Kohta ilmoitetaan autoliikkeiden yt-neuvotteluista. Autojen myynti on pysähtynyt.
yt-neuvottelut alkavat
8
965
Vastaukset
- P. Uputti
Autoalalla menee kokonaisuus huomioon ottaen hyvin ja hyvistä käytetyistä on liikkeissä pula. Ja nyt kannattaa kaupat tehdä, kun on houkuttelevat rahoitustarjoukset ja saa kesäksi vaikkapa grillin ja lippiksen tai ongen kaupan päälle. Myyjät ovat käärineet hyvät liksat taskuun ja siirtyvät juhannukselta hyvin ansaitulle ökylomalle.
- Jauha paskaa
Kyllä sokee ellikin tietää ettei kauppa käy, ja automyyjien kassat alkaa kolista tyhjää-. Sokee Reetakin osaa laskee yks ynnä yks
Jauha paskaa kirjoitti:
Kyllä sokee ellikin tietää ettei kauppa käy, ja automyyjien kassat alkaa kolista tyhjää-. Sokee Reetakin osaa laskee yks ynnä yks
Autoalan Keskusliiton puheenjohtaja Helander pelkää, että tämmöinen "riski" on mahdollinen. Jos autoveron poistosta liikaa hiiskutaan niin alkaa myyntiluvut tippua. http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/22107 KUITENKIN AUTOALA KANNATTAA OSTOVERON SÄILYTTÄMISTÄ: HURRAA!
- HELVATAS
IngmarB kirjoitti:
Autoalan Keskusliiton puheenjohtaja Helander pelkää, että tämmöinen "riski" on mahdollinen. Jos autoveron poistosta liikaa hiiskutaan niin alkaa myyntiluvut tippua. http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/22107 KUITENKIN AUTOALA KANNATTAA OSTOVERON SÄILYTTÄMISTÄ: HURRAA!
Kaikki autokaupat ton konksaas koska jos kirjanpidossa on verolliset autot sisässä (käytetyt) ja hinnat romahtaa niin milläs paikkaat .. muulla kun kirjanpitorikoksella.
- YKSITYISETKII 1! !
IngmarB kirjoitti:
Autoalan Keskusliiton puheenjohtaja Helander pelkää, että tämmöinen "riski" on mahdollinen. Jos autoveron poistosta liikaa hiiskutaan niin alkaa myyntiluvut tippua. http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/22107 KUITENKIN AUTOALA KANNATTAA OSTOVERON SÄILYTTÄMISTÄ: HURRAA!
Repii persuksensa kun kallis auto ei ookkaan enää kallis vaan hinnat romahtaa kaiissa, Kiva olla just nyt ilman kallista autoo :o) "#¤
- on ihan sekaisin.
IngmarB kirjoitti:
Autoalan Keskusliiton puheenjohtaja Helander pelkää, että tämmöinen "riski" on mahdollinen. Jos autoveron poistosta liikaa hiiskutaan niin alkaa myyntiluvut tippua. http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/22107 KUITENKIN AUTOALA KANNATTAA OSTOVERON SÄILYTTÄMISTÄ: HURRAA!
Mallia Hollanista joka ehkä toteuttaa 2016 kyseisen mallin. Eli Suomessa sitten 2018-2020 kun on nähty miten Hollannissa meni. Ei voi muuta kuin ihmetellä niitä kusip..... (henkilöitä) jotka ovat äänensä aikoinaan vehviläiselle antaneet. Puhuu mitä sylki suuhun tuo tai sitten on tuuli huulia heiluttanut. ELI nyt sitten Suomalaiset odottelevat tuonne vuoteen 2020 ennen kuin tekevät mitään.
- Ihan Itte
Olisit autokaupassa duunissa niin ruikuttaisitko itte et voiku menee huonosti ei kauppa käy jne. Et kaikki lopettais ostamisen tai alkais tinkiä ihan sikana. Sehän olis sama ku ampuis itteään jalkaan oikein kunnolla. Ei ne ihan niin tyhmii oo, mut luulevaty et ostaja on .. onneks ei kaikki
- yt:itä jo pitkään
10 ukkoa sieltä huollosta 25 täältä, kokoajan irtisanotaan ja on jo puoli vuotta irtisanottu. Näistä ei vaan uutisoida,ei missään mediassa, lomautusrumba haittaa jo työtilauksien vastaanottoa huolloissa yli 2 viikon jonot monella merkillä. Kysymys kuuluu miksi näistä ei kerrota telkkarissa uutisissa tai edes kirjoitella lehdissä, hahaa aivan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481