Em. kappale esitettiin Radio Suomen Kadonneen aarteen metsästäjät -ohjelmassa. Käykää kuuntelemassa Yle Areenassa vielä kun se on kuultavissa. Mielestäni aivan sympaattinen kappale. Mikäs se tämmöinen 80-luvun kokoonpano oli? Ei ainakaan levyttänyt kovin paljon.
The Levitators
3
1406
Vastaukset
- Jussi T
Levitators on v. 1980 perustettu reggae-bändi Lahdesta. Ko. biisi on "Take a Ride" -nimiseltä LP:ltä.
Levitators toimiii edelleen ja pusaa levyjäkin yhä silloin tällöin. Viimeisimmät tuotokset ovat oma "Old Dogs" CD sekä "Versio" -nimisen suomi-reggaelevyn taustojen soitto, samalla levyllä myös muutama muidenkin soittama tausta.
Youtubesta löytyy muutama kännykällä kuvattu pätkä kesältä -07, myspacelta Levitatorsia osoitteesta myspace.com/thelevitatorsmusic.- Cook In
Kiitos tiedoista.
"International Cookingin" voisi moni haluta kuulla MySpacen tai YouTuben kautta.
- Mikko p
01.03.2014 alkaen: www.reggae-levitators.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101080
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa143522- 25515