Olen vasta-alkaja ja haluaisin opetella laulamaan paremmin! Olisin kiinnostunut ottamaan laulutunteja - äänialani on ilmeisesti baritoni/tenori - tosin aiemman opettajani mukaan ilmeisesti tenori(?). Kiitän etukäteen vastauksista. T. Klaus
Laulun opetusta PLS:lla ?
4
440
Vastaukset
- mikä on PLS?
Kuulostaa joltain diagnoosilta.
- Klaus_F
Taidan minä olla se tyhmä....piti kirjoittaa PKS:lla - eli pääkaupunkiseudulla. Toki voi PLS olla diagnoosikin, mutta siitä minä en tiedä mitään.
- sen saman
Klaus_F kirjoitti:
Taidan minä olla se tyhmä....piti kirjoittaa PKS:lla - eli pääkaupunkiseudulla. Toki voi PLS olla diagnoosikin, mutta siitä minä en tiedä mitään.
eli lykkää sinne Sibelius-akatemian ilmoitustaululle paperi josta ilmenee toivomuksesi ja yhteystiedot, niin näin kesän lähetessä varmaankin joku sieltä ottaapi yhteyttä.
- Akatemian
sen saman kirjoitti:
eli lykkää sinne Sibelius-akatemian ilmoitustaululle paperi josta ilmenee toivomuksesi ja yhteystiedot, niin näin kesän lähetessä varmaankin joku sieltä ottaapi yhteyttä.
isolla aalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111406- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565884Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624759- 154671
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843487
- 803240
- 481741