mahapois

epätoivoinen!!

Olisiko kenelläkään vinkkejä mahan kiinteytykseen. Olen tehnyt noin puolen vuoden ajan 100 perusvatsaa ja 100 alavatsalihasliikettä päivittäin, tuloksetta. Kuuluisiko tuloksien edes näkyä tässä vaiheessa?

7

1232

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sketsu

      Moro. Jos Pilates ei toimi vatsan kiinteyttäjänä niin sitten ei mikään. Itse olen tehnyt jo varmaan yli vuodenpäivät säännöllisesti kotona ja sillä saa todella kiinteän ja kauniin vatsan ja vielä nopeasti jos tekee rehellisesti. Itse näin eron jo parissa viikossa! Itse tein joskus myös vain noita tavallisia liikkeitä ja kyllä pilateksella saa selvästi ihan eri tulokset. Olen saanut tosi kiinteän mutta silti kauniin ja naisellisen vatsan. Tässä yksi videopätkä jonka kanssa itse aloitin. Youtubesta löytyy paljon näitä vatsatreenipätkiä. Jotkut liikkeet voivat aluksi tuntua hankalilta etenkin alaselässä, ei kannatakkaan ihan heti laskea jalkoja yhtä alas kuin ohjaajalla ettei alaselkä kipeydy. Kun lihakset vahvistuu niin liikkeet alkavat sujua. Kannattaa kokeilla. ;) http://www.youtube.com/watch?v=FaSA-Ke19S4

      • epätoivoinen!!

        voi kiitos paljon että vaivauduit vastaamaan! :)


      • sfdsafes

        Aloittajalla voi olla jo vaikka minkälainen pyykkilautavatsa ja teräslihakset mutta ne ovat siellä läskin alla piilossa. Ei vatsojen teko litistä vatsaa, lihaksia vahvistaa mutta ei muuta. Täytyy pudottaa painoa, jotta rasva lähtee myös mahasta ja näin maha kiinteytyy. Sitten kun painoa on pudonnut tarpeeksi voit nähdä nuo vatsalihaksesi jotka ovat varmasti hyvässä kunnossa tuon treenin jälkeen.


      • Denier
        sfdsafes kirjoitti:

        Aloittajalla voi olla jo vaikka minkälainen pyykkilautavatsa ja teräslihakset mutta ne ovat siellä läskin alla piilossa. Ei vatsojen teko litistä vatsaa, lihaksia vahvistaa mutta ei muuta. Täytyy pudottaa painoa, jotta rasva lähtee myös mahasta ja näin maha kiinteytyy. Sitten kun painoa on pudonnut tarpeeksi voit nähdä nuo vatsalihaksesi jotka ovat varmasti hyvässä kunnossa tuon treenin jälkeen.

        En ihan allekirjoita tuota. Se pyykkilautavatsa on varmaan piilossa. Vaan jos omistaa liikaa vyötäröllä, niin mikä olis mun ihanne paino pyykkilaudan löytymi-
        seen? Nyt olen 182 cm ja 74 kg. En halua kuitenkaan anorektikoksi.


      • tiititaa
        Denier kirjoitti:

        En ihan allekirjoita tuota. Se pyykkilautavatsa on varmaan piilossa. Vaan jos omistaa liikaa vyötäröllä, niin mikä olis mun ihanne paino pyykkilaudan löytymi-
        seen? Nyt olen 182 cm ja 74 kg. En halua kuitenkaan anorektikoksi.

        ...siinä normaalipainon alarajoilla, eli sinulla 62 kg.


      • hallakultsi
        tiititaa kirjoitti:

        ...siinä normaalipainon alarajoilla, eli sinulla 62 kg.

        siis jos olet 182 cm pitkä ja painat 74 kg niin se on aivan normaali ja todella hyvä.


      • tiititaa
        hallakultsi kirjoitti:

        siis jos olet 182 cm pitkä ja painat 74 kg niin se on aivan normaali ja todella hyvä.

        74 kg on ihan kiva paino muttei sillä pyykkilauta näy....=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1542
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1182
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1139
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      965
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      730
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      637
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe