Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

herätkää...

aikuiset!

Kirjoitus on vastaus Lohjan kaupungin palstan alta vastaus koulukiusaus asiaan. Siiretty tänne syystä, että sielä poistetaan jatkuvasti kaikki fiksut ja asiallisetkin kirjoitukset seriffin toimesta mielivaltaisesti johtuen kenties siitä että seriffiltä puuttuu kyky optimaalisuuteen. Kyseisestä seriffistä on tehty valitus vaan mielivalta jatkuu. Ilmeisimmilläänkin seriffillä ei ole seriffiä. Eiköhän se ole vanhempien vika jos eivät kykene suojelemaan lapsiaan. Oikein aikuisena hävettää, että lasten usko vanhempiin on mennyt. Etteivät usko enää, että vanhemmat kykenisivät lopettamaan ongelmat. Minun mukulani oli kiusattu, eikä ole enää ja tiesivät jo minulle kertoessaan että minä sen lopetan! Tietävät tänä päivänäkin, että minulle voi ja täytyy tulla kertomaan. Minä lopetan sellaiset touhut ja lainatakseni jonkun suuren viisaan sanoja, jos ei kiusaaminen lopu niin "silloin päät putoilevat yhdeltä jos toiselta" ja silloin loppuu viimeistään. Tämä yhteiskunta on kaikkien! Kaikkien on otettava velvollisuudekseen hoitaa, että kaikilla on hyvä ja turvallinen olo. Ei tätä yhteiskuntaa hoideta narisevalla naurulla ja hymyllä korvissa... Tässä yhteiskunnassa tarvitaan rehellisiä ihmisiä jotka eivät puhu seläntakana vaan sanovat niin kuin asia on eivätkä ole pelkureita. Ja seriffimme tuntien olen kirjoittanut tämän tekstini yleistä uudestamaasta otskkeenkin alle ja aion itsekin siirtyä tästä lähin vastaamaan sinne, sillä täälä on jatkuvasti poistettu mielivaltaisesti täysin fiksuja ja asiallisia kirjoituksia, kiitos.

2

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelliseen

      Päiden putoaminen oli tietenkin kielikuva ettei kukaan heikkohermoinen nyt kuvittele sen olevan sana sanasta, kun tuntuu ettei kaikki ymmärrä kirjoitetun tekstin rivien väli lukua. Väkivallalla ei saavuteta kuin väkivaltaa. On paljon valitusteitä ja koulunvaihtoa sekä keskustellaan yhdessä kiusaajien vanhempien kanssa. Mielestäni olisi erittäin hyvä saada se kiusaajakin keskustelemaan kiusaamisesta. Tääläiset kiusaamiset voisivat vähentyä kun järjestettäisiin koulussa kaikkien oppilaiden kesken yhteisiä projekteja jossa kaikki voisivat tutustua siinä touhuamisen ohella ikäänkuin itsestään toisiinsa. Homma ei tuntuisi järjestetyltä. Kohotettaisiin koululaisten yhteishenkeä. mielestäni tätä metodia on ihan liian vähän käytetty ja asiaan panostettu. Ennaltaehkäisevä toiminta on parasta jossa otetaan kaikki mukaan.

      • ...

        Kiusaamiseen on puututtava heti ja napakasti. Koulujen väliset berot puuttumisessa ja kiusaamisen ehkäisyssä tuntuvat olevan suuria, vaikka teoriassa jokaisesta koulusta löytyvät samat suunnitelmat puuttumiseen paperilla. Mättää vain se teoriasta käytäntöön siirtyminen. Sinänsä ei ihme, että lapset eivät luota aikuisiin, yksi yleisemmistä reagointitavoista on ihmettely että "miten niin, kai siitä olisi tiedotettu jos tollaista tapahtuisi". Toinen, yhtä yleinen lause aikuisten ns fiksujen ihmisten suusta " ei saa suhtautua asioihin noin negatiivisesti, koita olla positiivisempi". Ei siis ihme että kiusatun lapsen hätä jää kuulematta. Se yksinkertaisesti mitätöidään tai vähintäänkin kyseenalaistetaan, ja siihen puuttuva leimataan negatiivisesti ajattelevaksi. Hohhoijaa. Onneksi vielä näköjään löytyy terveellä maalaisjärjellä varustettuja, ajattelemaan kykeneviä positiivisia ihmisiä! Lohjalla kun eivät tämän tyyppiset jutut lehteen mene. Oli sitten kyse kouluväkivallasta tai pedofiilista, jonka uhrit valikoituivat sattumanvaraisesti, ei tuttavuussuhteen mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe