Palstan narsistit

Kukkosen aloitus stimuloi minut perumaan pyhät periaatteeni ja pistämään lusikkani palstasoppaan. Koska narsismi onkin todella yleistä, se on helppoa tunnistaa ja palstalla syytetään kaikkia jatkuvasti itsensä tehostamisesta, niin voimmekin varmaan listata palstan narsistit. Minä kuulunen joukkoon? ;-)
161038
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

sanon, että en ole huomannut yhtään varmaa narsistia palstalla. Yksi epävarma tapaus on, mutta siitä en enempää puhu.

Äänestä
  • Sekö sinusta asiantuntijan tekee että olet uhri? Vai oliko tuo huumoria?

Äänestä

kuuluu ainoastaan se yks puskista kirjoittava rekisteröitymätön kirjottelija. Ei koskaan ota kantaa muiden kirjoitukssin ja kohtaa koko ajan vain väärinkäytöstä muiden kirjoittelijoiden osalta.

Äänestä

• ja mun kirjoitti:

mielestä se on ite joka muista sanoo. http://www.youtube.com/watch?v=aFnWUu0RKMk

Olin itelleni daignosoinu jo monta muuta mielenterveyshäiriötä. Mutta kyllä mä voin vielä narsistikin olla. Voinpahan hyvällä omalla tunnolla tehdä kaiken oman mieleni mukaan. =)

Äänestä

Mä sanoisin, että tavallisia pulluaisia pääosin, jotka ovat jääneet ilman huomiota muualla. Tai ainakin ilman positiivista huomiota. Tai ei välttämättä kokonaan ilman huomiota jääny, mut kuitenkin sen verran paljon, että kaipaavat sitä vähän lisää ja nimenomaan positiivista sellaista.

Äänestä

näin on!

Äänestä
Aloittaja

Olen aivan ällikällä lyöty! Ettäkö palstalla ei olekaan narsissien kokoontumisajoja?

Äänestä

Miten tuosta narsistista on kehkeytynytkin tuollainen muotisana. En usko, että palstalla on narsisteja. Ja jos joku tiedostaa itsessään narsistisia piirteitä, se ei tee hänestä narsistia, sillä narsistihan ei tunnista itsessään mitään sen kaltaisia piirteitä. Narsisti haalii itselleen uhreja, joita käyttää hyväkseen säälimättä.. Sanoppa narsistille vastaan, hän räjähtää. Varsinkin älyllinen narsisti, joka on tietenkin aina oikeassa ja tietää kaiken kaikesta -omasta mielestään. Narsisti jaksaa hetken "uuden rakkautensa" kanssa, koska saa tältä ihailua ja huomiota. Hetken päästä hän alistaa ns. kumppaninsa ja jatkaa valloituksiensa tekemistä. Turha puhua rakkaudesta, sillä rakastamaan narsisti ei kykene. Kun narsistista yrittää päästä eroon, hän tekee kaikkensa loukatakseen, yrittää tehdä toisen ja hänen lähipiirinsä elämästä helvetin. Nostelee katteettomia syytteitä toisia vastaan ja sitä rataa... Pleh.

Äänestä

mm. masennus, rajatilahiriö(vai mikä se oli), psykoosissakin kuulemma olin, jotain muita persoonallisuushäiriöitä, seksi-addiktio( Mulla, joka pystyn olemaan vuosia ilman seksiä!), jne jne..:) Ainoo, jonka itse oon diagnosoinut itselleni ahkeralla lääkärikirjojen ja lääkäripalstojen lukemisella, on lievämuotoinen aspergerin syndrooma ja se taas kumottiin heti, etten kuulemma ole ollenkaan sen oloinen että mulla voisi olla se. Niin, että aika vaikee on palstakirjoitusten perusteella ihmisestä sanoa mitään. Itse en ainakaan siihen pysty, kirjoittaa kun voi mitä vaan.

Äänestä
  • Jos viittaat mun juttuihin, niin en ole diagnooseja antanut, muuten kuin, että suhtautumisesi "häneen" on läheisriippuvaista. Asperger ja rajatilahäiriö poissulkevat muuten toisensa ja oirekuva on päinvastainen. :D

Äänestä

• old_profile_51557 kirjoitti:

Jos viittaat mun juttuihin, niin en ole diagnooseja antanut, muuten kuin, että suhtautumisesi "häneen" on läheisriippuvaista. Asperger ja rajatilahäiriö poissulkevat muuten toisensa ja oirekuva on päinvastainen. :D

koneen äärestä,, esim lääkärille

Äänestä

• ihmiset poistuvat kirjoitti:

koneen äärestä,, esim lääkärille

jonkun sairauden takia käynyt lääkärissä kesällä 2000, joten ei mun ainakaan hirveen usein tarvi koneelta poistua lääkärikäyntien takia.:) Vai kelle mahdoit kommenttisi tarkoittaa...

Äänestä

ei tiedä olevansa narsisti.. Samanlainen onkelma kuin alkoholismi. Ei tunne, että on "kipeä". Minusta te olette vielä aika terveitä, kun uskallatte nimetä itsenne ja tunnustella mahdollista narsismia itsessänne.

Äänestä

Haa, kyllä sä joukkoon kuulut ehdottomasti. Spårat kulkee ainoastaan narsismin voimalla, ei saa välittää muusta liikenteestä ja etenkään edessä olevista mummeleista. :) Mut, mä kuulun tietenkin myös tähän joukkoon kirjavaan, tuo otsikko kuvas mua täydellisesti ja tunnistin itseni siitä heti oitis. :)

Äänestä

Kröh!Mukava olla ainoa tervepäinen palstailija. Kaikki muut on narsisteja ja mt-ongelmaisia :)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Kukkosen aloitus stimuloi minut perumaan pyhät periaatteeni ja pistämään lusikkani palstasoppaan. Koska narsismi onkin todella yleistä, se on helppoa tunnistaa ja palstalla syytetään kaikkia jatkuvasti itsensä tehostamisesta, niin voimmekin varmaan listata palstan narsistit. Minä kuulunen joukkoon? ;-)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu