Isot rinnat?

pienirintainen

haluaisin tietää voiko mies ihailla pieniä rintoja? haluaako mies enemmän naista jolla on suuremmat rinnat? kihlattuni sanoo, ettei rintojeni tarvitsisi olla yhtään suuremmat, mutta pelkään silti, että hän ihailee suuria rintoja. pelkään siis sitä, että hän alkaa katselemaan muita ja ihailemaan toisten naisten rintoja. ongelmani on se, että haluaisin omistaa poikaystäväni kokonaan, en haluaisi että hän halusisi jotain muuta enemmän, kuin minua.

72

8768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      Uskon että poikaystävällesi pienet rinnat tai suuret rinnat eivät ole oleellinen kysymys. Vaan se, että ne ovat sinun, ja olet ylpeä niistä. Sinuna pelkäisin, että hän alkaa katselemaan toisia naisia joilla on hyvä itsetunto… sinulla ei ole.

    • meizi

      Mullaki on pienet rinnat, mut se onki melkeen ainoa asia jonka kans oon sinut, eli en pelkää että poikaystävä sen takia mua ainakaa jättäis!! Jos jättää niin kyllä on pinnallinen tapaus! Ja et sä voi poikaystävääs omistaa, sitte se kyl lähtee karkuun jos sä kahlittet sitä liikaa!! Kyllä säki varmaan ihailet muiden miesten ulkonäköä, muttei se tarkoita että sä niitä rakastaisit! Eli katsoa saa muttei koskea!!

    • m25

      liö. Et kai narsismissasi kuvittele olevasi muilta ominaisuuksilta kaikin puolin täydellinen nainen hänen makuunsa. Aina löytyy jostain kauniimpi, isotissisempi tai muuten vaan parempi kroppainen nainen jos tuolle linjalla meinaat lähteä.

      • Anonyymi

        Se ei tee kenestäkään kaunista jos on isot rinnat. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei tee kenestäkään kaunista jos on isot rinnat. 😁

        Tekeepäs!!!


    • Tiny

      Ihailen pieniä rintoja. Puolisollani on isot rinnat, mutta joskus käy mielessä, että miltä pienet napakat rinnat tuntuisi käsissäni. Sitä joskus haluaa sitä, mitä ei ole mahdollista saada, mutta ei se mitään. Olet siis ihan hyvä noinkin, usko se.

      • Anonyymi

        Miehet haluaa aina sitä mitä niillä ei ole.


    • Erik

      Hyvä vartalo muutoin on tärkeämpää kuin rintojen koko. Moni pienirintainen nainen on sexy ja kaunis. Moni isorintainen ruma ja ei-haluttava.

    • uomo

      Kyllähän isot ja laitetut jenkkiautotkin pään kääntää, mutta en mä sellaista itselleni haluaisi... Pieni on kaunista!

    • mary

      Minulla myös on ainakin omasta mielestäni pienet rinnat -b-kuppi, mutta näissäpä onkin se mukava puoli, että voi hyvin mennä välillä ilman rintsikoita, ne on mukavan terhakat eivätkä ainakaan roiku... =)
      Mä oon ainakin näihin just tyytyväinen ;)

      • Anonyymi

        Samoin!


    • nys

      Isompi parempi.

    • juggis

      kuin isot riippu tissit. Minä ainakin ihailen pienempiä rintoja niien kiinteyden takia

    • pienirintainen

      Kiitos teille kaikille noista viesteistä, ette voi uskoa miten paljon ootte auttanu:)
      en vain voinu oikeen uskoo kihlattuani, ku ajattelin, että se sano vaan niin mielyttääkseen mua, eikä sen takia että se ois tarkottanu sitä. on tosi kivaa kuulla muiden mielipiteitä, siis sellaisten mielipiteitä joiden ei tarvi sanoa mitään mua miellyttääkseen.

    • Hooters

      Kyllä naisella kunnon rinnat pitää olla eikä mitkään rakettitissit.

      • Yksi mies

        Ja hän kyllä oli tähän mennessä seksikkäin nainen jonka kanssa olen ollut yhdessä. Ei nyt varsinaisesti rintojensa takia, mutta pidin paljon hänen pienistä ja kiinteistä rinnoistaan, hyväilin niitä jatkuvasti.

        Mieluummin sellaiset kuin tosi-isot löysät kassit.


      • Anonyymi

        Mulla on isot tissit. Ja miehet aina sekasin. Mut mä haluan myös ison kullin. Ei pientä oo kiva käsitellä. Se on ihan ku sais silakan kuhan tilalle😂


    • isot..

      olen 24vee nainen, ja omaan ns "suuret rinnat" vaikka ri ne kovin suuret ole koska olen muuten niin hoikka mutta isot kuitenki tähän pieneen vartaloon.
      halusin vaina sanoa sinulle hyvä nainen, että vaikka katseet kääntyvätkin joskus rintojeni puoleen, ei se tarkoita yhtään mitään. monet miehet katsovat naisten rintoja ja se ohimenevä hetki on siinä.
      ja itselläni on paljon pienirintaisia ystäviä joita katsotaan ihan samalla tavalla.
      itse en näistä tissien tuijottajista jaksa kiinnostua.
      oma mieheni tykkää rinnoistani mutta tiedän että hän tykkäisi pienistäkin, kunhan ne vain on minulla.

      elä huolehdi turhia vaan keskity olennaiseen, terveyteen ja elämään. ja ajattele vaikka silleen että kun minä olen 40 niin mulla roikkuu navassa ja sulla ei :)

      tsemppiä!

      • Anonyymi

        Pienet rinnat ne vasta rumat onkin jos liiveissä ei ole täytettä ja roikkuu ku kaks pientä nahkapussia


      • Anonyymi

        Kerro milloin kohdataan?


    • Pasi

      Minä pidän pienemmistä rinnoista. Tärkeämpi on että niitä saa puristaa ja että ne ovat herkät kosketukselle ja hyväilylle. Silikonit ovat vihoviimeiset. Ainoa tilanne missä pinistä rinnoista on pieni haitta on avonaisissa juhapuvuissa, silloin normaalit tai hieman isommat rinnat täyttävät julhaasun paremmin.
      Huolestuttavampaa viestissäsi on omistushalukkuutesi ja mahdollinen mustasukkaisuus sekä heikko itsetunto. Täytä elämäsi itselläsi ja ota rintasi omaksesi ja nauti täysin rinnoin oli ne isot tai pienet.

    • hadzo

      a) et ikinä voi omistaa ketään kokonaan vaikka kuinka haluaisit

      b) rintojen koko ei ole tärkeää, ellei omaa jotain isohkoa fetissiä niihin. miehet katselevat ja käsittelevät persettä muutenkin mieluummin, eikä senkään pitäisi olla kaikkein tärkeintä

    • riippurinta=(

      olisin onnellinen jos minulla olisi kiinteät rinnat oli ne sitten isot tai pienet..mutta kahden lapsen ja mielettömien painon vaihtelujen jälkeen minulla pienet riippurinnat..ja kyllä oksettaa...itseä!mies kuulemma tykkää minusta sellaisena kuin olen ja ei sillä rintojakaan vastaan mitään ole..mielellään hyväilee..yms..mutta kyllä se itsetunnossa tuntuu..mutta MUISTA:EI MIEHEN RAKKAUS OLE RINNOISTA KIINNI!!

      • samanlaiset

        Joo, sama mulla, kyllähän ne riippuu mutta miestä ei haittaa. Nännit on kuin ketun nenät, kelpaavat sellaisenaan.


      • Anonyymi
        samanlaiset kirjoitti:

        Joo, sama mulla, kyllähän ne riippuu mutta miestä ei haittaa. Nännit on kuin ketun nenät, kelpaavat sellaisenaan.

        Mun emännällä isot rinnat ja on se kivaa niiden väliin lykkiä,ei kauaa tarvi kun on jo mällit rinnuksilla,aivan riittävät on ei tarvi mitään silikooneja


    • Anonyymi

      Mun kihlatullani oli pienet rinnat mutta tykkäsin niistä, nyt kun naisella on isommat tykkään vielä enemmän. Moni asia voi vaikuttaa rintojen kasvuun. Pervosti sanottuna on ihanaa työnnellä isojen väliin.

    • Anonyymi

      On tissimiehiä, peppuniehiä, niitä jotka tykkää viehkeistä sääristä jne. En kyllä tykkäis itse jos vaimolla olis D kupin melonit, sillä on C kuppi koko.

      • Anonyymi

        Tissi mies se pienistä tykkääväkin on tykkää pienistä. 😁👍


    • Anonyymi

      Itse tykkään pienistä kiinteistä rinnoista, varsinkin kun nainen kiihottuu ja nännit on kovana painautuen minua vasten. Toki ohan isot tissit näyttävät ja hankalat, mutta silti tykkään pienistä tisseistä

    • Anonyymi

      Että kun tää stereotypia on niin laajalle levinnyt jenkkilästä. Pienet rinnat on paljon kauniimmat ja pysyvät ajan myötä myös hyvän näköisenä. Ottaisin rinnattoman naisen enemmin kuin semmosen roikkuvat vinot pussit rinnalla (sori). No meitä on moneen menoon.

      Aina niitä löytyy vokaaleja vähemmistöjä jotka tulevat huutamaan että mitkä tahansa rinnat ovat liian pienet mutta melkein fakta on että ainoastaan isot feikkitissit on esteettisen näköiset kun kirurgi voi niistä sellaiset tehdä. Useimmiten paras tulos näyttäisi tulevan niistä naisista joilla on jo valmiiksi esteettiset pienemmän rinnat.

      Ja koko rintakysymys on täysi sivuseikka sille että hyvä takamus ja vyötärö on se 1 juttu.

    • Anonyymi

      Minäkin olen ollut epävarma hoikan kehoni pienistä rinnoista (A), mutta miehet ovat kyllä tykänneet kovastikin. Näistä kommenteistakin päätellen, ehkä muoto on usein tärkeämpi kuin koko. Itse koitan keskittyä enemmän kehoni parhaisiin puoliin, sellaisiin, jotka treenin ansiosta näyttää hyvältä.

    • Anonyymi

      Mietitkö itse paljonkin, miehesi varustusta?
      Toivoisitko olevan isompi, pienempi, käyrempi, suorempi?

      Jos on oikea ihminen, kaikki vartalossaki on juuri oikeanlaista.

      Se miten hän sinua haluaa, riippuu suhtautumisestasi häneen, ei rinnoistasi.

      Itse tunnen naisen, jonka pienet rinnat on todella seksikkäät. En voi välttyä niitä katsomasta. Luulen hänen huomanneenkin sen.
      Jollekin toiselle taas sopii isommat.

      Neuvoisin sinua tutustumaan omaan kehoosi. Tutki ja kosketa. Ole itsellesi armollinen. Tule sinuiksi kehosi kanssa. Kun hyväksyt itsesi, voit antaa rakkaallesikin enemmän itsestäsi. Olet hyvä noin.

    • Anonyymi

      Njaa, aivot ei ole rinnoissa niin aivan sama missä koossa ovat!

    • Anonyymi

      H niin kuin Hinkit 😍

    • Anonyymi

      Mikäs vika kouriin sopivissa tai pienissä kunhan ovat terhakkaat, patalaput ei kiinosta ketään. On ollut tyttöystäviä niin isoilla tisseillä kun pienilläkin eikä ole suhteet niihin kaatuneet, puolisolla kai normi kokoa. Mutta yleisesti kai isot rinnat herättää miesten himot koska ne huomaa helpommin.

      • Anonyymi

        Niistä tulee ne patalaput, kun se ruokkii niillä teidän lapsenne.


    • Anonyymi

      Miehet haluaa naisen, joka on ylpeä rinnoistaan ja joka uskaltaa ne välillä vaan laittaa miehen naamalle. On ne sitten isot tai pienet, sillä ei ole väliä.

      Mutta tuollainen "haluan omistaa poikaystäväni kokonaan" on muuten vaarallinen ajatelutapa ja yleisemmin johtaa jokaisen parisuhteen tuhoutumiseen sinun mustasukkaisuuden ja omistushalusi takia.

      • Anonyymi

        Joo, ei voi toista omistaa, se tuhoo parisuhteen lopulta.


    • Anonyymi

      Mä olen tissimies!
      Ja minä olen hulluna rintoihin!!! Minua ei kiinnosta, onko isot vai pienet, jos rakastun naiseen, hänen rintansa ovat maailman kauneimmat!

      • Anonyymi

        Minä taas ehdottomasti peppumies, pyöreät pakarat naisella hullaannuttaa vaikka ei tissitkään ole hassumpi kohde. Onneksi vaimolla on pyöreä perse, sellainen mitä kiva puristella ja hyväillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas ehdottomasti peppumies, pyöreät pakarat naisella hullaannuttaa vaikka ei tissitkään ole hassumpi kohde. Onneksi vaimolla on pyöreä perse, sellainen mitä kiva puristella ja hyväillä.

        No joo, mä olen ollut pikkupojasta asti tissimies, mutta tällä naisella, jota mä niin tykkäilen, on sellainen peppu, että se saa tällaisen paatuneenkin tissimiehen ymmärtämään peppumiehiä.

        Mä en ole koskaan tahtonut ketään puristaa takapuolesta niin kovasti, kuin häntä!
        ❤️🍑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, mä olen ollut pikkupojasta asti tissimies, mutta tällä naisella, jota mä niin tykkäilen, on sellainen peppu, että se saa tällaisen paatuneenkin tissimiehen ymmärtämään peppumiehiä.

        Mä en ole koskaan tahtonut ketään puristaa takapuolesta niin kovasti, kuin häntä!
        ❤️🍑

        Sun pitää kysyä lupa saatko hipaista? Tai sitten sopivasti tilaisuuden tullen kahden kesken..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää kysyä lupa saatko hipaista? Tai sitten sopivasti tilaisuuden tullen kahden kesken..

        Voih, kunpa saisinkin luvan! Ehkä kysyn ensi kerralla!

        Kiva sitten mennä kahville punainen kämmenen jälki poskessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih, kunpa saisinkin luvan! Ehkä kysyn ensi kerralla!

        Kiva sitten mennä kahville punainen kämmenen jälki poskessa!

        Et voi tietää.. saattaa jopa tykätä 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, mä olen ollut pikkupojasta asti tissimies, mutta tällä naisella, jota mä niin tykkäilen, on sellainen peppu, että se saa tällaisen paatuneenkin tissimiehen ymmärtämään peppumiehiä.

        Mä en ole koskaan tahtonut ketään puristaa takapuolesta niin kovasti, kuin häntä!
        ❤️🍑

        Menkää töihin


    • Anonyymi

      Ei parisuhteessa vaan yhden illan jutussa oli seksi kumppanina nainen jolla D/E kupin lollot, ei silikonia vaan aidot eivätkä edes roikkuneet. Tuskin enää vastaavaa näen ja koen. Vaimollani puolet pienemmät mut riittää mulle.

      • Anonyymi

        Ai pitäisikö sun vaimon antaa sulle siihen lupa että saisit verestää muistojasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pitäisikö sun vaimon antaa sulle siihen lupa että saisit verestää muistojasi.

        Kommentti oli vaan toteamus, haloo.


    • Anonyymi

      Oikea " sääli mun pieniä tissejä ja hauku suuria "pikkutytön viesti.
      Mene tinderiin ja kerro siellä että sulla on isot tissit. Sitten näät kuinka monta varatun miehen matchia saat. Miehet katsoo isoja tissejä ja ne menee niistä ihan sekasin. Ne kävelee vaikka ovea päin. Mutta silmiä ne ei irti saa. Kyllä piika on piika ja nainen on nainen.

    • Anonyymi

      Naisessa kokonaisuus merkitsee ei yksityis kohdat.

    • Anonyymi

      Mielummin pienet ja terhakkaat kuin isot leilit jotka roikkuu navan tasolla.

      • Anonyymi

        Ikä tekee tepposet ja ne isot rinnat pikkuhiljaa rupeavat roikkumaan, ei voi mitään. Mitä pitäisi tehdä? Maksatko minulle rinta leikkauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä tekee tepposet ja ne isot rinnat pikkuhiljaa rupeavat roikkumaan, ei voi mitään. Mitä pitäisi tehdä? Maksatko minulle rinta leikkauksen?

        Miksi kenenkään muun pitäisi maksaa leikkauksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kenenkään muun pitäisi maksaa leikkauksesi?

        No mitä pitäisi tehdä?Kerro tälle riippurinnalle joka näistä muutenkin kärsii että pitäisikö tehdä jojot itselleen vai mitä?Olen hoikka muuten.Kerro ihmeessä ja jos on fiksuja vinkkejä antaa niin otan ilomielin vastaan.Olen matalapalkkaisessa työssä ja rahat eivät todellakaan riitä rintaleikkaukseen.Mitä ihmettä voin tehdä?Kerrohan minulle.


    • Anonyymi

      Pidän pieniä rintoja kauniina. Tiimalasi vartalo iso plussa myös.

    • Anonyymi

      Minä tykkään pienistä rinnoista. Ei mitään pamela andersson tissejä, ne ei ole kauniit.
      Tuossa kuva kauniista rinnoista.

      https://cdncontent.xxxwaffle.com/content/1/274/1274655_b2e4189.jpg

      • Anonyymi

        Muuten hyvä mutta noi ei ole "pienet" rinnat


    • Anonyymi

      Mun naiskumppani on 49v, rinnat ovat suhteessa XL vartaloon, tykkään oikein kovasti ja osoitan sen päivittäin.

    • Anonyymi

      Aivan sama vaikka nainen olis ihan lauta.

    • Anonyymi

      Tissistkö tissit pääasia että ne on tytöt tsemppiä

    • Anonyymi

      Et voi koskaan omistaa ketään kokonaan. Pienet rinnat on ok tykkään sääristä ja jaloista lantiosta kasvoista hiuksista pepusta.

      • Anonyymi

        Meidän kaikkien pitikin tietää mistä kaikista naisen ruumiinosista tykkäät. Oliko vielä jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän kaikkien pitikin tietää mistä kaikista naisen ruumiinosista tykkäät. Oliko vielä jotain muuta?

        Kyllä muuten ärsyttää muakin kun toi kirjotti noin!


    • Anonyymi

      Rintojen koko naisilla on sama kuin miehillä hepin koko. Kummatkin miettivät riitänkö tämmöisenä kyin olen. Sillä mennään mitä on saatu.
      Mun mielestä kaikki rinnst ovst ihania. Kanna ylpeänä omiasi nainen. Olet kultainen juuri tuollaisena.

      • Anonyymi

        Elävällä on keho vainajalla ruumis! että pientä tarkkuutta pojat


    • Anonyymi

      Olet vielä tuossa pisteessä. Jos itse näet erittäin hyvännäköisen miehen, todennäköisesti katsot häntä. Miehesikin voi katsoa isorintaisia, hyvännäköisiä naisia. Älä ole naivi.

    • Anonyymi

      Isot rinnat korvaa vaikeaa luonnetta 🤗

      Ja ei ole tullu miestä vastaan joka ei diggais isoista rinnoista. Mut yleensä kokonaisuus ratkaisee. Mut jos c-kuppi ja h-kuppi tasoissa ni jälkimmäinen voittaja

    • Anonyymi

      Tiedätkö että jos miehesi rakastaa sinua niin hyväksyy sinut juuri sellaisenaan kun olet. Älä mieti tyhmiä.
      Yrittäkää nyt ymmärtää meitä miehiä edes vähän.
      Ps. Olette ihania.

    • Anonyymi

      Loppujen lopuksi rintojen koko ei ole kovin merkittävä asia siinä, kuinka haluttava nainen on. Enempi hyvä itsetunto ja sellainen iloisen rohkea ote seksiin on määrääviä varsinkin pitemmän päälle. Jos mietin lähemmin tuntemiani naisia, niin ainoa jota joskus kaipailen oli estoton ja intohimoinen, rakenteeltaan hän oli silloin hyvin siro ja pienirintainen.

    • Anonyymi

      Vaihtaisin paikkoja heti alkuperäisen kirjoittajan kanssa! Olen elänyt suht isojen rintojen kanssa aina ja nyt kun ikää on kertynyt niin niska/ hartiasäryt ovat arkipäivää. En ole ylipainoinenkaan.

      • Anonyymi

        Ja kun totuuksia kerran puhutaan niin kyllä se on niin että isot rinnat väkisinkin iän karttuessa (luonnollista) menevät alaspäin, miettikää nyt kantaa painavia rintoja teini-iästä saakka..pakkohan se on rintojen painautua alemmas.
        Mutta niin me kaikki vanhenemme.
        Miehet ja naiset.
        Se on elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun totuuksia kerran puhutaan niin kyllä se on niin että isot rinnat väkisinkin iän karttuessa (luonnollista) menevät alaspäin, miettikää nyt kantaa painavia rintoja teini-iästä saakka..pakkohan se on rintojen painautua alemmas.
        Mutta niin me kaikki vanhenemme.
        Miehet ja naiset.
        Se on elämää.

        *Onneksi vanha viisastuu ja näkee toisen ihmisen erilailla kuin se nuori minä ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe