Käenpesä...

*superstar*

Kenen esittämä alunperin on tv-sarja Käenpesän tunnaribiisi? Mistäköhän löytäisin sen sanat? En löytänyt netistä, kun yritin etsiä. Toisaalta en ole mikään tekniikan ihmelapsi...

4

568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaitsu

Katsoppas www.sooda.com,siellä ne on heti etusivulla vastauksena ja jos löydät siihen soinnut jostain,niin ilmoita mullekin.

• *superstar*

... kiitokset sulle. Minäpä ilmoittelen...

• siili

..tarkoitat Freemanin esittämää kappaletta "Kaksi lensi yli käenpesän".

• Kaitsu

No tässä sulle ne sanat! Ainakin sinnepäin joten..

Kaksi lensi yli käenpesän Friman.

kaksi lensi yli käenpesän minä sekä hän joka häkistänsä ulos pelasin oli siivet vielä maassa, mutta näen sen elävän kun sen sivupeilin sulat selasin oltiin bonnie ja clyde sekä jekyll ja hyde ja me rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin oltiin itsenäisii oltiin toisissa kii ja me napojamme tutkittiin ja kosketeltiin siinä kesä meni kolisten ja rakastuttiin sitten sä löit luukkusi kiinni.

kävin klubeissa ja bubeissa ja sinua mä hain olit oksaltani puhalettu pyy oli kesä ihana liki mutta lunta tuli vain. Minne flygasit ja mikä oli syy oltiin bonnie ja clyde sekä jekyll ja hyde ja me rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin oltiin itsenäisii, oltiin toisissa kii ja me napojamme tutkittiin ja kosketeltiin siitä kesä me kolisten ja rakastuttiin sitten löit sä luukkusi kiinni oon teinipoikasi kirjeineen ne suudelmiin sinetöin. Sun vuokses outoja vielä teen ja haasteet muut mitätöin ja töihin tuskin edes meen

meni talvi rokulissa minä kesää jonotin, mutta jono kulki liian hitaasti tuli liian pitkä katko käenpesän romutin tomutin sen kaipuun totaalisesti oltiin bonnie ja clyde sekä jekyll ja hyde ja me rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin oltiin itsenäisii oltiin toisissa kiinni napojamme tutkittiin ja kosketeltiin siinä meni kolisten ja rakastuttiin. sitten löit sä luukkusi kiinni. oon teinipoikasi kirjeineen ne suudelmiin sinetöin. sun vuokses outoja vielä teen ja haasteet muut mitätöin ja tuskin töihin edes meen.

voitit rantatyttö kilpailun ja kuvan otti hän joka häkistä sut hätisti sainpa satasen kuvasta ja muiston elävän. Olet siinä alsti ja nätisti ja kaksi lensi yli käenpesän minä sekä hän (vihellys) voitit ranta tyttö skaban minä muiston pysyvän. olet siinä alasti ja nätisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4591
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2558
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2405
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      53
      2288
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1486
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    9. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      49
      1248
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    Aihe