Hauikset kasvuun???

_habaaa_

Millasella treenillä sais hauiksiin lisää kokoo? Teen 1-jakoisella treenillä 3 kertaa koko kropan läpi viikossa. Miten kannattas tehä tuota hauista ku ei tuo 3x8-10 oo ainakaa kovin kummosta tulosta antanu. Pitäiskö pidentää sarjoja vai mitä tehä? Triple threat treenii en kuitenkaan ala vääntää kun se ei sovi ohjelmaani. Kiitoksia vastauksistanne!

4

1260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salisaurus

Miksei vain voi kokeilla eri treenitapoja? Ei kukaan tiedä mikä sulla toimii. Tee välillä vaikka lyhyitä 5-6 toiston raskaita sarjoja. Tai lisää sarjojen määrää rajusti. Ala tekemään leukoja lisäpainoin. Ärsykkeen vaihtelu ja painojen jatkuva kasvatus on avain. Mikä ihmeen triple threat? Hassua kun bodausmaailma on täynnä kaikenlaisia sarja ja toistokombinaatioita joille on sitten annettu hienolta kuulostava nimi.

• karpaasi pohjanmaalta

sitä on vaikea sanoa mikä ohjelma sopii sulle tai kenellekkään ennen ku kokeilee mutta tuo leukoje vetäminen lisäp. on hyvä vaihtoehto... tuommonen 3x8-10 on enemmä tarkotettu vaan lihasten kunnossa pitoon.. sinuna kokeilisin tällästä..
      esim.30kgx10 40kgx8 50kgx6 60kgx4 pyramidi tekn. sitte istualtaan hauista 3x8 sellasilla painoilla että pystyy tekemään eli että saat tehtyä esim 60kg sen neljä toistoa justiin.. mutta vaihtelemalla sen tietää mikä on hyvä ja mikä ei... treeni onnea!

• punttaaja__

vaihtaa niitä liikkeitä. Lihas tottuu jos aina vääntää samallatavalla. Pyramidi harjoitus sydeemiä kannattaa kokeilla myös. Toi 3x viikko on sopiva. Suosittelen kokeilemaan myös scot hauiskääntöä. Itsellä ainakin liike kohdistuu erinomaisesti juuri hauiksiin. Älä laiminlyö muita, ei ne habat oo tärkeimmät, vaikka kiva onkin kun paidan alla pullistelee patti.

• punttaaja__

oikotietä onneen ei ole, (joku roinari saattaa olla eri mieltä) vaan sitä pitää treenata niin että on verenmaku suussa ja aina pitäisi yrittää treenata paremmin kun mitä viimeksi. Ja ei ole hyötyä treenata jos ei syö kunnolla. Kasvava lihas tarttee paljon energiaa, korjausaineita (proteiinia, hiilareita). Eikä pidä unohtaa pupun ruokaa, paljon kasviksia päivässä, ainakin >500g, pysyt pirteempänä = pystyt treenaamaan kovempaa, eikä tuu niin helposti vitutus päälle kesken treenien (itse viimeaikoina tänki älynnyt ja oikeasti sen olen huomannut että treenit menee paljon paremmin), toivottavasti joskus olisin niin viisas että tietäisin kaikki treenaamisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe