Kenen esittämä alunperin on tv-sarja Käenpesän tunnaribiisi? Mistäköhän löytäisin sen sanat? En löytänyt netistä, kun yritin etsiä. Toisaalta en ole mikään tekniikan ihmelapsi...
Käenpesä...
4
568
Vastaukset
- Kaitsu
Katsoppas www.sooda.com,siellä ne on heti etusivulla vastauksena ja jos löydät siihen soinnut jostain,niin ilmoita mullekin.
- *superstar*
... kiitokset sulle. Minäpä ilmoittelen...
- siili
..tarkoitat Freemanin esittämää kappaletta "Kaksi lensi yli käenpesän".
- Kaitsu
No tässä sulle ne sanat! Ainakin sinnepäin joten..
Kaksi lensi yli käenpesän Friman.
kaksi lensi yli käenpesän minä sekä hän joka häkistänsä ulos pelasin oli siivet vielä maassa, mutta näen sen elävän kun sen sivupeilin sulat selasin oltiin bonnie ja clyde sekä jekyll ja hyde ja me rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin oltiin itsenäisii oltiin toisissa kii ja me napojamme tutkittiin ja kosketeltiin siinä kesä meni kolisten ja rakastuttiin sitten sä löit luukkusi kiinni.
kävin klubeissa ja bubeissa ja sinua mä hain olit oksaltani puhalettu pyy oli kesä ihana liki mutta lunta tuli vain. Minne flygasit ja mikä oli syy oltiin bonnie ja clyde sekä jekyll ja hyde ja me rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin oltiin itsenäisii, oltiin toisissa kii ja me napojamme tutkittiin ja kosketeltiin siitä kesä me kolisten ja rakastuttiin sitten löit sä luukkusi kiinni oon teinipoikasi kirjeineen ne suudelmiin sinetöin. Sun vuokses outoja vielä teen ja haasteet muut mitätöin ja töihin tuskin edes meen
meni talvi rokulissa minä kesää jonotin, mutta jono kulki liian hitaasti tuli liian pitkä katko käenpesän romutin tomutin sen kaipuun totaalisesti oltiin bonnie ja clyde sekä jekyll ja hyde ja me rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin oltiin itsenäisii oltiin toisissa kiinni napojamme tutkittiin ja kosketeltiin siinä meni kolisten ja rakastuttiin. sitten löit sä luukkusi kiinni. oon teinipoikasi kirjeineen ne suudelmiin sinetöin. sun vuokses outoja vielä teen ja haasteet muut mitätöin ja tuskin töihin edes meen.
voitit rantatyttö kilpailun ja kuvan otti hän joka häkistä sut hätisti sainpa satasen kuvasta ja muiston elävän. Olet siinä alsti ja nätisti ja kaksi lensi yli käenpesän minä sekä hän (vihellys) voitit ranta tyttö skaban minä muiston pysyvän. olet siinä alasti ja nätisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241