Sattuuko kellään olemaan kokemuksia Nail4you nimisestä kynsitarvikefirmasta ja sen tuotteista?? Hinnat vaikuttavat olevan edulliset, ja valikoimakin hyvä, mutta en ole uskaltanut hankkia mitään, koska olen epävarma eri geelien yhdistelystä, minulla on nyt käytössä KauneudenParatiisin bonding, builder ja shining -geelit. Nail4you:n sivuilta en löytänyt edes myytävien geelien merkkejä enkä valmistajan tietoja. Olisi kiva kuulla asiantunevaa kommenttia eri geeleistä ja ennenkaikkea kannattaako eri merkkisiä geelejä yhdistellä?
Nail4you?
3
1094
Vastaukset
- useita merkkejä
Käytin myös noita KP:n geelejä. Kokeilin kahta muutakin merkkiä, jotka nyt käytössä. En itse ole yhdistellyt eri merkkejä keskenään. En halua että ne reagoisivat jotenkin keskenään. Teen eri asiakkaille eri merkeillä vähän sen mukaan miten kovassa käytössä kynnet ovat jne. Olen tilannut tuolta nail4youlta lähinnä kynsitarvikkeita. Ovat siellä edullisia. Toimitus on ollut hyvä ja tyytyväinen olen tavaroihin ollut. Sinulle kysymys, oletko ollut KP:n geeleihin tyytyväinen? Kauanko olet tehnyt?
- pikkumamma86
Juu. olen tehnyt vasta muutaman viikon, koulutus vielä hiukan kesken ja nyt harjoitteluaika menossa. Ainakin itse olen ollut tyytyväinen geeleihin, olen tehnyt itselle ja kavereille. Itse olin ajatellut hankkia nail4you:sta kaksikäyttöisiä kyniä koristeluja varten ja ne värigeelit olis myös kivoja, tietenki vois kokeilla ensin itselle ennenkuin tekee muille ja katsoa miten ne sopii yhteen.
- kirsi1
Tilasin Nail4You:sta aloituspaketin ja olen yrittänyt laittaa geelikynsiä, mutta en ymmärrä, miksi geelilakka ei kovetu ollenkaan uunissa. Geeli on tosi paksua ja tahmeata. Asiakaspalvelusta ei vastata sähköpostiin. Osaako kukaan neuvoa, mikä on vikana? Uunissa on 36 W, joten sen pitäisi riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637