Sisko ja

sen veli.

Missä vaiheessa ollaan liian tuttuja, eikä enää kiinnosta romanttisessa mielessä? Voiko keskustelupalstalla saavuttaa tällaisen kyllästymisasteen? Vuosi samassa työpaikassa, ja enää ei voi syttyä? Ok, tunnustan. Olin joskus ihastunut yhteen täältä, mutta nyt tuntuu jo siltä että olemme liian tuttuja. Ja koskaan emme ole edes oikeasti tavanneet.

12

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisarhennalainen

Vain isänpuutteeseen jääneet roikkuvat miehenlahkeissa forever :> Siis yksittäisten/samojen miesyksilöiden lompakossa periaatteessa.Oletko asunnonvelkojasi myöten huupattu mieheen hankalasti?Se on aina kinkkinen pulma.Kyllä seksi,mitä useammin,mitä paremmin,aina ajaa uusiin seikkailuihin juuri itsensä vuoksi.Seksi ei ole naiseutta eikä bosa-asia.Se on liikkumista tasosta toiselle tasolle.

• penttiperuspatu

Paljasta itsesi! Olen kaksi tällaista tarinaa lukenut tänään. Nämä ovat aivan helmiä :) Ihastuttaa.

• Ei sinun ainakaan kannata ikinä kenenkään naisen kanssa yhteen muuttaa, jos jänitys ja arvoituksellisuus on noin tärkeää suhtessa. Vai olisiko syy romantiikan laantumiseen sittenkin jossain muualla?

• ap.

ollut suunnitelmissa muuttaa kenenkään kanssa yhteen. Kyllä sen tietää mikä siitä tulee - ero.

• Ei olis hemmo arvannut et tähän tullaan - virtuaaliwestermarck-efekti. Täytyy varoa lukemasta liikaa juttuja käsistä, ettei lopahda innostus niihin. Tää oli ehdottomasti päivän paras - kiitti.

• ap.

Perehdyin siihen wikipedian avulla. Kyllä se näin on, että virtuaalinenkin kasvuympäristö näköjään vaikuttaa. Ole hyvä.

• ap.

ja käsiensä kanssa ei kannata keskustella tai kasvaa :)

• no...

toivottavasti sanot sen edes suoraan, että ei kiinnosta.

• se sit meni. Vai oliko täs joku kysymys?

• ap.

westermark-efekti mahdollinen? Mitä mieltä olet?

• ap. kirjoitti:

westermark-efekti mahdollinen? Mitä mieltä olet?

mutta onko se joku ongelma, mille pitäisi tehdä jotakin? En oikein ymmärtänyt mikä oli aloituksen pointti. Oliko kyseessä ikävä asia vai helpottunut toteamus?

• ap.
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

mutta onko se joku ongelma, mille pitäisi tehdä jotakin? En oikein ymmärtänyt mikä oli aloituksen pointti. Oliko kyseessä ikävä asia vai helpottunut toteamus?

mitään pointtia ollut, eikä asiantilalle tarvitse tehdä mitään. Miten sille edes voisi tehdä mitään? Ei mitenkään. Aloitus oli vain kysymys keskustelun pohjaksi, jos jota kuta sattuis oikeasti keskusteluttamaan täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      476
      1723
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1487
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1338
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1299
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      895
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      856
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      46
      777
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      736
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      701
    Aihe