G: Yleisin syy torjumiseesi?

vänksy

Mikä on yleisin syy, miks oot torjunut jonkun sinusta kiinnostuneen vastakkaisen sukupuolen edustajan? Kiinnostaa vaan tietää, onks sukupuolten välillä hirveesti eroja.. Enkä nyt tarkoita näitä Ratikkakuskin kohtaamattomuuksia astraalitasoilla, sun muita, vaan ihan niitä rehellisiä syitä. :-) Mulla se on edelleen se, et mulla on ollut mielessä joku muu mies ja se on ollut ihan rehellinen ja pätevä syy torjua järjestään lähes kaikki miehet.

59

1932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syy:

En ole ollut itse riittävän kiinnostunut. Mielenkiintoisissa nettituttavissa syy: Maantieteelliset faktat.

• vänksy

Nokun sitä just hain, että miksi et/joku ei ole kiinnostunut`? Pakkohan se kiinnostamattomuus on jostain johtua.

• hehheh öö
        vänksy kirjoitti:

Nokun sitä just hain, että miksi et/joku ei ole kiinnostunut`? Pakkohan se kiinnostamattomuus on jostain johtua.

niin harvoin uskaltavat tehdä aloitteita muutenkaan (joitain kännisiä lukuunottamatta), niin ei niitä tarvitse paljon torjua tai jäädä pohtimaan syitä, miksi niitä yleensä torjuu.

• sinä sanoa
        vänksy kirjoitti:

milloin kiinnostut jostakin ja milloin taas et? Omalla kohdallani en osaa sitä sanoa. Joidenkin karisma vaan iskee, toisten taas ei. Se on helvetin monimutkainen asia. Siihen liittyy kombinaatio ulkonäöstä, ajatuksenkulusta, tavasta kommunikoida, harrasteista, sen hetkisestä elämäntilanteesta, lapsia vai ei lapsia, asuinpaikka ja häpeäkseni myönnän että omaan kiinnostukseeni vaikuttaa myös toisen toimeentulemisen taso.

• vänksy
        sinä sanoa kirjoitti:

milloin kiinnostut jostakin ja milloin taas et? Omalla kohdallani en osaa sitä sanoa. Joidenkin karisma vaan iskee, toisten taas ei. Se on helvetin monimutkainen asia. Siihen liittyy kombinaatio ulkonäöstä, ajatuksenkulusta, tavasta kommunikoida, harrasteista, sen hetkisestä elämäntilanteesta, lapsia vai ei lapsia, asuinpaikka ja häpeäkseni myönnän että omaan kiinnostukseeni vaikuttaa myös toisen toimeentulemisen taso.

Tarvii olla kykenevä vastaanottamaan uusi kiinnostuksenkohde elämäänsä. Jos ei ole, ei silloin kiinnostukaan. Siitä on yli kymmenen vuotta kun viimeks oon kiinnostunut jostain.. Kyl sen silloin heti alussa huomas, et toinen on kiinnostava tapaus.

• siis osannut
        vänksy kirjoitti:

Tarvii olla kykenevä vastaanottamaan uusi kiinnostuksenkohde elämäänsä. Jos ei ole, ei silloin kiinnostukaan. Siitä on yli kymmenen vuotta kun viimeks oon kiinnostunut jostain.. Kyl sen silloin heti alussa huomas, et toinen on kiinnostava tapaus.

eritellä niitä konkreettisia syitä miksi kiinnostuit ja joiden puute tappaa sinun kiinnostuksesi.

• vänksy
        siis osannut kirjoitti:

eritellä niitä konkreettisia syitä miksi kiinnostuit ja joiden puute tappaa sinun kiinnostuksesi.

Kiinnostuin, koska oli samantasoinen huumorintaju, toiselle oli helppo puhua, oltiin samanhenkisiä, se otti mut omana itsenäni vastaan niin hyvin, paremmin kuin kukaan toinen oli koskaan ottanut, Kiinnostukseni taas ei herää, jos mies on joku naistennaurattaja, semmonen koko kylän rattopoika-tyylinen ja jolla naisia roikkuu perässä joka lahkeessa ja housujen sisäpuolellakin.

• olisikin
        vänksy kirjoitti:

Kiinnostuin, koska oli samantasoinen huumorintaju, toiselle oli helppo puhua, oltiin samanhenkisiä, se otti mut omana itsenäni vastaan niin hyvin, paremmin kuin kukaan toinen oli koskaan ottanut, Kiinnostukseni taas ei herää, jos mies on joku naistennaurattaja, semmonen koko kylän rattopoika-tyylinen ja jolla naisia roikkuu perässä joka lahkeessa ja housujen sisäpuolellakin.

helppoa, jos riittäisi samanlainen huumorintaju ja samanhenkisyys. Sinun on siis helppo ihastua, kun vaan saat sen entisen ulos systeemistäsi.

• vänksy
        olisikin kirjoitti:

helppoa, jos riittäisi samanlainen huumorintaju ja samanhenkisyys. Sinun on siis helppo ihastua, kun vaan saat sen entisen ulos systeemistäsi.

sitä pois, jos se on yli kymmenen vuotta ajatuksissa ja elämässä ollut, niin millä luulet et se nyt yhtäkkiä nappia painamalla pois lähtisi ...joten turha spekuloida mitään tulevia. En vaan voi kuvitella itseäni olemaan kenenkään toisen miehen kanssa kuin sen. Uskon, et jokainen saa vain sen yhden.. ja mun kohdalla se ois ollut hän.

• vänksy kirjoitti:

"Kiinnostukseni taas ei herää, jos mies on joku naistennaurattaja, semmonen koko kylän rattopoika-tyylinen ja jolla naisia roikkuu perässä joka lahkeessa ja housujen sisäpuolellakin." Millainen tuo on?

• vänksy
        dazu kirjoitti:

"Kiinnostukseni taas ei herää, jos mies on joku naistennaurattaja, semmonen koko kylän rattopoika-tyylinen ja jolla naisia roikkuu perässä joka lahkeessa ja housujen sisäpuolellakin." Millainen tuo on?

niitä, jotka rakastuu omaan peilikuvaansa.

• vänksy
        vänksy kirjoitti:

niitä, jotka rakastuu omaan peilikuvaansa.

ja kusta pää piukassa.

• vänksy kirjoitti:

ja kusta pää piukassa.

tehdä, että pääsen pois tästä statuksesta?

• Marie-Cecile

Eli jos mies ei ole tarpeeksi kiinnostava, niin se on lähinnä syy. Mutta toisaalta olen sinkkuna yrittänyt antaa mahdollisuuden aina kaikille selvinpäin lähestyneille osoittaa olevansa mielenkiintoinen, mutta aika harvoin miehet sellaista on tehnyt. Pystyy yhden käden sormilla laskemaan. :)

• ..vaa sytyttänyt.... Sinkkuna olen kyllä monesti ollut myös naisen kanssa tiedostaen, että en varmaankaan jaksa häntä viikkoa kauempaa, mut silloin kyse onkin ollut puhtaasti seksistä..ainakin omalta puoleltani... Mutta jos olen hakenut/harkinnut OIKEAA parisuhdetta, ni sillon kyllä pitää kemioiden toimia ja palikoiden loksahtaa paikoilleen tinkimättä! ;)

• ...

"Mikä on yleisin syy, miks oot torjunut jonkun sinusta kiinnostuneen vastakkaisen sukupuolen edustajan?" Oikein hyvä kyssäri taas sinulta. Näin puskasta voin kertoa vastaukset rehellisesti 1.) naisella ylipainoa, tai: 2.) liian räiskyvä luonne (itse kun olen aika tasainen ja rauhallinen mies luonteeltani)

• vänksy

Tosta naisen ylipainosta.. Onko se ollut ongelma siksi, et se ällöttää sua, vai siksi et oot miettinyt, mitä MUUT IHMISET ajattelisivat kun olisit jonkun ylipainoisen naisen kanssa?

• ...
        vänksy kirjoitti:

Tosta naisen ylipainosta.. Onko se ollut ongelma siksi, et se ällöttää sua, vai siksi et oot miettinyt, mitä MUUT IHMISET ajattelisivat kun olisit jonkun ylipainoisen naisen kanssa?

Mielestäni ylipainoinen nainen on kaikkea muuta kuin seksikäs. Eli fyysinen vetovoima puuttuu. Sit yks juttu mikä kanssa tökkii naisissa on se että jos he ovat yli 175 cm pitkiä. Yks tuollainen nainen flirttailee mulle nytkin harrastukseni parissa mutta en millään kehtaa sanoa sille suoraan, että: "olet X todella hyvännäköinen! ja oikein mukava! todella hyvä kaverini, mutta: olet liian pitkä että voisin harkita seukkausta kanssasi" --> naisen kasvoilla ei taas ole minulle juurikaan väliä.

• koskaan torjunut

ketään, kaikki pitää vähintäänkin koeajaa

• vänksy

Tosin itse en pysty suhtautumaan ihan noin kepeesti.. seksiä varten tarvii kiihottuakin ja se taas ei mulla onnistu, jos vastapuolella ei ole joku jonka kautta haluan kokea sitä kiihottumista. Kiihotun siitä kun saan miehen kiihottumaan. Ja jos sängyssä kanssani on joku urvelo, niin en paljoo jaksa nähdä vaivaa sen kiihottumisen eteen, joten eipä nouse omatkaan halut silloin.

• lyhyemmät on harvemmin ees yrittäny joten pituudesta se ei oo johtunu, oisko joku känni yleisin. siis jos huomaa että tuo on liian päissään ja epätoivoinen niin ei natsaa. joskus oli myös kans tuo sama ku sulla mutta eipä ennää.

• vois olla se että ei tunne kemioitten vaan kohtaavan, jollain ihan eri aaltopituudella.

• vänksy
        LaRito kirjoitti:

vois olla se että ei tunne kemioitten vaan kohtaavan, jollain ihan eri aaltopituudella.

ihan pätevä ja hyvä syy kans. Ei sellasen ihmisen kanssa nyt oikeen olisi helppo olla, jollei yhteisymmärrystä olisi ollenkaan.

• HooVee

yleisin syy...:) Koskaan en ole ketään torjunut, sen paremmin kuin ollut torjumattakaan. Paitsi sinulle kerran annoin pakit palstalla harjoitusmielessä.:D Nyt ainakin olen valmistautunut jos tosi tilanne tulee joskus eteen.

• vänksy

Annoit pakit joo, ja taisit antaa samalla kahdelle kaverillenikin..:) Ne oli parhaat pakit jotka ikinä oon saanut. :D

• HooVee
        vänksy kirjoitti:

Annoit pakit joo, ja taisit antaa samalla kahdelle kaverillenikin..:) Ne oli parhaat pakit jotka ikinä oon saanut. :D

Laskin ne kavereista huolimatta kuitenkin vain yhdeksi. Tosin tuo asettaa vähän painetta pitää yllä pakkien korkea taso jatkossakin. Odotan silti jännityksellä seuraavaa tilaisuutta.

• se on

ollut. Ei noita lähestymisiä ole ollut montaa mutta läski on ollut syynä kun olen kieltäytynyt.

• ällöttänyt

itseä. En välitä mitä muut niinkään ajattelee kumppanista. Mutta en voi sietää henkistä ja ruumiillista laiskuutta yhdistettynä heikkoon tahtoon ja visuaalisesti epämiellyttävään ihraan.

• Kukkonen.

1) Joku toinen vaikuttaa paremmalta 2) Tulen-kuitenkin-hylätyksi paniikki 3) Olet-minulle-liian-hyvä ahdistus 4) Testaan koittaako hän uudestaan (eli onko hän IHAN oikeasti kiinnostunut.) 5) Nahjustelu (ihan kumman tahansa puolelta) 6) Eikö-tämä-etene-mihinkään vitutus 7) Ei tunnetta tarpeeksi 8) Tyhmät jutut 9) Yleisesti paska päivä ... Kuten huomaa mulla sujuu...

• ja sinäkö olit se mies? :D

• Kukkonen.
        LaRito kirjoitti:

ja sinäkö olit se mies? :D

... hyvinkin olla se mies ja se toinenkin.

• Kukkonen. kirjoitti:

ajattelet ihan ku nainen.

• Kukkonen. kirjoitti:

"ollut siellä ja tehnyt sitä"

• Kukkonen.
        LaRito kirjoitti:

ajattelet ihan ku nainen.

Mä ajattelen kuin mies ja tunnen kuin nainen ja melkein hallitsen tilanteen. Melkein.

• Kukkonen.
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

"ollut siellä ja tehnyt sitä"

Helvetin epämääräisesti sanottu :)

• Kukkonen. kirjoitti:

Mä ajattelen kuin mies ja tunnen kuin nainen ja melkein hallitsen tilanteen. Melkein.

eikä kuka tahansa nainen! :)

• dazu kirjoitti:

eikä kuka tahansa nainen! :)

kyyläsit meijän juttuja. :P

• LaRito kirjoitti:

kyyläsit meijän juttuja. :P

En mä ole kyylännyt, ku sun kuvaa ja odotellut herkkää kahdenkeskistä niinittelytuokiota... Tarkoitin suoraan sanottuna jotain henkilökohtaista asiaa palstan ulkopuolelta ja sitä, että hän toi sen palstalle.

• dazu kirjoitti:

En mä ole kyylännyt, ku sun kuvaa ja odotellut herkkää kahdenkeskistä niinittelytuokiota... Tarkoitin suoraan sanottuna jotain henkilökohtaista asiaa palstan ulkopuolelta ja sitä, että hän toi sen palstalle.

ensin on kukkonen, sitte larito, kukkonen, larito, kukkonen.. dazu. niinittelytuokio naurattaa edelleen, mutta loppulausetta en nyt heti ymmärtäny.

• Kukkonen.

• LaRito kirjoitti:

ensin on kukkonen, sitte larito, kukkonen, larito, kukkonen.. dazu. niinittelytuokio naurattaa edelleen, mutta loppulausetta en nyt heti ymmärtäny.

jotenkin oman subjektiivisuuteni valloissa niin, että kirjoittelin vähän sekavia. Tosiaan en ajatellut tätä ketjua niinkään, vaan tuota, kun kukkomies puhui mulle joskus samoja juttuja tällä palstalla, mitä meidän yhteinen tyttöystävä puhui mulle palstan ulkopuolella... :) Niinittelytuokio kuulostaa aika ujolta hetkeltä...

• ei kiinnosta yhtään.

• Papeete1

Syy on se ettei mies kiinnosta mua tarpeeksi. Tässä voisi kyllä sitä kohtaamista astraalitasolla käyttää, koska jotain sellaista minä vaadin ennenkuin mun kiinnostus herää. Ei mun tarvi treffailla eikä jutella. Näen varmaan 2 minuutissa onko mitään mahista, ja jos ei ole niin mitä sitä sitten sen enempää asiaa pitkittää. Nykyisin olen kyllä antanut parit kerrat pakit ihan potenttiaaliselle henk. koht. syistä. En koe olevani mitenkään valmis tai edes halukas lisään ongelmiani miehellä. Ei nyt ole semmoisen aika. Työt eka ja huvit vasta sitten :)

• huomaa, että nainen on joko täysin väärää tyyppiä, eli toimeentulo hänen kanssaan ei ole mitenkään mahdollista, tai havaitaan epäsopivantyyppinen persoonallisuus... yleensä aika alussa selviää ne vaaran merkit, mitä ei pitäisi koskaan jäädä seuraamaan. En ole kyllä montaa kertaa ketään torjunut... ihan sanotaan baaritasolla tapahtuva torjuminen taas johtuu varmaan ujoudestani.

• vänksy

Siis millä mittapuulla mitattuna väärän tyyppinen?

• vänksy kirjoitti:

Siis millä mittapuulla mitattuna väärän tyyppinen?

en pysty olemaan ollenkaan oma itseni hänen seurassaan tms. sellainen, että ollaan todella eri aaltopituuksilla... henkisiä juttuja, mutta vähän vaikee selittää, kun se on niin kokonaisuudesta kiinni se juttu. Jos se juttu ei natsaa henkisellä tasolla, niin suhde jää jotenkin tyhäksi.

• ......

silloin tosi harvoin kun nainen on osoittanut kiinnostustaan, olen ollut varattu :(

• penttiperuspatu

joskus jotain tosissaankin, kun on näin hyvä keskustelu kerrankin? - Oma kiinnostus puuttuu tai on vajavaista. Ymmärsin, että halusit tietää myös tarkempia syitä. No, eihän tämä niin kauhean yleistä ole että naiset piirittää, mutta esimerkin vuoksi mainitsen kaksi viimeistä: - Toinen on yksinkertaisesti liian iäkäs, liian huonolla perseellä sekä liian isoilla tisseillä varustettu. Myös hieman yksinkertainen. Silmät ovat kuin enkelillä :) - Toinen painaa suurin piirtein tonnin. Helvetin mukavaluonteinen nainen. Heti ottaisin muijan, jos painais puolet vähemmän. Sellaiset naiset minusta kiinnostuu :)

• vänksy

Ja ihanaa kun kaikesta huolimatta näit noissa naisissa jotain kaunistakin.:)

• edq'oj

Tonnikeijut ovat yleensä mukavia. Johtuisikohan se siitä, ettei niille kaikki ole tunkemassa itseään kuten mallitytöille, että kasvavat sitten ottamaan toisetkin huomioon? Eihän iloisuus, hauska seura ja hyvä käytös ole kuitenkaan nokka pystyssä ylimielisenä muiden halveksimista vaativampaa toimintaa. Onnellisuus on varmasti hauskempaakin, mutta vaatii tietysti erilaisen elämänasenteen. Lihavammilla on usein kadehdittavan iloinen elämänasenne.

• on..

...liian: itsenäinen, määrätietoinen, menestyneempi, koulutetumpi, varakkaampi, fiksumpi... Ei hän silloin oikeasti tarvitse minua yhtään mihinkään, vaikka useampi nainen on kehunut minua joskus komeaksi. MOT

• Ei miestä voi naiselle mikään korvata, ellei ole antihetero. Oikeastaan silloinkin joku käyttörako miehelle löytyy naisen elämässä. Siksi meitä molempia täällä dallaa.

• vänksy
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

Ei miestä voi naiselle mikään korvata, ellei ole antihetero. Oikeastaan silloinkin joku käyttörako miehelle löytyy naisen elämässä. Siksi meitä molempia täällä dallaa.

parisuhdetta minään toistensa käyttelynä, enkä toisistaan hyötymisinä. Parisuhde ois ihanteellinen silloin kun kumpikin olisivat onnellisia yksinkin ja pärjäisivät ihan hyvin niin, ja yhdessä he vain yhdistäisivät itsensä toisiinsa, eivät siis "ottaisi" toiselta mitään pois.

• .......
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

Ei miestä voi naiselle mikään korvata, ellei ole antihetero. Oikeastaan silloinkin joku käyttörako miehelle löytyy naisen elämässä. Siksi meitä molempia täällä dallaa.

Sillä ihan oikeasti: mitä selvemmin ja räikeämmin erot pariskunnalla esim. työssä menestymisen saralla näkyvät, sitä enemmän se menestyneempi osapuoli halveksii, tai ainakin piikittelee toista osapuolta. >>> Been there & done that! MOT

• or whatever
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

siitä TAKAPUOLESTASI tarkemmin. tuoksahtaako kakalle, vai ei, kerro kaikki juuuuuurta jaksaen!

• trehtdegfds
        vänksy kirjoitti:

parisuhdetta minään toistensa käyttelynä, enkä toisistaan hyötymisinä. Parisuhde ois ihanteellinen silloin kun kumpikin olisivat onnellisia yksinkin ja pärjäisivät ihan hyvin niin, ja yhdessä he vain yhdistäisivät itsensä toisiinsa, eivät siis "ottaisi" toiselta mitään pois.

Riippuvuussuhteet eivät minustakaan vaikuta tasapainoisilta suhteilta. Jos kumpikin tulee toimeen hyvin yksin, on se jo hyvä merkki siitä, että siitä voi tulla ihan terve onnellinen suhde. Se tarkoittaa sitäkin, ettei ole 24h/vrk pakko kiehnätä kylki kyljessä paitana ja peppuna ja vakuutella sitoutumistaan joka tunti, vaan molemmat ovat myös itsenäisiä ihmisiä ilman turhia mustasukkaisuuskohtauksia yms. Mut sitäpä saa sit etsiä... tuskin tulee vastaan.

• varattu ja se ei ole ollut syy, niin yleisimmät syyt ovat olleet erilaiset elämänarvot tai miehen nuoruus, jonka takia en ole voinut ajatella häntä muuta kuin pikkuvelimäisenä kaverina.

• cookos

ovat olleet liian innokkaita ja sitten sydän on jo toisaalla. Monimutkaisia juttuja nämäkin..

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe