Em. kappale esitettiin Radio Suomen Kadonneen aarteen metsästäjät -ohjelmassa. Käykää kuuntelemassa Yle Areenassa vielä kun se on kuultavissa. Mielestäni aivan sympaattinen kappale. Mikäs se tämmöinen 80-luvun kokoonpano oli? Ei ainakaan levyttänyt kovin paljon.
The Levitators
3
1407
Vastaukset
- Jussi T
Levitators on v. 1980 perustettu reggae-bändi Lahdesta. Ko. biisi on "Take a Ride" -nimiseltä LP:ltä.
Levitators toimiii edelleen ja pusaa levyjäkin yhä silloin tällöin. Viimeisimmät tuotokset ovat oma "Old Dogs" CD sekä "Versio" -nimisen suomi-reggaelevyn taustojen soitto, samalla levyllä myös muutama muidenkin soittama tausta.
Youtubesta löytyy muutama kännykällä kuvattu pätkä kesältä -07, myspacelta Levitatorsia osoitteesta myspace.com/thelevitatorsmusic.- Cook In
Kiitos tiedoista.
"International Cookingin" voisi moni haluta kuulla MySpacen tai YouTuben kautta.
- Mikko p
01.03.2014 alkaen: www.reggae-levitators.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181147
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 48725
- 52709
- 28657
- 49619