kirjoituksista? Jos niin miten silloin toimit?
Pahoitatko usein mielesi
7
299
Vastaukset
- MMies
SILLOIN ALAN AINA HÄIRIKÖIDÄ MUIDEN KESKUSTELUA
- Vastaajatar
pitäisi? Kaikki täällä (oli kuvat tai ei) ovat mulle pelkkiä ykkösiä ja nollia, joten... Muutenkaan en välitä kovinkaan paljoa siitä, mitä mieltä minusta ollaan. Juorut ovat parempia kuin hiljaisuus...
- Arvaas kuka?
niin paksu ja parkkiintunut nahka, ettei siihen jälkiä jää. Tyhjät aloitukset on tyhjiä ja tapa purkaa sisällä elävää tyhjyyttä.
- sirpamaikkarilta
en vielä ole mieltäni pahoittanu. Tosin ite tulee aina vähän liioiteltua ja provottuakin joistain asioista joista tiiän saavani kimmastusta aikaseks. ;)
joka hetki... Oikeasti. Huviahan tämä on, vaikka vakavista asiosta voidaan keskustellakin. Vanillan lähtö harmitti viimeksi.Ei täältä musta ole mitään älyä ketään karkoittaa. Mitä enemmän ja erilaista porukkaa, sitä parempi. Lähihistoriasta ei heti tule mieleen muuta. Hetkisesti voi joku provokatiivinen teksti harmittaa ja tulee näpyteltyä jotakin harkitsematonta, mutta yleensä sitä ei puolen tunnin päästä enää edes muista, mistä hermostui. Kaksinkertainen.blondi-jutut ovat enimmäkseen hauskoja, mutta jos Y:B:stä ruvetaan liikaa jauhamaan, ei jaksa.. Lähden sitten pois.Ei ole kiinnostava aihe. Mikä Y:B:ssä ärsyttää-aloitus ärsytti siksi, koska se näytti mun tekemältä aloitukselta. Siihen tuli kauniita sanoja monelta kirjoittajalta musta, tietysti itserakkaana ne luin tarkkaan. KIITOS niistä! Henkilöanalyysi-aloitukset usein ärsyttää, muutkin kuin itseen kohdistuvat. Joten niitä en kaipaa. Mutta eihän mun kaipuut näihin vaikuta. Provokatiiviset jutut sinänsä on ok, jos niissä on joku juju/koukku. Ei satuta täällä mikään, yksinkertaisen.blondin irl-elämän jutut satuttaa silloin kun satuttaa. Jos täällä joku iskee vyön alle liian lujaa, etsin uuden leikkipaikan, hetkeksi tai kokonaan, niin helppoa se on:)
- ja riapoo
jonkun tai joidenkin sanomiset. Mut lohduttelen itseäni sillä, että mulla on onneksi tärkeämpiä asioita elämässä kuin tämä palsta. Kaikilla ei näytä niin olevan.
- ................
hassua kyllä, aika usein näiden lukemisen jälkeen on paska fiilis, mutta enemmän se johtuu siitä että alkaa muistelemaan kaikkee paskaa mitä itselle on sattunut, kuin että toisten jutut sais pahalle mielelle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4791735Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151309- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19866- 50840
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722