Vanteiden varkaudenestovinkki

Meicä

Saat estettyä vanteidesi pöllimisen autosi alta aikas varmasti siten, että jättäessäsi auton, käännä renkaat niin paljon toiseen suuntaan, kuin ne vaan kääntyvät ja katso että ratti menee rattilukkoon. Tämä siksi, että renkaat eivät mahdu tulemaan pois lokasuojien alta ollessaan ääriasentoon käännettyinä. Ja harvoin kukaan nyysii pelkkiä takavanteita, vaan koko sarjan. Helppoa?? :)

21

2610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempi on

      pitää autossa alla niin kolhuiset ja ruosteiset peltivanteet ettei ne ketään kiinnosta. Ei tartte tuollalailla temppuilla.

      • sinä hemmetin

        ÄÄLIÖ olet vaudissa


      • Teiden Ritari

        ei varmaan pöllitä.


    • on sellainen...

      että aina pysäköidessäsi irrotat renkaat, ja otat ne mukaasi. Jäävätpä varkaat nuolemaan näppejään!

      • tosiaa

        nui väsyny ihtees, käy lääkärissä


      • AUTA
        tosiaa kirjoitti:

        nui väsyny ihtees, käy lääkärissä

        OLEN LÄÄKÄRI


      • tiivistyy.

        Oletpa todella yksinkertainen, eihän autosta voi pölliä tenkaita jos siinä ei niitä olekaan.


    • konsti2

      mutta ei toimi mun kopterissa, mahtuvat ulos myös ääriasennossa...

      • sftjsafjsafyksaf

        koptereissa ei ole renkaita vaan jalakset. Raskaammissa kuljetuskoptereissa on renkaita, mutta ei sulla sellaista ole.


      • ei myöskään
        sftjsafjsafyksaf kirjoitti:

        koptereissa ei ole renkaita vaan jalakset. Raskaammissa kuljetuskoptereissa on renkaita, mutta ei sulla sellaista ole.

        ole heittoistuinta


      • ognpvxgj

    • ......

      lukkopultit,,peitelevyllä.ei viedä yhden yön aikana.särkeminen kuuluu toisellepuolen kaupunkia ja aikaa menee koko yö. silloin kun ammattilaiset ottavat vanteet siihen ei mene 2-minuuttia kauemmin.ja mahdollisimman helpolla.

      • Lukkopultit on ihan ookoo keksintö, mutta justiinsa hetki sitten kaverin autosta nyysittiin vanteet, vaikka lukkopultit olikin. Ja tosiaan ihan vaan siten, että konnat poras lukon ovesta, antoi hälyjen huutaa jonkun aikaa kunnes sammuivat ja sitten ottivat takakontista lukkopulttejen avaimen! Jee! Ja auto oli kahden kerrostalon välissä keskellä kaupunkia.


      • katukiveen niin lähelle
        Eickaman-79 kirjoitti:

        Lukkopultit on ihan ookoo keksintö, mutta justiinsa hetki sitten kaverin autosta nyysittiin vanteet, vaikka lukkopultit olikin. Ja tosiaan ihan vaan siten, että konnat poras lukon ovesta, antoi hälyjen huutaa jonkun aikaa kunnes sammuivat ja sitten ottivat takakontista lukkopulttejen avaimen! Jee! Ja auto oli kahden kerrostalon välissä keskellä kaupunkia.

        ettei saa renkaita irti


      • Meidän pihassa
        katukiveen niin lähelle kirjoitti:

        ettei saa renkaita irti

        Ei ole katukiviä, pitäsköhän hankkia?


      • frduqn
        katukiveen niin lähelle kirjoitti:

        ettei saa renkaita irti

        h6Rcqm lqsjfgqxtdfx, [url=http://aoynqibeosjl.com/]aoynqibeosjl[/url], [link=http://nyfncniktoku.com/]nyfncniktoku[/link], http://jhzbizkmryuo.com/


    • yo

      Hommaat kunnon lukkopultit ja kunnon hälyt autoos joka reakoi jos autoa yritetään heilutela tai nostaa. Tietenkään et pidä lukkopulttien avainta autossa. Vielä autoon laseihin turvakalvot niin ei saa autosta laseikaan paskaksi

    • yksi vinkki:

      Sivelkää vanteet ja kummit omalla paskallanne..siis sillä mitä tulee anusaukostanne.!

      • syökää paskaa

        Tunkekaa koko auto perseeseen nii ei pöllitä,paitsi hinaamalla!


    • Tiedä

      Yhtään tapausta jossa ois autosta lähtenyt vanteet alta. Lukkopultti on yks mutta avain löytyy aina jostainpäin autoa. Ainoastaan tyhmä säilyttää avainta kotona piirongin laatikossa kun se rengas räjähtää on helppo sitten vaihtaa jossain 100km päästä kotoa ilman avainta. Olin joskus vianorilla töissä ei edes siellä ruvettu ottamaan pyöriä pois jos avainta ei ollut

    • Laittakaa

      Auton ikkunaan sisäpuolelle iso lappu, jossa lukee, että ootte haulikon tähtäimessä ja piipuissa on susipanokset. Jos ette poistu auton läheltä asiallisen nopeasti, niin automaatti laukaisin kyllä neuvoo, mjitä se tarkoittaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe