Sama miten monta persoonallista viestiä laittaa on viestiboksi tyhjä, ainoa ketkä jotain viestiä laittavat, tai flirttejä pistävät ovat semmosia 15000kg sotanorsuja, joiden on ite pakko yrittää jotain.
treffipalsta
16
1742
Vastaukset
- paljon naiset
sinua yrittävät iskeä livemaailmassa? Pyöriikö halukkaita naisia ympärilläsi riesaksi asti? Eiköhän se ole niin livenä kuin treffipalstallakin miehen tehtävä tuo aloitteen teko... Ihan vain vanhaa biologiaa, jota ei hetkessä muuteta, vaikka kuinka ujo tai laiska mies olisikin pariutumaan :) Turha syytellä naisia etteivät tee aloitteita... niitäkin toki on, mutta vanhastaan se on vain miehen homma tuo naisiin vaikutuksen tekeminen ja minusta se ainakin on piristävää ja hauskaakin puuhaa :)
- voin sanoa
Että liven ja nettitreffin välillä ei ole mitään yhteistä, koska livenä ensiarvio perustuu pelkkään ulkonäköön, netissä taas vastaavasti pystyt lukemaan myös henkilöstä ulkonäön lisäksi. Mutta sen voin sanoa että noin livemaailma pohjalta on sama juttu, eli jos joku nainen lähestyy on se sotanorsu, jonka on itse tehtävä aloite kun ei ole miehet kiinnostunu, aloitekyvyttömyydestä ei ollut kyse kirjoitan nyt uudelleen eli olen kirjoittanut varmaan satoja persoonallisia viestejä vuosien mittaan ja lopputulos on tyhjä. Sen olen toki oppinut, että kuva se kaiken ratkaisee koska olen testannut asian laittamalla suhteellisen sisältököyhän viestin sotanorsulle ja vastaushan sieltä tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta, yhteenvetona viesti on sama mitä hölynpölyä se sisältää jos ulkonäkö on kiinnostava.
- Mikähän niissä
voin sanoa kirjoitti:
Että liven ja nettitreffin välillä ei ole mitään yhteistä, koska livenä ensiarvio perustuu pelkkään ulkonäköön, netissä taas vastaavasti pystyt lukemaan myös henkilöstä ulkonäön lisäksi. Mutta sen voin sanoa että noin livemaailma pohjalta on sama juttu, eli jos joku nainen lähestyy on se sotanorsu, jonka on itse tehtävä aloite kun ei ole miehet kiinnostunu, aloitekyvyttömyydestä ei ollut kyse kirjoitan nyt uudelleen eli olen kirjoittanut varmaan satoja persoonallisia viestejä vuosien mittaan ja lopputulos on tyhjä. Sen olen toki oppinut, että kuva se kaiken ratkaisee koska olen testannut asian laittamalla suhteellisen sisältököyhän viestin sotanorsulle ja vastaushan sieltä tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta, yhteenvetona viesti on sama mitä hölynpölyä se sisältää jos ulkonäkö on kiinnostava.
sinun viesteissäsi sitten on "vialla"? Ovatkohan liian persoonallisia... No en tiedä, kun en ole nähnyt yhtään sinun aloitusviestiäsi :) Itse harrastin treffipalstaa kolmen vuoden ajan, kunnes löysin etsimäni ja ollaan yhdessä nykyään. Treffailuaikana minulla vastaustahti ensiviesteiheni oli noin kolme tai neljä vastausta 10 eri tytöille lähetettyä viestiä kohden. Niistä jutteluvaiheeseen yleensä johti 1-2, joista yhden kanssa juttelin ja juttelu johti tapaamishaluun ja livetreffeihin, tai hyytyi kirjoitteluvaiheessa jomman kumman kiinnostuksen lopahtamiseen. Livenä tapasin noin 20 naista 3 vuoden aikana, joista 3 tapailin useampaankin otteeseen, mutta ei lähtenyt ihan sitten käyntiin kuitenkaan. Joukkoon mahtui yksipuolinen ihastuminen minun puolelta ja yksi tytön puolelta. Viimein sitten löytyi täydelliseltä vaikuttava tapaus, joka johti suhteeseen, jossa nyt olen onnellisesti :) Kolmen vuoden aikana pidin useampaankin otteeseen taukoja... jopa puoli vuotta ilman treffisivustoa, koska homma alkaa tympimään kokoaikaisena puuhana, kuten ehkä olet huomannut. Minullekin muuten laittoi muutama nainen viestiä, mutta niistä ei millään osa-alueella ollut edes treffeille... en harrasta sotanorsujuttuja, mutta sanotaan nyt vaikka niin että ei sytyttänyt mitenkään... ei ulkonäöllisesti, eikä tekstienkään perusteella... ei mitenkään. Yksi oli vielä todella sekaisin päästään... siis oikeasti, heh. Olisi jännä nähdä mitä olet ensiviestiin laittanut, jos kerran kukaan mielenkiintoinen nainen ei vastaa... tuskin uskallat tänne yhtä sellaista laittaa kuitenkaan... Minä ja etenkin naiset saattaisivat pystyä auttamaan viestinkirjoituksen kehittelyssä hedelmällisempään suuntaan.
- että mies
joka ei tee aloitteita on sitten ujo tai laiska välittömästi? Olisiko sitten niin että naiset ovat luonnostaan ujoja ja laiskoja vanhan biologian mukaisesti kun eivät aloitteita tee?
- ihan mikä
että mies kirjoitti:
joka ei tee aloitteita on sitten ujo tai laiska välittömästi? Olisiko sitten niin että naiset ovat luonnostaan ujoja ja laiskoja vanhan biologian mukaisesti kun eivät aloitteita tee?
tahansa, niin mitäänhän ei juuri taphdu mihen naisrintamalla, jollei mies tee mitään. Tällä palstalla tämä on ikuisuusaihe. Onko nyt niin että miehen pitää nyt päästä naisten asemaan ja saisi sitten odotella että innokkaat naiset pörrää ympärillä? En tunne yhtään eläinlajia, jossa ei olisi tilanne se että naaraat valitsevat innokkaista ja kilpailevista koiraista mieleisen parittelukumppanin. Innoton tai kyvytön koiras jää automaattisesti ilman kumppania. Ihminen ei eroa muista ötököistä mitenkään tällä saralla ja sille ei voi mitään. Naiset eivät ole ujoja laiskoja, jolleivat ole aktiivisia iskijöitä, vaan ovat vain naisia ja naaraita. Olisihan se tietty kiva kun naiset piirittäisivät ja pörräisivät ympärillä ja itse vain valkkailisi niistä parhaimman tuntuisen ja näköisen, mutta kun ei ole ja itse pitää piirittää ja hurmata, jos jotakin haluaa saada aikaiseksi... Tälle ei voida mitään, vaikka kuinka itkettäisin täällä tälle "epäoikeudenmukaisuudelle"... Itseasiassa tämän aiheen itkeminen vain vähentää naisten mielenkiintoa ja pariutumisesta tulee entistä epätodennököisempää, jos naisille alat tätä aihetta suoltamaan face to face. Tämä on luonnon valintaa vain...
- voi sanoa
ihan mikä kirjoitti:
tahansa, niin mitäänhän ei juuri taphdu mihen naisrintamalla, jollei mies tee mitään. Tällä palstalla tämä on ikuisuusaihe. Onko nyt niin että miehen pitää nyt päästä naisten asemaan ja saisi sitten odotella että innokkaat naiset pörrää ympärillä? En tunne yhtään eläinlajia, jossa ei olisi tilanne se että naaraat valitsevat innokkaista ja kilpailevista koiraista mieleisen parittelukumppanin. Innoton tai kyvytön koiras jää automaattisesti ilman kumppania. Ihminen ei eroa muista ötököistä mitenkään tällä saralla ja sille ei voi mitään. Naiset eivät ole ujoja laiskoja, jolleivat ole aktiivisia iskijöitä, vaan ovat vain naisia ja naaraita. Olisihan se tietty kiva kun naiset piirittäisivät ja pörräisivät ympärillä ja itse vain valkkailisi niistä parhaimman tuntuisen ja näköisen, mutta kun ei ole ja itse pitää piirittää ja hurmata, jos jotakin haluaa saada aikaiseksi... Tälle ei voida mitään, vaikka kuinka itkettäisin täällä tälle "epäoikeudenmukaisuudelle"... Itseasiassa tämän aiheen itkeminen vain vähentää naisten mielenkiintoa ja pariutumisesta tulee entistä epätodennököisempää, jos naisille alat tätä aihetta suoltamaan face to face. Tämä on luonnon valintaa vain...
Että ketä edes kiinnostaa olla mies, ei kun sukupuolivaihdokseen niin loppu pakkipaskat ja hameessa roikkuminen, kyllästyttävämpää homma ei ole ku olla jonkun seinäruusun jalustalla arvioitavana ja kuunnella juu ei laulua.
- yks m
..sinusta on, mukavaa paistatella auringossa ja ihailussa :) Mukavaa naisena ottaa aina rusinat pullasta, tasa-arvoa silloin kun se on sinulle sopivaa ja silloin kun jotain jompikumpi joutuu tekemään kuuluu se miehelle ilman muuta. Minä sitä olen sen verran laiska ja ujo mies että eipä taida polut meillä treffilöissä kohdata. Onneksi on sulla valinnanvaraa niistä laadukkaimmista, pelureista ja massapostaajista :)
- mies...
yks m kirjoitti:
..sinusta on, mukavaa paistatella auringossa ja ihailussa :) Mukavaa naisena ottaa aina rusinat pullasta, tasa-arvoa silloin kun se on sinulle sopivaa ja silloin kun jotain jompikumpi joutuu tekemään kuuluu se miehelle ilman muuta. Minä sitä olen sen verran laiska ja ujo mies että eipä taida polut meillä treffilöissä kohdata. Onneksi on sulla valinnanvaraa niistä laadukkaimmista, pelureista ja massapostaajista :)
Kirjoitin vain omia kokemuksia siitä että jos et tee mitään, niin mitään ei tapahdu, koska naiset eivät juuri aloitteita tee. Se on luonnonlaki ja en sitä asiaa ole jäänyt itkemään, vaan hoidin aktiivisesti oman hommani ja päädyin suhteeseen. Jos ei tee mitään ja ei ole aktiivinen naisten liehittelyssä, saa olla ihan varmasti yksin.
- yks m
mies... kirjoitti:
Kirjoitin vain omia kokemuksia siitä että jos et tee mitään, niin mitään ei tapahdu, koska naiset eivät juuri aloitteita tee. Se on luonnonlaki ja en sitä asiaa ole jäänyt itkemään, vaan hoidin aktiivisesti oman hommani ja päädyin suhteeseen. Jos ei tee mitään ja ei ole aktiivinen naisten liehittelyssä, saa olla ihan varmasti yksin.
..tietysti mutta maailma tarvitsee pioneereja, meidän tulee myös osaltamme uhrautua koettaessamme muuttaa maailmaa tasa-arvoisemmaksi tässäkin asiassa. rikkuri :D
- siis omaa
ihan mikä kirjoitti:
asemaasi tai naisten asemaa ujona ja laiskana "naaraana"? "En tunne yhtään eläinlajia, jossa ei olisi tilanne se että naaraat valitsevat innokkaista ja kilpailevista koiraista mieleisen parittelukumppanin." Sitten et tunne luontoa. "Innoton tai kyvytön koiras jää automaattisesti ilman kumppania. Ihminen ei eroa muista ötököistä mitenkään tällä saralla ja sille ei voi mitään." Sinä et varmasti eroa, me muut kylläkin. "Naiset eivät ole ujoja laiskoja, jolleivat ole aktiivisia iskijöitä, vaan ovat vain naisia ja naaraita." Tälläkö perustelet naaraan passiivisuutta ja heikko itsetuntoa? "Olisihan se tietty kiva kun naiset piirittäisivät ja pörräisivät ympärillä ja itse vain valkkailisi niistä parhaimman tuntuisen ja näköisen, mutta kun ei ole ja itse pitää piirittää ja hurmata, jos jotakin haluaa saada aikaiseksi... Tälle ei voida mitään, vaikka kuinka itkettäisin täällä tälle "epäoikeudenmukaisuudelle"... Itseasiassa tämän aiheen itkeminen vain vähentää naisten mielenkiintoa ja pariutumisesta tulee entistä epätodennököisempää, jos naisille alat tätä aihetta suoltamaan face to face. Tämä on luonnon valintaa vain..." Minusta tuntuu että jos me lähdettäisiin haastaman face to face niin sinä jäisit itkemään. Ihmisen vertaaminen paviaaniin muuten ei ole kovin järkevää mutta ehkä se sinulta käy jos sellainen jo valmiiksi olet.
- rikkuri olen...
yks m kirjoitti:
..tietysti mutta maailma tarvitsee pioneereja, meidän tulee myös osaltamme uhrautua koettaessamme muuttaa maailmaa tasa-arvoisemmaksi tässäkin asiassa. rikkuri :D
Heh :D
- Lament
Mikähän niissä kirjoitti:
sinun viesteissäsi sitten on "vialla"? Ovatkohan liian persoonallisia... No en tiedä, kun en ole nähnyt yhtään sinun aloitusviestiäsi :) Itse harrastin treffipalstaa kolmen vuoden ajan, kunnes löysin etsimäni ja ollaan yhdessä nykyään. Treffailuaikana minulla vastaustahti ensiviesteiheni oli noin kolme tai neljä vastausta 10 eri tytöille lähetettyä viestiä kohden. Niistä jutteluvaiheeseen yleensä johti 1-2, joista yhden kanssa juttelin ja juttelu johti tapaamishaluun ja livetreffeihin, tai hyytyi kirjoitteluvaiheessa jomman kumman kiinnostuksen lopahtamiseen. Livenä tapasin noin 20 naista 3 vuoden aikana, joista 3 tapailin useampaankin otteeseen, mutta ei lähtenyt ihan sitten käyntiin kuitenkaan. Joukkoon mahtui yksipuolinen ihastuminen minun puolelta ja yksi tytön puolelta. Viimein sitten löytyi täydelliseltä vaikuttava tapaus, joka johti suhteeseen, jossa nyt olen onnellisesti :) Kolmen vuoden aikana pidin useampaankin otteeseen taukoja... jopa puoli vuotta ilman treffisivustoa, koska homma alkaa tympimään kokoaikaisena puuhana, kuten ehkä olet huomannut. Minullekin muuten laittoi muutama nainen viestiä, mutta niistä ei millään osa-alueella ollut edes treffeille... en harrasta sotanorsujuttuja, mutta sanotaan nyt vaikka niin että ei sytyttänyt mitenkään... ei ulkonäöllisesti, eikä tekstienkään perusteella... ei mitenkään. Yksi oli vielä todella sekaisin päästään... siis oikeasti, heh. Olisi jännä nähdä mitä olet ensiviestiin laittanut, jos kerran kukaan mielenkiintoinen nainen ei vastaa... tuskin uskallat tänne yhtä sellaista laittaa kuitenkaan... Minä ja etenkin naiset saattaisivat pystyä auttamaan viestinkirjoituksen kehittelyssä hedelmällisempään suuntaan.
Itse palasin tänne taas puolen vuoden jälkeen, nyt hieman paremmalla hälläväliä asenteella. Olen huomannut että livemaailmassa ja täällä pystyy tekemään "vaikutuksen" naisiin käyttäytymällä tietyllä tavalla.(olen tutustunut jonkun verran tähän pelimies-kulttuuriin) Mutta se tuntuu niin valheelliselta "pelata", painaa oikeita nappeja saadakseen naisen huomio. Surullista, mieluiten ainakin toistaiseksi hakkaan päätäni seinään kirjoittamalla mitä sylki suuhun tuo ja toivon että joku natsaa. Ei kertakaikkiaan jaksaisi koko ajan miettiä, minkä vaikutuksen mikäkin sanamuoto antaa ja mitä se musta kuvittelee.
- näin on näpytin
Täysin turha tapa parinetsinnässä on luoda profiileja sinkkusivuille ja odottaa tuloksia sitä kautta. Kaunis ajatus mutta käytäntö on eri asia. Nettideittailua harrastavat naiset voi jakaa ikäluokan perusteella kahteen joukkoon: 20 ovat sosiaalisia, sopivan rohkeita tutustumaan "sokkona" ja lähtemään myös katselemaan kemioiden kohtaamista nopeastikin live-elämään. Lisäksi heillä ei ole auringontarkkoja vaatimuksia siitä mitä miehen tulee olla. Naiset 30 ovat kaikella tapaa hirveitä haahkoja: Periaattessa olisi kiire tulla raskaaksi ja vakiintua kun biologinen kello tikittää sataa. Mutta: Ei: Nämä naiset haluavat mitata omaa markkina-arvoaan. Tapaillaan miehiä sarjassa, peräkkäin ja päällekkäin. Ja kukaan ei saa mitään koska nainen odottaa että jostain tulee 30 ikäluokassa vastaan se täydellinen mies. Jossa siis ei ole vikoja ja kaikki asiat ovat miehessä just kuin nainen haluaa. Naisista olen huomannut: Ulospäinsuuntautunut, itsevarma nainen on aina puoleensavetävä ja aika harvoin kranttu miesten suhteen. Jäljelle jää nämä 30 sotanorsut jotka täyttävät suomi24-treffit
- Sain tarpeekseni
Ei parinhaku vaadi nettiä. Helpoiten se kemia ja kipinä mitä netistä ei kukaan oo koskaan löytänyt on selvitettävissä helposti ihan livemaailman puolella. Itse näen naisen olemuksesta ekan viiden sekunnin aikana oonko hänestä kiinnostunut. Aina on naisia ollut. Ainoa poikamiesjakso on kun menin halpaan että netistä löytää : ) 32-v lapseton hyvätuloinen maisterismies jäi ilman viestin viestiä naisilta vaikka 2 kk olin esillä. Itse viestejä lähettäen sain pakkeja ja laimeaa kiinnostusta sairaanhoitajilta yms matalasti koulutetuilta naisilta ylipäätään. Yhdet kahvilatreffit sovin sokkona. Vastassa 120 kg vähemmän nätti nainen. Peruskoulun käynyt pirjo jolla 2 lasta kuului pakettiin. Kehtasi jälkeenpäin tekstata että "ei meistä tuu paria, etsin miehekkäämpää miestä". Ihan kuin valinta ois ollut hänellä : )
- samanlainen täällä
Sain tarpeekseni kirjoitti:
Ei parinhaku vaadi nettiä. Helpoiten se kemia ja kipinä mitä netistä ei kukaan oo koskaan löytänyt on selvitettävissä helposti ihan livemaailman puolella. Itse näen naisen olemuksesta ekan viiden sekunnin aikana oonko hänestä kiinnostunut. Aina on naisia ollut. Ainoa poikamiesjakso on kun menin halpaan että netistä löytää : ) 32-v lapseton hyvätuloinen maisterismies jäi ilman viestin viestiä naisilta vaikka 2 kk olin esillä. Itse viestejä lähettäen sain pakkeja ja laimeaa kiinnostusta sairaanhoitajilta yms matalasti koulutetuilta naisilta ylipäätään. Yhdet kahvilatreffit sovin sokkona. Vastassa 120 kg vähemmän nätti nainen. Peruskoulun käynyt pirjo jolla 2 lasta kuului pakettiin. Kehtasi jälkeenpäin tekstata että "ei meistä tuu paria, etsin miehekkäämpää miestä". Ihan kuin valinta ois ollut hänellä : )
Kokemus, ihmettelen miksi naiset edes laittaa noita profiileita, kun ainoa ketä vastaa on se Pirjo 120kg ja 10 äpärää mukana, sama mitä kirjoittaa aina käydään kattomassa profiili mutta ei kuulu mitään.Ja en muistuta Esa Pakarista ennen kuin joku kerkeää väläyttämään.
- miettikää vähän
Unohtakaa hyvät ihmiset ne "persoonalliset" viestit aerobickin ja viininmaistelun harrastuksineen...lukekaa ja katsokaa - kaikki toistensa kopioita ja mukamas niin persoonallisia. Itse laitin ilmoituksen, jossa ei ollut päätä eikä häntää, laittoin kaiken leikiksi ja vastauksia tuli oikein roppakaupalla ja vielä ihan normaaleiksi lukitelluilta ihmisiltä. Parhaillaan syvästi ihastuneena on hyvä katsella maailmaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628