mitä teit kun viimeeksi raivostuit????

itte tein reiän cyproc seinään,edellisellä kerralla kämmensyrjä turposi kun osu rungon kohtaan. kerran puotin 80kilon puntin taunukseni konepellille kun vitutti, hyvä taunus oli :(

25

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..kun raivostuin, ni tuli hakattua säkkiä melkeen 2 tuntia.. X(

• TheOne kirjoitti:

..rangaista sitä säkkiä ku omaa naista! XD

mitä joskus olen säkkiä ilman hanskoja hakkaillut niin tuntuu ikävälle rystysissä

• monte24 kirjoitti:

mitä joskus olen säkkiä ilman hanskoja hakkaillut niin tuntuu ikävälle rystysissä

..ihan OIKEASTI sitä säkkiä lyö, ni kannattaa hommata käsisiteet ja kunnon säkkihanskat siihen päälle... On muuten rystyset auki (vaikka olis kuinka monta vuotta reeniä takana) ja saattaa teloa sormiaan (yleensä peukalo) tai rannettaan jos tulee virheasento kesken combon...

• timanttia

päivällä vähän aikaa kuin pientä oravaa. Kävelin korttelin kolme kertaa ympäri ja menin syömään. Verensokerin nousu auttaa kummasti.

• tuo sinun kannattaa kertoa kun seurustelet :)

• monte24 kirjoitti:

tuo sinun kannattaa kertoa kun seurustelet :)

tuu mut sillon lähtee kyl helpommin verenpaine nousuun :)

• eilenhän potkin haravaa vihapäissäni, meinas lentää naapurin pihalle, potkin lehtisäkkiä äkäpäissäni. pakko olis saada töitä et sais purettua patoutumat

• kuin hullu..

hyvät energiat :) kun laittaa vielä "rokkia" soimaan. tulee puhdasta ja roina pääsee kiertoon

• zisel

paiskottua seinään, paha tapa. Nyt oon tosin jo vähän kunnostautunut siinä että toi puhelin joka mulla on, on vieläkin ehjä... Pakko kertoo tähän väliin tää juttu kun mua ainakin naurattaa tää :D Mun kaveri (mies) meni muijansa kanssa jonnekkin marketin pihaan. Vaimo sano että menee ostaa sieltä kaupasta jotain ja mies huusi sille että paljonko hän ostaa herneitä pihalla olevasta kojusta samalla. Vaimo huusi että "en tiedä" ja mies siihen että "no sano nyt jotain että ostan oikeen määrän!!". Vaimo sano edelleen että "no en tiedä!" niin mies suuttu niin paljon että potkas autonsa sivupeilin irti :D:D:D

• konepellille, niin samalla hakkasin kännykän kaiteeseen :)

• zisel
        monte24 kirjoitti:

konepellille, niin samalla hakkasin kännykän kaiteeseen :)

Lakkasko vituttamasta? :D

• zisel kirjoitti:

Lakkasko vituttamasta? :D

rauhoittelu ajelulla, hyvä ettei kukaan jäänyt alle

• zisel
        monte24 kirjoitti:

rauhoittelu ajelulla, hyvä ettei kukaan jäänyt alle

ajelu XDDDD Harmi kun ei sattunut olee vielä sellanen helvetillinen ruuhka ja tietyöt. Traktorit ja rekat poikittain pitkin kylää :D:D:D

• teiniuhoa

...

• fiksuimillaan on, mut toki voit olla poikkeus, mut joku päivä huomaat et vatsahaava on vaivanasi,kun niin sivistyneesti raivosi tukahdutat :)

• Pihisin ja puhisin punaisena ja kirmasin toimistoon karjaistakseni "Perkelele!" Aina ei vain voi näyttää tunteitaan, vaikka verisuoni meinaa päästä katketa.

• miul tulee puolentunnin päästä ripuli, et parempi raivota lähellä vessaa :)

• monte24 kirjoitti:

miul tulee puolentunnin päästä ripuli, et parempi raivota lähellä vessaa :)

Onneksi toimiston vieressä on vessakin. ;-)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Onneksi toimiston vieressä on vessakin. ;-)

kiroilua vessasta pierujen säestämänä, niin kyseessä on meikäläinen ja hyvin pahantuulisena.

• monte24 kirjoitti:

kiroilua vessasta pierujen säestämänä, niin kyseessä on meikäläinen ja hyvin pahantuulisena.

Käytkö suutuspäissäsi ripuloimassa muuallakin kuin Lappeenrannassa? ;-)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Käytkö suutuspäissäsi ripuloimassa muuallakin kuin Lappeenrannassa? ;-)

marrakeshin basaareissa oli kyl lähellä tarve käydä,onneksi ei tarvinnut :)

• vänksy

usein vetäydyn itkemään. Sitä ennen voin hiukan huutaakin, mutta en koskaan tee mitään millä voi saada jotain pahaa vahinkoa aikaiseksi.

• sen karjumisen lisäksi taisin heittää peilin palasiksi, hyvä peili meni siinä, harmi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2798
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1912
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1769
    4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1765
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1683
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      121
      1674
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1450
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1245
    9. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1198
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1198
    Aihe