"Suuri koko ei ole aina kaikki kaikessa. Tämän sai oppia kantapään kautta herra Konstantin F. saapuessaan helmikuussa venäläiselle klinikalle tyytymättömänä miehuutensa kokoon. Lääkärit pidensivät 40-vuotiaan miekkosen sukupuolielintä 10 senttiä yhteensä 25 senttiin, vaikka he olivat yrittäneet varoitella tätä siitä, että liika on aina liikaa. Herra Konstantin poistui tyytyväisenä paikalta, mutta palasi takaisin vain kuukauden kuluttua ja vaati peniksensä kutistamista ennalleen. "Mies valitti, ettei kukaan nainen halua enää häntä. Hän aneli meiltä monta viikkoa uutta leikkausta ja vannoi, ettei enää koskaan tekisi moisia typeryyksiä. Jos voisimme suurentaa hänen aivojaan, tekisimme sen ilmaiseksi", lääkärit nauroivat." http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/
LIIAN ISO
7
300
Vastaukset
Mutta oppiks (muut)miehet tästä mitään? Todennäkösesti ei. Koska pointti ei oo todellisuudessa siinä, mistä naiset tykkää, vaan siinä, miten päteä muiden miesten silmissä.
monte24 kirjoitti:
25 senttistä narua miesten edessä????
..ku mä en yleensäkään ihan ymmärrä, miks miehet heiluttelee minkäänlaista toistensa edessä.. ;) Mut ilmeisesti (miesten) yleinen kuvitelma on, et jos on noin pitkä, niin sen on pakko olla vastaavasti myös paksu = vakavasti otettava..?? ;)
- vänksy
naiset kärsivät liian isoista rinnoistaan, niin uskon ettei liian isokaluisella miehellä oo yhtään sen helpompaa. Joten, ei musta ollenkaan naurun aihe. Tai en itse ainakaan löytänyt naurun aihetta tuosta.
- sirpamaikkarilta
joku muu mies otti oppia herra Konstantin F:n vastoinkäymisestä. Parempi sellasen ku evoluution luomana on.
- iso munaisia
täälläkin kuulemma ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222738Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101832Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671729Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521685Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191653Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971623Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701429Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121127