Olen aina ihmetellyt tätä ihmisten innokasta kädestäpuritustervehdystä. Mitä kovempi puristus sitä "kovempi" tyyppi kättelemässä (tämä opetettu suomalaisille jo nuorena) Itseäni äklöttää kätellä tuntemattomia ihmisiä ja se on niin turhaa kuin olla voi. Miksei vain hymy tai pään nyökkäys riitä tai sitten tervehtiä vaikka moi sanallisesti ilman kättelyä. Nykymaailmassa tulisi kättely tehdä kielletyksi tautien ja muiden bakteerien leviämisen estämiseksi. Tämä ei ole pila vaan totisinta totta. Mieti kun seuraavan kerran kättelet missä senkin käsi lienee ollut tai sairastaako kättelijä ties mitä tartuntatautia.
Kättely saatava kielletyksi!
terveyden nimeen
2
197
Vastaukset
- typerääkin
typerämpää kättely, itse olen kieltäytynyt usein,,miehelläni oli omituisia ystäviä aikoinaan 2sillanalla asujia" joten sanoin topakasti, tuollaisia roskistynkkäreitä en kättele!
- Anonyymi
Suojakäsineet pakollisiksi kättelytilaisuuksiin. Olihan jossain maskipakkokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864