Ahdistaako olla koneen

ääressä?

Alkaako sinua(kin) ahdistamaan jos(kun) olet ollut pitkään tietokoneesi ääressä???

18

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

yhteen menoon jaksa kovin kauaa olla, en jaksa istua, pakko aina tehdä jotain muuta samanaikaisesti.

• zisel

ei oo tiukkoja housuja jalassa... ehhehe... No joo, ei ahdista yhtään :)

• joo. Samoin jos olen yhden toisen samantyyppisen sähköisen monitori-laitehässäkän edessä tunnista toiseen. Sähkö ei ole hyväks ihmiselle, ma luulen.

• ---

Jos joku tekee työkseen koneen ääressä, ei voi alkaa liikaa ahdisteleen. :) Tai jos ahdistaa niin mitäs sit, pitää lakata ahistamasta isommalti. Pienemmälti kai sitä voi olla.

• KoppavaHoro

enemmän ahdistun kaupoilla. Muistin äsken miksen yleensä käy lauantaina ostoksilla. Kävin läpi K-Raudan, Prisman, Citymarketin ja Kukkatalon. Siihen souviin, parkkipaikkojen jonotteluun, kassajonokiilaajiin ja kirkuviin lapsiin autokärryissään verrattuna on taas mukava istahtaa hetkeksi koneelle ennen kuin alan istuttaa orvokkeja ja leipoa punajuuripiirakkaa.

• näitä lisää!

mikä pakkoneuroottinen selostus päivän puuhista.

• KoppavaHoro
        näitä lisää! kirjoitti:

Mulla on suunnitelmia illaksi, sorry vaan. Yritän huomenna ehtiä kertoa enemmän. Tästä aamusta vielä sen verran, että sain kämpän siivottua ja pistin makuuhuoneen layoutin uusiksi. Jouduin poistamaan seinältä yhden härpäkkeen, jossa on paljon taskuja ja sen selvittely sitten olikin... Ostin paljon koreja tänään ja huomenissa tahi maanantaina pitää käydä läpi kaikki korut, hiusjutut ja kauneudenhoitovälineistö lokeroiden ne. Toivottavasti saan sen uuden kaapin maanantaina niin tulee vähän lisätilaa, mihin survoa tätä materiaa. AATK:t haluaisin johonkin oikeaan hyllyyn näkyville, mutta taitaa olla turha toivo. :( Mitäs muuta..? Niin, mä meinasin tehdä illanistujaisiin gnoccheja sinihomejuustolla, mutta päädyin punajuuri-vuohenjuustopiirakkaan. Otetaan sitten gnocchit huomenna äitienpäiväpiknikille.

• näitä lisää
        KoppavaHoro kirjoitti:

Mulla on suunnitelmia illaksi, sorry vaan. Yritän huomenna ehtiä kertoa enemmän. Tästä aamusta vielä sen verran, että sain kämpän siivottua ja pistin makuuhuoneen layoutin uusiksi. Jouduin poistamaan seinältä yhden härpäkkeen, jossa on paljon taskuja ja sen selvittely sitten olikin... Ostin paljon koreja tänään ja huomenissa tahi maanantaina pitää käydä läpi kaikki korut, hiusjutut ja kauneudenhoitovälineistö lokeroiden ne. Toivottavasti saan sen uuden kaapin maanantaina niin tulee vähän lisätilaa, mihin survoa tätä materiaa. AATK:t haluaisin johonkin oikeaan hyllyyn näkyville, mutta taitaa olla turha toivo. :( Mitäs muuta..? Niin, mä meinasin tehdä illanistujaisiin gnoccheja sinihomejuustolla, mutta päädyin punajuuri-vuohenjuustopiirakkaan. Otetaan sitten gnocchit huomenna äitienpäiväpiknikille.

Mistä tuollainen energisyys?

• KoppavaHoro
        näitä lisää kirjoitti:

Mistä tuollainen energisyys?

Mä oon ihan kuitti! Mutta siinä nyt ei ole mitään uutta... Aamulla muuten tuli mielenkiintoinen dokkari yhdestä kadonneesta kansasta, joka pykäili pyramideja nykyisen Perun aluelle.

• näitä lisää
        KoppavaHoro kirjoitti:

Mä oon ihan kuitti! Mutta siinä nyt ei ole mitään uutta... Aamulla muuten tuli mielenkiintoinen dokkari yhdestä kadonneesta kansasta, joka pykäili pyramideja nykyisen Perun aluelle.

taipumusta jäädä tuijottamaan, kun näen toisen ahkeroivan pikkujuttujen parissa. Häiritseekö sinua, jos joku tuijottaa eikä tee mitään?

• KoppavaHoro
        näitä lisää kirjoitti:

taipumusta jäädä tuijottamaan, kun näen toisen ahkeroivan pikkujuttujen parissa. Häiritseekö sinua, jos joku tuijottaa eikä tee mitään?

No ei häirihe yhtään!

• näitä lisää! kirjoitti:

heräsin kello 15.00 ja palaan nukkumaan kello 17.30.

• näitä lisää
        dazu kirjoitti:

heräsin kello 15.00 ja palaan nukkumaan kello 17.30.

Palan halusta kuulla lisää yksityiskohtia.

• näitä lisää kirjoitti:

Palan halusta kuulla lisää yksityiskohtia.

H1N1

• voi ferrari voi ferrari :(

• ..koska yleensä touhuan ja puuhastelen kaikenlaista siinä sivussa.

• ahdistaa,

jos on koko päivän roikkunut koneella tekemättä mitään hyödyllistä. Siis, teen koneella myös paljon töitä, mutta joskus olen vain roikkunut esim. palstalla tai muualla netissä melkein koko päivän saamatta mitään aikaiseksi ja se alkaa ahdistaa. Onneksi tuota ei kuitenkaan ole tapahtunut pitkään aikaan.

• Suusie

Ainoastaan jos jollain toisella on yhdet mielessä.Sit mennään viinilasille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2575
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1741
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      143
      1345
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      321
      1221
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      336
      1194
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      24
      1111
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      57
      1083
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      956
    9. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      13
      932
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      863
    Aihe