LIIAN ISO

"Suuri koko ei ole aina kaikki kaikessa. Tämän sai oppia kantapään kautta herra Konstantin F. saapuessaan helmikuussa venäläiselle klinikalle tyytymättömänä miehuutensa kokoon. Lääkärit pidensivät 40-vuotiaan miekkosen sukupuolielintä 10 senttiä yhteensä 25 senttiin, vaikka he olivat yrittäneet varoitella tätä siitä, että liika on aina liikaa. Herra Konstantin poistui tyytyväisenä paikalta, mutta palasi takaisin vain kuukauden kuluttua ja vaati peniksensä kutistamista ennalleen. "Mies valitti, ettei kukaan nainen halua enää häntä. Hän aneli meiltä monta viikkoa uutta leikkausta ja vannoi, ettei enää koskaan tekisi moisia typeryyksiä. Jos voisimme suurentaa hänen aivojaan, tekisimme sen ilmaiseksi", lääkärit nauroivat." http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/

7

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta oppiks (muut)miehet tästä mitään? Todennäkösesti ei. Koska pointti ei oo todellisuudessa siinä, mistä naiset tykkää, vaan siinä, miten päteä muiden miesten silmissä.

• 25 senttistä narua miesten edessä????

• monte24 kirjoitti:

25 senttistä narua miesten edessä????

..ku mä en yleensäkään ihan ymmärrä, miks miehet heiluttelee minkäänlaista toistensa edessä.. ;) Mut ilmeisesti (miesten) yleinen kuvitelma on, et jos on noin pitkä, niin sen on pakko olla vastaavasti myös paksu = vakavasti otettava..?? ;)

• vänksy

naiset kärsivät liian isoista rinnoistaan, niin uskon ettei liian isokaluisella miehellä oo yhtään sen helpompaa. Joten, ei musta ollenkaan naurun aihe. Tai en itse ainakaan löytänyt naurun aihetta tuosta.

• pitkä se on, mut naisen kannalta paksuus on vissiin tärkeempi.

• sirpamaikkarilta

joku muu mies otti oppia herra Konstantin F:n vastoinkäymisestä. Parempi sellasen ku evoluution luomana on.

• iso munaisia

täälläkin kuulemma ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      539
      4609
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3701
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2342
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      482
      2211
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1555
    6. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      114
      1497
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1403
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1321
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      70
      1313
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1164
    Aihe