mulla on tosi rasittava ongelma, nimittäin mun ripset. niitä ei saa ojennukseen millään, aina on silmän ulkonurkan ripset ihme säkkyrällä ja ne on karseen näköset, ja kaikki ripsarit vetää ripset ihan paakkuun...tykkään että ripset näkyy kunnolla meikissä mut mun ripsiä ei saa kunnolla näkyviin ku ne on tälläset mitä on! jos vaan jollain olis neuvoja mitä vois tehä ja saaha kauniit pitkät ja suorat ripset joka päivä niin olisin tois kiitollinen!!!
ripsistä??!!
6
768
Vastaukset
- tyts
Mulla on sama juttu...
Itse ainakin voitelen ne rasvalla ennen nukkumaanmenoa notta ne on aamulla hyväkuntoiset ja ripsiväri menee hyvin...
Mulla on muuten aika huomaamattomat ripset ja ihmettelen miten JOILLAKIN VOI OLLA PITKÄT JA PAKSUT, johtuuko tekoripsistä? Vai onko jollakin luonnostaan mielettömät ripset. - Nonna
yleensä jos ripsari vetää ripset paakkuun, on se merkki siitä että on laittanut ripsaria liikaa... kannattaa ostaa pikkuruinen ripsiharja että saa suurimmat paakut ja muut kököt pois.
Tuohon ripsien suoristukseen en osaa sanoa, mutta auttaisikohan ripsipermanentti tai jokin vastaava kosmetologin käsittely?- prinsess
mullekki tuli mieleen et ripsipermis varmaan auttais mut en oo varma.
ehkä jotain rasvaa(geelimäistä) ripsikampaan ihan pikkuriikkisen ja harjasi sil sit. odottais hetken ja laittais ripsarii ni auttaiskohan se..?
hyvä ripsikampa muuten on vanha ripsivärin se levitin (mikä harjajuttu onkaan?miks sitä muuten kutsutaan?) pestynä.
- wilhelmiina
Juu mulla on sama ongelma mun ripsien kanssa. Nää on kyl tosi pitkät (joskus nii pitkät et aina leikkailen niitä) ja sit nää on tosi paksut ja ripsari tekee näistä tosi kökköset ja ylipitkät..mä kuitenkin haluan käyttää ripsaria koska mulla on tosi vaaleet ripset. Mä ite teen silleen et laitan rasvaa tai meikinpoistoainetta mun ripsiin aina ennen kun laitan ripsaria ni ripsiväri levittyy tosi hyvin ja tasasesti siihen. Kannattaa kokeilla. Sit jos sun ripset paakkuuntuu helposti ni hommaa se ripsiharja sillä saa hyvin ne eroteltua. Ja ripset saa hyvin näkymään silmissä ku taivuttaa ne oikeen kunnolla. Ripsiähän ei sais taivuttaa sillon ku on ripsaria ko sehän katkasee ripset mut ei mulla vaan..Jos sulla on paksut ripset ni kyl mä melkeen voisin sanoo et pystyt aika heposti ripsarin jälkeenki taivuttaa ripsiä
- pieni
Osta se uus Nivean uusi ripsiväri jossa kumiharja, ei paakkuja!
- nanna
käy kokeilemassa kampaajalle/kosmetologilla ripsipermistä....se oikaisee ripsiä!
tiedän kokemuksestani!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803