Topstreetwear????????

Tietämätön.

Onko http://www.topstreetwear.com/ luotettava nettikauppa?Jossei oo niin ehdottakaa mistä sais aitoja New eran käppejä.Kiitos avusta jo etu käteen.

89

19765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musahan on turhaa

      vaatteet on hopparin aatteet. varmaan Waldo on parasta räppiä ja hiphoppia....

      • TSW on luotettava

        Kyllä, TSW on luotettava sivu! Kamu tilas Burtonin aidon käpin ja kyllähän se 2 päivässä oli perillä.


      • Tietämätön.
        TSW on luotettava kirjoitti:

        Kyllä, TSW on luotettava sivu! Kamu tilas Burtonin aidon käpin ja kyllähän se 2 päivässä oli perillä.

        Kiitos avusta.


      • KOVAJÄBÄrter
        TSW on luotettava kirjoitti:

        Kyllä, TSW on luotettava sivu! Kamu tilas Burtonin aidon käpin ja kyllähän se 2 päivässä oli perillä.

        paljo tolla sivulla on postikulut?


      • Pädsy
        KOVAJÄBÄrter kirjoitti:

        paljo tolla sivulla on postikulut?

        Postikulut on mielestäni 9€-16€- siltä väliltä?


      • TSWfani
        Pädsy kirjoitti:

        Postikulut on mielestäni 9€-16€- siltä väliltä?

        9 tai 9,50e on postit. En muista kumpi oli.
        Tuotteet ovat laatua, vaikka hinnat onkin ehkä halpoja.


      • sadasdssrf
        TSWfani kirjoitti:

        9 tai 9,50e on postit. En muista kumpi oli.
        Tuotteet ovat laatua, vaikka hinnat onkin ehkä halpoja.

        Ne on 1-9€ -.- Kanttis tilata ennenkuin puhuu


      • Samiko77
        sadasdssrf kirjoitti:

        Ne on 1-9€ -.- Kanttis tilata ennenkuin puhuu

        En tiedä miks muttei mulle tullu postikuluja ollenkaan tästä tilauksesta. Tosi hyvää palvelua on ollu, tilasin Eckon hupparin joka oli huonolaatuinen ja vetoketju hajos parin kuukauden jälkeen, sanottiin et lähetä takas ni saat rahat takas. Lähetin takas ja kysyin voiko vaihtaa toiseen huppariin. Toinen huppari tuli pian takas paluupostissa. Tosi tyytyväinen tähän firmaan a on hyvät valikoimat.


      • topfani
        TSW on luotettava kirjoitti:

        Kyllä, TSW on luotettava sivu! Kamu tilas Burtonin aidon käpin ja kyllähän se 2 päivässä oli perillä.

        miksi en pääse TSW sivuille ilmoittaa vain: not found


      • fani2222
        topfani kirjoitti:

        miksi en pääse TSW sivuille ilmoittaa vain: not found

        taitaa olla hetkellisesti down...


      • yld000
        fani2222 kirjoitti:

        taitaa olla hetkellisesti down...

        ... mä tilasin viime viikolla (onneksi vain pienen tilauksen). Rahat meni tililtä, mutta ei tullut tilausvahvistusta, ja nyt koko puljuun ei saa mitään yhteyttä!!! Hieman arveluttaa.... Tähän mennessä tilaukset ovat tulleet muutamassa päivässä ja palvelu on ollut todella hyvää. Toivotaan, että on joku hetkellinen kämmi....


      • Kusetettu bigtime
        fani2222 kirjoitti:

        taitaa olla hetkellisesti down...

        ...tyyppi kahmi rahat ja vaihto maisemaa! Sivut kääntyy garilla.com-sivuille, jossa sanotaan, että heillä ei ole mitään tekemistä edellämainitun firman kanssa. TOSI KIVA!!!! Mä luotin kys. sivustoon, koska niillä oli ruotsalainen 'reilu nettikauppa' -sinetti, mutta nyt se olikin peruttu eikä rahoja saa takaisin eikä tuotteita eikä mitään.

        nimim. Kusetettu bigtime


      • asdasdasdasdasdsddds
        Kusetettu bigtime kirjoitti:

        ...tyyppi kahmi rahat ja vaihto maisemaa! Sivut kääntyy garilla.com-sivuille, jossa sanotaan, että heillä ei ole mitään tekemistä edellämainitun firman kanssa. TOSI KIVA!!!! Mä luotin kys. sivustoon, koska niillä oli ruotsalainen 'reilu nettikauppa' -sinetti, mutta nyt se olikin peruttu eikä rahoja saa takaisin eikä tuotteita eikä mitään.

        nimim. Kusetettu bigtime

        jees sinne meni 50 € kitos


      • TSW:n kantis.
        asdasdasdasdasdsddds kirjoitti:

        jees sinne meni 50 € kitos

        Siis mikä tää TSW keissi nyt on? Joku TSW:n tyyppi oli uhkaillu Mikee (tsw:llä perustaja?) joka nyt avas Gårilla kaupan? Vai mitä vittua tapahtu. FB:ssä lupaillaan että sivut tulee ihan just bäkkiin, ja gårilla on joku hakkeri kusetushomma. Jos jollain tietoo nii tänne vaan. Tarvis kledjuja.


      • Ihmettelij'
        TSW:n kantis. kirjoitti:

        Siis mikä tää TSW keissi nyt on? Joku TSW:n tyyppi oli uhkaillu Mikee (tsw:llä perustaja?) joka nyt avas Gårilla kaupan? Vai mitä vittua tapahtu. FB:ssä lupaillaan että sivut tulee ihan just bäkkiin, ja gårilla on joku hakkeri kusetushomma. Jos jollain tietoo nii tänne vaan. Tarvis kledjuja.

        itekki tilasin vaatteita ei oo näkyny onneks otin postiennakolla kaveri tilas takin ei oo näkyny pariin viikkoon se kerkes maksaa sen jo (50e).


      • Psyphish
        Ihmettelij' kirjoitti:

        itekki tilasin vaatteita ei oo näkyny onneks otin postiennakolla kaveri tilas takin ei oo näkyny pariin viikkoon se kerkes maksaa sen jo (50e).

        Itse tilasin housut, vyön ja muutamat paidat. Tuotteet tulivat parissa päivässä hyvin pakattuina, mutta paidat olivat minulle aivan liian suuret joten palautin ne ja vaihdoin pienempiin kokoihin. Sähköpostiini tuli ilmoitus että tuotteet on vaihdettu, mutta sen jälkeen ei ole paitoja kuulunut eikä sivusto enää toiminut. Toivottavasti homma selviää. Olisi ikävää menettää rahaa :(


      • Lezxa
        Pädsy kirjoitti:

        Postikulut on mielestäni 9€-16€- siltä väliltä?

        Kylläki 7€


    • mikkokoko

      jos aitoja lippiksiä etit, nii meeppä www.neweracap.com

    • Jetsulleen3

      Jees, vuosi takaperin tilailtiin veljen kanssa lippikset tuolta. Kaikki sujui niinkuin pitikin, lipat tuli, niinkuin piti. Ei mitään valittamista..

    • romu tane

      ite oon nelisen kertaa tilannut ja hyvin on tullu

    • Pettynyt2011

      Ei todellakaan kannata tilata mitään! Asiakaspalvelu on luokatonta, tuotteet loppu, mutta siitä ei ilmoiteta ja rahojen palautukseen menee 1,5 kuukautta!

      • ENT.NETTITILAAJA

        Tilasin pojalle farkut. ne tuli ja maksoin postiennakolla.Mutta farkut olivat liian suuret. Lähetin ne takaisin ja täytin lomakkeen että voisin vaihtaa ne toisiin farkkuihin. Parin viikon päästä tuli sähköpostia että vaihtoa ei ole mahdollista tehdä kun järjestelmä muuttunut.Sitten ilmoitin tilinumeroineen että haluan rahat takaisin.Kaksi kertaa on väittänyt että emme ole pystyneet maksamaan kun tilinumero väärä.Olen tarkistanut numeron ja lähettänyt aina uudestaan mutta rahoja ei vaan kuulu.Tilauksentein toukokuun lopussa.Tästä teen ilmoituksen kuluttajasuojaan.Muu ei tais´da enää auttaa.


    • Kysyjä.

      Pystyykö tuolta sivulta siis tilamaan postiennakolla ?
      Ku alko arveluttaa ku luki näitä tekstei tääl :D
      mutt voiskos joku kertoo ni tietäis?

      Ps. ku joku ol kysyny tota cäppi juttuu ni voin sanoo et kannattaa iha sielt new era omilt sivuilt tilat veli tilannu varmaan 4 kertaan.

    • jooo mitvit

      Ihan outoa toimintaa. Missää niiden sivuilla ei lue jos tuote on loppu ja itse tilasin sieltä kahdet farkut mutta yhdet sain ja vasta paketin mukana tuli viesti että tämä toinen tuote on loppu. Eli mitään viestiä ei tullut sähköpostiin eikä tilauksen yhteydessä mitään ilmoitusta. Samaten mistään en saanut seurattua tilausta eikä tullut viestiä onko paketti edes lähtenyt vielä postiin. Hyvä nyt että sieltä edes jotain tuli, mutta paska fiilis jäi kaupasta.

    • Eki64

      kyllä on luotettava tilattu kahdesti eikä mitään ongelmia!

    • Tyytyväinen.

      olen tilannut kyseisestä TSW:stä. luotettava on.

    • Aina on tullut

      oon tilannu kahesti aina on tullut

    • masa87

      älkää tilatko tilasin yli sadan euron tilauksen, sain sen, mutten saanut maksaa sitä?

      • popopoboingboing

        Kannattaa tilata! Ite tilannu kymmenisen kertaa ja aina tullu perille :) kerran tuli s-postii ettei hupparia saanukkaa tiettyy kokoo kysyivät haluanko rahat vai uuden tuotteen sanoin et rahat ja rahat tuli!


    • parempikauppa

      Mun mielest toi shakkshop.fi on parempi. Siellä osittain samoja tuotteita, mutta halvempiin hintoihin...

      • jöpöttää

        ei tommost sivuu ookkaa ketä yrität vedättää!!??


    • tsw fani

      Topstreetwear on kyllä luotettava kauppa,tilasin 70 euron hupparin ja tuli 3 päivässä! ja jos on ongelmia tilata,niin menkää vaikka helsinkiin niin siellä on se kauppa!

    • tuupaarullaa

      Mitä tarkoittaa prosessoidaan, kun tuli sähköpostiin että tilauksen status on muuttunut ja tilausta prosessoidaan.

    • Missähä tuol TS sivulla voi peruttaa tuotteen, jos ei halukkaa sitä? Alkaa ketuttaa hieman, kun tuli sähköpostii viesti, status on muuttunut Payment Reserved... Prkl, menee hermot tommosii. Mutta onneks en oo maksanut ennakkoo sitä tuotetta :)!

    • hömöä

      tilasin just eilen ja näkyy tilauksenseurannat ja muut et toivottavasti tulee perille asti. kaveri on kans tilaillu monet kerrat ja aina on perille päässeet!

    • oiwpifbper9f

      Pitääks tonne TopStreetWeariin tehä tunnukset jos aikoo jotai tilata?

    • sadasds

      tulee samalla tunnukset ko tilaat jotain.

    • :Dhyväliike

      En ymmärrä mite teillä on iha hirveet ongelmat ku ite oon tilannu iha helvetin usein ja ei mitään ongelmia hyvälaatusii vaatteit kohtuulliset hinnat sopiva toimitusaika. Ja erinomainen firma muutenkin on ja tuolla luki et pojan farkut oli liian isot nii varmaankin oli ottanu baggy fit ja sieltä ottanu sen koon mut jos ois ottanu loose fit nii ei varmasti ois ollu mitään ongelmaa.

    • Venaa venaa

      En tiedä onko luotettava tilasin ekan kerran ja oma paketti ei ole liikkunut moneen päivään Turusta mihinkään tai oikeestaan se ei ole edes lähtenyt sieltä mihinkään sijainti näyttää Turkua eikä edes mitään Turun lajittelukeskusta. Eli kuka tahansa voi käydä käytännössä hakemassa postikupongin lähimmältä ärrältä jollon se näyttää sitä sijaintia mistä kuponki on noudettu. Postin sivulla oli että 95% varmuudella tulisi Turusta samana päivänä. Joten epäilen etteivät ole edes lähettänyt sitä.

      • Venaa venaa

        Niin ja lisäksi liikkeen pitäisi olla Helsingissä niin mitä hittoo tässä nyt tapahtuu?????? En asu lähelläkään Turkua.


    • Haistakoon vitut

      TopStreetwear on täyttä kuraa! Saatananmoiset odottelut ja sitten lähettelee vääriä tuotteita, eikä osaa korjata asiaa oikein. Tuli tilattua farkut 3kk sitten tuli joku saatanan väärä hihatonpaita ja lähetin takas ja ne mulkut ei osaa muutakun tunkea sormet perseeseensä ja lähetellä kuukauden välein jotain vastauksia rahan palautuksesta! MIKÄ EI EDISTY VITTUAKAAN! Valitse parempi netti kauppa jos olet erehdys päissäsi miettinyt tilata tuosta halppiskiina nettikaupasta minkä varastot on ulkona Euroopasta ja henkilökunnan aivot narikassa. >:(

    • vitun ääliö !!

      apina hei ei ne rahat sieltä backiin tuu, ite tekisun tilantees sen et ottasin puhelime kauniisee kätee ja soittasin tonne vitun lafkaa et haluun rahat tai paketin tai muute tulee poliisi juttu :)

    • Posti hukkas

      Itse tilasin tossa itsenäisyyspäivänä vaatetta kyseisestä lafkasta kun oli hyvät alet. Taisi olla virhe tilata kovilla alennuksilla kun paketti on mukamas lähetetty mutta posti ei sitä ole missään välissä vastaan ottanut. Sanoivat asiakaspalvelusta että posti on paketin hukannut ja selvittävät asian. Saa nähdä miten käy, mutta oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen tilaus jos eivät saa vauhtia siihen käsittelyyn.
      Hyvää joulumieltä vaa kun hukkailevat toisten joululahjat!!!

    • Posti hukkas

      Viikon oli paketti kateissa kunnes posti vastaanotti ja lähetetti sen eteenpäin.

    • Luotettava123

      Ihan on luotettava puoti,tilasin kerran 200€ edestä vaatteita, ja viidessä päivässä oli jo perillä.

    • nr1 deffshop

      TS on ihan kuraa. en suosittele!

      koitin joku kuukas sitten tilata sieltä kax paitaa. lähettivät väärän paidan arvotaan 10e paita vaikka tilasin 35e paidan ja toinen paita ei ollu edes lähetyksessä mukana, toimitus oli kuitenkin nopea max se 5 päivää.

      tapelin asikaspalvelun kanssa joku kuukauden verran että saisin rahat takasin siitä toisesta paidasta ja sitä väärää paitaa en jaksanut edes lähettää takaisin vaan pyydin että maksaisit loppu summan takaisin paidan arvosta, väittivät että molemmat on mukamas lähetetty ja kappas kummaa kävin kattomassa sitte tilaustiedoistani ja sielä oli merkattu että toista paitaa ei ollu edes lähetytty.
      mikä taas kertoo että myyjjät / asikaspalvelu henkilöt eivät osaa hommaansa.

      sain sitten vihdoinkin rahani takaisin pitkän taistelun jälkeen ja koitin huvikseni tilata uudelleen sieltä ja kattoa tapahtuuko sama virhe uudelleen ja niin siin taas kävi, odotin 6 päivää ja otin yhteyttä TS ja tuote oli tällä kertaa loppu ja ei mitään ilmotusta siitä vaan joutu ite ottaa jälleen yhteyttä TS ja tappelin taas kerran asiakaspalvelun kanssa että saisin rahani takaisin

      sanoivat että heillä on 30päivän takaisin maksu aika siitä saakka kun lähetys on palautettu vaikka en ollu sit saanu mitään lähetystä edes.
      sanoin sitten sinne että otan yhteyttä kuluttajaviranomaiseen niin johan alko pomppaa takasin maksu näky heti huomena tililläni.

      ELI EN TOSIAAN SUOSITTELE KELLEKÄÄN TÄTÄ KYSEISTÄ LAFKAA
      NIITTEN TOIMINTA JA ASIAKASPALVELU ON IHAN TÄYTTÄ PASKAA
      MIELUMMMIN OSTAN KUUTEENI JA KENKÄNI DEFFSHOPISTA
      NIINKU JOKANEN JANNU JOKA DIKKAA HIPHOPISTA

    • asd78767

      hyvä pulju ! ainut miinus joskus venyvät toimitukset... muuten ollut tyytyväinen !:)

    • äiti-72

      Tilannut lapsille vaatteita netin kautta useaan kertaan,eikä mitään ongelmia ole ollut ja palutuskin sujui ongelmitta. Olen tyytyväinen kyseiseen kauppaan. Missä kyseinen liike sijaitseee Helsingissä (osoite) Millainen kauppa on,onko kokemuksia...ollaan lähdössä Helsinkiin ja ajattelin yllättää lapset ja viedä sinne ostoksille.

    • en malta odottaaa

      Tilasin 1 hupparin ja 2 housut. Kuun vikana päivänä eikä vieläkään mitään merkkiä tuotteitten tulosta........ kauankohan kestää tulla? :O

    • Hermostunut odottaja

      joo meikäkin päätti testata tuota kyseistä putiikkia. ja testiksi se jäikin.
      juttuhan alkoi 16.1.2014 kun päätin että tilaanpa housut. noh siinä hyvillä mielin oottelin sen viikon ja sitten rupesin miettii miksi ei mitään kuulu. otin yhteyttä asiakaspalveluun HUOM! mitä itse JOUDUIN ottamaan yhteyttä kun eivät nämä poropeukalot osanneet edes tilannetietoja lähettää. tässä onkin tuon asiakaspalvelun kanssa käytä keskustelu: (vanhin viesti ylimpänä)

      Minä: Tilasin tossa viime torstaina Humör Santiago Jeans Black. Kauankohan toimituksessa vielä kestää? Alkaa tuo 3-10 Päivän toimitusaika kohta tulla loppuun...

      Asiakaspalvelu: Hei,
      Kiitos viestistäsi.
      Voisitko ystävällisesti ilmoittaa tilausnumeron ja millä nimellä tilaus on tehty. Niin tarkistan tilauksesi tilanteen.

      Minä: Tilausnumero on 2*******0 ja tilattu nimellä ***** *******

      Asiakaspalvelu: Hei,
      Kiitos viestistäsi.
      Valitettavasti tilauksesi on peruuntunut, koska tuote on loppuunmyyty. Haluatko tästä palautuksen luottokorttitilille vai lahjakortille?
      Pahoittelumme tapahtuneesta!

      ja voin sanoa että tuossa vaiheessa keitti aika pahasti. luulivatkohan että haluan vielä oikein rahat lahjakortille että voin tilata uudestaan? oli miten oli niin ei kyllä ole ainakaan tässä tiedotusasioissa kehumista kun joutuu asiakas itse käydä kyselemässä miten paketin laita on. ja juttuhan ei loppunut vielä tähän. kävin tuolta verkkokaupasta katsomassa että oliko niitä housuja ja arvatkaa vaan... TIETENKIN NIITÄ ON! että en tiedä ketä kusettavat tässä asiassa, asiakasta vai itseään kun sanovat että tuote on loppuunmyyty mutta niitä kuitenkin on verkkokaupassa myynnisä ilman pienintäkään ilmoitusta että tuote olisi loppunut... mietteeni tällä hetkellä ovatkin että oli muuten v**** viimeinen kerta kun tuolta tilaan yhtään mitään. siwan kassakin toimii paremmin...

    • Mikko2223

      EN SUOSITTELE. Nettikaupassa on myynnissä tuotteita, joita ei todellisuudessa ole varastossa eikä edes tulossa sinne. Myyvät siis olemattomia tuotteita, ja rahoja ei saa takaisin.

      • Oletko saanut rahasi takaisin?

        Mun kokemukset:

        Tilaussivut antoivat tilata paitojen kokoja, joita ei sitten ollutkaan, vaikka sivujen mukaan varastossa olisi pitänyt olla. Tilasin kolme eri paitaa, firma lähetti yhden, mutta lähetyslistan mukaan olivat lähettäneet kaksi. Ilmeisesti ovat - jos ovat ja luoja tietää milloin - palauttamassa rahoja vain yhdestä paidasta. Sähköpostiin ei vastata ainakaan kovin nopeasti ja "asiakaspalvelun" puhelimessa on automaattinen vastaaja, johon voi jättää viestin.

        Olen asioinut kymmenien nettimyyntifirmojen kanssa. Tämä on ensimmäinen, josta en toista kertaa tilaa mitään.

        Mitään tilausvahvistusta ei tilausta tehdessä tullut, ei ilmoitettu, että kokoja puuttuu ja kysytty, että kuinka haluan tällaisessa tilanteessa tilauksen suhteen toimia. Lähetyksen mukana oli vain lappu, jossa ilmoitettiin että kokoja puuttuu ja että pitäisi tulla automaattinen takaisinmaksu. Koska? Tuotteet lähetettiin 15.5, jolloin heillä on siis ollut tiedossa, että olen maksanut liikaa ja nyt on 21.5.


      • pkeckman kirjoitti:

        Oletko saanut rahasi takaisin?

        Mun kokemukset:

        Tilaussivut antoivat tilata paitojen kokoja, joita ei sitten ollutkaan, vaikka sivujen mukaan varastossa olisi pitänyt olla. Tilasin kolme eri paitaa, firma lähetti yhden, mutta lähetyslistan mukaan olivat lähettäneet kaksi. Ilmeisesti ovat - jos ovat ja luoja tietää milloin - palauttamassa rahoja vain yhdestä paidasta. Sähköpostiin ei vastata ainakaan kovin nopeasti ja "asiakaspalvelun" puhelimessa on automaattinen vastaaja, johon voi jättää viestin.

        Olen asioinut kymmenien nettimyyntifirmojen kanssa. Tämä on ensimmäinen, josta en toista kertaa tilaa mitään.

        Mitään tilausvahvistusta ei tilausta tehdessä tullut, ei ilmoitettu, että kokoja puuttuu ja kysytty, että kuinka haluan tällaisessa tilanteessa tilauksen suhteen toimia. Lähetyksen mukana oli vain lappu, jossa ilmoitettiin että kokoja puuttuu ja että pitäisi tulla automaattinen takaisinmaksu. Koska? Tuotteet lähetettiin 15.5, jolloin heillä on siis ollut tiedossa, että olen maksanut liikaa ja nyt on 21.5.

        No, mulle ne palauttivatkin rahat nopeasti...Mutta vähän hämärä pulju: ei tilausvahvistusta, automaattinen puhelinvastaaja asiakaspalvelussa, netin tuotteiden varastomäärät eivät päde, vääränlainen lähetyslista,...


      • Linda3
        pkeckman kirjoitti:

        Oletko saanut rahasi takaisin?

        Mun kokemukset:

        Tilaussivut antoivat tilata paitojen kokoja, joita ei sitten ollutkaan, vaikka sivujen mukaan varastossa olisi pitänyt olla. Tilasin kolme eri paitaa, firma lähetti yhden, mutta lähetyslistan mukaan olivat lähettäneet kaksi. Ilmeisesti ovat - jos ovat ja luoja tietää milloin - palauttamassa rahoja vain yhdestä paidasta. Sähköpostiin ei vastata ainakaan kovin nopeasti ja "asiakaspalvelun" puhelimessa on automaattinen vastaaja, johon voi jättää viestin.

        Olen asioinut kymmenien nettimyyntifirmojen kanssa. Tämä on ensimmäinen, josta en toista kertaa tilaa mitään.

        Mitään tilausvahvistusta ei tilausta tehdessä tullut, ei ilmoitettu, että kokoja puuttuu ja kysytty, että kuinka haluan tällaisessa tilanteessa tilauksen suhteen toimia. Lähetyksen mukana oli vain lappu, jossa ilmoitettiin että kokoja puuttuu ja että pitäisi tulla automaattinen takaisinmaksu. Koska? Tuotteet lähetettiin 15.5, jolloin heillä on siis ollut tiedossa, että olen maksanut liikaa ja nyt on 21.5.

        [email protected] on mulle vastannut aina välittömästi sähköpostiin. Maksan aina laskulla vasta lähetyksen saavuttua, niin en joudu maksamaan puuttuneista tuotteista.Olen tilannut n. 5 kertaa, Ei ole ollut ongelmia, tosin harmittaa silloin, kun tilaamiani tuotteita ei ole, Säästän lähetyslistan ja vertaan laskuun, jos virheitä, yhteys asiakaspalveluun.


    • mies vm 86

      On luotettava, olen sieltä muutaman kerran tilannut kun on saanut alella Cipo & Baxx merkkisiä farkkuja ja chinoja. Mutta noin muuten siellä on vaatemallisto sellaista etten kehtaisi ihmisten ilmoilla kulkea. Täytyy vielä tähän loppuun kehua tota cipo % baxxia, ihan outo vaatemerkki minulle ennenkuin tilasin tuolta ja kyllä sen eron vain huomaa 30e ja 100e farkkujen välillä. Itseäni ei merkit sinänsä voisi vähempää kiinnostaa, mutta laadukkaita vaatteita tekee. En oo ihan varma mutta voi olla jotakin kakkoslaatua mitä topstreetwear myy koska saumoissa on joskus jotakin outoutta, eli tyyliin että sauma ommeltu tavallaan ulospäin jossakin koristekohdassa. Ei mua sinänsä häiritse jos hyvällä alella saa. Voi tosin tietysti kuulua tuo saumajuttu merkin designeen, mutta en ihan heti niele.

    • Tietämätön

      Onko liikettä muilla paikkakunnilla kuin Helsingissä?

    • a7xfan666

      kaua niis tilauksis kestää?

    • päätäkinsärkeejo

      Tilasin 1.8. college takin ja pari rannekorua. n. 7 päivää olen ootellu ja kun katson TSW:n sivulta, että tilaustani käsitellään vielä, vaikka siellä lukee, että ''Käsitttelemme tilauksesi mahdollisimman nopeasti (24h kuluessa tilauksen vastaanotosta) ja sen lähetettyämme pitäisi paketin olla 2-4 arkipäivän kuluessa noudettavissa''. Eipä ole näkynyt.

    • Tyytyväinen Asiakas

      Erittäin tyytyväinen täjän puljuun, Tilasin yli 100e vaatteita 1x tuulitakin 3x raw blue farkkui ja 1x raw blue ferkkarit kengät Vähän venyi sillee toimitus mutta pitää myös pitää huomiossa se että kun tulee esim 12e farkkutarjoukset ym niin se sivusto on niin täynnä myötä tilauksia että heillä kestää jonkin aikaa käsitellä tilaukset ym. Itsellä kesti tasan 1 viikko että ne tuli. ajattelin ekana kun tilasin ne että olikohan se sittenkään kovin kannattava ostos niiku 12e farkuist ym ni aattelin et laitan ne päälle ni nappi lähtee helvettii ekana. Ei. Oon nyt pitäny näit jonkin aikaa ja erittäin hyvin pysyy päällä. Laadukasta kamaa. SUOSITTELEN!

    • shitiä

      Tilasin 18.8. cipo baxx merkkisiä housuja 3 kpl. Lasku tuli sähköpostiin, tilausvahvistusta ei näkynyt. Otin eilen yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyin missä tilaus viipyy? Asiakaspalvelusta vastattiin, että tilauksessa tapahtunut virhe ja housuja ei lähetetä. Mutta luvattiin seuraavaan tilaukseen ilmaiset postikulut, kun ilmoittaa sähköpostilla tilausnumeron. Ei vittu mitä paskaa! Siirryn tilailemaan vaikka jeronelta tai yancorilta. Viimeksikin tuli vain puolet tilatuista tavaroista ja niidenkin saaminen kesti lähemmäs kolme viikkoa! Sivut muutenkin täyttä kuraa, varastosaldoja ei näy koska suurinta osaa tuotteista ei edes ole koko firmassa(suoraan varastosta my ass), luotettava verkkokauppa ja nopea toimitus(just joo)

    • dddddddee

      Ei kovin positiiviselta yritykseltä vaikuta. Lähettävät liian usein vääriä tuotteita ja väärän värisinä. Sähköpostiosoitteeseen lähetettyjä asiaan liittyviä vastauksia saa odottaa viikon - kaksi. Joskus ei kuulu mitään vastausta.

      Kyseisen kaupan vaatteiden koot vaihtelevat esim pelkästään jo saman merkin osalta aivan järkyttävästi. Esimerkisi urban classic vetoketjullinen L-koon huppari on juuri sopiva L-kokoiselle miehelle. Sen sijaan saman mallinen urban classicin L-koon huppari, mutta ilman vetoketjua, oli se sen sijaan kiristävän pieni L-koon miehelle. Kyseinen huppari vastasi ympärysmitoiltaan M-koon paitaa. Kyseisestä puljusta on siis silkkaa tuuripeliä ostaa oikean kokoisia vaatteita. Vaatteet hajoavat myös nopeasti, varsinkin collegehousut ja shortsit. Eivät kestä istumista ja alkavat jo muutaman kuukauden aikana repeämään mistäs muualtakaan kuin takapuolen kohdalta.

      Huonolaatuista tavaraa surkealla asiakaspalvelulla. En suosittele.

    • Kallis huppari

      Minä tilasin kaksi hupparia 12.8.2014. Odottelin pari viikkoa kunnes aloin kyselemään kun tilausta edelleen käsiteltiin. Monen sähköpostin jälkeen tuotteet saapui viimein 1.9.

      Toinen huppari ei ollut mieleinen joten otin yhteyttä palautusohjeiden mukaisesti sähköpostilla. Samalla ilmoitin että haluan tilata toisen tuotteen tilalle. Uudesta tilauksesta luvattiin ilmaiset postikulut sen vuoksi kun alkuperäinen tilauksen oli viipynyt.

      Palutin hupparin ja maksoin palautuksen postimaksut itse. Onneksi en tilannut korvaavaa hupparia vaan jäin odottamaan että antavat ensin hyvityksen palauttamastani hupparista.

      17.9.2014 aloin kyselemään että missähän taas mahtaa viipyä. 18.9.2014 aamulla tuli viesti että palautukseni on juuri saapunut. Matkalla meni vain kuusiotoista päivää.

      Juuri nyt tuli ilmoitus klarmalta että olen saamassa hyvityksen 10€.
      Mitä ihmettä? Huppari maksoi 18€ ja siitä olen vielä maksanut postimaksut 7,70€. Eli yhteensä 25,70 on mennyt rahaa vielä postimaksu kun alunperin tilasin tuotteen ja nyt hyvittävät mulle 10€ käyttämättömästä hupparista jossa oli laputkin paikoillaan.

      Ennemmin olis kannattanut yrittää myydä kirpparilla kuin palauttaa tuotetta.

      En todellakaan ole tilaamassa tästä firmasta enään yhtään mitää.

    • Vaatteita ei näy

      Olen tilannut 16.9.2014 vaatteita ja firma lupaa 3-10 päivän toimituksen. Tässä odottanut jo 20 päivää ja asiakaspalvelusta ei kuulu vastausta, vaikka kahdesti olen laittanut viestiä. Viime tilauksessa tilattu huppari oli kokoa XL tai ainakin lapun mukaan, todellinen koko oli about XXXL. Ja firma ei ilmoita etukäteen jos jotain tuotetta ei ole lähetetty, koska on ollut loppu hyllystä. Eivät edes vaivaudu kysymään korvataanko tuote vaikka eri värisenä. On ylivoimaisesti huonointa asiakaspalvelua, mitä olen ikinä saanut. Jännä juttu kun Kiinasta, Amerikasta ja Saksasta tulee tilaukset nopeammin perille, kuin Topstreetwearilta (ilmeisesti Ruotsista).

    • Vaatteita ei näy

      Reilu kolmen viikon jälkeen tulikin sitten klarnalta viesti että topstreetwear lähettää rahat takaisin. Topstreetwearin asiakaspalvelu ei ikinä vastannu ja ilmoittanut mitään. Olikin viimeinen kerta kun tuosta paska lafkasta tuli tilattua yhtään mitää.

    • Likaiset tuotteet

      Tilasinpa tyttöystävälleni lahjaksi hupparin ko. puljusta ja tilaus tuli perille noin puolessa toista viikossa. Hupparin hihassa oli kuitenkin jonkinlainen pisaran muotoinen tahra, joka erottui melko hyvin, sillä huppari on pääosin valkoinen. Tahra oli myös selvästi kankaassa ja luultavasti valmistuksessa tullut.

      Valitin tahrasta sähköpostitse ja kysyin onko minun mahdollista saada vastaava tuote tai hyvistystä tästä saamastani tuotteesta. Vastaus tuli 2,5 viikon jälkeen. He eivät anna hyvitystä eivätkä voi antaa minulle vastaava tuotetta vaikka nettisivujen mukaan sitä olisi varastossa.Viestissä luki myös että voisin palauttaa tuotteen heille käyttäen heidän asiakaspalautussopimusta, jolloin minun ei tarvittisi maksaa postikuluja ja he antaisivat minulle rahat takaisin joko tilisiirtona tai lahjakorttina. Omituisin juttu on se, että hupparin mukana tulleessa palautuslomakkeessa lukee nimenomaan että myös asiakaspalautussopimusta käyttämällä peritään asiakkaalta postikulut.

      Päätin siis pitää tuotteen, sillä en usko tämän viestiketjun luettuani että saisin rahojani kokonaisuudessaan edes takaisin. Parasta ostaa hieman suklaata lahjan kylkeen niin hyvällä säkällä puoliso ei vikaa huomaa.

      En tämän kokemuksen perusteella voi suositella ko. kauppaa.

    • VttuMitäTouhua

      Huomatkaa että puljussa on nykyisin 8euron PALAUTUSMAKSU!! Vaikka sitä ei missään ilmoiteta selvästi.

      Tilasin housut ja palautin koska oli liian isot, ja nyt sitten maksoin palautusmaksun muistutusmaksua.

      Väärä koko ei taida mennä ilmaiseeen "väärä tuote" kategoriaan.. Joten olkaa tarkkana mitä tilaatte ja minkä kokoisena.

      Meni TS nyt boikottiin. Kiitos.

    • 8ePALAUTUSMAKSU

      TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!TOPSTREETWEARIN 8e PALAUTUSMAKSU?!

    • 544774

      Mites kys. lafka toiminut näin vuonna 2016? Onko toimitus yhä samaa shaissea? Tuleeko nuo kaikki netin kautta tilatut vaatteet Ruotsista?

    • Sampppppo

      Halvalla saa mutta tuotteiden laatu usein ala-arvoista. Palautuksienkin puolesta ovat aika nihkeinä. Alusvaatteita ei kannata ostaa koska niitä ei ylensä nettikaupat muutenkaan anna palauttaa tai vaihtaa ja tuolla vaatteiden kokomerkinnät on lähinnä suuntaa antavia. Tilasin kahdet samanmerkkiset M-koon bokserit ja toiset sopiva hyvin ja toiset tuntuivat olevan lähempänä XS-kokoa.

    • vaporware

      Miksi tämän ketjun aloitus ei ole mainos?

    • lökjöldsffdsf

      Vittu mitä palautteita.. :D
      PALAUTUSMAKSU on nykyään lainmukaan jokapaikassa 8e vähintään ellei tuote ole VIALLINEN. Ottakaa selvää Jonnet.

    • Läppäoli

      On se luotettava tilasin burtonin hupparin ja sain kilon paskaa

    • eikannatatilaamuualta

      Ei voi laadulla tuulettaa. Osa kuteista hajoaa parissa kuukaudessa.

    • defshoponparempi

      aika paska toi topstreetwear,suurin osa vaatteista mitä oon tillannu on ollu ihan laadutonta paskaa.ja kaiken lisäks toi vitun klarnan lasku tulee suht viimetingassa.

    • Ristotoivanen

      Olen tilannut reilulla tonnilla kyseisestä kaupasta, koska en löydä samoja kamoja muualta, mutta en enää kusekaan kauppaan päin. Mikään ei toimi alkaen itse sivuston hakutoiminnosta. Tässä lainaus viimeisestä ryssimisestä, joka ei ollut ensimmäinen "Hei. Jotta tuohon kyseiseen tilaukseen liittyvä maksu voidaan palauttaa, oli tuo tilaus tietenkin peruutettava. Tilauksesta maksettu 135,70€ palautuu käyttämällenne maksuvälineelle. Tämä johtui nyt siis väärinymmärryksestä. Meidän tulisi nyt siis veloittaa teiltä tuo tilauksen summa uudelleen. Laskua emme pystyneet teille luomaan.

      Voimmeko tehdä seuraavasti että luot noista tuotteista uuden tilauksen, jonka me jätämme lähettämättä? Tämä meni nyt valitettavasti hieman hankalaksi, pahoittelemme asiaa.

      Mukavaa päivänjatkoa.


      Ystävällisin terveisin,"

    • Mikkikikki

      Mennyt jo yli viikko eikä paketti ole edes kuljetuksessa. Asiakaspalvelu on todella törkeä. En suosittele!

      • HuhhuhMikäVerkkokauppa

        Ei sitä voi asiakaspalveluksi kutsua!! Jotain kopioituja ehtoja ja muuta tökeröä pskaa kommenttia kun normaaleja asioita kysyy..


    • halpaanmennyt

      Naisten XL koko älyttömän pieni, hihatkin niin kapeat, ettei sellaisia ole kuin vaatteita valmistavan Pakistanin naisilla, en uskaltanut enää tilata, palautan huomenna.

    • HuhhuhMikäVerkkokauppa

      Tilasin viime kuussa samalla kerralla kaksi kertaa tavaraa..ensimmäisen ja viimeisen kerran. Tilausten toimitus kesti 14vrk:tta..jalkani on 45 ja 46 kengät eivät olleet sopivat..kengät kovia muovimaisia p*skoja. Punainen kuvissa hieno takki semmonen muovinen säkki, että huhhuh!!?? Ja kyse ei ollut väärästä koosta..palautin ja nyt kestänyt kaksi viikkoa ja mitään ei vielä kuulu. Eli jos tällä viikolla kuuluu niin..prosessi olisi kestänyt..tilaus-palautus-uudelleen tilaus n.7vko. :)))))))))))) Taidan ottaa rahat takaisin taitaa siinäkin mennä useampi viikko..

    • Bottomstreetwear

      Mielestäni Topstreetwear ei ole luotettava kauppa. Perusteluni ovat, että tuotteista annetut tiedot ovat merkittävästi virheellisiä. Esim. yrityksen myymät Uomo-bokserit ovat todellisuudessa 3 vaatekokoa (XXL = M) pienempiä kuin vastaavat tunnetut merkit (Blackhorse, Björn Borg, Lonsdale...). Kaiken kukkuraksi yritys ei anna palauttaa alusvaatteita, ei vaikka olisivat avaamattomassa paketissa.

    • Anonyymi

      Topstreetwear on iha lii hidas toimituksessa ja toimitukse hinta vielä kaiken lisäksi 7e en suosittele tilaamaa jos tarvitsee mahollisimman topiaa kamppeet tilasin kengät ja vieläkää oo liikkunu mihinkään

      • Anonyymi

        Älkää tilatko. Firma kusettaa minkä kerkeää. Eivät suostu reklamaatio palautusta tekemään kun heidän vaatteet ovat rikki. Palautat tuotteet niin joudut maksamaan postit. Älkää tilatko!!!


    • Anonyymi

      Ei luotettava tuote saapui mutta osa tavaroista puuttui . Reklamointiin tyly kommentti " kyllä siellä kaikki pitäis olla." Keneen otan yhteyttä jotta homma selviäis ?

    • Anonyymi

      Ala-arvoinen, sysipaska, asiakaspalvelu. Tilauksesta puuttuu osa tuotteista: "paketin painon mukaan kaikki pitäisi paketissa olla". 2kk viestittelyä Klarnan kautta, tuloksena puuttuvan tuotteen poisto laskusta, hyvityksestä ei tietoakaan. Edelleen ylimielisiä ja koppavia vastauksia tältä "asiakaspalvelijalta". En suosittele kenellekään, vaikka halpa hinta houkuttelisikin.

    • Anonyymi

      Viallisista tuotteista palutuksesta joudut maksamaan 8 euroa vaikka ehdoissa lukee ettei tarvitse maksaa. EN SUOSITTELE, ASIAKASPALVELU EI TOIMI.

    • Anonyymi

      Palautin takin postitse ja nyt hukassa, asiakaspalvelu ei vastaa! Tappakaa itsenne vitun lierot. En tilaa enää ikinä täältä mitään ja sanon kaikille muille saman!

    • Anonyymi

      Susipaska firma. Aspaan ei yhteyttä, kun viimein joku jaksaa vastata niin taas menee PÄIVIÄ että saa vastauksen.

      Paskat nettisivut, kaatui 2 kertaa maksaessani ostoksiani. Tasan viimenen kerta tästä putiikista mitään.

      Ps. Palautus 8e!

    • Anonyymi

      Tiedoksi tähän keskusteluun palautuksista, koska kovin on paljon tietämättömyyttä. Tältä sivulta löydätte suomen ja eu lakien mukaiset ajantasalla olevat tiedot https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/tavaran-ja-maksun-palauttaminen/
      Kannattaa aina tutkia etukäteen tuntemattomasta yrityksestä tietoja netistä ennen tilaamista.
      Lopettanut verkkokaupan pitäjä (10 vuottal, ei mitään yhteyttä tähän kyseiseen yritykseen.

    • Anonyymi

      ihan luotettava on se. Kuusi vuotta sitten tilasin ekan kerran ja aina on oikeet tullut. Ihan hyvä laatuisia ollut. En tietenkään mitään halvimpia oo tilannu. Normaalit vaatteet kollarit hupparit t paidat on ihan oikeen kokoisia. Kengät näyttää jo kuvissa ei kovinkaan kestäviltä ja takit säkkimäisiltä, että kannattaa pysyä ihan perusvaatteissa. Nyt tilasin parin vuoden tauon jälkeen ja yllättäen paketti tuli saksasta kun se aiemmin tuli aina ruotsista. Maksanu oon aina klarnalla, paitsi joskus alkuun jotenkin muuten. osa noista tuote merkeistä on keksittyjä ja saman berliiniläisen suunnittelutoimiston tekemiä, mutta siinähän ei oo mitään laitonta tai edes harhaanjohtavaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe