Miltä maistui?
Minkä ruuan teit
36
624
Vastaukset
..curry-täysjyväriisiä, broilerin rintafileitä ja höyrytettyä vihanneksia.. Kokkaan joka päivä..ja useempaan kertaan.. Ja maistui hyvälle. =) Kuten yleensä aina...
- zisel
ihan vähän pienen kattilan pohjalle vettä, suolaa ja voita ja pistin parsakaalit kiehuu. Sitten otin jauhelihaa noin kourallisen ja taputtelin sen pihviks ja ripottelin päälle aromisuolaa ja paistoin. Jauhelihapihvi parsakaalit...NAMMM!!! Muistuttakaa mua (jos kukaan muistaa) että syön tossa klo 23 aikaan uudestaan!!! Pistän beibi-porkkanoita tulee.
- Jazuli
..ois nytte ihanan makeita..naaamm..=o)
- Jazuli
nakkisoppaa se oli huisin hyvää..=o) ..oikee makuuntunutta namS.. =o7
- zisel
nakkisoppaan ketsuppia sekaan?
- Jazuli
zisel kirjoitti:
nakkisoppaan ketsuppia sekaan?
...ketsuppii käytän hyvin vähäse missää..ees kastikkeisii en sotke ketsuppii..=o) ...sillai ko en ite nii vällää siit nii erotan itelleni semmosen osan kastiketta ko syön ja sitte paan siihi toisee osaa sit ketsuppia ko mies tykkää..=o) ...sillai..taikka sit hää sotkee ite oman ruokasa ketsupilla..x')))
- zisel
Jazuli kirjoitti:
...ketsuppii käytän hyvin vähäse missää..ees kastikkeisii en sotke ketsuppii..=o) ...sillai ko en ite nii vällää siit nii erotan itelleni semmosen osan kastiketta ko syön ja sitte paan siihi toisee osaa sit ketsuppia ko mies tykkää..=o) ...sillai..taikka sit hää sotkee ite oman ruokasa ketsupilla..x')))
paljon ketsuppia käytä mutta nakkisoppaan pistän jonkun verran ja sit jos paistan jauhelihaa niin laitan kunnolla sinne ketsuppia niin että se jauheliha on sellasta "mössöä" ja sotken sen makaronin sekaan, hyväääää!!! :) (o-ou...toivottavasti theOne ei lue tätä!!!) :D Mun serkku on niin ketsupin perään että usko tai älä, se on laittanu ketsuppia tuorekurkku-siivujenkin päälle!!! Hyi!
- Jazuli
zisel kirjoitti:
paljon ketsuppia käytä mutta nakkisoppaan pistän jonkun verran ja sit jos paistan jauhelihaa niin laitan kunnolla sinne ketsuppia niin että se jauheliha on sellasta "mössöä" ja sotken sen makaronin sekaan, hyväääää!!! :) (o-ou...toivottavasti theOne ei lue tätä!!!) :D Mun serkku on niin ketsupin perään että usko tai älä, se on laittanu ketsuppia tuorekurkku-siivujenkin päälle!!! Hyi!
...mie taisin ipanana imee sit ketsuppii nii tajuttomat määrät et sain itteni kyllästyy siihi..niiko makarooniiki...=o( ...*mun mies vois syyä ketsupit sinällää* x'))))
- zisel
Jazuli kirjoitti:
...mie taisin ipanana imee sit ketsuppii nii tajuttomat määrät et sain itteni kyllästyy siihi..niiko makarooniiki...=o( ...*mun mies vois syyä ketsupit sinällää* x'))))
kysyä kun tuli ketsuppi puheeks: Hese vai mäkki? Et sä varmaan kummassakaan ramppaa mutta sen verran kun käyt niin kummassa paremmat ruuat? Mun mielestä ehdottomasti Hesessä! Mä otan ranskalaisten kans aina sen "punasen majoneesin" (paprika-majoneesi). Se on tosi hyvää.
- Jazuli
zisel kirjoitti:
kysyä kun tuli ketsuppi puheeks: Hese vai mäkki? Et sä varmaan kummassakaan ramppaa mutta sen verran kun käyt niin kummassa paremmat ruuat? Mun mielestä ehdottomasti Hesessä! Mä otan ranskalaisten kans aina sen "punasen majoneesin" (paprika-majoneesi). Se on tosi hyvää.
..ettenkö kävis hehe..milläs meinaat et oisin tämmöset muodot saanu aikaa..jollen roskalla..???..;o))) ...välist käyää mäkis..enempi kummiski niit salaatteja nykyjää tulis mulle..=o).. ..*tahtoo mahamakkaraa pienemmäks*.. =o7 arizona olis namS..hesellä..=o)
- zisel
Jazuli kirjoitti:
..ettenkö kävis hehe..milläs meinaat et oisin tämmöset muodot saanu aikaa..jollen roskalla..???..;o))) ...välist käyää mäkis..enempi kummiski niit salaatteja nykyjää tulis mulle..=o).. ..*tahtoo mahamakkaraa pienemmäks*.. =o7 arizona olis namS..hesellä..=o)
normaaleissa muodoissahan sä oot.. :-/ Enpä ole tainnu sitä arizonaa koskaan koittaa. Hesessä otankin yleensä kanasalaatin jos sinne meen jonkun seurana. Se on hyvää.
- Jazuli
zisel kirjoitti:
normaaleissa muodoissahan sä oot.. :-/ Enpä ole tainnu sitä arizonaa koskaan koittaa. Hesessä otankin yleensä kanasalaatin jos sinne meen jonkun seurana. Se on hyvää.
...pikkusen oisin muhkee..mut ois niit toki muhkeempiakii..paljoki muhkempii..=o).. ..mut vertaanki itteeni omaa entisee itteeni en toisiin..=o)....toisii ei sais millokaa vertaa..vain itteesä..=o)..sillo ko kiloista tulee haaste..sitte kuulostella sit omaa vointiisa sekä oloosa...sen mukaa tietäs mikä on itelle passelii.. =o7 ...mut zippaan iha nytte..öippisii..sweet dreams.. z)
- tein........
jauhelihaperunasoselaatikkoa....meni alas.
- Jazuli
..mulle kans..se on hirmu hyvää ko siin on sipulii..oliks siin sipulii..???..=o)
- pussi.........
Jazuli kirjoitti:
..mulle kans..se on hirmu hyvää ko siin on sipulii..oliks siin sipulii..???..=o)
ranskalais sipulikeittoo...maistu se siel..:)
- Jazuli
pussi......... kirjoitti:
ranskalais sipulikeittoo...maistu se siel..:)
..sit mie käytän itekki jauhelihaan..eteki lihapullii sekä murekkeisii..=o) ..passaa mainiosti..*tekee lähtöö sinne valmiisee pöytää*..;o))) ..visiinkää en lähtis yön selkää..ois pia maatamenon aikakii..ois aamuhuki..möäh..=oI... ..mut pääsis ajois kotiiki..jihuu..!!!
- ei.........
Jazuli kirjoitti:
..sit mie käytän itekki jauhelihaan..eteki lihapullii sekä murekkeisii..=o) ..passaa mainiosti..*tekee lähtöö sinne valmiisee pöytää*..;o))) ..visiinkää en lähtis yön selkää..ois pia maatamenon aikakii..ois aamuhuki..möäh..=oI... ..mut pääsis ajois kotiiki..jihuu..!!!
kandee..tääl rupes sataan... tekee luonnolle hyvää...:)
- Jazuli
ei......... kirjoitti:
kandee..tääl rupes sataan... tekee luonnolle hyvää...:)
...mun tyynylle..=o)..meil ei taitas sataa..mut olis harmaata..=oI... ...nukuppas hyvi..=o) zzzzippp
- -sanon-
Sun keskustelupalstaviestis, ketjun aloittaja, kuuluisi mielestäni allaolevassa linkissä olevaan keskustelukategoriaan, ts. jonnekin (toki itse valitsemaasi) niistä. Tässä linkki, helpotan ajatustoimintaasi: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000005 Ps. Tämä ei ole deittipalsta. Jos erityisesti miesten itse valmistamista ruoista olet kiinnostunut, ilmaise tuo foorumin ( linkissä olleessa) ruoka-osioon laittamassasi viestissä! Muutoin, ( jos toi edellä mainittu nyt ei mitenkään kävis:( ,laita privaattia niille kavereille, joiden kanssa haluat jutella näiden ruoan valmistamisista tai ilmaise kiinnostuksesi ruokaan vaikkapa deitti-palstalla! Kiitos!
- ei ap.
Miten tämä nyt deittiaiheinen kysymys olisi?? Keskustelua ruuasta, myös miehisestä näkökulmasta. Kyllä siihen miehen logiikkaa löytyy, kun alkaa kaivella. Nämä on just hyviä aloituksia. Kaikenlaista jutustelua voi alkaa rönsytä, ja ties mihin päädytään:D Höllääs vähän ja vaihda vaikka itse palstaa, jossei aloitukset miellytä. Ziisus. Ja EN ole kiinnostunut jankkaamaan tästä yhtään enempää, se olisi loputon suo.
- -sanon-
ei ap. kirjoitti:
Miten tämä nyt deittiaiheinen kysymys olisi?? Keskustelua ruuasta, myös miehisestä näkökulmasta. Kyllä siihen miehen logiikkaa löytyy, kun alkaa kaivella. Nämä on just hyviä aloituksia. Kaikenlaista jutustelua voi alkaa rönsytä, ja ties mihin päädytään:D Höllääs vähän ja vaihda vaikka itse palstaa, jossei aloitukset miellytä. Ziisus. Ja EN ole kiinnostunut jankkaamaan tästä yhtään enempää, se olisi loputon suo.
Ei mulla muuta, mutta musta ruoka-aiheiset aloitukset kuuluvat loogisimmin ruoka-aiheisille palstoille. Olen pahoillani, mikäli tämä yksittäinen mielipiteeni häiritsi mielenrauhaasi.:) "Kaikenlaista jutustelua voi alkaa rönsyillä"... Voi jessus: arvaan, että pohdinnon kliimaksi olisi korkeintaan siinä, kuinka joku kertoo makkaransa palaneen pohjaan tai punastuttavimmimman vaihtoehdon ollessa kyseessä vihjailisi muunlaiseen 'sausageen'...En niin hirveästi välitä tietää, että mitä nämä kirjoittajat syövät.
- Kawamän
paistoin munia pannulla, lisäsin päälle salaneuvos gouda juustoa. Sen jälkeen paistoin lisäksi lautaselle pekonia, päälle vähähän aurajuustoa. Näiden lisäksi lautaselle eksy pari porkkana puikulapalaa ja puolikas paprika. Nälkä lähti ja huomenna tarvii vasta syyä lisää.
- Jazuli
..meen maate enneko kuolen nälkää näit lukiessani..=oI ....*kuola valuu pöytää pitki kohti lattiaa*.. =oP
- sirpamaikkarilta
töissä mikrossa puuroa tehdä ja siihen luumusosetta sekaan. Tuli vähän paksua mutta luumusose oli oikein maittavaa.
Ihan jees perusruokaa, josta välillä tykkää, ei tosin terveellisemmästä päästä. En tykkää laittaa liikaa kananmunaa maidon joukkoon, ettei tulee liian "höhhöistä"..
- Ygg
saa kun jättää maidot ja kananmunat laittamatta, ja sen sijaan pistää reilusti lihalieminestettä ja antaa hautua uunissa. Korvaa vielä makaronit tummalla pastalla.
Ygg kirjoitti:
saa kun jättää maidot ja kananmunat laittamatta, ja sen sijaan pistää reilusti lihalieminestettä ja antaa hautua uunissa. Korvaa vielä makaronit tummalla pastalla.
neste oli hyvä vinkki, kas kun en ole ennen tajunnut! Kiitti. Joo, tummalla on tullut tehtyä. Mitä milloinkin sattuu kaapissa olemaan.. Jotkut laittaa johonkin väliin juustoakin, mut musta se ei silloin enää maistu makaronilaatikolle, vaan jollekin muulle..
- tosivaitaru
Kananfilettä, basmatiriisiä, wokkivihanneksia, mausteet ja kookos-lime 5%. Vallattoman hyvää!
- scale
arki- ja einespaskat. Viikonloppuna tein lohimedaljonkeja merilohesta ja niiden kanssa kasvis ja peruna nyytejä foliossa ja tietenkin valkosipulissa. Safkat kypsensin grillissä ja jälkkäriksi paistoin muurinpohjalettuja. Hyvää oli, koska ei paljon jäänyt.
- scale
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
noita miesten bravuureja noi grilliherkut. Ymmärrän kyllä, miksei jäänyt..
kala on mun spesiaaligrilliherkku.
...makarooneja ja lämmitin mikrossa nakkeja. Hyvää oli.
herkkusieni-porkkana-pinaattihakkelusta ja vetäisin sen hyvällä ruokahalulla jäävuorisalaatin ja oliiviöljyn kanssa, pala ruisleipää ja lasi jääkylmää maitoa..
päälle sitte juustoviipaleita ja tomaattia. on muuten sinihomejuusto-kinkku -pitsa pahaa, ottaneenahan sitä ei ees niin maista mutta että näin selvänä, yök.. jäipä taas yli puolet syömättä. niin ja joo, leivät maistu oikein hyvin kylmän maidon kera, naminam.
paistoin ulkofilepihvin, possua. Spagettia, minitomatteja ja kurkkua. Hyvää oli. Maanantaista lähtien ollaan saatu ruoka firman keittiöstä. Kun syö sopivasti, ei tarvitse illalla kokata.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062439
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411607Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303985Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen21941- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773