Sattuuko kellään olemaan kokemuksia Nail4you nimisestä kynsitarvikefirmasta ja sen tuotteista?? Hinnat vaikuttavat olevan edulliset, ja valikoimakin hyvä, mutta en ole uskaltanut hankkia mitään, koska olen epävarma eri geelien yhdistelystä, minulla on nyt käytössä KauneudenParatiisin bonding, builder ja shining -geelit. Nail4you:n sivuilta en löytänyt edes myytävien geelien merkkejä enkä valmistajan tietoja. Olisi kiva kuulla asiantunevaa kommenttia eri geeleistä ja ennenkaikkea kannattaako eri merkkisiä geelejä yhdistellä?
Nail4you?
3
1226
Vastaukset
- useita merkkejä
Käytin myös noita KP:n geelejä. Kokeilin kahta muutakin merkkiä, jotka nyt käytössä. En itse ole yhdistellyt eri merkkejä keskenään. En halua että ne reagoisivat jotenkin keskenään. Teen eri asiakkaille eri merkeillä vähän sen mukaan miten kovassa käytössä kynnet ovat jne. Olen tilannut tuolta nail4youlta lähinnä kynsitarvikkeita. Ovat siellä edullisia. Toimitus on ollut hyvä ja tyytyväinen olen tavaroihin ollut. Sinulle kysymys, oletko ollut KP:n geeleihin tyytyväinen? Kauanko olet tehnyt?
- pikkumamma86
Juu. olen tehnyt vasta muutaman viikon, koulutus vielä hiukan kesken ja nyt harjoitteluaika menossa. Ainakin itse olen ollut tyytyväinen geeleihin, olen tehnyt itselle ja kavereille. Itse olin ajatellut hankkia nail4you:sta kaksikäyttöisiä kyniä koristeluja varten ja ne värigeelit olis myös kivoja, tietenki vois kokeilla ensin itselle ennenkuin tekee muille ja katsoa miten ne sopii yhteen.
- kirsi1
Tilasin Nail4You:sta aloituspaketin ja olen yrittänyt laittaa geelikynsiä, mutta en ymmärrä, miksi geelilakka ei kovetu ollenkaan uunissa. Geeli on tosi paksua ja tahmeata. Asiakaspalvelusta ei vastata sähköpostiin. Osaako kukaan neuvoa, mikä on vikana? Uunissa on 36 W, joten sen pitäisi riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1462550Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1922103Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501588Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021138- 84937
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17932Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45900