Haluan tietää, että miksi vitussa jotkut ihmiset vovivat pitää räppiä musiikkina? Vaatiiko tietokonebiittien peräkkäinasettelu taitoa, ja voiko niiden päälle rytmissä puhuminen olla vaikeaa. Kehitysvammainenkin pystyy siihen. Itse kuuntelen kaikkea muuta paitsi räppiä ja teiniheviä, -poppia, tai muuta emopaskaa.
Haluan tietää
7
308
Vastaukset
- mudkipzzzz
koska kukaa ei todellisuudessa fanita räppiä vaan peittelevät sen luoman macho-imagon avulla piilevää homoseksuaalisuuttaan
- perhana!
Ja sä taas oot nii perhanan fiksu et tuut aukoo päätäs tänne? Niinkö? Pitäskö kaikkien kuunnella samaa musiikkia. Ei hevikään mun mielestä oo musiikkia kun siinä raivotaan mikkiin eikä sanoista saa helvetti mitää selvää.
- RapRider
niin se vaan on... mikä musiikki saa bassot pomppiin? hevarit kiertää kaukaa kun jengit lowridereillä kaahaa pihaan popit soiden. Menkööt lutkuttaan sitä viinaansa sinne rupusille keikka lavoille...
- dfdfdfdfdf
RapRider kirjoitti:
niin se vaan on... mikä musiikki saa bassot pomppiin? hevarit kiertää kaukaa kun jengit lowridereillä kaahaa pihaan popit soiden. Menkööt lutkuttaan sitä viinaansa sinne rupusille keikka lavoille...
Hevaritko juoksee karkuun kun lökäpöksyiset kynäniskat ajaa paskoilla autoillaan pihaan? Löysät housut on sitä varten et niihin mahtuu enemmän paskaa.
- aaaaaaaaaaaaaaa
Sitten oot kuunnellu paskaa heviä.
- Räppäri gangsta
Waldo on kunnon valkone hip hoppariräppäri, vaik onki valkone niinku eminemiki. Samanlaista sanomaa.
- RapRider
Ei se oo oikein räppiä mutta hyvää popitusta kumminkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031369
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin871245Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 67913
- 39837
- 71823
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 71757
- 59754
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39744