yt-neuvottelut alkavat

autoliike

Kohta ilmoitetaan autoliikkeiden yt-neuvotteluista. Autojen myynti on pysähtynyt.

8

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P. Uputti

      Autoalalla menee kokonaisuus huomioon ottaen hyvin ja hyvistä käytetyistä on liikkeissä pula. Ja nyt kannattaa kaupat tehdä, kun on houkuttelevat rahoitustarjoukset ja saa kesäksi vaikkapa grillin ja lippiksen tai ongen kaupan päälle. Myyjät ovat käärineet hyvät liksat taskuun ja siirtyvät juhannukselta hyvin ansaitulle ökylomalle.

      • Jauha paskaa

        Kyllä sokee ellikin tietää ettei kauppa käy, ja automyyjien kassat alkaa kolista tyhjää-. Sokee Reetakin osaa laskee yks ynnä yks


      • Jauha paskaa kirjoitti:

        Kyllä sokee ellikin tietää ettei kauppa käy, ja automyyjien kassat alkaa kolista tyhjää-. Sokee Reetakin osaa laskee yks ynnä yks

        Autoalan Keskusliiton puheenjohtaja Helander pelkää, että tämmöinen "riski" on mahdollinen. Jos autoveron poistosta liikaa hiiskutaan niin alkaa myyntiluvut tippua. http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/22107 KUITENKIN AUTOALA KANNATTAA OSTOVERON SÄILYTTÄMISTÄ: HURRAA!


      • HELVATAS
        IngmarB kirjoitti:

        Autoalan Keskusliiton puheenjohtaja Helander pelkää, että tämmöinen "riski" on mahdollinen. Jos autoveron poistosta liikaa hiiskutaan niin alkaa myyntiluvut tippua. http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/22107 KUITENKIN AUTOALA KANNATTAA OSTOVERON SÄILYTTÄMISTÄ: HURRAA!

        Kaikki autokaupat ton konksaas koska jos kirjanpidossa on verolliset autot sisässä (käytetyt) ja hinnat romahtaa niin milläs paikkaat .. muulla kun kirjanpitorikoksella.


      • YKSITYISETKII 1! !
        IngmarB kirjoitti:

        Autoalan Keskusliiton puheenjohtaja Helander pelkää, että tämmöinen "riski" on mahdollinen. Jos autoveron poistosta liikaa hiiskutaan niin alkaa myyntiluvut tippua. http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/22107 KUITENKIN AUTOALA KANNATTAA OSTOVERON SÄILYTTÄMISTÄ: HURRAA!

        Repii persuksensa kun kallis auto ei ookkaan enää kallis vaan hinnat romahtaa kaiissa, Kiva olla just nyt ilman kallista autoo :o) "#¤


      • on ihan sekaisin.
        IngmarB kirjoitti:

        Autoalan Keskusliiton puheenjohtaja Helander pelkää, että tämmöinen "riski" on mahdollinen. Jos autoveron poistosta liikaa hiiskutaan niin alkaa myyntiluvut tippua. http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/22107 KUITENKIN AUTOALA KANNATTAA OSTOVERON SÄILYTTÄMISTÄ: HURRAA!

        Mallia Hollanista joka ehkä toteuttaa 2016 kyseisen mallin. Eli Suomessa sitten 2018-2020 kun on nähty miten Hollannissa meni. Ei voi muuta kuin ihmetellä niitä kusip..... (henkilöitä) jotka ovat äänensä aikoinaan vehviläiselle antaneet. Puhuu mitä sylki suuhun tuo tai sitten on tuuli huulia heiluttanut. ELI nyt sitten Suomalaiset odottelevat tuonne vuoteen 2020 ennen kuin tekevät mitään.


      • Ihan Itte

        Olisit autokaupassa duunissa niin ruikuttaisitko itte et voiku menee huonosti ei kauppa käy jne. Et kaikki lopettais ostamisen tai alkais tinkiä ihan sikana. Sehän olis sama ku ampuis itteään jalkaan oikein kunnolla. Ei ne ihan niin tyhmii oo, mut luulevaty et ostaja on .. onneks ei kaikki


    • yt:itä jo pitkään

      10 ukkoa sieltä huollosta 25 täältä, kokoajan irtisanotaan ja on jo puoli vuotta irtisanottu. Näistä ei vaan uutisoida,ei missään mediassa, lomautusrumba haittaa jo työtilauksien vastaanottoa huolloissa yli 2 viikon jonot monella merkillä. Kysymys kuuluu miksi näistä ei kerrota telkkarissa uutisissa tai edes kirjoitella lehdissä, hahaa aivan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe