Nuo 80-luvun ja 90-luvun alun vapari avolavat ei tunnetusti ei ole mitään tykkejä. Kumpaa tapaa te käyttäisitte tuommoisen virittämiseen vanhaan koneeseen turbo vai uudempi valmis turbokone? Haaveena vanhahko japsiavolava jonka suorituskyky lähellä nykyistä perheautoluokkaa.
Vastaukset 4
- 22"
oli muuta vuosi takaperin ihan vapari avolava vm-89 ja kyllä siinä ainakin tehoa/suorituskykyä oli enemmän kun nykyisissä perheautoissa,mutta se ei ollut japanilainen vaan amerikkalainen.7,4 litranen kone ja maltilliset reilu 200 heppaa.
- mika.
Olishan 454ss pickup kiva, mutta kun sen sattuu lipsauttaa jonnekki puuhun kumia poltellessa niin sit vituttaa.
- 22"
mika. kirjoitti:
Olishan 454ss pickup kiva, mutta kun sen sattuu lipsauttaa jonnekki puuhun kumia poltellessa niin sit vituttaa.
sillä sit täytyy kumiapolttaa? kyllä mua vituttais oli se auto sit mikä hyvänsä jos sen tolppaan ajaa.
- mika.
22" kirjoitti:
sillä sit täytyy kumiapolttaa? kyllä mua vituttais oli se auto sit mikä hyvänsä jos sen tolppaan ajaa.
Pitää sitä aikuisen miehenkin välillä päästä leikkimään, mutta tommonen amerikan pickuppi on minun silmissä paljon arvokkaampi kuin joku vanha hiluxi. Muutamalla lommolla ei ole mitään merkitystä semmosessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483