Mikä on oma suosikkivaatteesi? Entä vastakkaisen sukupuolen päällä? Farkut? Korsetti? Boxerit? Onko sinulla mielestäsi mitään vaatefetissiä?
Suosikkivaatteesi?
98
2500
Vastaukset
- vänksy
suosikkivaatteeni ovat joko pyyheliina, tai farkut ja toppi/paita, vaihtoehtoisesti pikkarit ja toppi. Noissa mut useimmin näkee. Kotioloissa mitä vähemmän vaatetta, sitä rennompi on olla. Vastakkaisella sukupuolella farkut ja t-paita. Fetissistä en tiedä, mut tunnen vastustamatonta vetoa miehiin, joilla on sellainen muhkean ja pehmeän näköinen huppari päällä.
- KoppavaHoro
Komppaan, erityisesti tuota huppariosiota! ...kuinka ollakaan..! :)
No ihminenhän on tietysti parhaimmillaan nahkaisessa syntymäasussaan. Riippuu tietysti vähän paikasta. ;-)
- vänksy
Ratikkakuski kirjoitti:
No ihminenhän on tietysti parhaimmillaan nahkaisessa syntymäasussaan. Riippuu tietysti vähän paikasta. ;-)
on avain rentoon pukeutumiseen :-)
- KoppavaHoro
lukijoita): Ostin uudet swetarihousut, ovat vähän liian isot, mutta ah niin mukavat, että ne on kuivattava vaikka saunassa, että saan ne nopeasti takaisin käyttöön. :) Sitten on velivainaan osittain keinokuituinen, reikäinen ja rähjäinen, mutta ah-niin-mukava liila neule (ja mä vielä inhoan liilaa) sekä ukkivainaan vanha flanellipaita. Ai niin, myös mummovainaan vanhat Ainot ovat myös kovassa käytössä, ne ovat kovan kumipohjan ansiosta aivan mahtavat kun lähtee viemään roskapussia tai käyttämään koiraa illan viimeisellä pissillä. Vastakkaisen sukupuolen päällä näen - jos kroppa sallii - mielellään hihattoman paidan ja bootcut-farkut. Jälkimmäiset saavat olla kuluneet, mutta istuvat ja reisistä tiukat. :) Tiukka kantajalleen sopivan värinen t-paita on myös ilo silmälle. Ja musta on älyttömän seksikästä, jos miehellä on tiukat pitkät kalsarit! Mieluiten mustat Black Horset. :p
Sinulla on pelottavia kotivaatteita. ;-) Naiset tuntuvat pitävän hihattomasta paidasta miesten päällä. Minusta se vaatii lihaksikkaan yläkropan ja sellaista on mielestäni aika harvalla. Vai sopiiko se naisten mielestä myös rimpuloille ja outokummuille?
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Sinulla on pelottavia kotivaatteita. ;-) Naiset tuntuvat pitävän hihattomasta paidasta miesten päällä. Minusta se vaatii lihaksikkaan yläkropan ja sellaista on mielestäni aika harvalla. Vai sopiiko se naisten mielestä myös rimpuloille ja outokummuille?
se kummun näyttäköön! :D Käsivarsiltahan se hihaton tosiaan vaatii jotain, mutta ihan jees, jos ei nyt ihan vehnäspagettia niistä koloista roikota. :) Jos ei ole hirveästi lihaksia, niin tatuoinneilla saa asiaa kompensoitua jotenkin, ei paljoa, mutta vähän. Paras tälle vaatteelle on tietenkin sellainen kroppa, että löytyy turvallinen kumpu, riittävästi lihaa käsivarsista ja ainakin muutama tatska. Kotivaatteistani pitää vielä mainita poikaystäväni lempparit (NOT) eli vihreät vaellussukat, joita minulla on monta paria. Ihanan paksut ja pehmoiset ja varsi on niin pitkä, että sen voi vetää polveen asti. Tälläkin hetkellä on sellaiset jalassa :D
- Pullopersesika
..farkut/verkkarit ja teepaita. Rentous valttia. Naisilla stay-up sukat on in. Kesämekko on näin kevään tullen aina ilahduttava näky. Muutoin sexikkyys = kokonaispaketti.
KoppavaHoro kirjoitti:
se kummun näyttäköön! :D Käsivarsiltahan se hihaton tosiaan vaatii jotain, mutta ihan jees, jos ei nyt ihan vehnäspagettia niistä koloista roikota. :) Jos ei ole hirveästi lihaksia, niin tatuoinneilla saa asiaa kompensoitua jotenkin, ei paljoa, mutta vähän. Paras tälle vaatteelle on tietenkin sellainen kroppa, että löytyy turvallinen kumpu, riittävästi lihaa käsivarsista ja ainakin muutama tatska. Kotivaatteistani pitää vielä mainita poikaystäväni lempparit (NOT) eli vihreät vaellussukat, joita minulla on monta paria. Ihanan paksut ja pehmoiset ja varsi on niin pitkä, että sen voi vetää polveen asti. Tälläkin hetkellä on sellaiset jalassa :D
Sano nyt vielä, että käytät Nanson seksintappajayöpaitoja, niin alan pitämään The Poikaystävääsi todella kovahermoisena panomiehenä. ;-)
- Serpico
Osui ja upposi. Bootcutfarkut ja oikeankokoinen t-paita. Kuulostaa minulta. Tiedetään, eihän ne bootcutit ei ole muodissa, mutta mitä väliä, käytän usein saappaita ja sopii se malli mulle muutenkin parhaiten. Mut mustia Black Horseja ei kuitenkaan. Ihan jotkut tavalliset turkoosit raappahousut menee :)
- Serpico
KoppavaHoro kirjoitti:
tarkoitit jotain tähän malliin...? ;) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d9/Tommy_Lee_2005.jpg
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Sano nyt vielä, että käytät Nanson seksintappajayöpaitoja, niin alan pitämään The Poikaystävääsi todella kovahermoisena panomiehenä. ;-)
Nanson mekoke, joka on AIVAN ihana päällä. Mutta nukun kylläkin alasti. Yllämainittua mekkoa käytän oloasuna, yhdistettynä näihin swetarihousuihin. :) En tiedä uskaltaisinko mainita tähän väliin rakkaista Paavo Pesusieni -pikkareistani (mulla on kahdet), joita The Poikaystävä itse asiassa pitää yllättävän seksikkäinä! :D
- KoppavaHoro
Serpico kirjoitti:
tarkoitit jotain tähän malliin...? ;) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d9/Tommy_Lee_2005.jpg
Vaikka ton paidan olisi kyllä voinut valita paremminkin...
- KoppavaHoro
Serpico kirjoitti:
Osui ja upposi. Bootcutfarkut ja oikeankokoinen t-paita. Kuulostaa minulta. Tiedetään, eihän ne bootcutit ei ole muodissa, mutta mitä väliä, käytän usein saappaita ja sopii se malli mulle muutenkin parhaiten. Mut mustia Black Horseja ei kuitenkaan. Ihan jotkut tavalliset turkoosit raappahousut menee :)
Pitää vissiin laittaa Pukille kirje, että ensi jouluksi Serpicolle Black Horset... :)
- Serpico
KoppavaHoro kirjoitti:
Vaikka ton paidan olisi kyllä voinut valita paremminkin...
mutta jospa se on saanut sen vaimolta lahjaksi :D
KoppavaHoro kirjoitti:
Nanson mekoke, joka on AIVAN ihana päällä. Mutta nukun kylläkin alasti. Yllämainittua mekkoa käytän oloasuna, yhdistettynä näihin swetarihousuihin. :) En tiedä uskaltaisinko mainita tähän väliin rakkaista Paavo Pesusieni -pikkareistani (mulla on kahdet), joita The Poikaystävä itse asiassa pitää yllättävän seksikkäinä! :D
Olen aivan mykistynyt. Pyydän Rouva Ratikkaa hankkimaan Paavo Pesusieni-pikkarit heti maanantaina. ;-)
- on muodissa
Serpico kirjoitti:
mitä päällesi länttäät. Hiukka parempaa itsetuntoo, hei
- Papeete1
Itselläni on verkkarit. Tuulipuku on kyllä myös älyttömän hyvä ja käytännöllinen mutta verkkarit jalassa mä useimmin olen. Tuulipuvun housut vaan päälle ja ulos. Toimiva yhdistelmä :) Miehellä tykkään farkuista ja kireähköstä t-paidasta.. aah. Ei ole vaatefetissiäkään.
- KoppavaHoro
niin kyllä on miehillä helppoa miellyttää meitä naisia! :0
- Papeete1
KoppavaHoro kirjoitti:
Huomasin, ja kaikki miltei samalla kellonlyömällä ettei edes toisten vastauksia kerinnyt kyylään ennen omaa vastausta. Kyllä on todellakin helppo miellyttää.. ainakin meitä :D
- k32v
KoppavaHoro kirjoitti:
onnenpoikia. Samaako ei voi sanoa toisinpäin? ;)
- KoppavaHoro
k32v kirjoitti:
Paitsi ehkä kenkien suhteen. Alusvaatemieltymyksissä on kaikista eniten eroa. Yksi tykkää tosituhmasta, toinen kiltistä, valkoisesta puuvillasta, kolmas sporttisesta ja neljäs naisellisesta pitsihörhelöstä.
- k32v
KoppavaHoro kirjoitti:
Paitsi ehkä kenkien suhteen. Alusvaatemieltymyksissä on kaikista eniten eroa. Yksi tykkää tosituhmasta, toinen kiltistä, valkoisesta puuvillasta, kolmas sporttisesta ja neljäs naisellisesta pitsihörhelöstä.
Ömm kuinkahan montaa miestä ajatellen nainen mahtaa pukeutua.. ?? :D Hähä
- Papeete1
Unohtu. Verkkareitten kanssa käytän tietysti jotain XXL koon t-paitaa, mulla on niitä varmaan 5 kpl. Aivan älyttömän mukava yhdistelmä, ei kiristä eikä purista.
- KoppavaHoro
k32v kirjoitti:
Ömm kuinkahan montaa miestä ajatellen nainen mahtaa pukeutua.. ?? :D Hähä
Pukeudun ajatellen itseäni. Ja se on sitten ota tai jätä. :D
- Papeete1
k32v kirjoitti:
Mikä mielikuva mulla on, niin naisen pitää pukeutua kittanoihin vaatteisiin jotka puristaa ja kiristää joka paikasta niin ettei henki kulje ja liikkuminen on vaikeaa. Syksyllä ja talvella jäätyy pystyyn niissä hepenissä. Sisälläkin. Kaiken kruunaa tietysti korkkarit, joilla ei nätisti pysty soralla käveleen, ja jonka ansiosta hirudoid fortea kuluu kiitettävästi. Silkkaa piinaa. Miehet pääsee taaskin helpommalla :)
- k32v
KoppavaHoro kirjoitti:
Pukeudun ajatellen itseäni. Ja se on sitten ota tai jätä. :D
kiusa se on pienikin kiusa ;) Yhteenvetona: Miehen ei tarvitse pukeutua kuin tiukkoihin farkkuihin ja hihattomaan, niin tuli ajatelleeksi kaikkia pallolla asuvia naisia. Naisten täytyy sitten ajatella ensin itseään, sitten kaikkia mahdollisia miehiä, tehdä siitä kompromissi ja olla vielä tyytyväinen lopputulemaan. Noinko?
- k32v
Papeete1 kirjoitti:
Mikä mielikuva mulla on, niin naisen pitää pukeutua kittanoihin vaatteisiin jotka puristaa ja kiristää joka paikasta niin ettei henki kulje ja liikkuminen on vaikeaa. Syksyllä ja talvella jäätyy pystyyn niissä hepenissä. Sisälläkin. Kaiken kruunaa tietysti korkkarit, joilla ei nätisti pysty soralla käveleen, ja jonka ansiosta hirudoid fortea kuluu kiitettävästi. Silkkaa piinaa. Miehet pääsee taaskin helpommalla :)
kannattaa vaihtaa se ;) Mutta tosiaan vaikuttaisi siltä, että miehet pääsee helpommalla. Mutta ei kannata noista omista mielikuvista syyttää miehiä ;D
- Papeete1
k32v kirjoitti:
kannattaa vaihtaa se ;) Mutta tosiaan vaikuttaisi siltä, että miehet pääsee helpommalla. Mutta ei kannata noista omista mielikuvista syyttää miehiä ;D
Täälläkin on palstat täynnä miesten juttuja kuinka suomilehmät ei osaa pukeutua naisellisesti ja kauniisti korkokenkien kera (lue. kittanat hepenet joissa jäätyy ulkona odottaessan ambulanssia koska nilkka katkesi korkokengillä jäisellä tiellä kaatuessa), niin että suomiuroot joutuu hakeen naisensa venäjältä ja thaimaasta jotta saisi sellaisen naisellisesti pukeutuneen paleleen tänne :D Pitäis varmaan lisätä tuota vaikeusastetta.. ehdottomasti lihaksikas kroppa sen kireähkön t-paidan kanssa. Tosin täytyy myöntää etten minä ainakaan mitä bodaria vaadi joten taas on vaatimukset keskimääräisiä. Pyh, täytyy miettiä.
- farkut...
ne on nytkin päällä. ja sitten farkkuhameet. Miehellä myös. No tykkään myös hyvistä puvuista miehellä ja univormuista... Korolliset saappaat, niistä tykkään ja fetissi voisi olla sukkanauhat, joskus.
- EI farkkuhameita
MIEHILLE! :(
julkisilla paikoilla. farkut ja t-paita vähemmän julkisilla paikoilla suihkussa tykkään olla nakuna,jos olen yksin.
- persona-non-grata
toisaalta ne menevät enemmän seksuaaliselle alueelle, ne fetissit siis :). Tykkään muuten pukeutua naisellisesti omaa vartaloani korostaen. Värejä käytän pukeutumisessa myös rohkeasti ja ne myös piristävät arkea muullakin tavoin. Vastakkaisella sukupuolella ... niin, jostain syystä olen heikkona motoristeihin (ne ihanat nahka-asut) ja lievästi boheemeihin tyyppeihin. Lievällä tarkoitan sitä, ettei varsinainen renttumaisuus silti ole kiinnostavaa.
Nykyinen suosikkivaatteeni on kolmea harmaan sävyä sisältävä huppari, joka on tosin jo kolmannella kesäkaudella ja aivan helvetin virttynyt. Rouva Ratikalla taitaa olla liikemiesfetissi, koska se sanoi suosikkivaatteekseni vaaleansinisen kauluspaidan ja sinisävyisen vinoraitasolmion. Minulla taasen on korsettifetissi ja RR:llä on aivan helvetin hieno korsettipaita baareilua varten.
onko siinä sellaiset ohuet sifonkihihat? Vai onko se sellainen olkaimeton yläosatoppi, kuten korsetti on...
- Papeete1
Baareilua varten. Se on hieno, voit olla nähnyt sen yhdessä mun kuvassa galleriassa joskus :) On mulla toinenkin.. Juu.. niin piti sanoa että miehet näyttää tosiaan tykkäävän niistä, joten et ole fetissis kanssa yksin :) Niin, kyllähän mä baariin pukeudun naisellisesti vaikka kaupparetket ja kotona tuleekin verkkareissa oltua.
- Papeete1
Papeete1 kirjoitti:
Baareilua varten. Se on hieno, voit olla nähnyt sen yhdessä mun kuvassa galleriassa joskus :) On mulla toinenkin.. Juu.. niin piti sanoa että miehet näyttää tosiaan tykkäävän niistä, joten et ole fetissis kanssa yksin :) Niin, kyllähän mä baariin pukeudun naisellisesti vaikka kaupparetket ja kotona tuleekin verkkareissa oltua.
Tarkemmin kun muistelee niin korsettitopin nimellä ne mun viritelmät kulkee.
Cinnamon.Girl kirjoitti:
onko siinä sellaiset ohuet sifonkihihat? Vai onko se sellainen olkaimeton yläosatoppi, kuten korsetti on...
Pääasia on, että siinä on nyöritettävä alaosa ja selvästi erottuvat kupit rinnoille. Olkaimetkin voi olla riippuen rintojen koosta. Mitähän se jäykkä ja kiiltävä materiaali mahtaa olla?
Ratikkakuski kirjoitti:
Pääasia on, että siinä on nyöritettävä alaosa ja selvästi erottuvat kupit rinnoille. Olkaimetkin voi olla riippuen rintojen koosta. Mitähän se jäykkä ja kiiltävä materiaali mahtaa olla?
sellaiset kovikekankaat ja tuki"luut", jotka voi olla metallia tai muovia..
Papeete1 kirjoitti:
Tarkemmin kun muistelee niin korsettitopin nimellä ne mun viritelmät kulkee.
Minua aina huvittaa, kun joku epätoivoon vaipunut yksilahkeinen valittaa, että kotonakin pitäisi käyttää korsettia ja korkkareita. Mutta eiköhän suurin osa suo kumppanilleen neljän seinän sisällä mahdollisimman mukavat vaatteet. Eikä kauppareissullekaan tarvitse tälläytyä, mutta baariin mennessä se on suotavaa ellei jopa pakollista. ;-)
- Papeete1
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Myös latexisena tai jotain pvc-muovisenakin niitä. Taitaa olla kyllä enemmänkin varmaan jonkun sado-maso porukan työasuja :)
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Satiiniahan se tietysti on ja ne tuki"luut". Kyllähän te naiset nämä asiat tiedätte. ;-)
- Papeete1
Ratikkakuski kirjoitti:
Minua aina huvittaa, kun joku epätoivoon vaipunut yksilahkeinen valittaa, että kotonakin pitäisi käyttää korsettia ja korkkareita. Mutta eiköhän suurin osa suo kumppanilleen neljän seinän sisällä mahdollisimman mukavat vaatteet. Eikä kauppareissullekaan tarvitse tälläytyä, mutta baariin mennessä se on suotavaa ellei jopa pakollista. ;-)
Raflaantälläytymistä! Mulla menee helposti 2-3 tuntia siinä puuhassa, jos suihkut ja kaikki lasketaan mukaan. En edes mene, jos en saa tälläytyä mutta kotona tosiaan mahdollisimman mukavasti. Mun pikkuvattakin inhoaa kotona farkut päällä olemista. Tai nykyisiä lantifarkkuja se sietää hieman paremmin. Niitä napaan saakka nouisevia taas ei voinut käyttää ollenkaan. Toivottavasti lantiofarkut ei ikinä katoa :)
Papeete1 kirjoitti:
Raflaantälläytymistä! Mulla menee helposti 2-3 tuntia siinä puuhassa, jos suihkut ja kaikki lasketaan mukaan. En edes mene, jos en saa tälläytyä mutta kotona tosiaan mahdollisimman mukavasti. Mun pikkuvattakin inhoaa kotona farkut päällä olemista. Tai nykyisiä lantifarkkuja se sietää hieman paremmin. Niitä napaan saakka nouisevia taas ei voinut käyttää ollenkaan. Toivottavasti lantiofarkut ei ikinä katoa :)
jostain syystä sellaiset ravintolaillat, kun ei ole mitenkän tälläytynyt..on olleetkin niitä parhaita :/ silloin joskus...kauan sitten
Papeete1 kirjoitti:
Minä luulin olevani maailman viimeinen lantiofarkkujen ystävä kun muut väittävät niiden menneen muodista jo iät ja ajat sitten. Onneksi Rouva Ratikalla on kaappi täynnä lantiofarkkuja. ;-)
Cinnamon.Girl kirjoitti:
jostain syystä sellaiset ravintolaillat, kun ei ole mitenkän tälläytynyt..on olleetkin niitä parhaita :/ silloin joskus...kauan sitten
Naiset luulevat sen johtuvan virttyneistä vaatteista, vaikka se johtuu ympäristöön säteilevästä huolettomasta ja iloisesta asenteesta. Sellaisiahan ne ex-tempore-reissut ovat.
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä luulin olevani maailman viimeinen lantiofarkkujen ystävä kun muut väittävät niiden menneen muodista jo iät ja ajat sitten. Onneksi Rouva Ratikalla on kaappi täynnä lantiofarkkuja. ;-)
kun korkeavyötäröiset ovat taas kuuminta hottia. Ne kun luovat illuusion vyötäröstä ja se sopii minulle! :D
KoppavaHoro kirjoitti:
kun korkeavyötäröiset ovat taas kuuminta hottia. Ne kun luovat illuusion vyötäröstä ja se sopii minulle! :D
Tuota olen vähän pelännytkin. Näen jo painajaisia korkeavyötäröisten paluusta. Back to 80's...
- vänksy
Cinnamon.Girl kirjoitti:
todellakin just noin.. silloin kun on lähtenyt ilman valmistautumista ihan varoittamatta illat ovat olleet kaikista onnistuneimpia. Suunnitellut huvitukset ei koskaan ole niin hauskoja, kuin nuo ex-temporelähdöt!
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuota olen vähän pelännytkin. Näen jo painajaisia korkeavyötäröisten paluusta. Back to 80's...
näissä on myös leveät lahkeet. Enemmän sellaista 60-luvun loppua vissiin, ei kasaria. Kasari näkyy kyllä nykyään yläosissa eli lepakkohihat liehuvat pian joka käänteessä.
- -Jeanie-
Ehdottomasti piukat farkut on suosikkivaate itselläni. Miehellä suosikkivaatteeni on hyvin istuvat siniset farkut, parhaat on sellaiset hieman kuluneet ja kaikista parasta, jos siellä farkkujen sisällä on treenatut jalat. Hyvä esimerkki mun mieleisistä farkuista ja jaloista miehellä on vaikka Serpicon halonhakkuukuva. En ihan fetissiksi sanois, mut kyllähän mä farkkuja mielelläni katselen. ;)
- Serpico
Olipa kiva kuulla! Nuo sen kuvan farkut, enpä muista mitkä ne on ja pahan näköisesti ne on kääräisty, märkä keli ja kumisaappaat jalassa, näet. Sulla kans hyvä maku.
- Kukkonen.
Ykkönen olis varmaan sellanen sininen "merimies" neule. On jo kaulasta ja hihansuista rispaantunut mutta silti mielummin olen pikkusen rähjänkin näköinen ja siinä kuin jossain muussa. Täydellinen vaate, pitää sekä viileänä että lämpimänä tarpeen mukaan. Sit nää farkut mitkä on nytkin jalassa. Väri-tyyli-malli juuri mun mieleiset. Eteisessä roikkuu musta nahkatakki joka sopii kuin räätälin tekemänä vaikka oliskin kirpparilöytö. Pidän. Vastakkaisella sukupuolella... nojaa, naiset osaa itse valita paremmin kuin mitä mä osaan mielikuvitella. Pisteet siitä naisille.
- raakana
ilman mitään muita vaatekappaleita kesällä. Naisella voi olla bikinit lisäksi.
Tarkoitatko missä on mukavin (fyysisesti) olla vai missä kokee olevansa hyvännäköinen? Ekaan vastaus: pyjamat ja velour-housut ja hupparit. Villasukat tai paljain jaloin. Toiseen: tällä hetkellä bilettäessä käytän miellelläni yksiä satiinisia, mustia housuja ja mm. viininpunasta samettiliiviä. Myös yks erikoinen nahasta tehty, ruskea vintage-liivi on suosikki. Se on vaan niin erikoinen ettei sovi joka paikkaan. Kengissä tykkään silloin n.8-9cm koroista. Miehellä tykkään talvella paksuista, käsinkudotun näköisistä villapaidoista ja farkuista. Muulloin esim. yhdistelmä pikkutakki farkut kauluspaita on jees. Joku "rättikin" (ei kravatti!) voi olla kaulassa:) Hyvännäköiset kengät on plussaa, en osaa kuvailla, tiedän kun näen. Johnnyllä on tässä vas. puol. kuvassa muuten hyvä asu, mut vähän ison näköset farkut...: http://img1.jurko.net/wall/paper/johnny_depp_8.jpg
- onko ne satiinihousut
kuinka tiukat..?
onko ne satiinihousut kirjoitti:
kuinka tiukat..?
no on ne aika, niin? Myös ne liivit on aika vartalonmyötäiset. Nahkainen menee just ja just kiinni. Huono vai hyvä?
- Serpico
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
no on ne aika, niin? Myös ne liivit on aika vartalonmyötäiset. Nahkainen menee just ja just kiinni. Huono vai hyvä?
nousee ylös peukalo.
Serpico kirjoitti:
nousee ylös peukalo.
hyvä;) En ole kyl löysiä satiinisia housuja nähnytkään:D Tai tietty yöpuvuissa..
- Serpico
hyvä;) En ole kyl löysiä satiinisia housuja nähnytkään:D Tai tietty yöpuvuissa..
En muistaakseni minäkään. En ole muuten alkup. kyselijä, halusin vain huudella väliin aikani kuluksi. Yöpukujen klassiset materiaalit, satiini ja flanelli. Mistä tuli mieleen etten ole myöskään nähnyt tiukkoja flanellihousuja.
- pyjaman housut
Serpico kirjoitti:
En muistaakseni minäkään. En ole muuten alkup. kyselijä, halusin vain huudella väliin aikani kuluksi. Yöpukujen klassiset materiaalit, satiini ja flanelli. Mistä tuli mieleen etten ole myöskään nähnyt tiukkoja flanellihousuja.
aika tiukat. Hähä.
- Ällikkä
..vakkari olekaan, riippuu juttujenne tasosta ryhdynkö sellaiseksi. Mulla on kuulemma aina nahkatakki vaikka tosiasiassa kesällä en käytä takkia ollenkaan ja talvella mustaa toppista kovilla pakkasilla mutta vastaan nahkatakki. Naisella korkkarit, ehdottomasti in aina ja kaikkialla. Naisella huvittavin asu on bermudashortsit (erotiikantappajat) ja sitten jotkut lenkkarit tennissukilla :D
lämmin, pehmeä, mukava. Vaatefetissiä on olemassa. Mielestäni se ei kuitenkaan ole samaa, mitä mielivaate. Fetismi käsittääkseni tarkoittaa vaatetta, mikä saa kiihottumaan. Kuuluisin lienee kenkäfetismi. http://fi.wikipedia.org/wiki/Fetissi
- rapiskarpalo
rock`n roll kellohame/mekot, mutta niitä voi käyttää vielä vain toistaiseksi sisällä. Harmi kun kesät niin lyhkäsiä. Muutoin tulee käytettyä paljon urheilullisia ulkohodeja tai verkkareita, mutta ei mitä tahansa verkkareita tai ulkoilu/urheiluhodeja. Farkkuja harvemmin tulee jalkaa pistettyä kun tuo pylly pysyy muodossa/kondiksessa ja hölskymättä ilman niitä tiukkoja farkkujakin :> Miehen syliin on mukava käpertyä silloin kun miehellä on päällä muuta kuin farkut ja joku ärsyttävän nihkeä paita, mutta tärkeintä vaatteissa miehen päälläkin on se että ne ovat asioihin sopivat ja mukavat päällä. Ei ole vaatefetissiä paitsi ihan pieni omiin alusvaatteisiini liittyvä jutska jota en kerro.
kaksi tyyliä, naisellinen ja rento. Ensimmäisen lemppareita ovat tietenkin hameet, sukkahousut, nätit naiselliset yläsosat, korkkarit. Jälkimmäiseen farkut, street-kengät, hupparit, t-paidat, tietenkin toki vartalonmyötäisinä ja 'tyttömäisinä'. Miehellä farkku, t-paita, huppari, tiukat bokserit -linja näyttä hyvältä. Minulla on myös eräänlainen vaatefetissi.. Jostain syystä esim. rave-housut näyttävät miehellä niin hyviltä että hädintuskin esileikkejä tarvitaan.. =P
- Serpico
Se taitaa olla 50-luvun nahkarotsi. Lyhyt malli, lyhyellä pysty- eli körttikauluksella, ei siis se klassisin malli. Kulunut, repeillyt ja nykyään jo hieman liian pieni mulle. Sitä olen käyttänyt paljon, mutta oikeastaan harvemmin enää nykyään. Se haiseekin vanhalle. Nykyään jos jotain voi sanoa suosikkivaatteeksi, niin se on aina kulloinkin parhaiten istuva paita. Sopivasti alaspäin kaventuva luonnollisia muotoja noudatellen. Vastakkaisella sukupuolella mustaa lateksia. Tai jotain mustaa tiukasti istuvaa kuitenkin. Fetissejä ei ole. Fetissi on siis kiinnostus siihen vaatteeseen sinänsä.
Tiukasti ottaen olet oikeassa. Mutta minä nyt vähän laveasti käytän fetissi-sanaa. Enhän minä tarkalleen ottaen kiihotu vaikkapa korsetista sinänsä vaan naisesta korsetti päällä.
- -Jeanie-
Mustat tiukat farkut? ;)
- mahdollisesti..
S/M miehiä? ;) Taidat tykätä sub-naisista..
- olla...
mahdollisesti.. kirjoitti:
S/M miehiä? ;) Taidat tykätä sub-naisista..
parempaa? Sellaisia miehiä on aivan liian vähän.
- Serpico
olla... kirjoitti:
;) Nyt ehkä jätetään tähän vähäks aikaa.
- Alistava..
Serpico kirjoitti:
;) Nyt ehkä jätetään tähän vähäks aikaa.
mies:( Tylsääääääääää.
- Serpico
Alistava.. kirjoitti:
mies:( Tylsääääääääää.
ole niin jumiutunu. Uudistu ja ylläty!
- Serpico
-Jeanie- kirjoitti:
Mustat tiukat farkut? ;)
se on hyvä lähtökohta ;)
- Älä itse
Serpico kirjoitti:
ole niin jumiutunu. Uudistu ja ylläty!
jumiudu. Subina sulla vois olla ihan kivaa;)
- Serpico
Älä itse kirjoitti:
jumiudu. Subina sulla vois olla ihan kivaa;)
Mä olen konservatiivinen mies. Ei tään pitänyt mennä ollenkaan näin...höh. Subimiehen paikka on pannun ja hellan välissä.
- Paistinpannun vai?
Serpico kirjoitti:
Mä olen konservatiivinen mies. Ei tään pitänyt mennä ollenkaan näin...höh. Subimiehen paikka on pannun ja hellan välissä.
Voivoi... Siin meni hyvä mies sitten harakoille:( Subimiehet on niitä miehekkäämpiä tosielämässä. Luottamus ja tietämys..ne näkyy siinä sub-hommassa.
- KoppavaHoro
ja lateksistakin tuli mieleen, että mä rakastaisin nahkahousuja, jos löytäisin istuvat. Periaatteessa mä yritän välttää uusien nahkatuotteiden ostamista, koska valitettavasti nahka ei enää nykyään ole ruoantuotannon sivutuote. Toisaalta jokaisella materiaalilla on omat syntinsä... Mutta joka tapauksessa, tunnustan tässä, että rakastan nahkaa materialina, siis vaatteissa (en voi sietää nahkaverhoiluja autoissa tai nahkasohvia) ja omistan nykyään vain noin viisi nahkatakkia (kaikki kirpparilöytöjä). Parhaimmillaan niitä oli muistaakseni 22...
- Serpico
Paistinpannun vai? kirjoitti:
Voivoi... Siin meni hyvä mies sitten harakoille:( Subimiehet on niitä miehekkäämpiä tosielämässä. Luottamus ja tietämys..ne näkyy siinä sub-hommassa.
Mäkin olen normaalissa "tosielämässä" täyspaska. Siks nuo sub hommat ei onnistu. http://www.youtube.com/watch?v=qXIR2AH9zng
- että sussa on
Serpico kirjoitti:
Mäkin olen normaalissa "tosielämässä" täyspaska. Siks nuo sub hommat ei onnistu. http://www.youtube.com/watch?v=qXIR2AH9zng
potentiaalia subiksi. Haluan uskoa:) Noh. Ei jaksa enää näitä roolijuttuja. Hyvää päivänjatkoa sulle, et oo yhtään täyspaska, et ees pikku-..;)
- Serpico
KoppavaHoro kirjoitti:
ja lateksistakin tuli mieleen, että mä rakastaisin nahkahousuja, jos löytäisin istuvat. Periaatteessa mä yritän välttää uusien nahkatuotteiden ostamista, koska valitettavasti nahka ei enää nykyään ole ruoantuotannon sivutuote. Toisaalta jokaisella materiaalilla on omat syntinsä... Mutta joka tapauksessa, tunnustan tässä, että rakastan nahkaa materialina, siis vaatteissa (en voi sietää nahkaverhoiluja autoissa tai nahkasohvia) ja omistan nykyään vain noin viisi nahkatakkia (kaikki kirpparilöytöjä). Parhaimmillaan niitä oli muistaakseni 22...
22 nahkatakkia! Oh my... Ihan kreisiä. Mulla on vain muutama. Mutta: ei tule unohtaa, että leffassa Get Shorty oli John Travolta kovin tykästynyt rotsiin, joka oli "samanlainen kuin Serpicolla" :D Osta joustavat lateksifarkut. Ne istuu ;)
- liikaa.
olla... kirjoitti:
Kaikki miehet haluaa olla jotain ruoskalla huitojia. Lienevätkö niin alistettuja muuten...
- ...
liikaa. kirjoitti:
Kaikki miehet haluaa olla jotain ruoskalla huitojia. Lienevätkö niin alistettuja muuten...
Ihan päinvastoin. Paljon enemmän on miehiä, jotka haluavat tulla alistetuiksi.
- että Serpicossa on
että sussa on kirjoitti:
potentiaalia subiksi. Haluan uskoa:) Noh. Ei jaksa enää näitä roolijuttuja. Hyvää päivänjatkoa sulle, et oo yhtään täyspaska, et ees pikku-..;)
minkäänlaista potentiaalia subiksi. Voisin laittaa siitä pääni ja kaiken mitä sen jatkeena on, pantiksi. Olen 100% varma, että olen 100% oikeassa :)
että Serpicossa on kirjoitti:
minkäänlaista potentiaalia subiksi. Voisin laittaa siitä pääni ja kaiken mitä sen jatkeena on, pantiksi. Olen 100% varma, että olen 100% oikeassa :)
myös sanoo just samaa X-D
- Serpicon kaa
myös sanoo just samaa X-D
jotain palstan ulkopuolistakin säpinää?
Serpicon kaa kirjoitti:
jotain palstan ulkopuolistakin säpinää?
Outo kysymys. Ei ole.
- outo?
Outo kysymys. Ei ole.
Tehän aina kiertelette toisianne kuin kissa kuumaa puuroa! :D Serpico tykkää blondeista tiukoissa pantseissa ja sä vaikutat tykkäävän serpicoista. Ihan looginen ja luonteva kysymys mun mielestä.
- Blondi on mun.
outo? kirjoitti:
Tehän aina kiertelette toisianne kuin kissa kuumaa puuroa! :D Serpico tykkää blondeista tiukoissa pantseissa ja sä vaikutat tykkäävän serpicoista. Ihan looginen ja luonteva kysymys mun mielestä.
Ainakin tulevaisuudessa:) Se on sitäpaitsi domina-tyyppiä..I know..
- se muuttaa
Blondi on mun. kirjoitti:
kaiken, jos Blondi on dominatyyppiä. Hö. Mä ku luulin bonganneeni uuden parin. Oletko sä Blondi dominatyyppi?
Blondi on mun. kirjoitti:
Taidan olla.Enempi. Mutta nyt täytyy mennä. Moi, molemmille!
- En.kerro
pukeudun aika rennosti eli housut on aika sporttiset tai muuten rennot (mutta ei tavan verkkarit, niistä en pidä itseni päällä). Paita on joko ohut pitkähihainen tai t-paita (riippuu vuodenajasta). Kotivaatetusta kuvastaa hyvin se, että näytän yleensä kuin olisin menossa johonkin liikkumaan :) Kotoa pois ollessa miulla on yleensä farkut jalassa ja vähän "siistimpi" paita. Mutta minnekään en pukeudu kovin hienosti, paitsi juhliin. Mutta en tunne oloa kodikkaaksi esim. hameessa, vaikka kesällä voin tehdä siinäkin poikkeuksen joskus :) Miesten pukeutumisessa silmää miellyttää tilanteeseen ja paikkaan sopiva pukeutuminen. Ja yleensäkin se, että se vaate istuu päälle ja sopii just sen ihmisen persoonaan. Sporttisuus ja rentous, ei liian "jäykkä" pukeutumistapa miellyttää, ehkä jonkinlainen nuorekkuus myös...
Itseni päällä: -hyvin istuvat (ei kuitenkaan kireät) farkut ja tiukka hihaton (tank-top) paita. Naisen päällä: -korkkarit, minihame(mitä minimpi ni sen parempi), ja joku tyyliin sopiva toppi.
- Jazuli
...ois monenmoisii suosikkei..eneite kummiski piän farkkui..sekä teepaitoi..taikka paitoja.. ..vaatetukseni mie sillai valkkaan mikä sopisi mihiki menoo.....=o) ..miehel ois hyvi istuvat farkut..sekä paita iha jees..=o)...kivat kävelykengät...nii on mul jonki sortin kenkäfetissiki..ko iha yhtenää tarviin saaha uusii kenkii..x'))) ..*hyst*
- Jihuuu
Hameet ja kauniit topit. Voisin kulkea iltapuvun kaltaisissa vaatteissa vaikka joka päivä. Tai jossain ihanissa leningeissä, kuten esim. Tuulen viemää elokuvassa. Oih. Miehillä farkut ja kiva paita, simppelisti.
- edp
suosikkikangas on velour ja satiini.mutta mielekkäät vaatekappaleet lienevät kengät,yöasut joihin satsaan ulkonäöllisesti.ja joo mullon kenkäfet.
- sepi
minä ainakin tykkään kun muijalla on tuulipuku päällä se kiihottaa minua ihan sairaasti. minä itsekin pukeudun välillä tuulipukuun ja rupean tyydyttämään itseäni runkkaamalla ja nytkyttämällä. ainakun näen jonkun muijan tuulipuku päällä minun tekis mieli naida sitä ja koskettaa. se on niin seksikästä kun naisella on tuulipuku päällä.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171