VibraTone

pakkoAvautua

siis ihan naurettava mainos!! Pakko myöntää että itse epätoivon aikana menin itse ostamaan tuon laitteen joka on 1 käytön jälkeen pölyntymässä kaapissa. Tuo kohta missä näytetään "ero" niin ihan naurettvaa. Miehen kohdalla on enemmän kuin selvää että 'jälkeen' kuvassa on vatsa vedetty sisään. Ja naisen kohdalla vielä tyhmempää kun selvästi näkee että "ennen" kuvassa täti pullistaa vatsaansa niin paljon!!! Voikohan heit vastaan nostaa syytteen harhaanjohtavasta mainonnasta :D Ehkei nyt sentään. Mutta oli ihan pakko avautua :D

6

1031

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

ostostv:ssä tietenkin tehdään kaikki erot yliliioitelllusti, mutta et voi kyllä yhden käyttökerran jälkeen odottaakaan näkyviä tuloksia

• Tvshopkriitikko

Voi, että. Olen nauranut samaiselle mainokselle niin paljon.
        Täytyy sanoa, että johan on mainoksen budjetti on kireällä, kun on tosiaan noin naurettaviin ennen&jälkeen otoksiin päädytty.
        Voi apuva sanon minä!

No, mutta mikäs siinä...
        Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...

• hoitoa
        Tvshopkriitikko kirjoitti:

Voi, että. Olen nauranut samaiselle mainokselle niin paljon.
        Täytyy sanoa, että johan on mainoksen budjetti on kireällä, kun on tosiaan noin naurettaviin ennen&jälkeen otoksiin päädytty.
        Voi apuva sanon minä!

No, mutta mikäs siinä...
        Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...

Aivan asiallista hoitoahan se on , mutta se hinta, hinta..

• dfghjklöfghjk

siinähän on kuukauden palautusoikeus, et omaa tyhmyyttä jos a.ostat, b.jaksat käyttää vaan kerran ja c. et palauta tuotetta jos et oo tyytyväinen..

• järkeilijää

Tajusit tuon sitten vasta kun ostit vempeleen. On tyhmyyden huippu ostaa ostos TV:ltä jotain. Ostos TV myy roskaa typeryksille ja viisaille se tarjoaa hyvät naurut.

• mielestäni ryöstöä

käyttää heikkomielisempiä hyväkseen ostoksia myydessä. Esim. joku huhheli oli kaupitellut erityis-imureita (hintaluokkaa 2000e) mummolleni, joka ei IKINÄ siivoa (asunto on varsinainen läävä...). No vanhana ihmisenä ei tietenkään tajunnut että huijaustahan nuo ovat, mutta onneksi sanoimme hänelle että älä osta. Toisille ei kuitenkaan ole muita sanomassa että "älä osta" ja kukkarossa on reikiä kuin siivilässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      382
      1471
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      65
      971
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      925
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      91
      923
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      71
      891
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      629
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      614
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      605
    Aihe