mitä teit kun viimeeksi raivostuit????

itte tein reiän cyproc seinään,edellisellä kerralla kämmensyrjä turposi kun osu rungon kohtaan. kerran puotin 80kilon puntin taunukseni konepellille kun vitutti, hyvä taunus oli :(

25

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..kun raivostuin, ni tuli hakattua säkkiä melkeen 2 tuntia.. X(

• TheOne kirjoitti:

..rangaista sitä säkkiä ku omaa naista! XD

mitä joskus olen säkkiä ilman hanskoja hakkaillut niin tuntuu ikävälle rystysissä

• monte24 kirjoitti:

mitä joskus olen säkkiä ilman hanskoja hakkaillut niin tuntuu ikävälle rystysissä

..ihan OIKEASTI sitä säkkiä lyö, ni kannattaa hommata käsisiteet ja kunnon säkkihanskat siihen päälle... On muuten rystyset auki (vaikka olis kuinka monta vuotta reeniä takana) ja saattaa teloa sormiaan (yleensä peukalo) tai rannettaan jos tulee virheasento kesken combon...

• päivällä vähän aikaa kuin pientä oravaa. Kävelin korttelin kolme kertaa ympäri ja menin syömään. Verensokerin nousu auttaa kummasti.

• tuo sinun kannattaa kertoa kun seurustelet :)

• monte24 kirjoitti:

tuo sinun kannattaa kertoa kun seurustelet :)

tuu mut sillon lähtee kyl helpommin verenpaine nousuun :)

• eilenhän potkin haravaa vihapäissäni, meinas lentää naapurin pihalle, potkin lehtisäkkiä äkäpäissäni. pakko olis saada töitä et sais purettua patoutumat

• kuin hullu..

hyvät energiat :) kun laittaa vielä "rokkia" soimaan. tulee puhdasta ja roina pääsee kiertoon

• zisel

paiskottua seinään, paha tapa. Nyt oon tosin jo vähän kunnostautunut siinä että toi puhelin joka mulla on, on vieläkin ehjä... Pakko kertoo tähän väliin tää juttu kun mua ainakin naurattaa tää :D Mun kaveri (mies) meni muijansa kanssa jonnekkin marketin pihaan. Vaimo sano että menee ostaa sieltä kaupasta jotain ja mies huusi sille että paljonko hän ostaa herneitä pihalla olevasta kojusta samalla. Vaimo huusi että "en tiedä" ja mies siihen että "no sano nyt jotain että ostan oikeen määrän!!". Vaimo sano edelleen että "no en tiedä!" niin mies suuttu niin paljon että potkas autonsa sivupeilin irti :D:D:D

• konepellille, niin samalla hakkasin kännykän kaiteeseen :)

• zisel
        monte24 kirjoitti:

konepellille, niin samalla hakkasin kännykän kaiteeseen :)

Lakkasko vituttamasta? :D

• zisel kirjoitti:

Lakkasko vituttamasta? :D

rauhoittelu ajelulla, hyvä ettei kukaan jäänyt alle

• zisel
        monte24 kirjoitti:

rauhoittelu ajelulla, hyvä ettei kukaan jäänyt alle

ajelu XDDDD Harmi kun ei sattunut olee vielä sellanen helvetillinen ruuhka ja tietyöt. Traktorit ja rekat poikittain pitkin kylää :D:D:D

• teiniuhoa

...

• fiksuimillaan on, mut toki voit olla poikkeus, mut joku päivä huomaat et vatsahaava on vaivanasi,kun niin sivistyneesti raivosi tukahdutat :)

• Pihisin ja puhisin punaisena ja kirmasin toimistoon karjaistakseni "Perkelele!" Aina ei vain voi näyttää tunteitaan, vaikka verisuoni meinaa päästä katketa.

• miul tulee puolentunnin päästä ripuli, et parempi raivota lähellä vessaa :)

• monte24 kirjoitti:

miul tulee puolentunnin päästä ripuli, et parempi raivota lähellä vessaa :)

Onneksi toimiston vieressä on vessakin. ;-)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Onneksi toimiston vieressä on vessakin. ;-)

kiroilua vessasta pierujen säestämänä, niin kyseessä on meikäläinen ja hyvin pahantuulisena.

• monte24 kirjoitti:

kiroilua vessasta pierujen säestämänä, niin kyseessä on meikäläinen ja hyvin pahantuulisena.

Käytkö suutuspäissäsi ripuloimassa muuallakin kuin Lappeenrannassa? ;-)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Käytkö suutuspäissäsi ripuloimassa muuallakin kuin Lappeenrannassa? ;-)

marrakeshin basaareissa oli kyl lähellä tarve käydä,onneksi ei tarvinnut :)

• vänksy

usein vetäydyn itkemään. Sitä ennen voin hiukan huutaakin, mutta en koskaan tee mitään millä voi saada jotain pahaa vahinkoa aikaiseksi.

• sen karjumisen lisäksi taisin heittää peilin palasiksi, hyvä peili meni siinä, harmi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4766
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1615
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1409
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      25
      1342
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      147
      1101
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    10. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      932
    Aihe