miehille suunnattu

kysymys?

ytimekkäästi ja lyhyesti: mulla erikokoiset rinnat ja kaikki muu kunnossa, timmi kroppa, älykäs, sosiaalinen, hauska, hyvä kokki, ei turha nipottaja jne... ja nyt ei puhuta mistään pienestä kokoerosta vaan kahden kuppikoon erosta! missä vaiheessa haluatte kuulla asiasta? jos sanoo miehelle että haluaa odottaa pari kolme kuukautta ennen seksiä ja sitten paljastaa vasta kolmen kuukauden jälkeen että toinen rinta on feikkiä, niin onko treffailu ohi? tunnetteko itsenne petetyksi? tiedän oikea mies ei välitä... mutta nyt mietityttää, sanokaa nyt ihmeessä, miettikää tilanne, jos nykyinen tyttönne tulisi ja sanoisi teille sen, mikä reaktio? missä vaiheessa seurustelua esille? mun on aivan pakko saada tietää!!!!!!!! ai niin jos joku naisitanne tulisi luoksenne ja kertoisi tämän, älkää naurako, tätä tapahtunut ja loukkaa helvetisti, just that you know...

6

626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinen mies

Jos se vasen on pienempi niin ei maailma siihen kaadu. Siis oikeasti, jos kaikki muu ihmisten välillä natsaa kohdalleen , niin ei se kaadu siihen rintojen kokoeroon. Tiedäthän, rintasyöpää sairastaneetkin kohtaavat elämän rohkeasti. Tsemppiä sulle !

• mulle ainakaan

mitään haittaa oo. Heti sitä ei kannata kertoa. Sen voi kertoa sitten, kun tuntee toisen paremmin. Kuitenkin viimeistään vähän ennen SITÄ.

• Mies -73

Ei rintojen kokoero haittaa yhtään. Ei sellaisella asialla ole mitään merkitystä

• en kuitenkaan seurustelisi sun rintojen kanssa waan sun? eikö

• Joonatan

En kylläkään panttaisi tietoa miheltä kolmea kuukautta. Voi olla, että joillekin se voi olla liian kova paikka. Tällöin sinulta itseltäsikin menisi kolme kuukautta hukkaan moisen miehen kanssa, jolle pinnalliset asiat ovat liiankin tärkeitä. Hän ei olisi sinulle sopiva. Hän ei riittäisi sinulle. Sinä kaipaisit rinnallesi paremman miehen. Kuten joku jo täällä kirjoittikin, niin voit ottaa asian pikkuhiljaa esille, kun tunnet miehen jo paremmin. Mutta kerro ihmeessä selvästikin ennen ensimmäistä rakastelukertaa. Mies ei muuten naura, jos saa tietää kuulla naiselta, että hänellä on eri kokoiset rinnat tai ei ole toista rintaa laisinkaan. Tällaista naurajaa kutsutaan meillä miespiireissa keskenkasvuiseksi kakaraksi.

• Ohan munkin kivekset

Jo luonnostaankin erikokoiset. Olivat jo snytyessäni. Jotta silleesä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      38
      2852
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2448
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2094
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      41
      2055
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1788
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1389
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      982
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      934
    Aihe