Etsin muutamaa musiikkivideota jotka oli hittejä joskus 90 luvun lopulla/2000 luvun alussa. Ensimmäisestä en muista muuta kun että kuva vaihtui koko ajan sillä lailla että esim. taustalla oleva taulu olikin kohta tapahtuman keskipisteenä, siinä oli muistaakseni levysoitin yhdessä välissä ja lopussa surffari. Toisessa oli pikkutyttö jolla murtui käsi ja siitä otettiin röndgenkuva, myöhemmin tyttö on baarissa jossa yhtäkkiä kaikki ihmiset on luurankoja ja muistaakseni lopussa näkyy kaksi miestä jotka soittaa kyseisessä bändissä. Kolmas on video jossa pieni mies löytää kasetin, pistää sen soittimeen ja ihmiset alkavat tanssia kasetin tahtiin, lopussa mies on putkassa (en muista miten hän sinne joutui) ja poliisit alkavat kuuntelemaan kasettia... Onko kellään tietoa mitä videoita nuo ovat sekä esittäjiä?!?
Auttakaa minua
muistamaan!!
2
323
Vastaukset
- VHJ
Toinen videoista on The Chemical Brothersin Hey Boy Hey Girl.
- VHJ
Epäilisin myös, että videoista ensimmäinen on Fatboy Slimin The Rockafeller Skank.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244