Palstaterroristit

Olisi tietysti romanttisempaa ajatella niin, että joku yksittäinen mielipuoli on omistanut elämänsä palsta/ni häiriköimiseen, mutta se olisi myös osoitus mielikuvituksen ja...älykkyyden puutteesta. Eiköhän tämä juttu mene suurinpiirtein niin, että joku keskustelija lanseeraa tahattomasti jonkun sanonnan (joka ei ole koskaan mitenkään uniikki tai edes mielenkiintoinen), johon on helppo tarttua ja sitä ryhdytään syystä tai toisesta toistamaan pakkomielteenomaisesti monen eri kirjoittajan voimin, eli kyse on kollektiivisesta ilmiöstä ja yksittäistä syyllistä on silloin turha hakea. Now the case is finally closed. Or is it? Niin? http://www.youtube.com/watch?v=cUp0RhdVf5M "Voi vittu..." MarttyyriMallari-TTt

41

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo,

      harkita sitä sefun hommaa?

      • koska minulla on parempaakin tekemistä kuin kaitsea mielipuolia. "Ehkä gek-ko voisi sopia siihen hommaan?" MarttyyriMallari-TTt


      • siihen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        koska minulla on parempaakin tekemistä kuin kaitsea mielipuolia. "Ehkä gek-ko voisi sopia siihen hommaan?" MarttyyriMallari-TTt

        paljon aikaa kuluisi,kerran viikossa kävisit bannaamassa häiriköt.


      • siihen kirjoitti:

        paljon aikaa kuluisi,kerran viikossa kävisit bannaamassa häiriköt.

        mutta silloihan joutuisin bannaamaan kaikki. "Ja ketä sitten kiusaisin?" MarttyyriMallari-TTt


    • zisel

      sitten terroristi? Jos olen (tai en ole) niin saanko mä olla se joka selviää hengissä lentokoneen törmäyksessä?

      • lähinnä olet henkilö, jota kukaan ei kuulema kaipaa. "Mistä luulet sen johtuvan" MarttyyriMallari-TTt


    • Vai voiko tätä jo kutsua palstapsykoosiksi? Aika tulehtunutta, vai mitä?

      • tämä on joukkopsykoosia ja hyvin tylsää sellaista. "Niin?" MarttyyriMallari-TTt


    • vili

      .............

    • sininen_sitruuna

      ... mä olen taas, jälleen kerran niin autuaan pihalla kaikesta, ettei mulla ole hajuakaan mistä täällä taas vauhkotaan. Lisäksi olen niin laiska, etten jaksa vaivautua ottamaan edes selvää.. ja lisäksi mua ei ehkä kiinnostakaan niin paljoa.

      • nyt on kyse tästä Niin?-psykoosista ja sen seuraamuksista. "Todellakin kannattaa ottaa etäisyyttä :)" MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        nyt on kyse tästä Niin?-psykoosista ja sen seuraamuksista. "Todellakin kannattaa ottaa etäisyyttä :)" MarttyyriMallari-TTt

        Olkoon nyt sitten vaikka SIIS! - psykoosi mun puolesta. :) Ei se taida tarttua tänne suuntaan.


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        Olkoon nyt sitten vaikka SIIS! - psykoosi mun puolesta. :) Ei se taida tarttua tänne suuntaan.

        sano vielä mitään. "Et voi tietää sitä ennen kuin olet kokenut palstapsykoosin :)" MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sano vielä mitään. "Et voi tietää sitä ennen kuin olet kokenut palstapsykoosin :)" MarttyyriMallari-TTt

        En mie semmoseen taida sekaantua. :)


    • au-liskot

      äiti sanoo että olet aivan oikeassa. "Liskonkusta saa tilauksesta" terveisin avioliiton ulkopuoliset liskot

      • ei kun siis liskolapset... "Äitinne on mukava ja viisas henkilö" MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei kun siis liskolapset... "Äitinne on mukava ja viisas henkilö" MarttyyriMallari-TTt

        ja olemme töissä ja kortistossa. Äiti sanoo että olet idiootti. "Niin." terseisin au-liskot.


      • au-liskot kirjoitti:

        ja olemme töissä ja kortistossa. Äiti sanoo että olet idiootti. "Niin." terseisin au-liskot.

        olette tulleet sitten äitiinne (tapasin hänet aikoinaan kioskilla) "Hän on todellinen idiootti" MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olette tulleet sitten äitiinne (tapasin hänet aikoinaan kioskilla) "Hän on todellinen idiootti" MarttyyriMallari-TTt

        nuoruuden seikkailuistaan. Hän rakastui johonkin ääliöön kusenkeltaisen kioskin luona. Sitten hän pikaistuksissaan poltti kioskin, etkä sen jälkeen ole enää voinut asioida siellä. Äiti sanoo että voisit ihan hyvin mennä jollekin toiselle kioskille, idiootti. "Oikea sota käydään kusella ja kananmunilla" terveisin äidin pikku perkeleet.


      • au-liskot kirjoitti:

        nuoruuden seikkailuistaan. Hän rakastui johonkin ääliöön kusenkeltaisen kioskin luona. Sitten hän pikaistuksissaan poltti kioskin, etkä sen jälkeen ole enää voinut asioida siellä. Äiti sanoo että voisit ihan hyvin mennä jollekin toiselle kioskille, idiootti. "Oikea sota käydään kusella ja kananmunilla" terveisin äidin pikku perkeleet.

        äitinne on aika absurdi hahmo ja hänen yksi ongelmista on se, että hän luottaa sinisilmäisesti ihmisiin ja joutuu katumaan sitä. (hänen vihollisensa ovat myös minun vihollisiani) "monte24 ja zisel" MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        äitinne on aika absurdi hahmo ja hänen yksi ongelmista on se, että hän luottaa sinisilmäisesti ihmisiin ja joutuu katumaan sitä. (hänen vihollisensa ovat myös minun vihollisiani) "monte24 ja zisel" MarttyyriMallari-TTt

        kusimme pariin muuhunkin postiluukkuun. "Tiedät kyllä millaisista osoitteista puhutaan" terseisin au-liskot.


      • au-liskot kirjoitti:

        kusimme pariin muuhunkin postiluukkuun. "Tiedät kyllä millaisista osoitteista puhutaan" terseisin au-liskot.

        meni oikeaan osoitteeseen ne kuset. "Kai äitinne oli mukana retkellä?" MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        meni oikeaan osoitteeseen ne kuset. "Kai äitinne oli mukana retkellä?" MarttyyriMallari-TTt

        hän pakkasi meille eväät mukaan. "Tenua ja nakkeja" t: au-l.


    • Jazuli
      • hyvää kesää myös sinulle ja palaathan syksyllä takaisin? "Älä ole surullinen :)" MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli

      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        hyvää kesää myös sinulle ja palaathan syksyllä takaisin? "Älä ole surullinen :)" MarttyyriMallari-TTt

        ..syksyy oisi matkaa joteka paree ko mie en tee lupauksii..=oI ..*suru oisi syvässä* =oI ..*hali*


      • Jazuli kirjoitti:

        ..syksyy oisi matkaa joteka paree ko mie en tee lupauksii..=oI ..*suru oisi syvässä* =oI ..*hali*

        kyllä minä uskon, että palaat :) "Sillä kuka voisikaan hylätä kaiken tämän...hauskuuden ;)" MarttyyriMallari-TTt


      • :-(

      • ...that you'll...

      • sorry,

    • Olen kerrankin samaa mieltä kanssasi... T. eräs itsekin kerran salapoliitina toiminut "kyse oli jostain MarttyyriMallarista"

      • olet sen verran uusi palstalainen, että et tiedä mitä kaikkea täällä tapahtuu. "En ikimaailmassa kirjoittaisi puskista, jos nyt siihen suuntaan vihjaisit" MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet sen verran uusi palstalainen, että et tiedä mitä kaikkea täällä tapahtuu. "En ikimaailmassa kirjoittaisi puskista, jos nyt siihen suuntaan vihjaisit" MarttyyriMallari-TTt

        Tarkoitukseni oli vain tehdä tunnustus. Olin salapoliiti. Ja yhtä huono kuin alkuperäinenkin. "parempi yksinkertaisena blondina kuin salapoliitina"


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tarkoitukseni oli vain tehdä tunnustus. Olin salapoliiti. Ja yhtä huono kuin alkuperäinenkin. "parempi yksinkertaisena blondina kuin salapoliitina"

        yksi vihje sinulle... "Älä tee yksityiselämääsi koskevia aloituksia" MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        yksi vihje sinulle... "Älä tee yksityiselämääsi koskevia aloituksia" MarttyyriMallari-TTt

        vielä tehnytkään. "vai olenko muka?"


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        vielä tehnytkään. "vai olenko muka?"

        luin äsken eilisiä kirjoituksia ja havaitsin jotain näyttelemiseen liittyvää piruilua. "No, onhan se kivaa, että täällä on yksi elokuvatähtikin..." MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        luin äsken eilisiä kirjoituksia ja havaitsin jotain näyttelemiseen liittyvää piruilua. "No, onhan se kivaa, että täällä on yksi elokuvatähtikin..." MarttyyriMallari-TTt

        mutta en muistaakseni ole tehnyt yksityiselämääni liittyviä aloituksia.En myöskään näyttelemiseen liittyviä aloituksia. "Joten en ymmärrä mitä ajat takaa" yksinkertainen.blondi


    • palstan naiset

      ajatella jotain paljon romanttisempaa :)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe