Palstaterroristit

Olisi tietysti romanttisempaa ajatella niin, että joku yksittäinen mielipuoli on omistanut elämänsä palsta/ni häiriköimiseen, mutta se olisi myös osoitus mielikuvituksen ja...älykkyyden puutteesta. Eiköhän tämä juttu mene suurinpiirtein niin, että joku keskustelija lanseeraa tahattomasti jonkun sanonnan (joka ei ole koskaan mitenkään uniikki tai edes mielenkiintoinen), johon on helppo tarttua ja sitä ryhdytään syystä tai toisesta toistamaan pakkomielteenomaisesti monen eri kirjoittajan voimin, eli kyse on kollektiivisesta ilmiöstä ja yksittäistä syyllistä on silloin turha hakea. Now the case is finally closed. Or is it? Niin? http://www.youtube.com/watch?v=cUp0RhdVf5M "Voi vittu..." MarttyyriMallari-TTt

41

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo,

      harkita sitä sefun hommaa?

      • koska minulla on parempaakin tekemistä kuin kaitsea mielipuolia. "Ehkä gek-ko voisi sopia siihen hommaan?" MarttyyriMallari-TTt


      • siihen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        koska minulla on parempaakin tekemistä kuin kaitsea mielipuolia. "Ehkä gek-ko voisi sopia siihen hommaan?" MarttyyriMallari-TTt

        paljon aikaa kuluisi,kerran viikossa kävisit bannaamassa häiriköt.


      • siihen kirjoitti:

        paljon aikaa kuluisi,kerran viikossa kävisit bannaamassa häiriköt.

        mutta silloihan joutuisin bannaamaan kaikki. "Ja ketä sitten kiusaisin?" MarttyyriMallari-TTt


    • zisel

      sitten terroristi? Jos olen (tai en ole) niin saanko mä olla se joka selviää hengissä lentokoneen törmäyksessä?

      • lähinnä olet henkilö, jota kukaan ei kuulema kaipaa. "Mistä luulet sen johtuvan" MarttyyriMallari-TTt


    • Vai voiko tätä jo kutsua palstapsykoosiksi? Aika tulehtunutta, vai mitä?

      • tämä on joukkopsykoosia ja hyvin tylsää sellaista. "Niin?" MarttyyriMallari-TTt


    • vili

      .............

    • sininen_sitruuna

      ... mä olen taas, jälleen kerran niin autuaan pihalla kaikesta, ettei mulla ole hajuakaan mistä täällä taas vauhkotaan. Lisäksi olen niin laiska, etten jaksa vaivautua ottamaan edes selvää.. ja lisäksi mua ei ehkä kiinnostakaan niin paljoa.

      • nyt on kyse tästä Niin?-psykoosista ja sen seuraamuksista. "Todellakin kannattaa ottaa etäisyyttä :)" MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        nyt on kyse tästä Niin?-psykoosista ja sen seuraamuksista. "Todellakin kannattaa ottaa etäisyyttä :)" MarttyyriMallari-TTt

        Olkoon nyt sitten vaikka SIIS! - psykoosi mun puolesta. :) Ei se taida tarttua tänne suuntaan.


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        Olkoon nyt sitten vaikka SIIS! - psykoosi mun puolesta. :) Ei se taida tarttua tänne suuntaan.

        sano vielä mitään. "Et voi tietää sitä ennen kuin olet kokenut palstapsykoosin :)" MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sano vielä mitään. "Et voi tietää sitä ennen kuin olet kokenut palstapsykoosin :)" MarttyyriMallari-TTt

        En mie semmoseen taida sekaantua. :)


    • au-liskot

      äiti sanoo että olet aivan oikeassa. "Liskonkusta saa tilauksesta" terveisin avioliiton ulkopuoliset liskot

      • ei kun siis liskolapset... "Äitinne on mukava ja viisas henkilö" MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei kun siis liskolapset... "Äitinne on mukava ja viisas henkilö" MarttyyriMallari-TTt

        ja olemme töissä ja kortistossa. Äiti sanoo että olet idiootti. "Niin." terseisin au-liskot.


      • au-liskot kirjoitti:

        ja olemme töissä ja kortistossa. Äiti sanoo että olet idiootti. "Niin." terseisin au-liskot.

        olette tulleet sitten äitiinne (tapasin hänet aikoinaan kioskilla) "Hän on todellinen idiootti" MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olette tulleet sitten äitiinne (tapasin hänet aikoinaan kioskilla) "Hän on todellinen idiootti" MarttyyriMallari-TTt

        nuoruuden seikkailuistaan. Hän rakastui johonkin ääliöön kusenkeltaisen kioskin luona. Sitten hän pikaistuksissaan poltti kioskin, etkä sen jälkeen ole enää voinut asioida siellä. Äiti sanoo että voisit ihan hyvin mennä jollekin toiselle kioskille, idiootti. "Oikea sota käydään kusella ja kananmunilla" terveisin äidin pikku perkeleet.


      • au-liskot kirjoitti:

        nuoruuden seikkailuistaan. Hän rakastui johonkin ääliöön kusenkeltaisen kioskin luona. Sitten hän pikaistuksissaan poltti kioskin, etkä sen jälkeen ole enää voinut asioida siellä. Äiti sanoo että voisit ihan hyvin mennä jollekin toiselle kioskille, idiootti. "Oikea sota käydään kusella ja kananmunilla" terveisin äidin pikku perkeleet.

        äitinne on aika absurdi hahmo ja hänen yksi ongelmista on se, että hän luottaa sinisilmäisesti ihmisiin ja joutuu katumaan sitä. (hänen vihollisensa ovat myös minun vihollisiani) "monte24 ja zisel" MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        äitinne on aika absurdi hahmo ja hänen yksi ongelmista on se, että hän luottaa sinisilmäisesti ihmisiin ja joutuu katumaan sitä. (hänen vihollisensa ovat myös minun vihollisiani) "monte24 ja zisel" MarttyyriMallari-TTt

        kusimme pariin muuhunkin postiluukkuun. "Tiedät kyllä millaisista osoitteista puhutaan" terseisin au-liskot.


      • au-liskot kirjoitti:

        kusimme pariin muuhunkin postiluukkuun. "Tiedät kyllä millaisista osoitteista puhutaan" terseisin au-liskot.

        meni oikeaan osoitteeseen ne kuset. "Kai äitinne oli mukana retkellä?" MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        meni oikeaan osoitteeseen ne kuset. "Kai äitinne oli mukana retkellä?" MarttyyriMallari-TTt

        hän pakkasi meille eväät mukaan. "Tenua ja nakkeja" t: au-l.


    • Jazuli
      • hyvää kesää myös sinulle ja palaathan syksyllä takaisin? "Älä ole surullinen :)" MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli

      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        hyvää kesää myös sinulle ja palaathan syksyllä takaisin? "Älä ole surullinen :)" MarttyyriMallari-TTt

        ..syksyy oisi matkaa joteka paree ko mie en tee lupauksii..=oI ..*suru oisi syvässä* =oI ..*hali*


      • Jazuli kirjoitti:

        ..syksyy oisi matkaa joteka paree ko mie en tee lupauksii..=oI ..*suru oisi syvässä* =oI ..*hali*

        kyllä minä uskon, että palaat :) "Sillä kuka voisikaan hylätä kaiken tämän...hauskuuden ;)" MarttyyriMallari-TTt


      • :-(

      • ...that you'll...

      • sorry,

    • Olen kerrankin samaa mieltä kanssasi... T. eräs itsekin kerran salapoliitina toiminut "kyse oli jostain MarttyyriMallarista"

      • olet sen verran uusi palstalainen, että et tiedä mitä kaikkea täällä tapahtuu. "En ikimaailmassa kirjoittaisi puskista, jos nyt siihen suuntaan vihjaisit" MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet sen verran uusi palstalainen, että et tiedä mitä kaikkea täällä tapahtuu. "En ikimaailmassa kirjoittaisi puskista, jos nyt siihen suuntaan vihjaisit" MarttyyriMallari-TTt

        Tarkoitukseni oli vain tehdä tunnustus. Olin salapoliiti. Ja yhtä huono kuin alkuperäinenkin. "parempi yksinkertaisena blondina kuin salapoliitina"


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tarkoitukseni oli vain tehdä tunnustus. Olin salapoliiti. Ja yhtä huono kuin alkuperäinenkin. "parempi yksinkertaisena blondina kuin salapoliitina"

        yksi vihje sinulle... "Älä tee yksityiselämääsi koskevia aloituksia" MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        yksi vihje sinulle... "Älä tee yksityiselämääsi koskevia aloituksia" MarttyyriMallari-TTt

        vielä tehnytkään. "vai olenko muka?"


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        vielä tehnytkään. "vai olenko muka?"

        luin äsken eilisiä kirjoituksia ja havaitsin jotain näyttelemiseen liittyvää piruilua. "No, onhan se kivaa, että täällä on yksi elokuvatähtikin..." MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        luin äsken eilisiä kirjoituksia ja havaitsin jotain näyttelemiseen liittyvää piruilua. "No, onhan se kivaa, että täällä on yksi elokuvatähtikin..." MarttyyriMallari-TTt

        mutta en muistaakseni ole tehnyt yksityiselämääni liittyviä aloituksia.En myöskään näyttelemiseen liittyviä aloituksia. "Joten en ymmärrä mitä ajat takaa" yksinkertainen.blondi


    • palstan naiset

      ajatella jotain paljon romanttisempaa :)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe