palkkatodistus

vnpvsa

Vai miksi sitä nyt kutsutaan, mutta siis se lappu, missä on aina listattu, että kuinka paljon on tältä kuulta palkkaa maksettu ja mistä tunneista. Aloin vaan miettimään, että kuinka kauan mulla aikaisemmissa paikoissa on kestänyt siinä, että semmonen on kotiin tullut, kun tällä erää ei tästä uudesta ja itse asiassa nyt jo entisestä paikasta ole vielä tullut... Niin mites teillä? Mikähän noissa on se yleinen käytäntö? Mietin vaan, että kauan odottelen, ennen kuin alan soittelemaan perään... Ennakko-oletukseni kun hienosti on se, että yrittävät kusettaa kuitenkin...

3

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselleni palkkalaskelma tulee edellisenä tai samana päivänä kuin palkkakin. Mutta yritys on keskikokoinen ja kaikki hoidetaan automaattisesti, ei siis manuaalityötä. Onko työpaikka uusi? Silloin asiaa voi kysyä palkkasihteeriltä tmv.

• qwqwqwwq

Mä saan sen pomolta suoraan käteen, samana päivänä kun menee/on mennyt maksuun. Yleensä on seuraavana päivänä tilillä. Hyvin toimii eikä pk-firmassa tarvitse lähetellä lappusia postitse. Firmoissa joissa on erikseen palkanlaskija tai sihteeri joka tuon työn tekee, usein lähettävät jo postissa lappusen, ja yleensä etukäteen. Eli kun laskelma on valmis, se postitetaan ja palkka menee maksuun niin että sen pitäisi olla sovittuna palkkapäivänä tilillä. Vähän typerää jos palkkalaskelma tai ns. palkkanauha tulee jälkikäteen.

• vnpvsa

Joo, ehdin jo kyselemään sieltä, tulee kyllä, mutta jäljestä päin. Jotenkin tosi hassua. Oon ihan varma, että kaikkialla muualla oon saanu suurinpiirtein palkkapäivänä tai heti sen jälkeen tuon. Outoa. Noh, jos kuvittelevat että vahtaan sen vähemmän tarkasti kun pihtaavat sitä, niin saavat kyllä tuta olevansa väärässä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7883
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4853
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe