka maistu eikä nuotion teko onnistu että ymmärtäisin hyvin että mieluummin kalastaisit faijas kaa..

• -kynnenviilaajanainen on mun valinta! ..ja omiin kokemuksiin pohjaten ni ei ne vimpan päälle hoidetut kynnet ole koskaan olleet este villille seksille! ;) ..ei vaan noi poikatytöt iske...

• ap..

poikatytöissä? Ensin otetaan vaimoksi kynnenviilaaja ja sitten valitetaankin puutetta..Onhan tätä tietysti mukava pitää näyttelyesineenä mutta eikö kuitenkin avioliitto kestäisi paremmin kun vaimo olisi myös se paras kaveri kenen kanssa voisi katsella formulaa ja lähteä hirvimetsälle.. Muutamalla tuntemallani miehellä on juuri nämä prinsessavaimot ja nämä miehet ovat myös niitä suurimpia valittajia..Myös vaimot ovat yksinäisiä koska miehet viihtyvät paremmin kaveriporukassa..

• ap.. kirjoitti:

poikatytöissä? Ensin otetaan vaimoksi kynnenviilaaja ja sitten valitetaankin puutetta..Onhan tätä tietysti mukava pitää näyttelyesineenä mutta eikö kuitenkin avioliitto kestäisi paremmin kun vaimo olisi myös se paras kaveri kenen kanssa voisi katsella formulaa ja lähteä hirvimetsälle.. Muutamalla tuntemallani miehellä on juuri nämä prinsessavaimot ja nämä miehet ovat myös niitä suurimpia valittajia..Myös vaimot ovat yksinäisiä koska miehet viihtyvät paremmin kaveriporukassa..

..kärsiä puutetta kynnenviilaajan kanssa! ;) Ja omasta mielestäni kaikki jääkiekot/formulat/jalkapallot/kalastukset/hirvimetsät/yms ovat täysin aivovammasten touhuja! Ja mikäli naista kiinnostaa tollanen, ni hän on todellakin väärä mulle.. Mulle reenaaminen on se juttu. Ja sen pitää olla se juttu myös mun naiselle. Tästä myös osittain juontaa juurensa se, että arvostan naista joka pitää itsestään huolta ja reenaa ja myös hoitaa ne kyntensä! ;) Ja itselläni ollut ainoastaan hyviä kokemuksia sellaisista naisista. Ja sellaisen naisen ottaa (ainakin minä) paljon mielummin mukaan siihen kaveriporukkaankin kuin sellasen mitään sanomattoman poikatytön..

• ap..
        TheOne kirjoitti:

..kärsiä puutetta kynnenviilaajan kanssa! ;) Ja omasta mielestäni kaikki jääkiekot/formulat/jalkapallot/kalastukset/hirvimetsät/yms ovat täysin aivovammasten touhuja! Ja mikäli naista kiinnostaa tollanen, ni hän on todellakin väärä mulle.. Mulle reenaaminen on se juttu. Ja sen pitää olla se juttu myös mun naiselle. Tästä myös osittain juontaa juurensa se, että arvostan naista joka pitää itsestään huolta ja reenaa ja myös hoitaa ne kyntensä! ;) Ja itselläni ollut ainoastaan hyviä kokemuksia sellaisista naisista. Ja sellaisen naisen ottaa (ainakin minä) paljon mielummin mukaan siihen kaveriporukkaankin kuin sellasen mitään sanomattoman poikatytön..

Ei pidä itsestään huolta? Ja lisäksi haukuit myös valtaosan miehistä aivovammaisiksi...mielenkiintoista;D

• ap.. kirjoitti:

Ei pidä itsestään huolta? Ja lisäksi haukuit myös valtaosan miehistä aivovammaisiksi...mielenkiintoista;D

..eikä se kaipaa puolustelua... Ja mikäli mies/nainen tekee aiemmin mainitsemiani asioita (esim penkkiurheilu), ni kyllä kieltämättä pidän sellaisia hlöjä melkoisina vajakkeina! XD Mut kukin tyylillään... Ja se ei riitä et nainen reenaa vaan pitää olla myös NAISELLINEN (hiukset/kynnet/pukeutuminen/olemus/jne..) ja poikatytöt eivät yleensä ole..

• Kukkomies.

Sillä tiedän ihan tasan tarkkaan että poikatyttökin voi olla kaunis! Pitkät kynnet on ... nojoo, mikäs siinä. Rakennekynnet, etenkin sellaset lapiomaiset riemunkirjavat on ... no - ne saa naisen näyttään homomaamyyrältä.

• ...

Mitäs siihen sanot? Mä olen kynnenviilaaja, mut voin ihan hyvin lähteä kalaankin. Miks ne sulkisi toisensa pois? Olen naisellinen, mutta voin hyvin tehdä "epänaisellisia" asioita, kuten laittaa madon koukkuun, vaihtaa autoon renkaat, rämpiä mudassa, puhdistaa viemärin tai ihan mitä vaan, ja jopa nauttia siitä. Miksi alistua stereotypioihin, jos voi olla paljon enemmän? P.S. Kuka miettii kynsiä seksin aikana? Paitsi mies, kun painan ne hänen selkäänsä ja...

• itket..

kun kynsi katkeaa;D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      405
      1696
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1101
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1055
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      94
      952
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      142
      802
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe