Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

metallia?

saakeli ite

kotimainen metalli haisee jostain kumman syystä.paljon puhutaan mutta ei siitä kuinka laadukasta tai hyvää kama on.kyllä nää kaikki bodomit ja nighwissit on täyttä skeidaa eli paskaa.suomi on olevinaan hevimaa. joo on mutta huonon sellaisen.Just tuli mieleen Lordi,ai saatana mitä vitun räpeltämistä.No nyt pittää lopettaa kun nousee verenpaine...musiikki mausta ei voi kiistellä.eipä voi kun vastassa on näitä vitun ruispala angstiteinejä tai kolkyt ja risat olen vähän erillainen tilaautolla ajaja seppoja.

11

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FrozenCorpse

      Kovat on puheet. Hyvähän se on kuule täällä nimettömänä arvostella muita, kun omista osaamisista tai mausta ei oo mitää tietoa. Eiköhän nuo suuret tähdet ole itse tiensä sinne kulkeneet, että ei varmaa menestys kellekää ihan ilmaiseks tipahda eikä bändiä arvosteta jossei se ole OIKEASTI kovaa kamaa. Mahtaakohan sulla olla kovinkaa kovaa pohjaa vertailulle noin haukkuessas?

    • vastaaja123

      Oikeinkirjoituksesta päätellen, ketjun aloittaja taitaa olla vain joku angstaava ulkomaanpelle.

      • juupadef

        oon kuule suomalainen ja nimeni on gormorath.tiedät kai.


      • Skyforger
        juupadef kirjoitti:

        oon kuule suomalainen ja nimeni on gormorath.tiedät kai.

        Ainakin uus amorphis aivan vitun hyvä...ja joo ostan myös sen aidon levynki ilman muuta,helvetin hienoja biisejä!No uus strato ei kyllä vielä oo kovin napannu... Amorphista veikkaan kyllä nyt maailmalle ja rankasti,jos markkinointi hommelit menee putkeen..FINLAND rules,perkele!


      • on todellakin
        Skyforger kirjoitti:

        Ainakin uus amorphis aivan vitun hyvä...ja joo ostan myös sen aidon levynki ilman muuta,helvetin hienoja biisejä!No uus strato ei kyllä vielä oo kovin napannu... Amorphista veikkaan kyllä nyt maailmalle ja rankasti,jos markkinointi hommelit menee putkeen..FINLAND rules,perkele!

        huomattavasti parempi kuin Bodomit ja Naittarit, ihan sama kuka siellä kansainvälisillä pop-listoilla keikkuu!


    • adasda

      Pakottaako joku kuuntelemaan sitä radiopaskaa? Suomesta löytyy muutakin kuin mainitsemasi kuona jos vain vähän jaksaa kaivella.

    • DeathBringer666

      Tarkoittaako tämä sitä, että metallibändit voi laittaa paremmuusjärjestykseen sen mukaan kuka on myynyt vähiten levyjä? Eli mitä vähemmän bändi myy levyjä, sitä parempi se on ja aina vain paranee, jos bändillä ei ole edes levytyssopimusta.

      Taidankin rueta fanittamaan naapurin niittinaamojen autotallibändiä. Kuulin, että ne naurettiin levy-yhtiöstä pihalle!! Mainstreamia seuraavat massat eivät vain ymmärrä, että me olemme underground-musiikkimakumme kanssa heitä korkeammalla tasolla.

      • Fundamental

        vähän liiotella. Se on varsin totta, että nykyään musiikki tehdään rahan maku suussa ja verta perseessä. Mediakin paisuttaa kuinka suomi on metallimaa, kun tulee kaikki Lovex.it ja ties mitkä Nightwish.t täältä. Mutta töitä on täytynyt tehdä suosion eteen, joidenkin enemmän ja joidenkin vähemmän.

        Tietenkään edellinen ei tarkoittanut, että pelkkä ei-kaupallinen setti on V*T*N hyvää vaan juuri sitä, että pakko ei ole kuunnella sitä massatuotanto musiikkia, joka on kovasti noussut pintaan nykyään.

        Itse olen sitä mieltä, että Suomessa kannattaa tehdä vain sellaista musiikkia jota rakastaa ja haluaa tehdä, ei sellaista joka mahdollisesti myy, kun suomen markkinat ovat niin paljon pienemmät kuin muualla maailmassa. Ja KYLLÄ ei-kaupallinen metalli on helvetin kovaa juuri sen takia, että sitä ei ole tehty kaikkien kuunneltavaksi vaan niiden kuunneltavaksi, jotka siitä todella nauttivat ja varsinkin siksi, että levy-yhtiöt eivät määrää musiikin laadusta/tavasta/sanoista tai ylipäätään mistään ja siksi että sen tuottajat (tarkoittaen bändiä) RAKASTAA musiikkia jota soittaa.

        Olen siis sitä mieltä, että suomalainen metalli on helvetin kaunista, kovaa ja rankkaa jos etsii sitä mitä haluaa. Jos etsii parhaiten myytyä tuskin saa mitä haluaa tai toivoo saavansa. Enkä todellakaan väitä, että kaupallinen on totaalisen perseestä, koska moni suomalainen, kaupallinen bändi on mieleeni.

        Kiitos ja ylistys musiikille, elkääkä jaksako jauhaa paskaa, (niin kuin minä ja muutama edellinen)


    • ride_the_sky

      että suomalainen metalli on laadukasta. se on musiikillisesti ja sanoitukseltaan hyvää, eikä häviä se häviä ollenkaan ulkomaan bändeille. soittajatkin ovat erinomaisia, ainakin näissä hiukan vanhemmissa bändeissä. vokalisteilla on hyvät äänet. kyllä suomen tulee olla ylpeä. ja on se suomi hevimaa, kun katsoo sen suosiota täällä. moni eurooppalainenkin sanoo niin ja ainakin muutama bändi on ihan ulkomaalaisissa lehdissä kehunut suomea sen metallimaisuudesta.

      niin ja ei lordi ole metallia, se on hard rockia;)

    • lordit

      sun muut haisee koska ne vaan haisee, ne on sellout bändejä, mainstream bändejä. mut entäpä turisas, ensiferum, stratovarius joka on kovin pitkäikäinen. suomessa on paljon hyviä bändejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe