VibraTone

pakkoAvautua

siis ihan naurettava mainos!! Pakko myöntää että itse epätoivon aikana menin itse ostamaan tuon laitteen joka on 1 käytön jälkeen pölyntymässä kaapissa. Tuo kohta missä näytetään "ero" niin ihan naurettvaa. Miehen kohdalla on enemmän kuin selvää että 'jälkeen' kuvassa on vatsa vedetty sisään. Ja naisen kohdalla vielä tyhmempää kun selvästi näkee että "ennen" kuvassa täti pullistaa vatsaansa niin paljon!!! Voikohan heit vastaan nostaa syytteen harhaanjohtavasta mainonnasta :D Ehkei nyt sentään. Mutta oli ihan pakko avautua :D

6

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      ostostv:ssä tietenkin tehdään kaikki erot yliliioitelllusti, mutta et voi kyllä yhden käyttökerran jälkeen odottaakaan näkyviä tuloksia

      • Tvshopkriitikko

        Voi, että. Olen nauranut samaiselle mainokselle niin paljon.
        Täytyy sanoa, että johan on mainoksen budjetti on kireällä, kun on tosiaan noin naurettaviin ennen&jälkeen otoksiin päädytty.
        Voi apuva sanon minä!

        No, mutta mikäs siinä...
        Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...


      • hoitoa
        Tvshopkriitikko kirjoitti:

        Voi, että. Olen nauranut samaiselle mainokselle niin paljon.
        Täytyy sanoa, että johan on mainoksen budjetti on kireällä, kun on tosiaan noin naurettaviin ennen&jälkeen otoksiin päädytty.
        Voi apuva sanon minä!

        No, mutta mikäs siinä...
        Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...

        Aivan asiallista hoitoahan se on , mutta se hinta, hinta..


    • dfghjklöfghjk

      siinähän on kuukauden palautusoikeus, et omaa tyhmyyttä jos a.ostat, b.jaksat käyttää vaan kerran ja c. et palauta tuotetta jos et oo tyytyväinen..

    • järkeilijää

      Tajusit tuon sitten vasta kun ostit vempeleen. On tyhmyyden huippu ostaa ostos TV:ltä jotain. Ostos TV myy roskaa typeryksille ja viisaille se tarjoaa hyvät naurut.

      • mielestäni ryöstöä

        käyttää heikkomielisempiä hyväkseen ostoksia myydessä. Esim. joku huhheli oli kaupitellut erityis-imureita (hintaluokkaa 2000e) mummolleni, joka ei IKINÄ siivoa (asunto on varsinainen läävä...). No vanhana ihmisenä ei tietenkään tajunnut että huijaustahan nuo ovat, mutta onneksi sanoimme hänelle että älä osta. Toisille ei kuitenkaan ole muita sanomassa että "älä osta" ja kukkarossa on reikiä kuin siivilässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe