Eli ite musiikkiin. Mikä tämän kevään/kesän suosikki rap albumi julkaisu? Ite oottelen chamillionairen venomia ja lil waynen rebirthia, vaikka tähän mennessä oonki ollu sitä mieltä et lil wayne osaa paremmin pukeutua ku tehä musiikkia.
ASIAAN
8
271
Vastaukset
- mitään asiaa
paskaa voi tehä kuka vaan,mutta ostamiseen tarvitaan sellanen ääliö mikä on jo selviytymisen kannalta kaikkia luonnon lakeja vastaan.
- nomoisaatana
Ja sä oot nii helvetin fiksu et tuut aukoo päätäs tänne? Taidat olla itse sellanen pitkä lettinen naisen näkönen tiukkoihin nahkavaatteisiin pukeutunu hevari. Mut joo.. Ootan eniten tota Eminemin Relapse albumia.
- hopparihousu
nomoisaatana kirjoitti:
Ja sä oot nii helvetin fiksu et tuut aukoo päätäs tänne? Taidat olla itse sellanen pitkä lettinen naisen näkönen tiukkoihin nahkavaatteisiin pukeutunu hevari. Mut joo.. Ootan eniten tota Eminemin Relapse albumia.
Joo enimemillä on kunnos housut ja tykkään mä waldostaki. Ne on muutenki samanlaisii niinko valkosii räppäreit .Yht hyvii!
- Hopparihousu
Onks niillä isot housut. En muuten osta levyy.
- hiphopfanatic
Lil wayne, chamillionaire, T.I. ja akon on on parhaat hiphop artistit. minulla on chamillionairen ultimate victory cd-levy jonka parhaat kappaleet on the morning news, hip hop police, standing ovation, won't let you down, industry groupie, welcome to the south lisäksi on vielä monta muuta hyvää kappaletta. lil waynen albumia mulla ei oo mut on seki hyvä räppäri. ja akon paljon hyvää materiaalia
- hiphopfanatic
ootteks te nähny lil waynen rastoja mun mielestä tosi hienot
- girbaut
hiphopfanatic kirjoitti:
ootteks te nähny lil waynen rastoja mun mielestä tosi hienot
se pitää ne aina tosi hyväs kunnos
- $$$
nyt puhut asiaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356