kotimainen metalli haisee jostain kumman syystä.paljon puhutaan mutta ei siitä kuinka laadukasta tai hyvää kama on.kyllä nää kaikki bodomit ja nighwissit on täyttä skeidaa eli paskaa.suomi on olevinaan hevimaa. joo on mutta huonon sellaisen.Just tuli mieleen Lordi,ai saatana mitä vitun räpeltämistä.No nyt pittää lopettaa kun nousee verenpaine...musiikki mausta ei voi kiistellä.eipä voi kun vastassa on näitä vitun ruispala angstiteinejä tai kolkyt ja risat olen vähän erillainen tilaautolla ajaja seppoja.
metallia?
11
539
Vastaukset
- FrozenCorpse
Kovat on puheet. Hyvähän se on kuule täällä nimettömänä arvostella muita, kun omista osaamisista tai mausta ei oo mitää tietoa. Eiköhän nuo suuret tähdet ole itse tiensä sinne kulkeneet, että ei varmaa menestys kellekää ihan ilmaiseks tipahda eikä bändiä arvosteta jossei se ole OIKEASTI kovaa kamaa. Mahtaakohan sulla olla kovinkaa kovaa pohjaa vertailulle noin haukkuessas?
- vastaaja123
Oikeinkirjoituksesta päätellen, ketjun aloittaja taitaa olla vain joku angstaava ulkomaanpelle.
- juupadef
oon kuule suomalainen ja nimeni on gormorath.tiedät kai.
- Skyforger
juupadef kirjoitti:
oon kuule suomalainen ja nimeni on gormorath.tiedät kai.
Ainakin uus amorphis aivan vitun hyvä...ja joo ostan myös sen aidon levynki ilman muuta,helvetin hienoja biisejä!No uus strato ei kyllä vielä oo kovin napannu... Amorphista veikkaan kyllä nyt maailmalle ja rankasti,jos markkinointi hommelit menee putkeen..FINLAND rules,perkele!
- on todellakin
Skyforger kirjoitti:
Ainakin uus amorphis aivan vitun hyvä...ja joo ostan myös sen aidon levynki ilman muuta,helvetin hienoja biisejä!No uus strato ei kyllä vielä oo kovin napannu... Amorphista veikkaan kyllä nyt maailmalle ja rankasti,jos markkinointi hommelit menee putkeen..FINLAND rules,perkele!
huomattavasti parempi kuin Bodomit ja Naittarit, ihan sama kuka siellä kansainvälisillä pop-listoilla keikkuu!
- adasda
Pakottaako joku kuuntelemaan sitä radiopaskaa? Suomesta löytyy muutakin kuin mainitsemasi kuona jos vain vähän jaksaa kaivella.
- DeathBringer666
Tarkoittaako tämä sitä, että metallibändit voi laittaa paremmuusjärjestykseen sen mukaan kuka on myynyt vähiten levyjä? Eli mitä vähemmän bändi myy levyjä, sitä parempi se on ja aina vain paranee, jos bändillä ei ole edes levytyssopimusta.
Taidankin rueta fanittamaan naapurin niittinaamojen autotallibändiä. Kuulin, että ne naurettiin levy-yhtiöstä pihalle!! Mainstreamia seuraavat massat eivät vain ymmärrä, että me olemme underground-musiikkimakumme kanssa heitä korkeammalla tasolla.- Fundamental
vähän liiotella. Se on varsin totta, että nykyään musiikki tehdään rahan maku suussa ja verta perseessä. Mediakin paisuttaa kuinka suomi on metallimaa, kun tulee kaikki Lovex.it ja ties mitkä Nightwish.t täältä. Mutta töitä on täytynyt tehdä suosion eteen, joidenkin enemmän ja joidenkin vähemmän.
Tietenkään edellinen ei tarkoittanut, että pelkkä ei-kaupallinen setti on V*T*N hyvää vaan juuri sitä, että pakko ei ole kuunnella sitä massatuotanto musiikkia, joka on kovasti noussut pintaan nykyään.
Itse olen sitä mieltä, että Suomessa kannattaa tehdä vain sellaista musiikkia jota rakastaa ja haluaa tehdä, ei sellaista joka mahdollisesti myy, kun suomen markkinat ovat niin paljon pienemmät kuin muualla maailmassa. Ja KYLLÄ ei-kaupallinen metalli on helvetin kovaa juuri sen takia, että sitä ei ole tehty kaikkien kuunneltavaksi vaan niiden kuunneltavaksi, jotka siitä todella nauttivat ja varsinkin siksi, että levy-yhtiöt eivät määrää musiikin laadusta/tavasta/sanoista tai ylipäätään mistään ja siksi että sen tuottajat (tarkoittaen bändiä) RAKASTAA musiikkia jota soittaa.
Olen siis sitä mieltä, että suomalainen metalli on helvetin kaunista, kovaa ja rankkaa jos etsii sitä mitä haluaa. Jos etsii parhaiten myytyä tuskin saa mitä haluaa tai toivoo saavansa. Enkä todellakaan väitä, että kaupallinen on totaalisen perseestä, koska moni suomalainen, kaupallinen bändi on mieleeni.
Kiitos ja ylistys musiikille, elkääkä jaksako jauhaa paskaa, (niin kuin minä ja muutama edellinen)
- ride_the_sky
että suomalainen metalli on laadukasta. se on musiikillisesti ja sanoitukseltaan hyvää, eikä häviä se häviä ollenkaan ulkomaan bändeille. soittajatkin ovat erinomaisia, ainakin näissä hiukan vanhemmissa bändeissä. vokalisteilla on hyvät äänet. kyllä suomen tulee olla ylpeä. ja on se suomi hevimaa, kun katsoo sen suosiota täällä. moni eurooppalainenkin sanoo niin ja ainakin muutama bändi on ihan ulkomaalaisissa lehdissä kehunut suomea sen metallimaisuudesta.
niin ja ei lordi ole metallia, se on hard rockia;) - lordit
sun muut haisee koska ne vaan haisee, ne on sellout bändejä, mainstream bändejä. mut entäpä turisas, ensiferum, stratovarius joka on kovin pitkäikäinen. suomessa on paljon hyviä bändejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818