Ehkä vähän tyhmä, turhantarkka kysymys, mutta... Miten värit kuuluu yhdistellä juhla-asussa? Itselläni on yo-juhlat tulossa ja kävi niin että mekko (valkoinen mustilla kuvioilla) ja jakku (myös valkoinen) ovatkin ärsyttävän eri valkoisia :/ Jakku siis paljon kirkkaamman valkoinen. Ajattelinkin yhdistää mekon mustaan boleroon, mutta onko jonkin asteen moka kun kengät ovat nyt sitten valkoiset? (en mielelläni kuluttaisi rahoja toiseen pariin juhlakenkiä viikon sisällä... tulee käytettyä korkkareita niin harvoin) Olen aina ajatellut, että yläosan tulee sointua kenkiin... onko siis hassua jos yläosa on musta, välissä valkoista (ja vähän mustaa) ja kengät valkoiset? Saattaa tosiaan olla tyhmä kysymys mutta oli ihan pakko kysyä :D
Asukokonaisuudesta...
4
602
Vastaukset
- siihen...
...mitään sääntöä ole, että kenkien ja yläosan pitäisi olla samanvärisiä. Eli jos asu kokonaisuutena näyttää hyvältä, niin anna mennä vaan! Jos et itse osaa varmuudella arvioida, niin kysy kaveria/perhettä makutuomariksi.
- tubulus
kokonaisuus tulisi kyllä rehellisesti sanottuna mustilla kengillä, mutta ei tämä maailmanloppu ole. Voisitko kenties lainata mustat kengät jostakin? Kirppareiltakin saattaa löytyä tosi siistejä juhlakenkiä. Sekin mahdollisuus kannattaa käydä läpi. Olet aivan oikeassa siinä, että kaikkein pahinta olisi tunkea valkoisen eri sävyjä samaan settiin. Loppuvaikutelmasta tulee silloin hyvin tunkkainen. Jos ne mustat kuviot mekossasi ovat vähänkään suurempia, ei peli ole menetetty.
- :) jee
Hei! Hyvä, ettet laita kahta erilaista valkoista samaan asuun, silloin kumpikaan ei oikein pääsisi oikeuksiinsa. Mustan boleron yhdistämisessä valkoisiin kenkiin tai missään muussakaan kuvailemassasi asussa ei ole mitään vikaa. Jos se näyttää hyvältä niin ei mitään hätää! Ei tällaiseen ole sääntöjä. Turhaan huolestut. Nauti vaan päivästäsi ja onnea uudelle ylioppilaalle! :)
- tyhymäh (ap)
Kiitos vastauksista ja onnitteluista! :) Tosiaan kokeilin korviksia ja lakkia myöten kaiken päälleni ja ei ne kengät mitenkään silmiin pistäneet, asiaa auttaa huomattavasti se että mustat kuviot on mekossa keskittyneet helmaan. Taisi olla koko paniikki vähän ylireagointia :D Ja onhan lakkikin valkoinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966