Haluaisin ostaa sellaisen, mutta onko se out kun ei kaupoista sellaisia paljon enään löydä. Nahkaliikkeet onneksi vielä myy niitä. Mikä olisi väri? Ajattelin mustaa.
galluppi: Onko pitkä nahkahame out?
9
1565
Vastaukset
- miia
miks yleensäkkään pitää miettiä onko joku muotia, jos se on hyvännäkönen sun päällä ni mikset ostais? toisilla muotivaatteet näyttää ihan hirveiltä. *omaa tyyliä kannattava* ruskee on paljon parempi. musta on niin tylsä väri. vähän väriä ja kirkkautta vatteisiin niin ei oo niin huomaamaton.
- tyylilyyli
luulen että ei se nahka hame ny ihan out ole ku n kerta nahkatakitkin ovat muotia. ja eikös nahka oo "ikuista" muotia?!
suosittelen siis jos se vain sopii sinulle musta on ihan hyvä väri koska se sopii joka väriin mut se on kesäl kuuma kun kerää niin paljon auringon valoo.
jos haluat et se hame on varmasti muodikas tai haluat et se näkyy niin suosittelisin punasta sävyä! - Hame
Elä hametta osta!!! Tulloo kylymä,kato meikäläistä:kunno haalarit ja karvalakki. Ei hammeella tarkene!
- leatherboy
Osta ihmeessä pitkä nahkahame. Ovat todella upeita. Niillä erotut tylsästä massasta.
Musta on varma valinta. Myös punainen olisi totaalisen upea.
Nahka on aina in, kesko se on aitoa laatua ja todella hyvän näköistä. - Anonyymi
Joko ostit tuun ihailee
Pete - Anonyymi
Osta viinin punainen tai harmaa tai tumman bihree jis eit mustaa
Esim ripsalahan sekainen ruskea hueni mtv 3 - Anonyymi
JOSPA HANKIT OSTAT KUMIHAMEEN JA KUMIHOUSUT ON TOSI KIVAT.
- Anonyymi
Ostaiktko jo pitkän hameen
Pete - Anonyymi
Oliko kallis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949