Antennin reiästä päässyt vettä välikattoon, sisäkatto vähän pullistunut. Mitähän asialle voisi tehdä? Pitääkö vaunuvanhus viedä hajottamolle?
Kosteusvaurio asuntovaunun katossa
7
7987
Vastaukset
- vaikuttaa
vettä on varmasti saanut jo paljon aikaisemmin sopivia annoksia.Rakenteet turvonnut kun kastunut/jäätynyt,vauriot ehkä levinnyt laajemmaksikin.Koita saada kuivatettua ja tutkittua saako mitään korjaus toimenpiteitä tehtyä.Jos vielä onnistuu sen yhteydessä kaikki saumamassat vaihtoon ja näin ei heti pääse uutta vettä jostain muualta päin rakenteisiin.Otsonointi remontin jälkeen se vie hajut ja tappaa home/sieni itiöitä.Toivotaan että saat vaunusi vielä kuntoon.
- Tuore karavaanari
saa korjattua? Puretaan ja rakennetaan uusiksi? Voi ei...
- ...teet saman, kuin...
Tuore karavaanari kirjoitti:
saa korjattua? Puretaan ja rakennetaan uusiksi? Voi ei...
...tuossa linkissä. http://karavaanari.info/index.php?PHPSESSID=aa936c3df0704a8613832c32d746999e&topic=2411.0
- koska tur...
Onko se milloin turvonnut? Tänä keväänäkö? Jos vaunusi on esim. kohta parikymmentä vuotta vanha ja olet sen vasta ostanut niin vuotohan voi olla tapahtunut vaikka 90-luvun alussa. Tiivistys voi olla silloin jo korjattu ja kattokin kuivunut ja ainoastaan turvotus enää jäljellä?? Tarkoitan vaan että tutki ja pohdi vähän ja vaikka mittaile kosteuksia ennen kuin viet vaunua purkaamolle :)
- Tuore karavaanari
ja ei ole tietoa, milloin vaurio tullut. Katosta poistettu jossain vaiheessa antenni ja vuoto tullut ko. reiästä, vissiin huonosti paikattu. Ja sisäkatossa jotain tummaa läikkää, ettei vaan olisi hometta?
- ongelmalta
Jos vain antennin läpivienti vuotanut niin ei luukisi kuitenkaan koko katon olevan märkä. Olen korjannut sellaisen vuodon joka oli kattoluukun ympärillä ja ei sekään kovin paha homma ollut. Silloin kun kosteus on esim jonkin kaapin seinän molemmilla puolin niin silloin työtä vähän enemmän. Tällä hetekllä omisan vaunun jolla ikää 20v ja antennin läpiviennin ympäriltä rapsutin märkää tapettia ja levyä pois about 10cm säteeltä ja kun se on vaatekaapin sisällä niin eihän se mihinkään näy sieltä. Antennin läpiviennin ei tarvi edes vuotaa kun se kastuu pelkästä kondessi vedestä.
- liut
yes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789