"Suuri koko ei ole aina kaikki kaikessa. Tämän sai oppia kantapään kautta herra Konstantin F. saapuessaan helmikuussa venäläiselle klinikalle tyytymättömänä miehuutensa kokoon. Lääkärit pidensivät 40-vuotiaan miekkosen sukupuolielintä 10 senttiä yhteensä 25 senttiin, vaikka he olivat yrittäneet varoitella tätä siitä, että liika on aina liikaa. Herra Konstantin poistui tyytyväisenä paikalta, mutta palasi takaisin vain kuukauden kuluttua ja vaati peniksensä kutistamista ennalleen. "Mies valitti, ettei kukaan nainen halua enää häntä. Hän aneli meiltä monta viikkoa uutta leikkausta ja vannoi, ettei enää koskaan tekisi moisia typeryyksiä. Jos voisimme suurentaa hänen aivojaan, tekisimme sen ilmaiseksi", lääkärit nauroivat." http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/
LIIAN ISO
7
281
Vastaukset
Mutta oppiks (muut)miehet tästä mitään? Todennäkösesti ei. Koska pointti ei oo todellisuudessa siinä, mistä naiset tykkää, vaan siinä, miten päteä muiden miesten silmissä.
monte24 kirjoitti:
25 senttistä narua miesten edessä????
..ku mä en yleensäkään ihan ymmärrä, miks miehet heiluttelee minkäänlaista toistensa edessä.. ;) Mut ilmeisesti (miesten) yleinen kuvitelma on, et jos on noin pitkä, niin sen on pakko olla vastaavasti myös paksu = vakavasti otettava..?? ;)
- vänksy
naiset kärsivät liian isoista rinnoistaan, niin uskon ettei liian isokaluisella miehellä oo yhtään sen helpompaa. Joten, ei musta ollenkaan naurun aihe. Tai en itse ainakaan löytänyt naurun aihetta tuosta.
- sirpamaikkarilta
joku muu mies otti oppia herra Konstantin F:n vastoinkäymisestä. Parempi sellasen ku evoluution luomana on.
- iso munaisia
täälläkin kuulemma ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807