nisuineen on katettu, olkaapa hyvät :) Mitä suunnitelmissa viikonlopuksi? Mä avaan vaunukauteni.:)
Aamukahvit
39
1115
Vastaukset
- MuisQuuuuu
Ihanaa oikiaa vanhanajan nisua..Kiitos hyvää:o).. Viikonloppuni mene päivät yrittämällä nukkua, jotta yöllä sitten jaksaa painaa duunia...;o)))..
letiettyä..ei mitään kaupan pahvipullaa :)) Ai sulla sattui sitten viikonlopuksi yövuorot. Toivottavasti naapurit antaa nukkua päivisin?
- MuisQuuuuu
TaikisN kirjoitti:
letiettyä..ei mitään kaupan pahvipullaa :)) Ai sulla sattui sitten viikonlopuksi yövuorot. Toivottavasti naapurit antaa nukkua päivisin?
lettinisua...;o)... Jostain syystä minulla usein noi yöt viikonlopulla..Mut eipäs mitään..Saa sit arkivapaita..ja pään entistäkin sekopäisemmäksi, kun viikonpäivät aivan hukassa;o).. Meillä on aikast villejä naapureita..Varsinkin noi uudet naapurit..Niillä on vapaapainiareena kai siellä..Hitsit, kun ei millään tahtois kuulla kaikkia napureiden yksityisiä "keskusteluita"..Nää samaiset naapurit ei siedä muilta minkäänlaisia ääniä..Heti käyvät koputtelemaan rytmikkäästi seiniin..Ja sitä jatkuu...ja jatkuu:o/...
MuisQuuuuu kirjoitti:
lettinisua...;o)... Jostain syystä minulla usein noi yöt viikonlopulla..Mut eipäs mitään..Saa sit arkivapaita..ja pään entistäkin sekopäisemmäksi, kun viikonpäivät aivan hukassa;o).. Meillä on aikast villejä naapureita..Varsinkin noi uudet naapurit..Niillä on vapaapainiareena kai siellä..Hitsit, kun ei millään tahtois kuulla kaikkia napureiden yksityisiä "keskusteluita"..Nää samaiset naapurit ei siedä muilta minkäänlaisia ääniä..Heti käyvät koputtelemaan rytmikkäästi seiniin..Ja sitä jatkuu...ja jatkuu:o/...
korvat täyteen laitettava :/ Kurjaa että yötyöläiselle sattuu metelöiviä naapureita.
- MuisQuuuuu
TaikisN kirjoitti:
korvat täyteen laitettava :/ Kurjaa että yötyöläiselle sattuu metelöiviä naapureita.
Näkymät ikkunasta ovat upeat..No..siinäpä positiivisimmat asiat kerrostalossa asumiseen..Ai niin..ja se liikunnallinen puoli..Rappuja raahautuessa ylös kunto kohenee;o).. Voiskohan mitenkään vaikuttaa naapureiden valintaa...;o)...
- NK:-
Kiitti, toki nisukahvit maistuu. Viikonlopuksi on kivaa tiedossa. Sellaisiin yösembaloihin* on tarkoitus osallistua.
voisiko saada maanantaina palstalle yksityiskohtaisen rabortin viikonloppuna tapahtuneista...
TaikisN kirjoitti:
voisiko saada maanantaina palstalle yksityiskohtaisen rabortin viikonloppuna tapahtuneista...
tuo muisti on muuttunut valikoivaksi---kuta enempi ikää tulee...joten pätkittäisen sieltätäältä rabortoinnin voisi kirjuuttaa:)
NainenKirjoittaa kirjoitti:
tuo muisti on muuttunut valikoivaksi---kuta enempi ikää tulee...joten pätkittäisen sieltätäältä rabortoinnin voisi kirjuuttaa:)
missä se rabortti viipyy *kihisee uteliaisuutta*
TaikisN kirjoitti:
missä se rabortti viipyy *kihisee uteliaisuutta*
Tässähän tärykalvo jo painuu pään sisään:- Jos nyt oikein muistan, niin oli paljon erinäisiä kulttuuritapahtumia...Juuh Ainakin jossain vaheessa väsytti. Ai, niin ja jalat uupu...siis ei suinkaan pää. (kokeilee päätä varovasti) Oli ekana tarkoitus laittaa kukkamekko, mutta kun sukkahousuja ei löytynyt mistään. Ja sitten luutavasti maistoin portviiniä. (kai se sitä oli)----- Hengissä on selvitty:-)
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Tässähän tärykalvo jo painuu pään sisään:- Jos nyt oikein muistan, niin oli paljon erinäisiä kulttuuritapahtumia...Juuh Ainakin jossain vaheessa väsytti. Ai, niin ja jalat uupu...siis ei suinkaan pää. (kokeilee päätä varovasti) Oli ekana tarkoitus laittaa kukkamekko, mutta kun sukkahousuja ei löytynyt mistään. Ja sitten luutavasti maistoin portviiniä. (kai se sitä oli)----- Hengissä on selvitty:-)
*mää en muista mittään" :))
- Adria
Otan kahvin malliin naturel. Vaunu/autokausi on mulla ollut avoimena jo pitkään. Tätäkin näpyttelen eräällä kauniilla, mutta kovin tuulisella leirinäalueella. Näyttäis tuosta lähtevän joku ulkoilureitti jota lähden kohta tutkailemaan. Kuinkas sulla, onko vaunussa pyörät käyttöä varten, vaiko paikallaan oloa ja puutarhaleirin puuhastelua mieluummin harrastat.
sä oot niin moderni että otat läppärin mukaan leiriytymiseen. Mulla on vaan tää pöytämalli, joten vaunulla ollessani en pääse teitä ees moikkaamaan. Mutta koetan kestää. Olen niin uusi harrastaja, etten vielä oikein tiedä onko pyörät käyttöä vai paikoillaan oloa arten. Viime kesänä aloittelin :) Mutta alustavasti oon kaavaillut että ainakin joksikin viikoksi jättäisin jonnekin paikoilleen ja kävisin viikonloppusin siellä, mutta kunhan kesäloma alkaa niin sitten reissaisin enemmän.
- Adria
TaikisN kirjoitti:
sä oot niin moderni että otat läppärin mukaan leiriytymiseen. Mulla on vaan tää pöytämalli, joten vaunulla ollessani en pääse teitä ees moikkaamaan. Mutta koetan kestää. Olen niin uusi harrastaja, etten vielä oikein tiedä onko pyörät käyttöä vai paikoillaan oloa arten. Viime kesänä aloittelin :) Mutta alustavasti oon kaavaillut että ainakin joksikin viikoksi jättäisin jonnekin paikoilleen ja kävisin viikonloppusin siellä, mutta kunhan kesäloma alkaa niin sitten reissaisin enemmän.
Sehän tässä on parasta, että voi pitkälti valita menemisensä ja olemisensa.
...maidolla, kiits Ja onnea vaunukauden avaukselle. Perjantai on paras työpäivä, mukava viikonloppu edessä. Tarviskohan mun avata kuhakausi? ;)
perkuulauta ja -rauta jo valmiina odottelevat saalista tuossa pöydällä merisuolapurkin vieressä ;)
Mitä kuhaan tulee,niin savustettu kuha on jotain niin hyvää että vie kielen mennessään. Toivotan teille molemmille kireitä siimoja :)
TaikisN kirjoitti:
Mitä kuhaan tulee,niin savustettu kuha on jotain niin hyvää että vie kielen mennessään. Toivotan teille molemmille kireitä siimoja :)
...vaikka vedettiinkin savukuhaa viikonloppuna inessiiviin. ;)
Kossunen kirjoitti:
...vaikka vedettiinkin savukuhaa viikonloppuna inessiiviin. ;)
tänään ei yhtään kuhaa :/ voisitkos laittaa tulemaan uudet suuntimat niiden kulkureiteistä.
kahveesta ja nisusta, onneksi oli joku keittänyt uuttakin välillä, ettei tarvinnut aamulla keitettyä juoda :)) Eräälle soidensuojelualueelle pitäis päästä suolinnustoa bongaileen. Mulle tuttu paikka, mutta seuralaiselle ensimmäinen kerta kyseisessä paikassa. Toivottavasti jotain tirpusia näkyy :)) Hyviä vainuilukelejä sinne. Toivottavasti löydät/löydätte kauniin paikan minne asettua yöpymään :))
ei oo tullut kovin läheiseksi harrastukseksi itselleni, mutta eräänä keväänä bongailin kuitenkin lintusia keittiön ikkunasta :)) Olen viritellyt tuonne metsän reunaan muutaman metrin päähän lintujen ruokintapaikan ja yhden kevään aikana siinä kävi seitsämäntoista erilaista lintulajia. Osa oli muuttomatkalla pohjoiseen, esimerkiksi järripeippo :) Aika jolloin bongailin ole ennen aikaa lintuinfluenssakohun :) Kiitos toivotuksista, lähden huomenaamulla.
Minäkin luin väärin..vanukauteni...:DD Onkos sumppia vielä jäljellä?Pullaa ainaski näyttää olevan..Korput pyörii vieläki massussa..;)
johtuisko siitä tuo väärinlukeminen, että ootte tottunut siihen että mun viesteissä on tuhannesti virheitä :)) Tulikin muutoksia aikatauluun, lähden nyt ajelemaan. Hyvää viikonloppua KAIKILLE. ps.on siellä vielä sumppia termarissa :)
TaikisN kirjoitti:
johtuisko siitä tuo väärinlukeminen, että ootte tottunut siihen että mun viesteissä on tuhannesti virheitä :)) Tulikin muutoksia aikatauluun, lähden nyt ajelemaan. Hyvää viikonloppua KAIKILLE. ps.on siellä vielä sumppia termarissa :)
melkoisen sakin! No anna mennä vaan ja hyvää matkaa:)
TaikisN kirjoitti:
ole kattonu mitään virheitä kenenkään kirjoituksista..:D Mun omissa simmuissa oli vika..Väsähtäny varmaan..;) Kaadankin tästä sumppia itelleni..:)
tintti.kotivintti kirjoitti:
melkoisen sakin! No anna mennä vaan ja hyvää matkaa:)
kiitokset :) Ens kerralla lähdette sitten mukaan koko poppoo, eikös niin?
TaikisN kirjoitti:
kiitokset :) Ens kerralla lähdette sitten mukaan koko poppoo, eikös niin?
miten hauska sortinsakki vaunuun tälläytyisi;) Nukkuma-aikana muistuttaisi sardiinipurkkia, mä veikkaan:)
miten hauska sortinsakki vaunuun tälläytyisi;) Nukkuma-aikana muistuttaisi sardiinipurkkia, mä veikkaan:)
olis varmaan ikimuistoinen vaunuviikonloppu :) Muutama teltta pitäisi ottaa mukaan, ei mulla mikään jättivaunu ole. Viidelle nukkumapaikat, mutta kyllä siihen tietty hätätilassa kymmenen ahtaisi. Vaan silloin olisi pidettää ovi auki ettei happi lopu :))
- Puhurix
suunnitelmaa: pelkkää kerrostaloelämää tämä viikonloppu. Tallilla saatan poiketa ja koiran kanssa lenkillä. Huomenna vois nuokkuu euroviisuja vaikkei ole mun musiikkia se.
kerrostalon elämään tutustuneena voin kertoa: aivan helvetin tylsää. Jos haluat niin laita mulle viestiä jaetaanko kokemuksia?
- Puhurix
kerrostalon elämään tutustuneena voin kertoa: aivan helvetin tylsää. Jos haluat niin laita mulle viestiä jaetaanko kokemuksia?
Jatketaan oikein mielellään. Laita mulle viestiä vaik Galleriaan.
kuulostaa aika rajoitetulta? Ei omaa pihaa ja naapureita heti seinän takana. En ole itse koskaan asunut kerrostalossa joten mielikuvani voi olla hyvinkin väärä.?
TaikisN kirjoitti:
kuulostaa aika rajoitetulta? Ei omaa pihaa ja naapureita heti seinän takana. En ole itse koskaan asunut kerrostalossa joten mielikuvani voi olla hyvinkin väärä.?
monta vuotta kerrostalossa enkä enään ikinä suostu siihen..Omaa pihaa pitää olla,että saa siellä tonkia..:))
mii-su kirjoitti:
monta vuotta kerrostalossa enkä enään ikinä suostu siihen..Omaa pihaa pitää olla,että saa siellä tonkia..:))
sopii kerrostaloasuminen, joillekin ei ? Mä oon ajatellut että eläkepäivikseni muutan kerros- tai rivitaloon, omakotitalon pitäminen on aika työlästä kuitenkin vaikka siinä on omat hyvät puolensa :)
TaikisN kirjoitti:
sopii kerrostaloasuminen, joillekin ei ? Mä oon ajatellut että eläkepäivikseni muutan kerros- tai rivitaloon, omakotitalon pitäminen on aika työlästä kuitenkin vaikka siinä on omat hyvät puolensa :)
onhan se kerrostaloasuminen tietenkin sellaisille hyvä,jotka eivät jostain syystä halua tai pysty asumaan muualla..Monet,jotka ovat ikänsä asuneet omakotitalossa,niin nauttivat kerrostalon helppoudesta..:)
- Puhurix
TaikisN kirjoitti:
inhoan tätä. Muutama vuosi täytyy vielä tässä olla lasten takia, mut sit siirryn kokonaan mökille. Pieni talo olis haaveissa rakentaa sinne mökkitontille.
Puhurix kirjoitti:
inhoan tätä. Muutama vuosi täytyy vielä tässä olla lasten takia, mut sit siirryn kokonaan mökille. Pieni talo olis haaveissa rakentaa sinne mökkitontille.
Sitten laittanutkaan sulle mitään viestiä. Ajattelin, että mitä sitä huonoa jauhaa yhdessä, kun ajatukset kuitenkin ovat parempaan päin. Sinullakin on selkeä tavoite, pois kerrostalosta ja minullakin on mahdollisuus valita, ei ihan nyt, mutta jatkossa.
Hyvä kun tunnistaa mitä haluaa, eteenpäin elävän mieli sanotaan:)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835