miehille suunnattu

kysymys?

ytimekkäästi ja lyhyesti: mulla erikokoiset rinnat ja kaikki muu kunnossa, timmi kroppa, älykäs, sosiaalinen, hauska, hyvä kokki, ei turha nipottaja jne... ja nyt ei puhuta mistään pienestä kokoerosta vaan kahden kuppikoon erosta! missä vaiheessa haluatte kuulla asiasta? jos sanoo miehelle että haluaa odottaa pari kolme kuukautta ennen seksiä ja sitten paljastaa vasta kolmen kuukauden jälkeen että toinen rinta on feikkiä, niin onko treffailu ohi? tunnetteko itsenne petetyksi? tiedän oikea mies ei välitä... mutta nyt mietityttää, sanokaa nyt ihmeessä, miettikää tilanne, jos nykyinen tyttönne tulisi ja sanoisi teille sen, mikä reaktio? missä vaiheessa seurustelua esille? mun on aivan pakko saada tietää!!!!!!!! ai niin jos joku naisitanne tulisi luoksenne ja kertoisi tämän, älkää naurako, tätä tapahtunut ja loukkaa helvetisti, just that you know...

6

626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinen mies

Jos se vasen on pienempi niin ei maailma siihen kaadu. Siis oikeasti, jos kaikki muu ihmisten välillä natsaa kohdalleen , niin ei se kaadu siihen rintojen kokoeroon. Tiedäthän, rintasyöpää sairastaneetkin kohtaavat elämän rohkeasti. Tsemppiä sulle !

• mulle ainakaan

mitään haittaa oo. Heti sitä ei kannata kertoa. Sen voi kertoa sitten, kun tuntee toisen paremmin. Kuitenkin viimeistään vähän ennen SITÄ.

• Mies -73

Ei rintojen kokoero haittaa yhtään. Ei sellaisella asialla ole mitään merkitystä

• en kuitenkaan seurustelisi sun rintojen kanssa waan sun? eikö

• Joonatan

En kylläkään panttaisi tietoa miheltä kolmea kuukautta. Voi olla, että joillekin se voi olla liian kova paikka. Tällöin sinulta itseltäsikin menisi kolme kuukautta hukkaan moisen miehen kanssa, jolle pinnalliset asiat ovat liiankin tärkeitä. Hän ei olisi sinulle sopiva. Hän ei riittäisi sinulle. Sinä kaipaisit rinnallesi paremman miehen. Kuten joku jo täällä kirjoittikin, niin voit ottaa asian pikkuhiljaa esille, kun tunnet miehen jo paremmin. Mutta kerro ihmeessä selvästikin ennen ensimmäistä rakastelukertaa. Mies ei muuten naura, jos saa tietää kuulla naiselta, että hänellä on eri kokoiset rinnat tai ei ole toista rintaa laisinkaan. Tällaista naurajaa kutsutaan meillä miespiireissa keskenkasvuiseksi kakaraksi.

• Ohan munkin kivekset

Jo luonnostaankin erikokoiset. Olivat jo snytyessäni. Jotta silleesä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2096
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2002
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1409
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1403
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      455
      1248
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      69
      986
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      881
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      759
    Aihe