Hei, minulla on korostuneen syvät kyynelurat silmissä ja mielelläni kuulisin kokemuksia niiden mahdollisesta täytöstä esim. juvedernm-täyteaineella. Onko kukaan uskaltautunut sellaista kokeilemaan ja jos on niin kuinka hyvin laitto onnistui ? Kiitos jo etukäteen mahdollisesta kommentista.
Silmän kyyneluran täyttö täyteaineella ?
21
5128
Vastaukset
- Keski-ikäinen äiti
Tämä on jo vanha ketju, mutta kyselisin samaan asiaan vastausta. Kiitos jos joku viitsii vastata!
- friikki72
Kävin tänään Cityklinikalla ottamassa pistoksia vähän eripuolille nassuani. Muun muassa noihin kuopalla oleviin mustiin silmänalusiini pistettiin täyteainetta. Ainakin näin alussa olen tosi tyytyväinen. Huomenna luultavasti saan ne mustelmat, mutteivat ne niin haittaa. Pidempiaikaista tulostahan tässä etsitään - mustelmista viis.
Mulle pistettiin silmänympäryksiin myös botoxia. Botoxia meni myös otsan vaaka- ja sibberyppyihin sekä roikkuviin suupieliin. Botoxin tulokset näkyvät vasta viikon, parin päästä. Raportoinpa huvin vuoksi sitten niistäkin.
Joka tapauksessa tämä ns. mikroplastia silmien alle oli hyvä vaihtoehto. En osannut sitä itse pyytää: lekuri suositteli, ja minähän pistin veronpalautukset kiertoon. - Friikki72
Tänään - eli päivä pistosten jälkeen - silmänaluset on jees. Tosin onhan ne turvoksissa. Mustelmia ei vielä ole. Botoxin vaikutus ei vielä pahemmin näy.
En olisi itse tajunnutkaan, miten paljon noi kuopalla olevat silmät vaikuttaa ulkonäköön. Nyt, kun niissä on Perlanea (muistaakseni), olen mielestäni nuoremman näköinen. Toivottavasti tuo aina pysyy paikallaan eikä lähde oitis valumaan poskiin. - freelanceri66
Kiitos Friikki kun jaksat kirjoittaa vaikutuksista. Itse kävin laittamassa n. 2 vkoa sitten botoxia otsan vaakaryppyihin. Toinen luomi alkoi 5 pv laittamisesta roikkumaan silmän päällä. Siihen on vaikea laittaa luomiväriä tai ylipäätään meikata. Toivon että tilanne muuttuu! Toista silmäkulmaa pystyn vielä hivenen nostamaan. Mielessä oli myös laittaa silmäkulmiin botoxia mutta nyt mietin sitä reaktiota. Alkaako silmäkulmat valahtaa alaspäin tms. Kerrotko miten se sulla toimii, muuttuiko mimiikka tms. Tuliko niihin mustelmia botoxin laitosta?
- Friikki72
Huh. Toi vähän pelottaa. Mulla on muutenki roikkuluomet. Katsotaan nyt, miten käy. Mulle laitettiin botoksia myös "nostamaan kulmia". En muista, mihin kohtaan sitä pistettiin. Tässä on just tää, että botoksin vaikutukset tulee vasta päivien päästä, joten pienellä jännityksellä saa odottaa. Kummallista, että toisaalta botoxilla nostetaan kulmia, mut toisaalta epäonnistuttuaan toimenpide sitten retkauttaa luomet ihan väärään paikkaan.
Kaverillani valahti toinen silmäluomi roikkua myös. Ajan kans se tietenkin meni ohi, mut kyllä sitä harmitti.
Ei näissä voi oikeastaan muuta, kuin syyttää itseään. Kukaanhan ei tähän pakottanut. Jos hommeli onnistuu, niin olen kyl iloinen! - Friikki72
Tällä hetkellä olen oikein tyytyväinen.
Silmänaluset ovat nuorekkaammat kuin ennen. Ei kuoppia, ei tummuutta, ei ryppyjä. Botoksin vaikutusta en huomaa. No, otsan vaakarypyt ovat miltei poissa mutteivät ne nyt niin syvät olleet alunalkaenkaan. Kulmat ovat ehkä hiukan nousseet ja lörppäluomet eivät enää niin lörpötä.
Suupielissä en huomaa eroa. Niihinkin sitä botoksia vähän pistettiin.
Joka tapauksessa suosittelen tuota kanyylillä tökättävää täyteaineita kaikille, joita kuoppasilmät ja mustat aluset vaivaavat. Ei tullut mustelmia, ei mitään. - Keski-ikäinen äiti
Olipas kiva lukea "Friikki72" näistä kokemuksistasi ja hienoa että sinulla nuo onnistuivat.
Olisi mukava lukea vielä lisää kokemuksia näistä "kyynelurien täyttö" hoidoista! - kyynelu
Jo Friikki72 on vielä linjoilla, niin paljonko tuo kyyneluran täyttö kustansi?
- emppunen
Kanyylitekniikka kuulostaa lupaavalta.Oliko kivuttomampaa kuin normi täyteaineiden laitto?
- inkaliina_10
Itselleni on täytetty omalla rasvalla mustia silmäaluksia. Tyytyväinen olen ollut. Pikkuhiljaa rasva tietty lähtee pois, mut kestää kuitenkin useita vuosia. Minkä verran täyteaine pysyy silmänaluksissa?
- sama häirikkö
oma rava on parempi ratkaisu, kun täyteaine...tein huuli täyttö omalla rasva, ei mitään ongelmia ..ja olen tyytyvainen..toisin täytteaine...kohta on 2 v,,ja ongelma alue se on edelleen,,
- sama häirikkö
sama häirikkö kirjoitti:
oma rava on parempi ratkaisu, kun täyteaine...tein huuli täyttö omalla rasva, ei mitään ongelmia ..ja olen tyytyvainen..toisin täytteaine...kohta on 2 v,,ja ongelma alue se on edelleen,,
siis..omlla rasvalla täyttö on parempi vaihtoehto..
( korjan edellisessa viestissa pahat kirjoitus virheet,,,anteks siitä)
- jjjkkkll
Kun sama tyyppi kertoo samasta tapauksesta 200 kertaa niin hän on häirikkö.Ja tämä palsta ei ole ainoa palsta jossa hän tätä tekee. Täällä on muitakin kirjoittajia joita kiinnostaa keskustella eikä lukea yhden henkilön samaa jankkausta.
- kenelle häirikkö
Hyvät ihmiset! Mielistani asiasta pitäis tietä hyvät ja huonot puolet...se ei ole hairikko, kun kertoi oma ikävä kokemus täyteaineestä.
JOKAINEN PÄÄTÄ SITTEN ITSE, OTTAKO SE RISKI..
ja nimimerki jjjkkll-kenelle olen hairikko? naiselle, ketka ovat harkitsemassa täyteaineetta kyynekuran? tuskin heille hairitse liisä tietoa...
ainoa kenelle olen hairikko-heille, kuka antaa näitä ruisketta...siihen toimipiteen pitä valitsea aikka hyviin lääkäri tai plastikka kirurgi, koska se on vaaativa toimipite, kehon reaktio aineen ei ole 100%,( erillaiset allergiset reaktiot esim.)
TARKOITUKSENI KERTOA HARKITSEVALLE ASIAN IKÄVÄ PUOLI..
sen takia samaa jankausta jätkaan, ja tiedoksi..kun minulla ilmesty ongelmia, ei klinikka osanut korjatta asiat, vaan pahensi sen...
KERRO SINÄ VIELÄ; MIKSI OLEN HÄIRIKKO; JA KENELLE - me takas
Ymmärrän nyt mitä tarkoitetaan sanonnalla että ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi
- grrrrrrrrrrrrrrr
jotenki tuntu että cityklinikan henkilökunta on nimimerkilla " me takas"...
ei onnistu huijatta ketään, riitä jo toisten eläman tuhoaminen....
- Ge
Tiedän useita epäonnistuneita kyynelurien täytön lopputuloksia Juvedermilla, Restylanella on kuulopuheen mukaan joitain onnistuneitakin lopputuloksia.
Käyttäisin ennemmin omaa rasvaa kuin täyteaineita. Täyteaineiden käyttäytymistä ja liikkumista kasvoissa ei-toivottuun-sijaintiin ei voi ennustaa, eikä täyteaineita saa välttämättä pois, ainakaan ilman vaurioita omalle kudokselle. Lisäksi täyteaineita markkinoidaan väärillä tiedoilla, ne eivät välttämättä hajoa pois kavoistasi, vaikka lääkäri kuinka niin lupaisi.
On hyvä muistaa, että lääkärit saavat rahaa täyteaineen myynnistä, eivät oikean tiedon antamisesta. Jos lopputuloksena sinun kasvosi menevät pilalle lopullisesti, lääkärille lopputuloksena on täyteaineen myynnistä saatu lisäraha tilillä, ei muuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197