siis kuka on mielestäsi paras räppäri???
kuka on paras RAP-artisti?
26
1569
Vastaukset
- Raptori-hullu
RAPTORI
EMINEM
@JUNKMAIL - ...
joka on hiljaa. räppi ei ole musikkia, taidetta tai mitään joka on edes lähellä noita kahta asiaa.
- paras???
jokaisella on omat mielipiteensä... ja makuasioista eikä mielipide asioista voi kiistellä... että semmosta... =)
- Mummo
Taidat olla hieman vanhentunut. "Räppi" on yksi nykyajan musiikkimuoto. Mene pois räp-palstalta jos ei tämä tyyli kiinnosta.
- jamppa
Mummo kirjoitti:
Taidat olla hieman vanhentunut. "Räppi" on yksi nykyajan musiikkimuoto. Mene pois räp-palstalta jos ei tämä tyyli kiinnosta.
mummo tuntuu olevan muodissa mukana! räppi on vaan muoti-ilmiö
- Anonyymi
Räp on musiikkia ihan hyvin kuin rummuista lähtevä rytmi/ääni.
Jos siis ajattelet, että rummuilla soittaminen on musiikkia.
- Kalle
Vaikee sanoo kuka ois paras, mun mielesta yks lahjakkaimmista on Gift Of Gab, rabaa mm. Blackalicious ja Soul Sides:ssa.
- tinu
Gang Starr
Ice Cube
Xzibit
DMX
Jay-z
Ja monia monia monia muita..- tyrtyrty
1.50 cent 2.pikku g 3.eminem
- PIKKU G!!!!!!!!!!
PIKKU G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- -_-_-_-_-_-_-_
HYI VITTU!!!
- jeeeeee
mä luulin et mulla menee huonosti....
- blackgirl67
Rakim
- str
STEEN1 tietenkin..
- asd
se on steen christensen eikä mikään vitun steen1, vaikka levy-yhtiö niin haluiski.
- 2pac
2pac
- Klea
yks parhaista on "the definition of gangsta rap".
jos et tiedä ketä tarkotan, niin älä selitä mitään gangsta-räpin kuuntelustas. - ...
Klea kirjoitti:
yks parhaista on "the definition of gangsta rap".
jos et tiedä ketä tarkotan, niin älä selitä mitään gangsta-räpin kuuntelustas.PIKKU G!!!! siinä vasta gangsta shittii!!! timmii riimii!!!!!
joo tota.... - outlaw*f
... kirjoitti:
PIKKU G!!!! siinä vasta gangsta shittii!!! timmii riimii!!!!!
joo tota....tupac shakur
- Sara
2pac ja Notorius B.I.G
- jeeeeeeee
eazy muthafuckin' eeeeeeeee!!!!!!!!!!
- *Rap girl88*
joo.. lyhyesti ja ytimekkäästi: tupac on ehdottomasti paras rappari..!!!
- tupla.o
siis nämä ovat parhaita räppäreitä.
1.skandaali
2.ezkimo
3.elastinen
4.avain
5.iso h
6.kapasiteettiyksikkö
7.redrama
8.palefice
nämä ovat minun mielestäni parhaita kotimaisia räppäreitä mut paras räppäri on kuitenkin EMINEM!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
1. NF
2. Lecrae
3. Flame
Eminemkin on hyvä mutten tykkää sen musiikista.- Anonyymi
Oon samaa mieltä,
NF on kova!
- Anonyymi
Nyt on kuningasnostot 17 vuoden takaa!
Mutta kun täällä ollaan, niin sanoisin itse ei-rap-harrastajana, että edesmennyt Big Pun(isher) on mielestäni kova.
https://www.youtube.com/watch?v=GOGnPdSzO-4
https://www.youtube.com/watch?v=4I_ZwGjkEWQ
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019