gospelartistit

lahjaton gospel tuuban soit...

Joo, ku ei omat levyt myy tai muuten on lahjaton, mutta haluaa musasta leipänsä ansaita, silloin ainoa tie on siirtyä gospelmuusikoksi. uskovaiset ostaakaiken mitä myydään uskovaisnimikkeen alla. Ikävä kyllä.

6

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös...

...Juha Tapiota?

• valinnut

itsellesi oikean nimimerkin? ;)

• musafriikki versus jeesusfr...

Kaveripiirissä on uskovia musiikindiggareita, jotka sanoo kans ettei näitä uskovaisten esityksiä kukaan musiikin ystävä pysty kuuntelemaan. Siksi nää kaverit kuuntelee ihan normaalia rockia. Ei musan tartte välittää sanomaa. Musa on tärkeintä. Vaikka olis kuinka hyvä sanoma, mutta musa tylsää niin ei sellaista jaksa kuunnella. Se ei anna mitään. Ei ainakaan sellaiselle joka nauttii hyvästä musiikista.

• nyt on

se ongelma? Gsopelmusiikilla ei rikastu, se on varmaa. Miksi joku joka haluaa tienata leipänsä musiikilla, siirtyisi siksi tekemään gospelmusiikkia? Sillä ei nimittäin edes elä, ainakaan Suomessa. On pakko olla joku muukin ammatti. Ja uskovaiset EIVÄT osta kaikkea mitä myydään uskovais-nimikkeen alla. Eikä gospelmusiikki ole järjestään huonoa, eivätkä muusikot lahjattomia. On paljon hengellistä musiikkia, joka musan puolesta kelpaisi muillekin, jos ei olisi hengellistä sanoitusta. Minä kuuntelen kaikenlaista musiikkia. Ja vain sellaista gospelmusiikia josta tykkään. Mikä oli tämän aloituksen tarkoitus ja idea? Ja mikä tässä oli se "ikävä kyllä"?

• sinä noin

itsestäänselvänä että jokainen gospelartisti haaveilee mielessään huikeasta menestyksestä maallisen musiikin parissa? Että tehdään ja lauletaan gospelmusiikkia vain koska ei muuhun ole edellytyksiä tai mahdollisuuksia? Että kaikki gospelartistit ovat "vain gospelartisteja" koska ovat muualla luusereita? Onko sinun muuten mahdoton ymmärtää miksi kukaan haluaisi tehdä gospelmusiikkia? Mm. Gospel Power -yhtyeestä sanottiin aikoinaan, että "maallinen" musa on menettänyt nipun lahjakkaita muusikoita. Tosin Heikki Hela siirtyikin maallisen musiikin puolelle. Mutta esim. Pekka Simojoki on sanonut, että vaikka olisikin mahdollisuus siirtyä tekemään iskelmää, hän tuntisi pettävänsä sellaisella valinnalla monta ihmistä. Hänelle gospelmusiikki on kutsumus. Tapasin äskettäin Jukka Salmisen, joka kokee kutsumuksekseen tehdä hengellistä lastenmusiikkia. Ja se jos mikä on kutsumus! Hän kertoi joskus lehtihaastattelussa että jotkut ihmiset eivät voi ymmärtää miksi hän tekee hengellistä lastenmusiikkia kun edellytyksiä olisi vaikka mihin. Hengellinen musiikki on arvokasta. Se ei pelkästään viihdytä, vaan koskettaa, puhuttelee, hoitaa, rakentaa, vahvistaa. Monia hengellisiä "hittejä" on soitettu vuosikymmeniä, ja tullaan soittamaan vielä pitkään. Oleellista ei ole se kuinka moni niitä kuuntelee, vaan se mitä ihmiset siitä saavat. Tyhmä se joka gospelmusiikille omistautuneita halveksii.

• rakkausGospeliin

Gospel musiikin tekeminen ja laulaminen on minulle kutsumus. Vaikka voisin panostaa ns. "maallisen musiikin" tekemiseen, olen valinnut Gospelin. En odota rikastuvani tai saavani kuuluisuutta vaan, että saan palvella Jumalaa musiikillani. Rukouksissani on myös, että ihmiset löytäisivät Jumalan biisieni kautta ja saisivat lohdutusta, rohkaisua ja voimaa.
        Biisini ovat veren evankeliumia, niistä ei jää epäselväksi, ketä niissä palvotaan. Se on minun juttuni. Joku toinen laulaa/kirjoittaa eritavalla. Mutta minulle biisien sanoma on tärkeä, että se puhuu ihmiselle Jumalan armosta, lohdutuksesta, siitä, ettei hän ole yksin ja ilosta, surusta, siis jokapäiväisestä elämästä Jeesuksessa.

Jos teet Gospelia, tärkeintä on, että itse olet panostanut siihen sydämesi. Maailma on täynnä tyhjänpäiväisiä puheita ja sanoja, niitä ei enää tarvita Gospelissa.

Jumalan siunausta kaikille

www.valmankotisivut.auttaa.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4414
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      45
      1639
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1609
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      249
      1592
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1499
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      89
      1110
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1093
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1087
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1041
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      63
      1030
    Aihe