Miten iskeä pikaruokalan myyjä?

m22..

Elikkä mulla on tämmönen tilanne että olen kiinnostunut yhestä naisesta joka työslentelee pikaruokalan myyjänä. Ongelma vain on siinä etten näe häntä missään muissa merkeissä kuin kyseisessa pikaruokalassa käydessäni ja pikaruokala ympäristönä on epäromanttisimpa paikkoja mitä voi kuvitella. En kertakaikkiaan osaa kuvitella skenaariota jossa aloitteen teko hampurilaisravintolamiljöössä tuntuisi sopivalta. Tuntuu kauhealta ajatella tilannetta jossa menen juttelemaan ja juuri sillä hetkellä asiakas pamahtaa sisään ja hän joutuu kiinnittämään huomionsa tähän. Tai jos autokaistalle tulee auto ja hän joutuu ottamaan tilauksen mikrofonilla. Muutenkin tilanteet joissa ravintolassa ei minun lisäkseni ole ketään muuta ovat aika harvinaisia. Muiden asiakkaiden läsnäolo taas tekee lähestymisen miltei mahdottomaksi. Pitäisi olla supermiehen itsetunto. Jos hän on tiskin takana tekemässä hampurilaisia niin häneen on aika vaikea saada minkäänlaista kontaktia. Yksi vaihtoehto on että jäisin sulkemisajan jälkeen odottamaan häntä tai tulisin ennen avaamista odottamaan oven ulkopuolelle. Tässä tosin voisi olla vähän liikaa kyttäämisen makua ja pahimmassa tapauksesa hän säikähtää ja alkaa pitää minua kummajaisena. Tässä on myös se ongelma etten koskaan voi tietää milloin hän on töissä. Noissa hampurilaisravintoloissa kun ei taida olla mitään säännöllisiä työvuoroja. Elikkä miten ottaa kontakatia ilman että teen itsestäni pellen?

69

6389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehtävä

      Se pitäisi tehdä pikaisesti.

      • m22..

        Ai että meen puhumaan niinkuin tilaisin hampurilaista. -Moi. -Mitä sais olla? -Sut. -Kaikilla mausteilla? -Kyllä. -Mukaan vai täällä? -Mukaan. :D


      • mäkkimyyjä
        m22.. kirjoitti:

        Ai että meen puhumaan niinkuin tilaisin hampurilaista. -Moi. -Mitä sais olla? -Sut. -Kaikilla mausteilla? -Kyllä. -Mukaan vai täällä? -Mukaan. :D

        Itse oon pikaruokalan myyjä ja jos joku tulis tilaamaan "mut" niin ajattelisin siitä "ompas taas vitsiveikko, huoh." kuitenkin tollasiin ihmisiin oikeasti törmää melkeen joka päivä/yö varsinkin autokaistalla. Myös niihin törmää, jotka sanoo "mun kaveri tossa haluis sun puhelin numeron". Jos oikeasti haluaa niin pyytää ite.
        En kyllä muutenkaan osaa ottaa mäkin autokaistan iskuyrityksiä(jos ne on edes oikeita) vakavasti.
        Itte ehdotan, että käyt vaikka useemmin siellä mäkissä ja aina vaikka tilaamisen yhteydessä jotain pikkusta smal talkkia harrastat, ja kun teet niin pari kolme kertaa ennen treffeille pyytämistä. niin myyjä ymmärtää paremmin, että tarkoitat sitä oikeasti. Ja ehdotan, että mieluummin pyydät sisällä kuin autokaistan kautta, kuitenkin autokaistalta on pakko ajaa pois melko nopeasti jos taakse tulee autoja, kun taas kassalinjalla voi seistä kauemmin, siinä sivussakin.


    • thumps_up

      Tuli vain mieleeni, että jos arastelet muita asiakkaita ja puhuminen(kin) tuntuu vaikealta, niin entä kirje? Jos kirjoittaisit lyhyen kauniin viestin ja pyytäisit vaikka leffaan tms. Voithan sanoa ojentaessasi kirjeen, että on ollut vaikeaa keksiä kuinka häntä lähestyisit ja näin saat sanottua juuri ne asiat jotka haluat ilman että kukaan häiritsee ja hän voi lukea kirjeen omassa rauhassaan. Mielestäni olisi romanttinen ele ja varmasti yksi mukavimmista tavoista lähestyä - jää mieleen. Uskoisin, että on imartelevaa tälle myyjättärelle myös. =) Tsemppiä! p.s. Ihmiset ovat sähköpostiviestien aikakaudella unohtaneet kuinka kirje oikeasti on henkilökohtainen ja kaunis ele, joka osoittaa että toinen on nähnyt hieman vaivaa.

      • m22..

        Tuossa voisi olla ideaa. Kirjettä kirjoitaessa ehtisi kunnolla miettiä mitä sanoo. Jos vielä koristelee kirjeen ja laittaa hienoon kuoreen niin siitä näkee että on nähty vaivaa. Elokuvateatteri ei mielestäni ole oikein hyvä paikka treffeille. Siellä kun keskitytään siihen elokuvan katsomiseen eikä sen aikana voi seurustella toisen kanssa. Eikä voi oikein tietää minkä tyyppisistä elokuvista toinen pitää. Itse en myöskään tykkää elokuvissa käynnistä koska siellä on äänet niin pirun kovalla.


    • mutta toimivaa

      Katso mitä tuotteita heillä on siellä valmiina. Tilaa jotain sellaista, mitä ei ole. Hän joutuu siis tuomaan tuotteen pöytään. Mene istumaan kauas tiskistä rauhalliseen paikkaan. Kun hän tulee, kysy ehtiikö hän istumaan hetkeksi alas. Tauon paikka. jos ei pysty, niin kysy rohkeasti, entäs miten olisi joskus muulloin? Jos saat jonkun rohkaisevan hymyn tai suoran vastauksen, anna lappu jossa numerosi.

      • m22..

        idea tuokin. Tosin koskaan ei voi tietää kuka myyjä sen tuotteen tuo pöytään. Pahimmassa tapauksessa voi mennä viikkoja että paikalle sattuu juuri tämä myyjä koska hän ei läheskään aina ole työvuorossa.


    • Fiidias

      Jos olet hänet kassan kohdalla jo monta kertaa ohittanut,olette tehneet jo oharit toisillenne.Ne on noloja siks,et 90% työelämästä on ohareiden simulaatioita hyvällä mielellä.Sivullisia kärsijöitä tulee,jos lykkäätte torjumisia.Alkaa olla pakollisten pakkien aika jo! Flirtti on A, keskustelu on B,ja jos C ei tapahdu 3.kohassa, OHI.Tämä on vain osviittoja parinhakuun,ei muuta.

      • m22..

        Nyt kyllä putosin kärryiltä. Millä tavalla se on oharit jos tämä kyseinen myyjä palvelee minua eikä flirttaile tai keskustele? Eihän hän (todennäköisesti) edes tiedä että olen kiinnostunut.


    • Orkkuman.

      Pikapanoa :)))

    • Pikaruokaketjun työntekijä

      Ethän vain ole minun asiakas =D

      • m22..

        Suattaapi olla jotta olen, suattaapi olla jotta en ole. Etelä-Suomessa tuo kyseinen ravintola sijaitsee.


    • Pussillinen uusia

      Tee kuten entinen mies teki: Hae töihin sinne samaan paikkaan! Sitten sun on helppo mennä tekemään tuttavuutta, kun sä voit kysyä apua porilaisen paistoon. Ja kun alkuun pääsette, niin juttua piisaa eri hampurilaisista ja kastikkeista loputtomiin! Ja aikanaan kun alatte seukkaamaan, niin voitte aina käristää kotonakin niitä sämpyriläisiä ja vertailla reseptejä, puhumattakaan jos meette ulos syömään.. Tää toimi ainakin mun pikkuserkun exällä, se iski tällä tavoin itselleen miehen. (Ei ollut mun pikkuserkku...)

      • m22..

        Tuossa saisi kyllä hyvin kontaktia. Tosin en oikein mielelläni jättäisi nykyistä työtäni. Pikaruokalassa työskentely ei muutenkaan oikein sovi minulle.


    • mies24v

      Mikä teitä ihmisiä vaivaa kun mietitte ja epäröitte tällaisissä jutuissa(uskallanko vai enkö,olen kiinnostunut jne jne)-tehkää jotain asian eteen ennen kuin peli on menetetty!sitten vasta harmittaakin kun ei heti laittanut töpinäksi. eli aivan yksinkertaisesti kun seuraavaksi juttelette niin kysyt häneltä että lähtisikö hän vaikka kävelylle,kahville jne.Näet kyllä heti,tai ainakin pitäisi nähdä että miten hän reagoi kysymykseesi.jos hän hymyilee söpösti,hiukan ujosti ja/tai on heti jutussa mukana"hei kuulostaa kivalta",niin annat vaikka lapun hänelle jossa numerosi tai itse pyydät hänen numeroa.ei se ole sen vaikeampaa. ihmisiä tässä kaikki ollaan,enemmän kaipaisin tähän maahan avoimuuttaa,yleistä ihmisten välistä kommunikointia,ystävällisyyttä.täällä ollaan niin saakelin sulkeutuneita ja mietitään sellaista kun ei uskalleta vieraalle tytölle sanoa moi...my god. tsemppiä sulle,hyvin se menee.sittenpä ainakin tiedät onko hän kiinnostunut susta vai ei.jollei niin jatka eteenpäin elämääsi.

      • m22..

        Suomalainen sosiaalikulttuuri nyt vain on sellainen että tuntemattoman naisen lähestyminen ruokakaupassa tai pikaruokalassa tai vastaavassa paikassa on erittäin hankalaa. Todennäköisesti nainen katsoo kuin halpaa makkaraa ja mutisee kiusaantuneena jotain epämääräistä. Pahinta mitä ihastuneelle ihmiselle voi tapahtua on että nolaa itsensä ihastuksensa silmissä. Siitä olen samaa mieltä että enemmän kaivattaisiin avoimuutta.


      • mies24v
        m22.. kirjoitti:

        Suomalainen sosiaalikulttuuri nyt vain on sellainen että tuntemattoman naisen lähestyminen ruokakaupassa tai pikaruokalassa tai vastaavassa paikassa on erittäin hankalaa. Todennäköisesti nainen katsoo kuin halpaa makkaraa ja mutisee kiusaantuneena jotain epämääräistä. Pahinta mitä ihastuneelle ihmiselle voi tapahtua on että nolaa itsensä ihastuksensa silmissä. Siitä olen samaa mieltä että enemmän kaivattaisiin avoimuutta.

        onko sulla sitten parempia vaihtoehtoja kuin tuo mitä ehdotin?aiotko vuosikausia vaan olla ja katsella josko se tyttö tekisi aloitteen?voipi olla jopa todennäköistä että siinä odottelet seuraavat 50vuotta. eli pointtina se että suoraan kysyt ja sitten tiedät onko hän kiinnostunut vai ei.aivan se ja sama vaikka itse pitäisit itseäsi "halpana makkarana"..päinvastoin tyttö todennnäköisesti arvostaa kun joku tässä maassa selvinpäin uskaltaa pyytää treffeille.


      • ujo tyllerö
        mies24v kirjoitti:

        onko sulla sitten parempia vaihtoehtoja kuin tuo mitä ehdotin?aiotko vuosikausia vaan olla ja katsella josko se tyttö tekisi aloitteen?voipi olla jopa todennäköistä että siinä odottelet seuraavat 50vuotta. eli pointtina se että suoraan kysyt ja sitten tiedät onko hän kiinnostunut vai ei.aivan se ja sama vaikka itse pitäisit itseäsi "halpana makkarana"..päinvastoin tyttö todennnäköisesti arvostaa kun joku tässä maassa selvinpäin uskaltaa pyytää treffeille.

        Nämä on ollu hyödyllisiä, koska ite oon ihastunu tyyppiin, joka on töissä myös kassalla. :P Se on sellanen pikku kauppa, jossa on aina väkeä oli kello sitte 8 tai 20. Hänen työvuoroistakaa ei oo mitään tietoja ja kauppa on sen verran kaukana, ettei viitsi ihan huvikseen siellä joka päivä käydä. :/ ongelmana on myös muut kassatyöntekijät, jotka mun silmin on ainaki suht. hyvännäkösiä ja kerran tällä tyypillä ja yhdellä naismyyjällä oli kovasti jotain yhteistä hauskaa. Mietin vaan, että oonkohan jo ihan myöhässä tän "iskemiseni" kanssa. :( Oon miettiny myös, että itse voisin antaa rahojen mukana puhelinnumeroni lapulla ja hymyillä vaan nätisti. Sais sitte tyyppi soittaa, jos kiinnostaa. :)


      • m22..
        mies24v kirjoitti:

        onko sulla sitten parempia vaihtoehtoja kuin tuo mitä ehdotin?aiotko vuosikausia vaan olla ja katsella josko se tyttö tekisi aloitteen?voipi olla jopa todennäköistä että siinä odottelet seuraavat 50vuotta. eli pointtina se että suoraan kysyt ja sitten tiedät onko hän kiinnostunut vai ei.aivan se ja sama vaikka itse pitäisit itseäsi "halpana makkarana"..päinvastoin tyttö todennnäköisesti arvostaa kun joku tässä maassa selvinpäin uskaltaa pyytää treffeille.

        Siinä olet kyllä oikeassa että se aloite on tehtävä jos haluan että tästä kehittyy jotain. Olen vain aika huono tekemään aloitteita ja kun kyseessä on vielä paikka jossa aloitteen teko ei ole oikein sopivaa niin sitä rohkeutta ei vain tahdo saada kerättyä. Kunpa olisi olemassa pilleri jonka syömällä kaikki epävarmuus katoaisi.


      • olen minäkin

        jätä se muija rauhaa tai kysy sitä "SE LÄHTEE"- asenteella kahville tms.


      • m22..
        ujo tyllerö kirjoitti:

        Nämä on ollu hyödyllisiä, koska ite oon ihastunu tyyppiin, joka on töissä myös kassalla. :P Se on sellanen pikku kauppa, jossa on aina väkeä oli kello sitte 8 tai 20. Hänen työvuoroistakaa ei oo mitään tietoja ja kauppa on sen verran kaukana, ettei viitsi ihan huvikseen siellä joka päivä käydä. :/ ongelmana on myös muut kassatyöntekijät, jotka mun silmin on ainaki suht. hyvännäkösiä ja kerran tällä tyypillä ja yhdellä naismyyjällä oli kovasti jotain yhteistä hauskaa. Mietin vaan, että oonkohan jo ihan myöhässä tän "iskemiseni" kanssa. :( Oon miettiny myös, että itse voisin antaa rahojen mukana puhelinnumeroni lapulla ja hymyillä vaan nätisti. Sais sitte tyyppi soittaa, jos kiinnostaa. :)

        anna puhelinnumeroa niin ettet sano mitään. Tällöin hän ei välttämättä huomaa että kyseessä on aloite. Tai kirjoita lappuun numeron lisäksi jotain mistä käy ilmi että se on juuri hänelle.


    • Teukka Salama

      Heität hänelle läppää, kunnes asiakas tulee. Sitten jäät sivummalle nojailemaan coolin näköisenä. Et välitä tytön edessä olevasta jonosta mitään. Kun jono on poistunut, alat taas heittää läppää hänen kanssaan. Jos hän ei kiinnitä huomiota sinuun välillä, rupeat puhumaan kovalla pelimies -äänellä kunnes hän reagoi. Toista kunnes saat hänet kahden kesken jonnekin muualle työajan ulkopuolella tai vartija vie sinut ulos.

      • Teukan 15w kaveri Maukka

        Muista vaan ottaa tarpeeksi iso läppä mukaan että beibeee huomaa sut.

        ps. noita pelimies-ääniä saa netistä mp3:na niin voit opetella kotonasi imitoimaan niitä. Itse käytän hyvällä menestyksellä Arnoldia.
        http://www.crocopuffs.com/soundboard/arnold.html


    • Iskettäjä

      Mene viimeisenä asiakkaana sinne, varmistu et se on illassa töissä. Sen jälkeen pohdi kuumeisesti et mitä ottaisit, kysy pikasesti et "voinko tilata mitä vaan"? Olipa likka kuka hyvänsä tiskillä, sano et haluut tilata sen ja sen puhelinnumeron. Taikka jos kohde ite sattuu olemaan, sano että sua varten tänne tulin, kiitos lupauksesta. Sinut otan heti, muuta en halua. Pääsetkö monelta töistä ja voimmeko jutella sitten lisää. Sano et oot ihan tosissasi.

    • ..ihan vähällä.

      Myyjät ovat niin kyllästyneitä niihin kahden euron hampurilaisiin ja sun puhelinnumeroihin, että pitää repäistä jotain todella erikoista, että innostuvat. Iskijöitä nimittäin riittää.

    • (Varo myös lihomista)

      ... odottele sulkemista pikaruokalan: "Ol kerran pieni hattukauppa sivukadulla. Niin pientä kauppaa nykyään et löydä todella. Ja siihen puotiin isoisä kerran piipahti. Hän kauan etsi olkihatun viimein valitsi. Vaan valinta se tuskin siinä aikaa vienyt ois, kas syy on toinen hennonnut ei millään mennä pois. Kun kerran katsoi myyjättären silmiin sinisiin, niin kaikki hatut ostanut hän kohta olis niin. Niin kului aikaa sinisilmäin vuoksi tosiaan. Nyt romanssi niin kaunis kohta puhkes kukkimaan. Ja joka päivä iltaisin kun kello tuli kuus nähtiin eräs herrasmies ja olkihattu uus odottavan sulkemista pienen myymälän, ja kahden nuoren kulkevan luo puiston hämärän. Ei kauniimmin tää satu pieni päättyä nyt voi, kun kera syksyn lehtien hääkellot heille soi." ------ Jos laulussa mainittu toimintatapa toimi isoisän tapauksessa, miksi se ei toimisi sinunkin kohdallasi. On kuitenkin sellainen mahdollisuus, että pikaruokalan myyjätär seurustelee jo tai asuu peräti avoliitossa. Mutta se todennäköisesti selviää heti ensimmäisenä iltana tai yönä, kun odottelet myyjätärtä oven ulkopuolella. Ikävä juttu, mutta selviätpä vähemmillä kolhuilla, jos toimit heti, etkä haaveile hänestä liian pitkään. Kannattaa toimia nopeasti siksikin, että oven taakse saattaa asiaa miettiessäsi ehtiä joku toinen "herrasmies". Sitä paitsi, mikäli viivyttelet, sinua voi kohdata sama höpsähtämisen vaara kuin isoisääkin tuossa Tapio Rautavaaran itse sanoittamassa laulussa. Hänhän oli ostaa siitä kaupasta kaikki hatut. Sinä saat varoa, ettet ryhdy käymään liian usein tuossa pikaruokalassa ja ettet ryhdy myyjätärtä miellyttääksesi tilamaan liian suuria annoksia, koska se tietää takuuvarmasti lihomista. Lihottuasi et kelpaa muillekaan naisille.

    • ..kuin heinän teko.

      Lähes jokaisella on naamakirjassa tunnukset, joten laitat sieltä hänelle viestin. Jos hän ei vastaa = ei kiinnosta, that´s it.

    • muista, hänkin on kiinostun...

      Varmaan ei kovin helppoa lähestyä, mutta hänellä on varmaan nimilappu jossain, ja mahdollisesti ruokalaan on olemassa puhelinnumero. Sitten soitat siihen numeroon ja todennäköisesti siihen vastaa hänen pomonsa, ja kysyt häneltä hänen koko nimensä ja numeronsa. Sitten jonain iltana otat itseesi rohkeutta ja soitat, kerrot että olet käynyt siellä monta kertaa syömässä ja että olet huomanut hänen hymyilevän niin kivasti, kerrot kuka olet ja minkä näköinen olet niin ehkä hän muistaa sinut jne Jos osaat selittää tarinasi jämäkästi ja vapisematta pääset luulatavasti treffeille.

      • m22..

        Olen varma että hän muistaa minut, sen verran pitkään olen tuolla käynyt. Kyseessä on melko pieni ravintola jossa ei ole kovin vilkasta. Hän on myös katsellut minua sillä tavalla että hän saattaisi olla kiinnostunut.


      • Vanhempi herrasmies
        m22.. kirjoitti:

        Olen varma että hän muistaa minut, sen verran pitkään olen tuolla käynyt. Kyseessä on melko pieni ravintola jossa ei ole kovin vilkasta. Hän on myös katsellut minua sillä tavalla että hän saattaisi olla kiinnostunut.

        Itse jututan monesti nuoria mukavia tyttösiä kaupoissa ja saan heiltä vastaavasti sitä mukavaa palvelua ja hekin muistavat minut ja moikkaavat vaikka kaupungilla vastaan tulisivat. En kuitenkaan usko heidän ihastuneen minuun tai kuvittelevan mitään suhdekuvioita. He vain haluavat nauttia työstään ja mukavista asiakkaista.. ja tämä saattaa loppua jos jokainen jolle he hymyilevät, alkaisivat soitella ja kysellä perään.


      • m22..
        Vanhempi herrasmies kirjoitti:

        Itse jututan monesti nuoria mukavia tyttösiä kaupoissa ja saan heiltä vastaavasti sitä mukavaa palvelua ja hekin muistavat minut ja moikkaavat vaikka kaupungilla vastaan tulisivat. En kuitenkaan usko heidän ihastuneen minuun tai kuvittelevan mitään suhdekuvioita. He vain haluavat nauttia työstään ja mukavista asiakkaista.. ja tämä saattaa loppua jos jokainen jolle he hymyilevät, alkaisivat soitella ja kysellä perään.

        En nyt puhu pelkästä perusystävällisyydestä vaan siitä tavasta jolla hän katsoo minua. Hän pyrkii ikäänkuin vaivihkaa katselemaan minua ja kääntää äkkiä päänsä pois kun "jää kiinni". Mielestäni tämä voisi tarkoittaa että hänkin on kiinnostunut, vaikka eihän sitä varmasti voi tietää muuten kuin tekemällä aloitteen.


      • mies24v
        m22.. kirjoitti:

        En nyt puhu pelkästä perusystävällisyydestä vaan siitä tavasta jolla hän katsoo minua. Hän pyrkii ikäänkuin vaivihkaa katselemaan minua ja kääntää äkkiä päänsä pois kun "jää kiinni". Mielestäni tämä voisi tarkoittaa että hänkin on kiinnostunut, vaikka eihän sitä varmasti voi tietää muuten kuin tekemällä aloitteen.

        selvä juttu,on kiinnostunut sinusta myös. usko viisampaa ja kokeneempaa,toimi äkkiä ennen kuin ihastus hiipuu tai joku muu vie hänet.sitten sua vasta harmittaisikin.. siinä ei ole mitään noloa jos pyytää naista esim kahville.on paikka mikä tahansa ja miten "epäsopiva"sun mielestä.


      • ihmettelee tuijottajaa
        m22.. kirjoitti:

        En nyt puhu pelkästä perusystävällisyydestä vaan siitä tavasta jolla hän katsoo minua. Hän pyrkii ikäänkuin vaivihkaa katselemaan minua ja kääntää äkkiä päänsä pois kun "jää kiinni". Mielestäni tämä voisi tarkoittaa että hänkin on kiinnostunut, vaikka eihän sitä varmasti voi tietää muuten kuin tekemällä aloitteen.

        ". Hän pyrkii ikäänkuin vaivihkaa katselemaan minua ja kääntää äkkiä päänsä pois kun "jää kiinni"." Mulle tulee kyllä tuosta kuvauksesta mieleen, että onko tyttö hermostunut että olet joku stalkkeri... itse kyllä olen mies, joten tämä sillä varauksella.


      • m22..
        ihmettelee tuijottajaa kirjoitti:

        ". Hän pyrkii ikäänkuin vaivihkaa katselemaan minua ja kääntää äkkiä päänsä pois kun "jää kiinni"." Mulle tulee kyllä tuosta kuvauksesta mieleen, että onko tyttö hermostunut että olet joku stalkkeri... itse kyllä olen mies, joten tämä sillä varauksella.

        kyllä omasta mielestäni tuijotellut häntä mitenkään epäsopivasti. Noin vuosi sitten en vielä ollut kiinnostunut hänestä mutta olin kuitenkin pannut merkille että "tuossapa on kaunis tarjoilija". Tällöin minulla oli tapana valita pöytä mahdollisimman kaukaa palvelutiskistä ja kun hän toi aterian pöytään niin katsoin häntä silmiin koko matkan. Eikai tällainen ole liian tungettelevaa? Mielestäni on ihan normaalia katsoa silmiin henkilöä jonka kanssa asioi.


      • :))))))
        m22.. kirjoitti:

        En nyt puhu pelkästä perusystävällisyydestä vaan siitä tavasta jolla hän katsoo minua. Hän pyrkii ikäänkuin vaivihkaa katselemaan minua ja kääntää äkkiä päänsä pois kun "jää kiinni". Mielestäni tämä voisi tarkoittaa että hänkin on kiinnostunut, vaikka eihän sitä varmasti voi tietää muuten kuin tekemällä aloitteen.

        Itellä on sama tilanne, mutta vaan pikkukaupan myyjän kanssa. Tämä katselee vaivihkaa ja joskus tuijotti kauan kassalla kun ostin tupakkaa, luulin että olisi kysynyt henkkareita, mutta eipä kysynyt ja tuijotti vaan ja sanoi mitä maksaa. Myöhemmin mietin että varmaa mietti että olenko täysi-ikäinen ja muuta vastaavaa. (mutta miksei sitten kysynyt papereita?). No seuraavan kerran kun kaupassa kävin hän oli yllätys taas kassalla ja vaikutti jotenkin hermostuneelta tai sitten vain kuvittelin kaiken, tavallista suomalaista pessimistisyyttä. Muutaman kerran nähtyämme kaupassa hän alkoi olla jo jotenkin luontevampi kun taas minä nykyään olen aivan paniikissa. Mutta silti niitä katseita on, pilkettä silmäkulmassa löytyy ja hymyäkin ja pientä flirttiäkin(?). Hän jotenkin aina etsii kassajonosta mun katseen ja hymyilee. Mitenköhän pystyisin kysymään häntä ulos/heittämään jonku aloitteen? tms. niiin ja tämä myyjä on nainen niinkuin minäkin. Jäädyn aina kun pääsen kassalle asti, ei tartte kuin kerran katsoa ja punastun aivan täysin. Enkä ennen ole mennyt näin lukkoon toisesta naisesta.


      • rwwwr
        :)))))) kirjoitti:

        Itellä on sama tilanne, mutta vaan pikkukaupan myyjän kanssa. Tämä katselee vaivihkaa ja joskus tuijotti kauan kassalla kun ostin tupakkaa, luulin että olisi kysynyt henkkareita, mutta eipä kysynyt ja tuijotti vaan ja sanoi mitä maksaa. Myöhemmin mietin että varmaa mietti että olenko täysi-ikäinen ja muuta vastaavaa. (mutta miksei sitten kysynyt papereita?). No seuraavan kerran kun kaupassa kävin hän oli yllätys taas kassalla ja vaikutti jotenkin hermostuneelta tai sitten vain kuvittelin kaiken, tavallista suomalaista pessimistisyyttä. Muutaman kerran nähtyämme kaupassa hän alkoi olla jo jotenkin luontevampi kun taas minä nykyään olen aivan paniikissa. Mutta silti niitä katseita on, pilkettä silmäkulmassa löytyy ja hymyäkin ja pientä flirttiäkin(?). Hän jotenkin aina etsii kassajonosta mun katseen ja hymyilee. Mitenköhän pystyisin kysymään häntä ulos/heittämään jonku aloitteen? tms. niiin ja tämä myyjä on nainen niinkuin minäkin. Jäädyn aina kun pääsen kassalle asti, ei tartte kuin kerran katsoa ja punastun aivan täysin. Enkä ennen ole mennyt näin lukkoon toisesta naisesta.

        ootsä joku lepakko vai?


    • imamar

      Ite oon tehny tälläsissä tilanteessa niin että tutustun häneen pikkuhiljaa. Ensin asiakkaana, ja jos tosissaan tykkäät käydä siel mestas safkaamas, käy aina tsiigailee koska se on duunis jos ei oo ota kahvi. Tai jotain. Jatka matkaas, mee himaas tai jotain. Mutta siis sulla on jo suhde siihen tyttöön, asiakassuhde. Sä voit toimia tämän suhteen sisällä aikasta hyvin, tutustua häneen, aloittaa vaikka että oot niin hyvä tarjoilija/ myyjä et saat aina mut ostaa jotain ylimäärästä. Tuut kaliiks.. Tai jotain hassuu. EI tartte kenenkään olla supermies. Koska kukaan ei voi elää pelkästää lentämällä ja varomalla vihreetä kryptoniittia. Sit aina sen jälkeen kun oot saanut ekan kontaktin, voit aina pikaisesti kysyy kuulumia (pikaisesti) kun teet ostoksias. Siitä se sit lähtee tai ei. Jos ei muu auta, droppaa kaikki muu elämässäs ja pistä sinne työhakemus. ROFL! :)

      • m22..

        Toi "saat aina mut ostaa jotain ylimäärästä" ei tässä tapauksessa toimi koska tilaan aina saman aterian. :D


      • on tilata

        se BigMac ateria vaikka Light colalla ja sitten kun myyjä kysyy saako olla muuta niin sanoo että puhelinnumero kiitos. ;) Itse joskus aikoinaan olin vuoropäällikkönä ja tuo lause yleensä "rikkoi jään". Harmi vaan että täytyi sanoa että mieheni ei oikein pitäisi ideasta että jakelen numeroani luukulla. Sen jälkeen on huumorin kanssa otettu tilauksia vastaan. Rohkeasti vaan! Voi niitä aikoja. ;)


    • Esim.

      Jos sinulla on auto, niin käy aina kun ehdit illalla vilkaisemassa ikkunan takaa onko hän vuorossa. Sinä iltana kun on, niin mene vähän ennen sulkemista tilaamaan jotain, keksi samalla jotain yleistä höpinää kuten onko ollut vilkas päivä, väsyttääkö jne ja kysy samalla, voitko tarjota hänelle kyydin kotiin. Tää tietysti toimii vain, jos sinulla on auto, mutta jos oletkin pyörällä, niin sitten voit kysyä mennäänkö samaa matkaa. Jos tyttö ei innostu niin toivota vaan iloiset illanjatkot äläkä jää kytikselle, muuten pelästyy varmana.

    • hthththththt

      Käyt ostaan lenkkimakkaraa.Ripustat sen kepin päähän roikkumaan.Kävelet sitten keppis kädessä tiskille ja rupiat sitten heilutteleen sen myyjän edessä sitä. Nyt kun huomio on herätetty, voit ruveta varovaisesti hyppimään tasajalkaa.Vähän aikaa tätä jatkettuasi voit ryhtyä tekemään kuperkeikkaa elleipä jopa kärrynpyöriä. Jos näillä tempuilla ei puhelinnumeroa irtoa vähintään niin ompa kyllä kumma.Itellä toimii.Tämän kaiken jälkeen käyt hakemassa nurkan takaa sen kepin jossa makkara on ja voitte sen myyjän kanssa yhdessä syödä sen.

    • kertomaan

      Ehdottomasti tee tytön suhteen aloite! Täällähän on tullut monta hyvää ideaa siihen. Niin, ja muistahan sitten tulla kertomaan miten sun kävi! :) *jännitän sun puolesta ja pidän peukkuja*

    • Ursula Lips

      Mun on pakko kertoa, miten mulle kävi!
      Olin tarjoilija thai-ravintolassa ja ilta oli jo pitkällä. Kannoin lautasia, hiki valui, mietin maanantain tenttiä, huomisen helvetillistä lounasaikaa ja muuta mukavaa. Sit työkaveri paukasee keittiöön, et "nyt heti tiskille". Matkalla sinne kuulinkin pomoni "kaikki valitukset voi tehdä mulle" ja sit se näki mut ja kysyi pojalta "onko tämä
      se tyttö?", poika: "kyllä", minä: "niin?", poika: "Kiitos ruoasta...ja halusin antaa tämän" Se oli kirjoittanut nimensä ja numeronsa ravintolan käyntikorttiin. Olin hämilläni, hymyilin, poikaystävä kuitenkin odotti kotona. "Kiitos" sanoin ja pakenin keittiöön, jonne kaikki muut tarjoilijat seurasivat kiusaamaan minua (melkein kaikki olivat tulleet tiskille kuuntelemaan, mitä olin mokannut, mutta siitä tulikin kohtaus niin kuin ällöissä elokuvissa). En ottanut siihen poikaan ikinä yhteyttä, mutta pari vuotta oli kortti säilössä kirjojen välissä. Eli arvostin elettä tosi paljon ja kortti lohdutti "pimeinä hetkinä".
      Sun on pakko antaa sen tytön tietää!

      • mutta...

        "En ottanut siihen poikaan ikinä yhteyttä, mutta pari vuotta oli kortti säilössä kirjojen välissä. Eli arvostin elettä tosi paljon ja kortti lohdutti "pimeinä hetkinä"."

        Mitähän se kaveri sitten ajatteli? Pari vuotta meni siten, että aina kun hän käveli sen ravintolan ohi, häntä nolotti tilanne, jossa hän meni nolaamaan itsensä tytön vuoksi, joka piti häntä ilmeisesti liian rumana tai idioottimaisena. Ja sen pituinen se...


      • m22..

        Mä varmaan pyörtyisin jännityksestä jos pitäisi tehdä aloitetta kun muut myyjät seuraa kiinnostuneena ympärillä.

        Olisit sä kyllä voinut soittaa sille pojalle ja kertoa että olet varattu. Nyt se varmaan miettii josko siinä oli jotain vikaa. Ajattele nyt, toinen laittaa itsensä likoon ja toinen ei viitsi edes soittaa. Hyi sua.


      • Jalopeurako
        mutta... kirjoitti:

        "En ottanut siihen poikaan ikinä yhteyttä, mutta pari vuotta oli kortti säilössä kirjojen välissä. Eli arvostin elettä tosi paljon ja kortti lohdutti "pimeinä hetkinä"."

        Mitähän se kaveri sitten ajatteli? Pari vuotta meni siten, että aina kun hän käveli sen ravintolan ohi, häntä nolotti tilanne, jossa hän meni nolaamaan itsensä tytön vuoksi, joka piti häntä ilmeisesti liian rumana tai idioottimaisena. Ja sen pituinen se...

        >>Mitähän se kaveri sitten ajatteli? Pari vuotta meni siten, että aina kun hän käveli
        >>sen ravintolan ohi, häntä nolotti tilanne, jossa hän meni nolaamaan itsensä tytön
        >>vuoksi, joka piti häntä ilmeisesti liian rumana tai idioottimaisena.

        Noin ajattelee huonolla itsetunnolla varustettu kaveri. Normaali mies toteaa viikon päästä, että "no ei sit jos ei kiinnosta" ja etsii seuraavan kaunottaren.


    • m89...

      Itsekin olen ihastunut yhteen nättiin ja mukavaan tyttöön, joka on myyjänä yhessä tavaratalossa. Olen käynyt hänen kanssaan samaa koulua ja ollut jopa samoilla kurseilla. Tuolloin en vaan ollut tarpeeksi kiinnostunut, mutta nyt kun huomasin hänen olevan vielä kaupungissa aattelin, että voishan sitä kysäistä jos häntä kiinnostas lähteä jonnekkin kaffelle tai kävelylle töiden jälkeen. Ongelma on saman tapainen kuin threadin aloittaneella. Ajattelin käyttää tota aiempaa yhteistä historiaa jotenkin hyväks tyyliin "moi! sähän kävit samaa koulua..." jne. Onko tossa mitään järkeä? Ja kumpi ois parempi sähköpostiosoite vai puhelin numero. Muitakin vinkkejä otetaan vastaan.

      • m22..

        Sunhan on helppo mennä juttelemaan kun tunnet hänet jo entuudestaan. Itse toivon että törmäisin tähän myyjään jossain muualla, siinä voisi sitten mennä juttelemaan tyyliin "Etkös sä ollu tarjoilijana siellä ja siellä...". Pyydä mielummin puhelinnumero. Onhan se aina parempi puhua hänelle suoraan kuin kirjoittaa sähköposti.


      • m22..
        m22.. kirjoitti:

        Sunhan on helppo mennä juttelemaan kun tunnet hänet jo entuudestaan. Itse toivon että törmäisin tähän myyjään jossain muualla, siinä voisi sitten mennä juttelemaan tyyliin "Etkös sä ollu tarjoilijana siellä ja siellä...". Pyydä mielummin puhelinnumero. Onhan se aina parempi puhua hänelle suoraan kuin kirjoittaa sähköposti.

        Tän oli tarkotus olla vastaus m89:lle...


    • Normaali

      on paras tapa miehen nolata itsensä? Se että näkee kiinnostava naisen, mutta ei tee mitään. Siis jos ei ole rohkeutta kysyä muiden kuullen, et ole rohkea ja miksi nainen lähtisi ulos miehen kanssa, jolla ei ole rohkeutta?

      Jumalauta sentään, menet sinne pikamyymälään naisen kassalle ja kysyt lähtisikö hän ulos joskus. Jos ei lähde, teet saman uudestaan myöhemmin. Jos ei lähde, teet saman uudestaan myöhemmin. Jos ei lähde, teet saman uudestaan myöhemmin. Jos ei lähde vieläkään, luovuta suosiolla ja lopeta haaveissa eläminen.

      Tätä saavat yli 25 v naiset kommentoida, jos olette toista mieltä.

      T. mies 35

      • Normaali

        eihän nainen mikään kala ole, jolle tarjota syöttejä, vaan ihminen joka ymmärtää suomea. Vai mitä naiset?


    • m22..

      Näin viime yönä taas unta tuosta tytöstä. Juttelimme pitkään kaikesta maan ja taivaan välillä ja lopuksi vaihdoimme puhelinnumeroita ja sovimme treffit. Sitten heräsin ja huomasin että se oli vain unta. Pettymyksen tunne valtasi minut. :(

      • Sjö

        Go get her, tiger ;) Rohkeutta rohkeutta! Otat ittees niskasta kiinni ja itsevarmasti ja päättäväisesti osotat hänelle et oot kiinnostunu ja pyydät ulos. Itsevarmuus on jo puoli voittoa.


      • m22..
        Sjö kirjoitti:

        Go get her, tiger ;) Rohkeutta rohkeutta! Otat ittees niskasta kiinni ja itsevarmasti ja päättäväisesti osotat hänelle et oot kiinnostunu ja pyydät ulos. Itsevarmuus on jo puoli voittoa.

        jäädä aloite tekemättä. En ole edes moneen kuukauteen käynyt tuolla paikassa kun ujostuttaa niin. Jos se tyttö oli joskus kiinnostunut musta niin ei varmaan ole enää. Tiedän, olen säälittävä.

        Aloitteentekohalua vähentää myös se miten kaikissa deittioppaissa/palstoilla joita olen lukenut korostetaan huumorin ja itsevarmuuden tärkeyttä ja annetaan sellainen kuva että miehen pitää olla joku viihdyttäjä joka tuo jännitystä naisen elämään. Pelkään etten pysty tällaista naiselle tarjoamaan.


      • Meitsijätkävaan
        m22.. kirjoitti:

        jäädä aloite tekemättä. En ole edes moneen kuukauteen käynyt tuolla paikassa kun ujostuttaa niin. Jos se tyttö oli joskus kiinnostunut musta niin ei varmaan ole enää. Tiedän, olen säälittävä.

        Aloitteentekohalua vähentää myös se miten kaikissa deittioppaissa/palstoilla joita olen lukenut korostetaan huumorin ja itsevarmuuden tärkeyttä ja annetaan sellainen kuva että miehen pitää olla joku viihdyttäjä joka tuo jännitystä naisen elämään. Pelkään etten pysty tällaista naiselle tarjoamaan.

        Ei millään pahalla mutta sulla on selkeesti pakkomielle siihen tyttöön, ja se jo laskee sun mahdollisuuksia päästä sen kanssa mitenkään tekemisiin huomattavasti. Lähde ulos ja koita saada muutaman muun, vaikka ihan ventovieraan naisen kanssa jotain säpinää aikaiseksi ja katso sitten kiinnostaako se vielä samallalailla. Voin lyödä vetoa ettei kiinnosta.


      • Mieskirjoittaja
        Sjö kirjoitti:

        Go get her, tiger ;) Rohkeutta rohkeutta! Otat ittees niskasta kiinni ja itsevarmasti ja päättäväisesti osotat hänelle et oot kiinnostunu ja pyydät ulos. Itsevarmuus on jo puoli voittoa.

        Siinä jälleen naisten vakiokommentti miehelle. Itsehän naiset eivät koskaan ota itseään niskasta kiinni ja tee aloitetta. Ei, mutta miehiä he silti neuvovat mielellään ikäänkuin muka tietäisivät jotain aloitteen teosta.


      • m22..
        Meitsijätkävaan kirjoitti:

        Ei millään pahalla mutta sulla on selkeesti pakkomielle siihen tyttöön, ja se jo laskee sun mahdollisuuksia päästä sen kanssa mitenkään tekemisiin huomattavasti. Lähde ulos ja koita saada muutaman muun, vaikka ihan ventovieraan naisen kanssa jotain säpinää aikaiseksi ja katso sitten kiinnostaako se vielä samallalailla. Voin lyödä vetoa ettei kiinnosta.

        "Ei millään pahalla mutta sulla on selkeesti pakkomielle siihen tyttöön"

        Olisikohan näin. Kyllähän sellaista ihmistä johon on ihastunut tulee ajateltua paljon. En tietenkään ajattelisi tuota naista jos minulla olisi säpinää jonkun toisen kanssa.


      • sjö
        Mieskirjoittaja kirjoitti:

        Siinä jälleen naisten vakiokommentti miehelle. Itsehän naiset eivät koskaan ota itseään niskasta kiinni ja tee aloitetta. Ei, mutta miehiä he silti neuvovat mielellään ikäänkuin muka tietäisivät jotain aloitteen teosta.

        Olen kyllä myös itsekkin mies ettei tässä kyllä ollu kyse mistään naisen viestistä. :D


      • Siljucca
        m22.. kirjoitti:

        jäädä aloite tekemättä. En ole edes moneen kuukauteen käynyt tuolla paikassa kun ujostuttaa niin. Jos se tyttö oli joskus kiinnostunut musta niin ei varmaan ole enää. Tiedän, olen säälittävä.

        Aloitteentekohalua vähentää myös se miten kaikissa deittioppaissa/palstoilla joita olen lukenut korostetaan huumorin ja itsevarmuuden tärkeyttä ja annetaan sellainen kuva että miehen pitää olla joku viihdyttäjä joka tuo jännitystä naisen elämään. Pelkään etten pysty tällaista naiselle tarjoamaan.

        Hitsi, kyllä nyt jäi harmittamaan jotenkin toi sun juttu...

        Itse muutama vuosi sitten asiakaspalvelualalla olleena on kokemusta muutamasta jutusta. Yhden nuoren miesasiakkaan kanssa oli pitkään silmäpeliä ja pientä juttelua. Toivoin tosi kovasti että hän olisi jotain kontaktia ottanut, itse kun ei viitsi alkaa asiakkaita ahdistelemaan. Sitten vihdoin hänen aloitteestaan (jäi just tiskille juttelemaan ja ootti jonojen ajan siinä) homma eteni tapaamisiin. Mitään vakavampaa ei kehkeytynyt, mutta kyllä vieläkin hymyilyttää kun muistaa sen alkuihastuksen ja miten romanttiselta tuollainen tapaaminen tuntui. Hyvissä väleissä tosin ollaan edelleen. Ja olisi kyllä jäänyt harmittamaan jos hän ei olisi aloitetta tehnyt. Ja tässä tapauksessa ja yhdessä muussakin "asiakasihastuksessa" muistaisin heidät kyllä useamman kuukauden takaa, joten älä sitä mieti liikaa että olisi liian myöhäistä. Ja vaikkei hän sinua muistaisikaan, ei sekään estä aloitteen tekoa...

        Siitä iskutaktiikasta sen verran, että siinä, että "tilaa" myyjän numeron, on se vaara, ettei sitä ota tosissaan. Itse kuulin näitä niin monesti, että yleensä kyllä olen ajatellut ne vitsiksi. Joten kannattaa korostaa sitä, että on tosissaan. Jos kovasti ujostuttaa, niin joku yksinkertainen kirje, esim. taiteltu paperilappu, jossa lukee vaikka että olisi kiva tavata muutenkin ja puhelinnumero.

        Ja sitten se pahin mitä voi tapahtua, eli pakit. Muistan sellaisen tapauksen, kun suurinpiirtein ikäiseni mies pyysi minua kohteliaasti treffeille. Hän oli sen tyylinen (ei kiinnostanut), etten missään nimessä olisi voinut kuvitella sellaisille lähteväni (en usko että näin on sinun tapauksessa). Seuraukset eivät olleet tässä tapauksessa sen kummemmat, kuin että ystävällisesti kiitin ja kieltäydyin. Arvostin hänen rohkeuttaan ja toki ehdotus imarteli, mutten toisaalta myöskään jäänyt asiaa sen kummemmin miettimään. Hän kävi edelleen asiakkaana ja välillä vaihdoimme muutaman sanasen.

        Selvästi edelleen mietit asiaa, joten rohkeasti vaan aloitteen tekoon. Pakkomielteestä pääsee parhaiten eroon kun kokeilee onneaan. Eipä tarvitse enää jossitella... Mikä olisi pahinta mitä voi tapahtua? Sitäpaitsi itsehän sanoit, ettet edes tapaa häntä muissa yhteyksissä... Mieti kumpaa kadut tulevaisuudessa enemmän, niitä tehtyjä vai tekemättömiä asioita?

        Tsemppiä!


      • ---
        Siljucca kirjoitti:

        Hitsi, kyllä nyt jäi harmittamaan jotenkin toi sun juttu...

        Itse muutama vuosi sitten asiakaspalvelualalla olleena on kokemusta muutamasta jutusta. Yhden nuoren miesasiakkaan kanssa oli pitkään silmäpeliä ja pientä juttelua. Toivoin tosi kovasti että hän olisi jotain kontaktia ottanut, itse kun ei viitsi alkaa asiakkaita ahdistelemaan. Sitten vihdoin hänen aloitteestaan (jäi just tiskille juttelemaan ja ootti jonojen ajan siinä) homma eteni tapaamisiin. Mitään vakavampaa ei kehkeytynyt, mutta kyllä vieläkin hymyilyttää kun muistaa sen alkuihastuksen ja miten romanttiselta tuollainen tapaaminen tuntui. Hyvissä väleissä tosin ollaan edelleen. Ja olisi kyllä jäänyt harmittamaan jos hän ei olisi aloitetta tehnyt. Ja tässä tapauksessa ja yhdessä muussakin "asiakasihastuksessa" muistaisin heidät kyllä useamman kuukauden takaa, joten älä sitä mieti liikaa että olisi liian myöhäistä. Ja vaikkei hän sinua muistaisikaan, ei sekään estä aloitteen tekoa...

        Siitä iskutaktiikasta sen verran, että siinä, että "tilaa" myyjän numeron, on se vaara, ettei sitä ota tosissaan. Itse kuulin näitä niin monesti, että yleensä kyllä olen ajatellut ne vitsiksi. Joten kannattaa korostaa sitä, että on tosissaan. Jos kovasti ujostuttaa, niin joku yksinkertainen kirje, esim. taiteltu paperilappu, jossa lukee vaikka että olisi kiva tavata muutenkin ja puhelinnumero.

        Ja sitten se pahin mitä voi tapahtua, eli pakit. Muistan sellaisen tapauksen, kun suurinpiirtein ikäiseni mies pyysi minua kohteliaasti treffeille. Hän oli sen tyylinen (ei kiinnostanut), etten missään nimessä olisi voinut kuvitella sellaisille lähteväni (en usko että näin on sinun tapauksessa). Seuraukset eivät olleet tässä tapauksessa sen kummemmat, kuin että ystävällisesti kiitin ja kieltäydyin. Arvostin hänen rohkeuttaan ja toki ehdotus imarteli, mutten toisaalta myöskään jäänyt asiaa sen kummemmin miettimään. Hän kävi edelleen asiakkaana ja välillä vaihdoimme muutaman sanasen.

        Selvästi edelleen mietit asiaa, joten rohkeasti vaan aloitteen tekoon. Pakkomielteestä pääsee parhaiten eroon kun kokeilee onneaan. Eipä tarvitse enää jossitella... Mikä olisi pahinta mitä voi tapahtua? Sitäpaitsi itsehän sanoit, ettet edes tapaa häntä muissa yhteyksissä... Mieti kumpaa kadut tulevaisuudessa enemmän, niitä tehtyjä vai tekemättömiä asioita?

        Tsemppiä!

        tehdä joten luuletko olevasi paras henkilö neuvomaan aloitteen teossa? Sinulla ei ole aavistustakaan miltä aloitteen tekeminen tuntuu ja mitä se vaatii. Ole siis hiljaa.

        "Hän oli sen tyylinen (ei kiinnostanut), etten missään nimessä olisi voinut kuvitella sellaisille lähteväni (en usko että näin on sinun tapauksessa)."

        Ahaa eli mies oli suunnilleen saman "tasoinen" kuin sinä ja koska sinä et kiinnostu muista kuin niistä komeista miehistä niin annoit miehelle pakit.


      • Siljucca
        --- kirjoitti:

        tehdä joten luuletko olevasi paras henkilö neuvomaan aloitteen teossa? Sinulla ei ole aavistustakaan miltä aloitteen tekeminen tuntuu ja mitä se vaatii. Ole siis hiljaa.

        "Hän oli sen tyylinen (ei kiinnostanut), etten missään nimessä olisi voinut kuvitella sellaisille lähteväni (en usko että näin on sinun tapauksessa)."

        Ahaa eli mies oli suunnilleen saman "tasoinen" kuin sinä ja koska sinä et kiinnostu muista kuin niistä komeista miehistä niin annoit miehelle pakit.

        Ensinnäkin: ennenkuin alat kommentoimaan, opettele ymmärtämään lukemaasi!

        Olen kyllä tehnyt aloitteita, jopa rohkeampiakin ja ihan selvinpäin, ja siksi koitinkin rohkaista aloittajaa, koska tiedän miten pelottavaa se on. Olen myös saanut pakkeja. Siitä huolimatta olen tehnyt uusiakin aloitteita... (Erona sinulla ja minulla se, että minä en ole niistä katkeroitunut. Joten ole SINÄ hiljaa!) Kysymys oli nyt työpaikastani ja työajastani, jossa ei olisi ollut kovin asiallista(en tiedä luvallistakaan?) tehdä kauhean suoria ehdotuksia asiakkaille. ( En sitten tiedä, onko sinulla mitään käsitystä siitä, mitä on olla asiallinen, saati siitä, mitä on olla töissä). Ero on myös siinä, että usein asiakas voi asioida myös muualla, mutta minun on pakko olla työpaikallani, ja pelkäsin liikaa tunkeilemalla ahdistavani asiakkaan asioimista työpaikallani...

        Siitä en tiedä oliko mies samantasoinen, parempi vai mikä, kuin minä. Hän nyt ei ollut sellainen josta minä olisin ollut kiinnostunut. Usein, ulkonäöstäkin riippumatta, toiset ihmiset vain kiinnosta ja toiset ei. Jos sinä haluat kaikkia, niin OK... Olen kyllä nähnyt hänen seurassaan hänestä kiinnostuneita naisia. Sen tarinan esille tuomisen tarkoitus olikin lähinnä ilmaista aloittajalle, että mahdollisien pakkien saaminen syystä tai toisesta, ei ole katastrofi.

        Halusit näköjään tahallisesti ymmärtää hyvää tarkoittavan kirjoitukseni väärin.

        Taitaa sinulla olla katkeruutta naisten hylkäämiskokemuksista, enkä niitä todellakaan ihmettele, jos tuolla asenteella olet. Ei kiinnostaisi minuakaan sinunlaisesi lässyttäjän ja joka asiaan takertujan seura.

        Nyt minulla on kyllä se minun mielestä komea ja ihana mies, joten siitäkään sinun ei tarvitse huolehtia. Ja siksikin aloittajaa rohkaisin, koska jotain yhtä hyvää voi myös sinulle aloitteenteosta seurata :)


      • m22..
        Siljucca kirjoitti:

        Ensinnäkin: ennenkuin alat kommentoimaan, opettele ymmärtämään lukemaasi!

        Olen kyllä tehnyt aloitteita, jopa rohkeampiakin ja ihan selvinpäin, ja siksi koitinkin rohkaista aloittajaa, koska tiedän miten pelottavaa se on. Olen myös saanut pakkeja. Siitä huolimatta olen tehnyt uusiakin aloitteita... (Erona sinulla ja minulla se, että minä en ole niistä katkeroitunut. Joten ole SINÄ hiljaa!) Kysymys oli nyt työpaikastani ja työajastani, jossa ei olisi ollut kovin asiallista(en tiedä luvallistakaan?) tehdä kauhean suoria ehdotuksia asiakkaille. ( En sitten tiedä, onko sinulla mitään käsitystä siitä, mitä on olla asiallinen, saati siitä, mitä on olla töissä). Ero on myös siinä, että usein asiakas voi asioida myös muualla, mutta minun on pakko olla työpaikallani, ja pelkäsin liikaa tunkeilemalla ahdistavani asiakkaan asioimista työpaikallani...

        Siitä en tiedä oliko mies samantasoinen, parempi vai mikä, kuin minä. Hän nyt ei ollut sellainen josta minä olisin ollut kiinnostunut. Usein, ulkonäöstäkin riippumatta, toiset ihmiset vain kiinnosta ja toiset ei. Jos sinä haluat kaikkia, niin OK... Olen kyllä nähnyt hänen seurassaan hänestä kiinnostuneita naisia. Sen tarinan esille tuomisen tarkoitus olikin lähinnä ilmaista aloittajalle, että mahdollisien pakkien saaminen syystä tai toisesta, ei ole katastrofi.

        Halusit näköjään tahallisesti ymmärtää hyvää tarkoittavan kirjoitukseni väärin.

        Taitaa sinulla olla katkeruutta naisten hylkäämiskokemuksista, enkä niitä todellakaan ihmettele, jos tuolla asenteella olet. Ei kiinnostaisi minuakaan sinunlaisesi lässyttäjän ja joka asiaan takertujan seura.

        Nyt minulla on kyllä se minun mielestä komea ja ihana mies, joten siitäkään sinun ei tarvitse huolehtia. Ja siksikin aloittajaa rohkaisin, koska jotain yhtä hyvää voi myös sinulle aloitteenteosta seurata :)

        Istuin yhtenä päivänä kyseisessä paikassa hiukan ennen sulkemisaikaa. Kuulin kun hän puhui jotain puhelimeen, laittoi puhelimen kiinni ja sanoi kaverilleen "Kokoajan joku soittaa et voinksmä tulla hakeen sut". Taitaa kilpakosijoita riittää, mitä en kyllä yhtään ihmettele.


    • ..varattua..

      ..naista? jos olet kiinnostunut tyypistä, se on varattu. kuten 99% kaikista muistakin naisista, elefantteja ja noita-akkoja lukuunottamatta.

    • ..Näin

      Mäkkärin tyttö oli pistänyt numeronsa mäkkisäkkiin mutta sekin män vituiks kun vetäsee bigmacit naamaan säkki jonnekkin takapenkille pyörimään niin jossainvaiheessa takapenkki rupee näyttää samalta kun kaatopaikka siinä siivoilessa löysin säkista lapun jossa oli etunimi ja numero en vaan tienyt keltä tuli ja millon joten annoin asian olla. tiedä mikä raskaansarjan taistelia ois ollu. numerokin oli prepaid liittymä niin en voinut mennä kotiovelle kyttäämään

      • m22..

        Saatoit munata elämäsi tilaisuuden saada itsellesi ihana tyttöystävä. Mä oisin sinuna soittanut siihen numeroon. Eihän siinä voi hävitä mitään jos lähtee treffeille, mutta voi saada vaikka mitä, parhaassa tapauksessa ihanan kumppanin loppuelämäksi.

        Aloite tulisi aina ottaa suurena kohteliaisuutena. Tekemällä aloitteen toinen henkilö kertoo sinulle että
        a) Hän pitää sinua viehättävänä
        b) Hän haluaa tutustua sinuun ja viettää kanssasi aikaa

        Mä olisin ainakin todella imarreltu jos joku tekisi mulle noin. Varsinkin kun naisille kynnys tehdä aloite on paljon suurempi kuin miehille koska aloitteen tekoa on perinteisesti pidetty miesten roolina, niin jos nainen tekee miehelle aloitteen niin hänen täytyy todella pitää tätä erityisenä.


      • Jan -1982
        m22.. kirjoitti:

        Saatoit munata elämäsi tilaisuuden saada itsellesi ihana tyttöystävä. Mä oisin sinuna soittanut siihen numeroon. Eihän siinä voi hävitä mitään jos lähtee treffeille, mutta voi saada vaikka mitä, parhaassa tapauksessa ihanan kumppanin loppuelämäksi.

        Aloite tulisi aina ottaa suurena kohteliaisuutena. Tekemällä aloitteen toinen henkilö kertoo sinulle että
        a) Hän pitää sinua viehättävänä
        b) Hän haluaa tutustua sinuun ja viettää kanssasi aikaa

        Mä olisin ainakin todella imarreltu jos joku tekisi mulle noin. Varsinkin kun naisille kynnys tehdä aloite on paljon suurempi kuin miehille koska aloitteen tekoa on perinteisesti pidetty miesten roolina, niin jos nainen tekee miehelle aloitteen niin hänen täytyy todella pitää tätä erityisenä.

        koska he eivät halua antaa miehelle käsitystä että hän olisi jotenkin erikoisen puoleensavetävä.


    • m22..

      Olen päättänyt että vietän seuraavat 0.5-1 vuotta treenaten ja laittaen kroppani niin hyvään kuntoon kuin mahdollista ja teen sitten aloitteen toivoen ettei ole liian myöhäistä.

      Joku varmaan sanoo tähän että kyllä se kelpaat sille naiselle tollasenakin tai ei sillä ulkomuodolla ole niin väliä. Varmasti on niinkin mutta kun on sinut kroppansa kanssa niin se antaa valtavan määrän itseluottamusta mikä madaltaa kynnystä tehdä aloite, ja muutenkin heijastuu kaikkiin elämänalueisiin tehden sinusta paremman kumppanin.

      Tarkoitus on siis vain karistaa ylimääräiset kilot pois (niitä ei hirveästi ole) ja saavuttaa hyvä peruskunto ja kiinteä kroppa, mitään kuntoilupakkomiellettä tai epärealistisia tavoitteita minulla ei ole. :)

      • dkoawgaer

        Rehellisesti sanottuna tuo kuulostaa melko hölmöltä. Tottahan on että ulkonäkö on yleensä se johon ihastutaan ensin, koska toista ei voi tuntea etukäteen. Mutta mietipä nyt, ajattele joku nainen josta et ole kiinnostunut, voisitko kuvitella kiinnostuksesi mystisesti heräävän heti sen jälkeen kun tuo kyseinen nainen olisi jumpannut ja juossut juoskumatolla vuoden karistaen muutaman liikakilon (tarkoitan myös vain muutaman, itsekin sanoit että sinulla ei sellaisia hirveästi ole) pois? Tuo ihastuksesikin tietää / tuntee sinut jo entuudestaan, jos hänellä on jo jokin mielikuva sinusta sitä on vaikea lähteä muuttamaan vain laihtumalla muutama kilo ja hankkimalla näkyvät vatsalihkaset tmv. Pointti on se, että hän joko pitää sinusta jo nyt / saattaisi kiinnostua tai sitten ei. Vähän sama asia kun pyytäisi naista treffeille, saisi pakit, menisi sitten ostamaan kalliin merkkipaidan, ja menisi kysymään uudestaan. Miten itse toimisit naiset asemassa?


    • brokencyde

      ihkua

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      152
      3309
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      55
      1094
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      224
      937
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      43
      900
    5. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      854
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      850
    7. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      270
      823
    8. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      819
    9. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      63
      790
    10. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      45
      780
    Aihe