siis ihan naurettava mainos!! Pakko myöntää että itse epätoivon aikana menin itse ostamaan tuon laitteen joka on 1 käytön jälkeen pölyntymässä kaapissa. Tuo kohta missä näytetään "ero" niin ihan naurettvaa. Miehen kohdalla on enemmän kuin selvää että 'jälkeen' kuvassa on vatsa vedetty sisään. Ja naisen kohdalla vielä tyhmempää kun selvästi näkee että "ennen" kuvassa täti pullistaa vatsaansa niin paljon!!! Voikohan heit vastaan nostaa syytteen harhaanjohtavasta mainonnasta :D Ehkei nyt sentään. Mutta oli ihan pakko avautua :D
VibraTone
6
981
Vastaukset
- ............
ostostv:ssä tietenkin tehdään kaikki erot yliliioitelllusti, mutta et voi kyllä yhden käyttökerran jälkeen odottaakaan näkyviä tuloksia
- Tvshopkriitikko
Voi, että. Olen nauranut samaiselle mainokselle niin paljon.
Täytyy sanoa, että johan on mainoksen budjetti on kireällä, kun on tosiaan noin naurettaviin ennen&jälkeen otoksiin päädytty.
Voi apuva sanon minä!
No, mutta mikäs siinä...
Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa... - hoitoa
Tvshopkriitikko kirjoitti:
Voi, että. Olen nauranut samaiselle mainokselle niin paljon.
Täytyy sanoa, että johan on mainoksen budjetti on kireällä, kun on tosiaan noin naurettaviin ennen&jälkeen otoksiin päädytty.
Voi apuva sanon minä!
No, mutta mikäs siinä...
Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...Aivan asiallista hoitoahan se on , mutta se hinta, hinta..
- dfghjklöfghjk
siinähän on kuukauden palautusoikeus, et omaa tyhmyyttä jos a.ostat, b.jaksat käyttää vaan kerran ja c. et palauta tuotetta jos et oo tyytyväinen..
- järkeilijää
Tajusit tuon sitten vasta kun ostit vempeleen. On tyhmyyden huippu ostaa ostos TV:ltä jotain. Ostos TV myy roskaa typeryksille ja viisaille se tarjoaa hyvät naurut.
- mielestäni ryöstöä
käyttää heikkomielisempiä hyväkseen ostoksia myydessä. Esim. joku huhheli oli kaupitellut erityis-imureita (hintaluokkaa 2000e) mummolleni, joka ei IKINÄ siivoa (asunto on varsinainen läävä...). No vanhana ihmisenä ei tietenkään tajunnut että huijaustahan nuo ovat, mutta onneksi sanoimme hänelle että älä osta. Toisille ei kuitenkaan ole muita sanomassa että "älä osta" ja kukkarossa on reikiä kuin siivilässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382406Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482020Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91956Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421671Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391408Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241066Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️67886Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62883Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119878- 67866