Mistä voisi ostaa talkkipakkelia? Jos pitää valmistaa itse, niin kuinkahan tehdään?
Talkkipakkeli
7
868
Vastaukset
- kovetin sekaan
että hartsia ja talkkia sekoitetaan sopivaan kiinteyteen asti ja sitten kun sitä tarvitaan laitetaan vaan
tsjs kirjoitti:
Mitä on tämä talkki, mitä tässä käytetään?
Jota ripotellaan vauvojen peffaan poistamaan kosteutta..
- Täytemassaksi.....
tsjs kirjoitti:
Mitä on tämä talkki, mitä tässä käytetään?
Se on kipsi jauhetta ja sitä saa apteekista. Sekoitetaan harsiin että saadaan kaurapuuron kiinteys ja sitten lisätään kovetin. Käytetään isompien kolojen täytteenä ja miksi ei pienempienkin. Massa levitetään kolon päälle niin että ei jää kovin paljon jälki hiomista .
- Edelliseen.,.
Täytemassaksi..... kirjoitti:
Se on kipsi jauhetta ja sitä saa apteekista. Sekoitetaan harsiin että saadaan kaurapuuron kiinteys ja sitten lisätään kovetin. Käytetään isompien kolojen täytteenä ja miksi ei pienempienkin. Massa levitetään kolon päälle niin että ei jää kovin paljon jälki hiomista .
Jäi mainitsematta että kipsijauhe voidaan sekoitetaan myös värilliseen top goattiin tai gel goattiin jos halutaan jo valmis väri mukaan peitettävään koloon.
- ews
Täytemassaksi..... kirjoitti:
Kipsi ja talkki on kyllä eri aineita. Vilikase wikipediasta, nin selevijää.
- meremees
ews kirjoitti:
Kipsi ja talkki on kyllä eri aineita. Vilikase wikipediasta, nin selevijää.
Talkkikittiä käytettiin ennen mikropalloja. se tehdään, kuten edellä neuvottiin. talkkikitti on kuitenkin tuskallisen kovaa hiottavaa. paremmin hiottavaa kittiä syntyy, kun sekoitetaan hartsiin (polyesteriin) mikropalloja. niitäkin on erilaisia. helpoiten hiottavia ovat vulkaanisen tuhkaan perustuvat, mutta myös ontot lasipallot ovat hyviä. umpinaiset lasipallot ovat yhtä kovia kuin talkki, mutta kalliimpia. kysele lujitemuoviraaka-aineita myyvistä liikkeistä. sieltä saat talkinkin apteekkia halvemmalla. kipsijauhe ei sovellu kitin täyteaineeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191