Markku Korpinenko se poistattaa Osmon kirjoituksia tältä palstalta? Onko syynä se, ettei niissä ole sanaakaan puoluepolitiikkaa? Eikä muuten tule!
Omituista viestien poistamista
6
412
Vastaukset
- ihmettelijäkin
Noita viestejä on poistettu multakin. Oon samaa miettinyt onko keskusteluun pesiytynyt häirikkö, joka omaa oikeudet poistaa viestejä oman mielensä mukaan.
- tietäjä 123
Taivaan tuuliin näkyy lähteneen se poikain jutuista kertova ketju ainakin. Aloittaja juuri OsmoU.
- täälläkin
tietäjä 123 kirjoitti:
Taivaan tuuliin näkyy lähteneen se poikain jutuista kertova ketju ainakin. Aloittaja juuri OsmoU.
Sieltähän lähti pitkä rimpsu aikasemmasta oikasuvaatimus ketjusta. Kunnolliset tarinat,tekstiasultaan oivat mielikuvitus sellaiset poistettiin.Ilmeisesti huumoria ei haluta, ainoastaan tyhjänpäiväiset kaupungin virkamiesten ja luottamushenkilöiden haukkumiset on jollakin jumittunut paikalleen.
- asti ainakin
täälläkin kirjoitti:
Sieltähän lähti pitkä rimpsu aikasemmasta oikasuvaatimus ketjusta. Kunnolliset tarinat,tekstiasultaan oivat mielikuvitus sellaiset poistettiin.Ilmeisesti huumoria ei haluta, ainoastaan tyhjänpäiväiset kaupungin virkamiesten ja luottamushenkilöiden haukkumiset on jollakin jumittunut paikalleen.
Näitä on hävinny pitkin aikoja.Kyllähän jälet johtaa sylttytehtaalle.Tuolta jos aiempia ketjuja lukee niin löytyy.
asti ainakin kirjoitti:
Näitä on hävinny pitkin aikoja.Kyllähän jälet johtaa sylttytehtaalle.Tuolta jos aiempia ketjuja lukee niin löytyy.
ainakaan melko loukkavat tekstit eivät ole poistuneet,jotka ovat kohdistuneet minuun.MK
Minulla ei ole sen kummemmenmin valtaa poistattaa viestejä kuin muillakaan, Kuitenkin olen täällä joaikaisemmin todennut missä on raja.Raja löytyy keskustelun ohjeissa ja Suomen lainsäädännöstä, Myöskaan mainoksia ei voida kirjoituksissa käyttää rasistisia viestejä yms Lue tarkemmin keskustelun ohjeet. Olen lukenut myöskin sellaisen seikan, että jokin kirjoitus ylläpito voi laittaa toiselle osastolle minne se paremmin sopii. On myöskin mahdollista seurata viestejä ylälaidassa on otsikko (aikaisempi ja seuraava)Mielestäni sieltä löydän kirjoituksesi. Olen saman kohtalon omaava kuin sinä jos viestiketju on poistunut se on kohdistunut markkinointiin ja mainostamiseen mutta myöskin useita ilmoituksia oli ylläpitäjälle tullut henkilöön kohdistuvasta solvauksesta josta olen jo todennut, Henkilökohtaisesti voisin olla jatkuvasti käräjillä jos olisin liian herkkähipiäinen olen esittänyt kuitenkin toiveen, ettei kenenkään kohdalla mentäisi sille tasolle nimimerkin takaa puukottamaan ja se tapahtuu solvaten. Mikä sitten on törkeää on kohdallani tapahtunut nimeni käyttö ja silloin kävin urheilukadulla mutta sinulla on rekisteröity nimi sentään joten ole huoleti. Mielestäni asioista voidaan keskustella avoimesti mutta jonninjoutavuuksia en siedä oli se mihinkin puolueeseen kohdistunut tai henkilöön,tarvitsemme yhteistoimintaa mutta myöskin asioiden esiintuontia jopa arvostelua päätöksistä keskustelua ja ideoita.Tässä vastausta terveisin Markku Korpinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172354Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2412033Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071802Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021461Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481356Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu561263Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1811170- 941110
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.151985Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14931