kun klikkaa jonkun käyttäjänimeä niin välillä tulee teksti että this account is suspended mäkin oon rekisteröityny youtubeen niin ei ois yhtään kivaa jos mun käyttäjänimelle kävisi noin sit pitäis hankkii taas uusia kavereita ja tehdä uusia videoita miksiköhän käy joskus noin?ja sit ei pysty kattomaan joitakin videoita kun tulee tämmönen teksti "this is not available in your country" WHY WHY?
Youtube
7
566
Vastaukset
- tuo...
"this account is suspended" silloin kun jatkuvasti asettaa näytille luvatonta materiaalia, voi olla että juutuubi pistää ko. käyttäjän kieltoon. Normaalikäyttäjällä tuskin tuollaista pääsee tapahtumaan jos ei mitään laitonta tee eli pistä esim. musiikkivideoita jakeluun, tekijänoikeudella suojattuja teoksiahan ei saa luvatta levittää. Omia itse tehtyjä videoita sen sijaan saa jaella miten paljon vaan. Sitten tuo teksti "this is not available in your country" johtuu sekin tekijänoikeuksista, joillekin videoille on myönnetty esityslupa vain tiettyihin maihin. Nämä molemmat jutut johtuvat siitä että YouTube ainakin yrittää esittää välittävänsä jollain lailla tekijänoikeuksista.
- tyttö.
kiitos. nyt selvisi mullekin toi asia.
- huhuh!?
Eikö ne edes ilmoita etukäteen? Tulevat vaan ja poistavat koko profiilin?
Vähänkö törkeetä, siinähän häviävät kaikki omat suosikki videot! Kuka niitä sit enää löytää? Jos mulla on vaikka joku Lady Gagan biisi ja siinä semoinen kuvavideo, niin voiko sen takia lukita koko profiilin? Eiks ne vois etukäteen ilmoittaa, että poista se video tai muuten....- tyttö.
nii ei ne sen perusteella poista vaa ne poistais sen sillo jos se ois sun lataama video youtubeen.
- pelleilyä
tyttö. kirjoitti:
nii ei ne sen perusteella poista vaa ne poistais sen sillo jos se ois sun lataama video youtubeen.
No jos ne ton perusteella poistaa profiileja, niin kohta youtubessa ei ole enää yhtään profiilia jäljellä... Varmaan kaikilla on jotain "slideshow" videoita, jossa pyörivät jonkun popparin kuvat ja taustalla soi hänen musa. Kohta YT on on sitten vaan joku tylsä kotivideoiden ja muiden pölötysvideoiden sivu.
- myplay-videoita
ne on toiminnu hyvin
veoh.com/users/myplay
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"758937Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545604Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1285054Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään183903Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853480Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533379Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä402731En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102701Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html582676- 241747